طرح ناخن تابستانی

با اینکه داشتن مانیکور چشم‌نواز در طول سال، ایده خوبی است، ولی چیزی درباره تابستان وجود دارد که شما را به سوی شور و هیجان بیشتر سوق می‌دهد. این فصل، زمان استفاده از رنگ‌های فوق‌العاده روشن، طرح‌های نو و تازه، استایل‌های جدید یا طرح‌های جسورانه است. با مطالعه این مقاله، با زیباترین طرح ناخن تابستانی به ویژه پرطرفدارترین آن‌ها در تابستان آشنا خواهید شد.

طرح ناخن رنگی رنگی تابستان

در این فصل گرم، کوکتل میوه‌ای از رنگ‌های پاستیلی ایجاد کنید. به رنگ‌های صورتی، نعنایی، زرد، یاس بنفش و آبی کم رنگ برای مدل لاک ناخن‌ هایتان فکر کنید.

تابستان، بهترین فصل برای نمایش هنر و خلاقیت خود به دیگران است. به علاوه، در این فصل مجبور به پوشیدن هیچ دستکشی نیستید و می‌توانید زیبایی دستان خود را آزادانه به رخ بکشید. ناخن‌هایتان شایستگی توجه و احترام را دارند.

ناخن‌های-رنگین-کمانی-از-مشهورترین-طرح-ناخن-تابستانی

 

رنگ های تابستانی برای ناخن

تابستان، فرصت‌های زیادی برای رنگ‌بندی و دیزاین ناخن‌هایتان را پیش رویتان قرار می‌دهد. یکی از ترندترین توناژ تابستانی که در عین سادگی بسیار شیک و جذاب است، رنگ هلویی –زردآلویی است. این رنگ، تقریبا برای همه توناژهای پوستی جذاب است.

این رنگ همچنین با طیف کامل رنگ‌ها، از سرمه‌ای گرفته تا صورتی و سفید در هماهنگی کامل است. این رنگ در کنار جواهرات طلایی و قرمز درخشش و زیبایی خاصی ایجاد می‌کند و یکی از بهترین طرح های ناخن تابستانی است.

رنگ-هلویی-زردآلویی-ترندترین-طرح-ناخن-تابستانی-2021

استایل بالرین

استایل بالرین شامل ناخن‌هایی بلند اکریلیک با لبه‌هایی مخروطی یا مربع شکل درست شبیه به تابوت یا کفش‌های بالرین‌هاست که از جدیدترین طرح های ناخن تابستانی به شمار می رود.

این استایل دستتان را برای رنگ و دیزاین ناخن‌هایتان کاملا باز می‌گذارد. شما می‌توانید حتی آن‌ها را با کمک فویل‌های هولوگرافیک، رنگ آمیزی‌های آمبره، مهره‌ها و جواهرات تزئین کنید.

این سبک از ناخن‌ها سبک مورد علاقه ستاره‌های اینستاگرامی و اینفلوئنسرهاست.

 

استایل-بالرین

ناخن‌ های گرد برای طرح ناخن تابستانی

یکی دیگر از ترندهای طرح ناخن تابستانی، ناخن‌های گرد است. این سبک از ناخن که سبک مورد علاقه برند معروف catwalk است، بسیار شیک و در عین حال ساده و تطبیق‌پذیر است. ناخن‌های گرد به ویژه با رنگ‌های پاستیلی یا بسیار تند، هر چشمی را خیره می‌سازد.

ناخن‌های گرد با یک مانیکور طبیعی یا ساده یک انتخاب عالی برای یک استایل کلاسیک و برازنده است.

ناخن‌های-گرد تابستانی

ناخن رنگی تابستانی مربعی شکل

یکی از شیک ترین طرح های ناخن تابستانی ، ناخن‌های مربعی است که می‌توانید برای پیاده سازی آن، از مقاله سوهان کشیدن ناخن کمک بگیرید.

اگر به طور طبیعی، ناخن‌هایی باریک و تخت دارید، استایل مربعی برای ناخن‌هایتان، بهترین انتخاب برای شماست؛ چرا که باعث بلندتر دیده شدن ناخن‌هایتان می‌شود. همچنین ناخن‌های مربعی را سالم‌ترین فرم ناخن برای بیشتر افراد می‌دانند؛ زیرا که احتمال پوسته پوسته شدن، شکستن یا خراششان کمتر است.

اگر عاشق ناخن‌های اکریلیک هستید، ناخن‌های مربعی شکل بهترین استایل برای شماست.

ناخن‌های مربعی با یک توناژ رنگی طبیعی و پاستیلی از مشهورترین ترندهای تابستان است.

ناخن‌های-مربعی-از-شیک‌ترین-طرح-ناخن-تابستانی-2021

دیزاین ناخن تابستانی بادامی شکل

ناخن‌های بادامی، ناخن‌هایی با سر مخروطی شکل و بلند هستند که بسیار زیبا و شیک به نظر می‌رسند. این استایل یکی از محبوب‌ترین طرح ناخن تابستانی است.

ناخن‌های بادامی باعث کشیده‌تر به نظر رسیدن ناخن‌ها و انگشتانتان می‌شود.

می‌توانید برای دیزاین این ناخن‌ها از فرم اکریلیک یا ترکیبی از رنگ‌های پاستیلی آمبره با رنگ‌های سیاه یا بسیار تیره استفاده کنید.

ناخن‌های-بادامی تابستانی

ترند ناخن تابستانی 

یکی از اشکال کمتر شناخته شده برای طرح ناخن تابستانی ، ناخن‌هایی شبیه به نوک قله کوه است. شایان ذکر است که این استایل، یکی از بزرگ‌ترین ترندها در چند سال اخیر بوده است.

در این استایل، بلندی ناخن‌ها متوسط است ولی سر مخروطی شکل آن کوتاه است.

این استایل ناخن، به شرطی که ناخن‌های سالمی داشته باشید که سریع نشکنند، یک شیوه عالی برای فرم دهی آنان است.

ناخن‌هایی-با-استایلی-شبیه-به-قله-کوه

 

بهترین طرح ناخن تابستانی: ناخن های اکریلیک

ناخن‌های اکریلیک سریع‌ترین روش برای به دست آوردن ناخن‌هایی هستند که همیشه آرزویش را داشته‌اید. آن‌ها ساده‌ترین روش برای تغییر فرم ناخن‌هایتان هستند و بهتر است از لاک‌های ژلی برای این فرم ناخن استفاده شود.

این طرح ناخن تابستانی که یکی از ترندهای تابستان است، ناخن‌هایی است با طول بلند و برای ترمیم و جایگزینی آن‌ها، حتما باید به طور مرتب به سالن‌های زیبایی و آرایشی مراجعه کنید.

ناخن‌های-اکریلیک-از-بهترین-طرح-ناخن-تابستانی-2021

طرح ژلیش ناخن تابستانی

یک مانیکور ژلی ساده‌ترین راه برای رنگ بندی و دیزاین ناخن‌هاست. ناخن‌های ژلی نرم‌تر و انعطاف‌پذیرتر از ناخن‌های اکریلیک هستند، به همین دلیل طبیعی‌تر از آنان به نظر می‌رسند. اگر بخواهید طول ناخن‌هایتان بلند باشد، ولی قصد دیزاین آن‌ها با فرم اکریلیک را ندارید، لاک ژل یا ژلیش بهترین انتخاب برای شماست. برای آموزش ژلیش کردن حتما مقاله آموزش انواع کاشت ناخن را بخوانید.

یکی از بهترین طرح تابستانی ناخن یک لاک ژل با رنگ‌های روشن یا طبیعی است که می‌توانند مات یا براق باشند. فرم ژلی بهترین برای راه برای یک مانیکور حرفه‌ای است.

ناخن‌های-ژلی

طرح جدید ناخن تابستانه

یکی دیگر از خیره کننده‌ترین و زیباترین طرح ناخن تابستانی، طرح‌های گرافیکی است. این طرح ظاهری شیک، خیره کننده و بسیار هنری به ناخن‌ها می‌بخشد که می‌تواند با هریک از فرم‌های گفته شده در بالا به زیبایی تلفیق شود.

فرقی ندارد برای ناخن‌های خود چه فرمی انتخاب کردید، گرد، مربعی، اکریلیک و غیره؛ استفاده از فرم گرافیکی همراه با رنگ‌های روشن و براق مخالف با رنگ پایه، یکی از بزرگ‌ترین ترندهای روز است. پس چرا این تابستان آن را انتخاب نمی‌کنید؟!

گرافیک-ناخن-از-طرح‌های-تابستانی-ناخن

 

لاک تابستانه جدید

وقتی صحبت به رنگ‌های نئونی می‌رسد، تمام چیزی که مهم می‌شود انتخاب رنگ صحیح است که با توناژ رنگ دست شما در هماهنگی کامل باشد. لاک‌های فوق روشن، رنگ‌های اسیدی مانند سبز آهکی، آبی الکتریکی و زرد در برابر رنگ‌های تیره دستان جذابیت بی‌نظیری ایجاد خواهد کرد. اگر پوست تیره‌ای دارید، استفاده از این رنگ‌ها را برای تابستان امسال فراموش نکنید.

اگر چنین رنگ‌هایی باب میلتان نیست، از مانیکورهای بنفش و صورتی غافل نشوید زیرا یک ترند بسیار بانشاط برای تابستان امسال است.

ناخن‌های-نئونی

 

ناخن‌ های پر زرق و برق‌

یکی دیگر از ترندترین طرح ناخن تابستانی، طرح Glitter (طرحی زرق و برق‌دار) است. این طرح بهترین گزینه برای صرفه‌جویی در وقت است. در این فرم، تاپ‌کات‌های درخشان بر ناخن‌هایی با رنگ نود یا براق اعمال می‌شود.

این تابستان، ناخن‌هایتان را با طراح‌های گلیتر (Glitter) طلایی دیزاین جذاب کنید.

ناخن‌های-پر-زرق-وبرق

 

دیزاین‌ های جالب برای طرح ناخن تابستانی

از رنگ‌های روشن و دیزاین‌های غیرمعمول نترسید. رنگ‌هایی مانند نارنجی، آبی یا صورتی روحیه‌تان را هم تقویت می‌کنند. نکته اصلی ایجاد یک کنتراست زیبا و چشم‌نواز است.

این یک فرصت طلایی برای شماست که دیزاین‌های مختلف و رنگ‌ها و اشکال مختلف را امتحان کنید. در ویدیوی زیر، نمونه‌ای از این دیزاین‌های خلاقانه و آسان با خلال دندان را برای طرح ناخن تابستانی می‌آموزید.

ناخن‌ های پاستلی: ترند طرح ناخن تابستانی 

آمدن تابستان به معنای فرا رسیدن رنگ‌های پاستلی است. این رنگ‌ها طیف مختلفی را شامل می‌شوند؛ از رنگ سبز نعنایی گرفته تا زرد کره‌ای، صورتی، آبی گل مینا، همگی آن‌ها شایسته و برازنده تمامی افرادند.

رنگ‌های روشن پاستلی احتمالا شما را به یاد گل‌های تابستانی و یا بستنی می‌اندازد.

پیشنهاد می‌کنیم روی هر انگشت خود، از رنگ‌های پاستلی متفاوتی استفاده کنید.

یکی از ترندهای بسیار محبوب در این فصل، یک دیزاین فرانسوی به همراه طیفی از رنگ‌های پاستلی با یک پایه خنثی مثل نود یا سفید است. برای لاک زدن ناخن به صورت حرفه‌ای مقاله دیگر ما را از دست ندهید.

ناخن‌های-پاستلی-از-ترندترین-طرح-ناخن-تابستانی-2021

 

بلاک کردن رنگ‌ ها روی ناخن

این روش دیزاین، یک سبک شیک و جذاب برای شب‌های هیجان‌انگیز تابستانی است و در واقع می­توان گفت یکی از شیک‌ترین طرح‌های تابستانی ناخن است.

استفاده از رنگ‌های مختلف در یک پایه با رنگ طبیعی ظاهری ظریف، شیک و برازنده‌ای به دست‌هایتان خواهد بخشید.

می‌توانید برای بلاک یا مسدود کردن رنگ‌ها، آن را نوک تیز همچون پیکان در ناخن خود طراحی کنید. اینکار باعث بلندتر نشان دادن ناخن‌هایتان می‌شود.

معرفی-زیباترین-طرح-ناخن-تابستانی-2021

 

فرنچ فرانسوی

یکی از کلاسیک‌ترین طرح ناخن تابستانی ترکیبی از بیس نود با لبه‌هایی سفید معمولا مربعی شکل است.

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید این طرح اولین بار در دهه 70 میلادی رواج پیدا کرد و اواخر دهه 90 و اوایل 2000 به اوج شهرت و محبوبیت خود رسید.

می‌توانید به جای سفید از هر رنگ دلخواه مانند آبی روشن که در هماهنگ با پس زمینه نود ناخن‌هایتان است، استفاده کنید.

فرنچ-فرانسوی

 

طرح گل‌ دار برای ناخن تابستانی

چه کسی طرح‌های گل‌دار ناخن را نمی‌پسندد؟ این ظاهر فوق زنانه یک ظاهری جذاب برای روزهایی است که گل‌های مروارید کاملا شکوفا می‌شوند.

برای برجسته‌سازی گل‌ها، از یک بیس‌کوت طبیعی به رنگ روشن استفاده کنید، درست مانند اینکه روی بوم نقاشی مشغول نقاشی هستید.

اگر زمان کافی یا تخصص لازم برای چنین طرح‌های برجسته‌ای ندارید، می‌توانید از شابلون‌ها کمک بگیرید.

 

طرح-گل‌دار-ناخن

ترکیب رنگ های طبیعت

یکی دیگر از بهترین طرح ناخن تابستانی، استفاده از رنگ‌های طبیعی است.

در این فصل، نه تنها باید انتخاب‌های خلاقانه‌تری داشته باشید، بلکه بهترین زمانی است که می‌توانید دیزاین‌های مختلفی را تجربه کنید.

می‌توانید ترکیبی از رنگ‌ها و طرح‌های مختلف را برای انگشتان دست‌های خود استفاده کنید. برای داشتن دستانی جذاب‌تر، می‌توانید از رنگ‌هایی که در غروب آفتاب می‌بینید، به همراه ترکیبی از آمبره رنگ‌ها با رنگ‌های زرق و برق دار استفاده کنید.

اشکال هندسی که در تضاد کامل با نقطه‌های پولکی شکل روی ناخن هستند، ظاهر زیبا و جذابی به دست‌هایتان می‌بخشند.‌

رنگ‌های-ترکیبی-ناخن

 

ترکیب رنگ ها برای طرح ناخن تابستانی

طراحی ناخن پا تابستانی

در تابستان شاید بتوان از دیزاین ناخن‌های پا غفلت کرد ولی با فرا رسیدن تابستان، این امر دیگر شدنی نیست و نوبت به رنگ بخشیدن و زیباتر کردن ناخن‌های پا فرا می‌رسد.

تابستان زمان پوشیدن صندل و کفش‌های جلو باز است. پس ضروری است ناخن‌های پاهایتان را با یک پدیکور زیبا بیارایید.

بهتر است مانیکور و پدیکورتان چه از نظر رنگ و چه دیزاین با هم مطابقت داشته باشند.

طرح‌های-تابستانی-ناخن-پا

 

 

به امید آنکه از مقاله بهترین طرح ناخن تابستانی لذت برده باشید. بی‌صبرانه منتظر نظرات و امتیاز شما به این مقاله از مجله زیبایی میس و مستر هستیم.

سوالات متداول درباره طرح ناخن تابستانی


محبوب‌ترین طرح ناخن تابستانی کدام است؟

محبوب‌ترین طرح، طرح یا استایل بالرین با سر گرد، مربعی، بادامی یا بیضی شکل است.

ترندترین شکل ناخن چه است؟

ترندترین فرم ناخن، استایل بالرین و بادامی است. این استایل در میان سلبریتی‌هایی همچون کایلی جنر و کیم کارداشیان بسیار محبوب است.

چگونه می‌توانم شکل ناخن‌هایم را انتخاب کنم؟

برای انتخاب شکل ناخن‌هایتان، به پهنان ناخن، بلندی آن‌ها و مدل انگشتانتان دقت کنید. اگر ناخن‌های خود را کوتاه نگه می‌دارید، سعی کنید سر آن‌را گرد یا مربعی کنید. اگر ناخن‌هایی با درازای بلند یا متوسطی دارید، بهترین طرح ناخن تابستانی برای ناخن‌های شما، بادامی، بیضوی یا بالرین است.

 

منبع

thetrendspotter