بهترین ترکیب رنگ موی کاراملی متناسب با چهره شما کدام است؟

رنگ موی کاراملی یکی از رنگ موهای شیک و پرطرفدار است. این رنگ مو را می توان هم برای تناژ پوستی گرم و هم پوست سرد مورد استفاده قرار داد. برای این کار کافی است از ترکیب رنگ موی کاراملی گرم برای افراد دارای تناژ پوستی گرم و از ترکیب رنگ موی کاراملی سرد برای افرادی که تناژ پوستی سرد دارند، استفاده کرد. رعایت این نکته در به دست آوردن بهترین نتیجه تاثیرگذار است. در ادامه این مطلب قصد داریم انواع رنگ موی کاراملی را به شما آموزش دهیم.

انواع رنگ مو کاراملی

همان طور که در ابتدا مطلب به آن اشاره کردیم، رنگ مو کاراملی دارای طیف مختلفی از تناژهای سرد و گرم است. برای این که بتوانید بهترین تناژ از ترکیب رنگ موی کاراملی را داشته باشید، ابتدا باید رنگ پوست خود را بشناسید. برای شناخت تناژ پوستی خود، چند راه پیش رو دارید که راحت ترین آن ها نگاه کردن به رگ مچ دست است.

اگر رگ های مچ دست شما به رنگ سبز باشد یعنی تناژ پوستی شما گرم است. برعکس، اگر رگ های مچ دست شما به رنگ آبی باشد، به این معنی است که تناژ پوستی شما سرد است. اگر رگ های دست شما به رنگ بنفش باشد یعنی پوست شما به رنگ خنثی بوده و می توانید از هر طیف رنگی کاراملی استفاده کنید.

رنگ مو کاراملی و دودی

اگر به دنبال یک رنگ‌موی دخترانه و شیک هستید، پیشنهاد می کنیم به ترکیب رنگ موی کاراملی و دودی فکر کنید. شما می توانید پایه موهای خود را به رنگ دودی متوسط در آورده و روی آن از چند لایت کاراملی متوسط استفاده کنید. همچنین می توانید از تکنیک بالیاژ برای زیباتر شدن رنگ موی کاراملی دودی کمک بگیرید. به این صورت که ریشه موها به رنگ طبیعی بوده و از ترکیب رنگ موی کاراملی دودی برای ساقه موها استفاده کنید.

ترکیب رنگ مو کاراملی و دودی

رنگ مو کاراملی و نسکافه ای

یکی دیگر از ترکیب رنگ موهای شیک و پرطرفدار بین دختر خانم ها، رنگ موی کاراملی نسکافه ای است. شما با توجه به تناژ پوستی خود می توانید از ترکیب رنگ مو کاراملی و نسکافه ای استفاده نمایید. یعنی اگر پوست شما دارای تناژ سرد است، از رنگ مو کاراملی سرد به همراه رنگ نسکافه ای استفاده کنید. برعکس، اگر تناژ پوستی شما گرم است، ترکیب رنگ موی خود را به گونه ای انجام دهید تا با تناژ گرم پوست تان هماهنگی داشته باشد. در ترکیب رنگ موی کاراملی حتما از خنثی کننده هم استفاده کنید تا رنگ موی شما پس از مدتی به تناژ سبز یا قرمز نزدیک نشود. 

در صورت تمایل برای آشنایی بیشتر با انواع ترکیب رنگ مو نسکافه ای به مقاله دیگر ما در وبلاگ میس و مستر مراجعه کنید.

ترکیب رنگ مو کاراملی و نسکافه ای

رنگ موی کاراملی و دودی، یک رنگ موی جذاب و زیباست که به دختران جوان توصیه می شود.

رنگ موی شکلاتی کاراملی

برای ترکیب رنگ موی کاراملی و شکلاتی می توانید از انواع روش های رنگ و مش استفاده کنید. به طور مثال می توانید پایه موها را به رنگ شکلاتی کرده و چند لایت کاراملی از داخل آن در بیاورید. یکی دیگر از روش های رنگ کردن موها، تکنیک آمبره است. در این روش، موها از قسمت ریشه به رنگی تیره مانند شکلاتی بوده و هر چه به سمت نوک موها نزدیک می شویم، رنگ موها روشن و روشن تر می شود. برای قسمت های روشن مو می توان از دو طیف رنگی کاراملی استفاده کنیم.

رنگ مو شکلاتی

رنگ مو مناسب برای پوست سبزه

مهمترین نکته برای انتخاب رنگ موی کاراملی برای پوست سبزه این است که تناژ آن، نه خیلی تیره و نه خیلی روشن باشد. البته انتخاب طیف رنگ مو کاراملی به میزان سبزگی پوست هم بستگی دارد. اما به طور کلی اگر ترکیب رنگ موی کاراملی متوسط را انتخاب کنید، از تناسب آن با رنگ پوست خود خاطر جمع خواهید بود.

رنگ مو برای پوست سبزه

فرمول رنگ موی کاراملی بدون دکلره

رنگ موی کاراملی از آن دسته رنگ موهایی است که جذابیت آن با دکلره دو چندان می شود. اما اگر به هر دلیلی مانند احتمال سوختن موها، موخوره، وز شدن موها و … تمایلی به دکلره کردن ندارید، می توانید از فرمول ترکیب رنگ موی کاراملی بدون دکلره استفاده کنید.

روش کار به این صورت است که نصف تیوپ رنگ مو کاراملی شماره ۷ را با رنگ مو طبیعی شماره ۷ ترکیب کنید. اگر می خواهید ترکیب رنگ موی کاراملی شما تناژ سرد پیدا کند، می توانید به مقدار یک هشتم تیوپ از رنگ مو زیتونی شماره ۷ استفاده کنید. اگر می خواهید رنگ موی شما تناژ گرم پیدا کند، می توانید از رنگ مو فندقی یا دارچینی به میزان یک هشتم تیوپ کمک بگیرید.

فرمول رنگ موی کاراملی بدون دکلره

رنگ موی کاراملی تیره بدون دکلره

اگر بخواهید تناژ تیره تر ترکیب رنگ موی کاراملی را داشته باشید، می توانید از نصف تیوپ رنگ مو کاراملی شماره ۶ به همراه یک سوم تیوپ رنگ مو طبیعی شماره ۶ استفاده کنید. برای این که رنگ موی کاراملی شما تناژ سرد پیدا کند، می توانید یک هشتم تیوپ رنگ مو دودی ۷ به کار ببرید. برعکس، اگر می خواهید رنگ مو کاراملی شما تناژ گرم پیدا کند، می توانید یک هشتم تیوپ رنگ مو دارچینی یا فندقی شماره ۷ اضافه کنید. این ترکیب رنگ را با اکسیدان شماره ۶ مخلوط کرده و روی سر قرار دهید.

کاراملی تیره بدون دکلره

رنگ موی کاراملی روشن بدون دکلره

اگر می خواهید رنگ موی کاراملی روشن را بدون دکلره روی موهای خود پیاده کنید، می توانید از انواع روشن کننده مو استفاده نمایید. به طور مثال می توانید ابتدا با استفاده از دکوکرم یا رنگ موی سه صفر ، مو را چند درجه روشن تر کرده و سپس اقدام به موادگذاری کنید. دکوکرم و سه صفر موها را سه الی پنج درجه روشن تر کرده و زمینه را برای قرار دادن ترکیب رنگ موی کاراملی روشن فراهم می سازند.

برای این کار، رنگ مو کاراملی خیلی روشن پایه ۹ را با یک هشتم تیوپ بلوند دودی پایه ۹ و بلوند زیتونی پایه ۸ ترکیب کنید. مواد را با اکسیدان شماره ۹ ترکیب کرده و روی مو قرار دهید.

کاراملی روشن بدون دکلره

استفاده از تکنیک هایلایت روی موهای کاراملی باعث دو چندان شدن زیبایی موهای شما می شود.

رنگ موی کاراملی روشن با دکلره

اگر می خواهید ترکیب رنگ موی کاراملی را روی موهای دکلره قرار دهید، باید به شما بگوییم که بهترین تصمیم را گرفتید. چون رنگ مو کاراملی از آن دسته رنگ موهایی است که جلوه خاص تر و زیباتری روی موهای دکلره شده دارد.

برای ترکیب رنگ موی کاراملی روی موهای دکلره شده باید ابتدا موها را به پایه ۸ برسانید. سپس سه چهارم تیوپ رنگ مو کاراملی شماره ۸ را با یک چهارم تیوپ رنگ مو بلوند دودی پایه ۸ ترکیب کنید. برای خنثی سازی رنگ می توانید به اندازه دو سانت واریاسیون بنفش یا نقره ای به ترکیب مذکور اضافه کنید. سپس مواد را با اکسیدان شماره ۶ ترکیب کرده و روی موها قرار دهید.

کاراملی روشن با دکلره

رنگ مو کرم کاراملی

رنگ مو کرم کاراملی در دسته رنگ موهای روشن قرار دارد. به همین دلیل باید برای داشتن این رنگ مو شیک، ابتدا موها را به پایه دکلره برسانید. برای رنگ مو کرم کاراملی بهتر است پایه مو را به ۸ برسانید. سپس یک چهارم تیوپ رنگ مو کاراملی شماره ۷ را با یک چهارم تیوپ رنگ مو بژ شماره ۷ و نصف تیوپ رنگ طبیعی شماره ۱۰ ترکیب کنید. برای خنثی سازی این ترکیب، از واریاسیون بنفش و نقره ای به میزان دو سانت استفاده نمایید. تمامی مواد را با اکسیدان ۶ درصد ترکیب کرده و روی موها قرار دهید.

رنگ مو کرم کاراملی

هایلایت کاراملی روی موی مشکی

اگر نمی خواهید موهایتان را به طور کامل رنگ کنید، می توانید چند لایت کاراملی لابلای زمینه موهای طبیعی خود در بیاورید. هایلایت را هم می توانید به چند روش مختلف مثل آمبره، بالیاژ، بیبی لایت، سامبره و … انجام دهید.

هایلایت کاراملی روی موی مشکی

رنگ مو کنفی کاراملی با هاله شکلاتی

رنگ مو کنفی کاراملی نیز جزء دسته رنگ موهای روشن است که باید روی پایه دکلره قرار بگیرد. برای داشتن یک ترکیب رنگ موی کاراملی کنفی ابتدا موها را به پایه ۹ تا ۱۰ دکلره برسانید. سپس از رنگ مو کنفی خیلی روشن شماره ۹ به همراه رنگ مو کاراملی خیلی روشن پایه ۹ و رنگ مو ۸.۳۱ به میزان مساوی استفاده کنید. برای خنثی سازی رنگ مو از ۵ سانتی متر واریاسیون نقره ای استفاده کنید. همه مواد را با اکسیدان شماره ۱ ترکیب کرده و روی موها قرار دهید.

رنگ مو کنفی کاراملی با هاله شکلاتی

رنگ موی وانیلی کاراملی

برای داشتن ترکیب رنگ موی کاراملی وانیلی باید ابتدا موها را به پایه ۹ برسانید. سپس از ترکیب رنگ موی شماره ۱۰۰.۱ به اندازه یک چهارم تیوپ به همراه یک سانتی متر رنگ مو شماره ۰.۲۲ و نصف تیوپ رنگ مو کاراملی روشن استفاده کنید. به مواد مذکور کمی واریاسیون نقره ای بزنید و اکسیدان شماره ۶ را با آن ها ترکیب نمایید.

رنگ موی وانیلی کاراملی

رنگ موی شیر کاراملی

رنگ موی شیر کاراملی یکی از انواع ترکیب رنگ موی کاراملی خیلی روشن است که برای داشتن آن باید ابتدا مو را به پایه ۹ یا ۱۰ دکلره برسانید. سپس از رنگ مو کاراملی شماره ۹ به اندازه نصف تیوپ و به همان اندازه رنگ مو استخوانی شماره ۸ و رنگ مو طبیعی شماره ۱۰ استفاده کنید. کمی واریاسیون نقره ای به مواد اضافه کرده و آن را با اکسیدان شماره ۶ ترکیب نمایید.

 شیر کاراملی

رنگ موی کنفی کاراملی سرد

رنگ مو کنفی در دسته رنگ موهای سرد است و ترکیب آن با رنگ موی کاراملی باعث می شود، گزینه ای مناسب برای افراد دارای تناژ پوستی سرد باشد. از آنجایی که رنگ مو کنفی خیلی روشن است، باید ابتدا موها را به پایه دکلره برسانید. پس از این که موها را به پایه ۹ یا ۱۰ دکلره رساندید، از رنگ موی کاراملی شماره ۹ به همراه رنگ مو کنفی شماره ۸ به میزان مساوی استفاده کنید. سپس یک هشتم تیوپ رنگ مو زیتونی شماره ۸ و دو سانتی متر واریاسیون نقره ای اضافه کنید. تمام مواد را با اکسیدان شماره ۶ ترکیب کرده و روی سر قرار دهید.

رنگ کنفی سرد

در صورتی که علاقه ای به دکلره کردن ریشه موهای خود ندارید، می توانید از تکنیک آمبره استفاده کنید.

تکتیک آمبره با رنگ کاراملی

ترکیب رنگ موی کاراملی روی موهای آمبره یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که نمی خواهند ریشه موهایشان را رنگ کنند. چرا که آمبره از پایین ریشه مو گذاشته می شود و نیازی نیست شما هر ماه رنگ ریشه مو را تمدید کنید. به همین دلیل است که در چند سال اخیر، متد آمبره پرطرفدار شده است.

برای رنگ مو آمبره کاراملی باید ریشه مو به رنگ طبیعی باشد. سپس از کمی پایین تر از ریشه مو، رنگ مو کاراملی تیره را قرار می دهیم. ترتیب رنگ مو آمبره به این صورت است که موها از بالا به پایین طیف رنگی تیره تا روشن پیدا می کند. بنابراین شما می توانید در قسمت بالای مو از رنگ مو کاراملی تیره و در قسمت میانی از رنگ مو کاراملی متوسط استفاده کنید. توجه کنید که موها در پایین ترین قسمت خود باید در روشن ترین حالت ممکن باشند.

 آمبره شکلاتی

رنگ موی کاراملی صورتی

افرادی که به رنگ موهای فانتزی علاقه مندند، می توانند از ترکیب رنگ موی کاراملی صورتی استفاده کنند. این ترکیب رنگ مو باعث می شود جلوه و شادابی چهره شما دو چندان شود. برای این ترکیب رنگ مو خاص باید ابتدا موها را به پایه ۱۰ دکلره برسانید. چون رنگ موهای فانتزی فقط روی پایه ۱۰ دکلره قابلیت اجرا دارند. سپس سه چهارم تیوپ از رنگ مو کاراملی شماره ۹ را با یک هشتم تیوپ رنگ مو دودی شماره ۸ و یک هشتم تیوپ رنگ مو فانتزی صورتی ترکیب‌کنید. از ۵ سانتی متر واریاسیون بنفش داخل ترکیب استفاده کرده و همه مواد را با اکسیدان شماره ۶ ترکیب نمایید.

رنگ صورتی

رنگ موی دارچینی کاراملی

ترکیب رنگ موی کاراملی دارچینی را می توانید روی موهای بدون دکلره هم قرار دهید. این رنگ مو برای افرادی که تناژ پوستی گرم دارند، مناسب است.

رنگ مو کاراملی شماره ۶ را به میزان نصف تیوپ با رنگ مو دودی شماره ۶ به اندازه یک چهارم تیوپ و رنگ مو ماهگونی شماره ۵ به میزان یک چهارم تیوپ با هم ترکیب کنید. از واریاسیون بنفش و آبی هر کدام به اندازه دو سانتی متر استفاده کرده تا رنگ موی مورد نظر خنثی شود و پس از مدتی به قرمزی یا نارنجی نزند. تمام مواد را با اکسیدان شماره ۶ ترکیب کرده و روی موها قرار دهید.

رنگ دارچینی

شما می توانید در صورت تمایل به مقاله 7 راهکار اساسی رفع قرمزی رنگ مو مراجعه کرده و اطلاعات مورد نظر خود را در این زمینه کسب نمایید یا ویدئوی زیر را مشاهده کنید.

رنگ مو کاپوچینویی و کاراملی

ترکیب رنگ موی کاراملی و کاپوچینویی یکی از رنگ موهای خاص و شیکی است که می توانید، انتخاب کنید. این ترکیب رنگ مو را می توان هم روی موهای دکلره شده و هم بدون دکلره قرار داد. در رنگ مو کاپوچینویی کمی تناژ زیتونی وجود دارد؛ به همین دلیل می توان گفت که تناژ نهایی کار سرد خواهد بود. بنابراین این ترکیب رنگ مو را باید برای افرادی که رنگ پوست سرد دارند، به کار برد.

در ترکیب رنگ موی کاپوچینو و کاراملی به میزان یک چهارم تیوپ از رنگ مو کاراملی شماره ۷ به همراه یک چهارم تیوپ رنگ مو کاراملی شماره ۸ و یک چهارم تیوپ رنگ مو خاکستری شماره ۷ و همچنین یک چهارم تیوپ رنگ مو کاپوچینویی شماره ۷ استفاده کنید. به مواد دو سانتی متر واریاسیون بنفش و دو سانتی متر واریاسیون نقره ای اضافه نمایید. تمام مواد را با اکسیدان شماره ۹ ترکیب کرده و روی موها قرار دهید.

رنگ کاپوچینویی

رنگ موی قهوه ای کاراملی

ترکیب رنگ موی کاراملی قهوه ای برای افرادی مناسب است که تمایل دارند موهایی نچرال و بدون نیاز به دکلره داشته باشند. برای داشتن این رنگ موی دخترانه می توانید به اندازه سه چهارم تیوپ از رنگ مو کاراملی شماره ۶ را با یک چهارم تیوپ رنگ مو دودی پایه ۷ مخلوط کنید. به مواد اندازه دو سانتی متر واریاسیون آبی و بنفش اضافه کنید. سپس تمام مواد را با اکسیدان شماره ۱ ترکیب کرده و مواد گذاری کنید.

رنگ مو قهوه ای

ترکیب کردن رنگ موی صورتی با کاراملی باعث می شود تا با یک رنگ موی فانتزی و به شدت جذاب مواجه شوید.

رنگ موی بژ کاراملی

ترکیب رنگ موی کاراملی بژ یکی از انواع رنگ موهای فوق العاده خاص و چشم نواز است. در این ترکیب رنگ مو باید ابتدا موها را به پایه دکلره برسانید؛ چرا که رنگ مو بژ کاراملی در دسته ترکیب های خیلی روشن بوده و باید حتما روی دکلره اجرا شود.

برای این کار ابتدا موها را به پایه ۹ یا ۱۰ دکلره برسانید. سپس موها را دو تا سه بار با شامپو ضد زردی بشویید تا با گذشت زمان رنگ مویتان به زردی متمایل نشود. در مرحله بعد از رنگ مو کاراملی شماره ۹ به اندازه سه چهارم تیوپ به همراه رنگ مو شنی شماره ۸ به میزان یک چهارم تیوپ و رنگ مو یاسی به میزان نصف تیوپ استفاده کنید. در این ترکیب به واریاسیون بنفش و نقره ای به اندازه دو سانتی متر نیاز خواهید داشت تا عملکرد خنثی کننده داشته و از بروز هر گونه رفله جلوگیری کنند. در آخر تمام مواد را با اکسیدان ۶ درصد ترکیب کرده و روی موها قرار دهید.

رنگ مو بژ

رنگ مو کاراملی پیازی

رنگ مو پیازی یک طیف مات و جذاب را روی مو به وجود می آورد. این ترکیب رنگ مو بسیار حرفه ای و زیبا بوده و با انتخاب آن می توانید چشم ها را به خود خیره کنید. برای این کار باید ابتدا موها را به پایه ۸ دکلره برسانید. سپس موها را چند بار با شامپو ضد زردی بشویید تا با گذشت زمان رفله ایجاد نشود.

در مرحله بعد از رنگ مو کاراملی خیلی روشن شماره ۹ به اندازه نصف تیوپ به همراه رنگ مو پوست پیازی به میزان یک چهارم تیوپ و رنگ مو شامپاینی به اندازه یک هشتم تیوپ استفاده کنید. سپس کمی رنگ مو یاسی به اندازه یک هشتم تیوپ و دو سانتی متر از واریاسیون بنفش و نقره ای را به ترکیب خود اضافه نمایید. تمام مواد را با اکسیدان ۶ درصد ترکیب کرده و روی موها قرار دهید.

رنگ مو پیازی

رنگ مو کاراملی عسلی

رنگ موی کاراملی عسلی، یک ترکیب رنگ موی کاراملی گرم برای افرادی است که تناژ پوستی گرم دارند. رنگ مو کاراملی در کنار رنگ مو عسلی یک ترکیب خارق العاده را پدید می آورد. شما می توانید چند لایت پلاتینی لابلای این ترکیب رنگ مو جذاب در بیاورید و زیبایی آن را دو چندان کنید.

البته برای گرفتن نتیجه بهتر، توصیه می شود ابتدا موها را به پایه ۸ دکلره برسانید. برای این که پس از مدتی موها دچار رفله زرد نشود، چند بار موها را با شامپو ضد زردی بشویید. سپس به میزان یک چهارم تیوپ از دو رنگ‌مو کاراملی شماره ۸ و رنگ‌مو عسلی شماره ۸ را ترکیب نمایید. از واریاسیون نقره ای و بنفش هر کدام به اندازه دو سانتی متر استفاده کنید تا رنگ موی ترکیبی شما خنثی شود. سپس مواد را با اکسیدان ۶ درصد ترکیب کرده و روی موها قرار دهید.

رنگ مو کاراملی عسلی

رنگ مو کاراملی پلاتینیوم

اگر به دنبال یک ترکیب رنگ موی کاراملی روشن و شیک هستید، ترکیب رنگ موی کاراملی پلاتینیوم انتخاب خوبی است. برای این ترکیب رنگ مو جذاب باید ابتدا موها را به پایه ۹ یا ۱۰ دکلره برسانید. سپس دو الی سه بار موها را با شامپو ضد زردی شستشو دهید تا به رفله زرد تبدیل نشود.

به میزان نصف تیوپ رنگ‌مو کاراملی شماره ۹، یک چهارم تیوپ رنگ‌مو پلاتینیوم و یک چهارم تیوپ رنگ‌مو استخوانی را با یکدیگر ترکیب نمایید. دو سانتی متر واریاسیون نقره ای به همراه اکسیدان ۶ درصد به مواد اضافه کنید و ترکیب حاصل را روی موهای خود قرار دهید.

رنگ مو پلاتینیوم

رنگ مو کاراملی و بلوطی

این ترکیب رنگ مو برای افرادی مناسب است که تمایلی به دکلره کردن موهایشان ندارند. برای این رنگ مو جذاب و دخترانه می توانید از ترکیب رنگ مو کاراملی شماره ۷ به میزان نصف تیوپ به همراه یک چهارم تیوپ رنگ مو بلوطی و دو سانتی متر واریاسیون بنفش و نقره ای استفاده کنید. تمامی مواد را با اکسیدان ۹ درصد ترکیب کرده و روی موها قرار دهید.

اگر می خواهید رنگ مو کاراملی بلوطی شما روشن تر شود، می توانید ابتدا موها را به پایه ۸ دکلره برسانید. اگر باز هم تمایلی به دکلره کردن موها نداشتید، کافیست قبل از رنگ کردن موها، از دکوکرم کمک بگیرید. دکوکرم موها را سه الی پنج پایه روشن تر می کند و باعث می شود تا رنگ موهای روشن جلوه زیباتری داشته باشند.

رنگ مو بلوطی

پرسش و پاسخ های رایج

در ادامه قصد داریم به رایج ترین سوالات در مورد رنگ مو کاراملی پاسخ دهیم.

بهترین رنگ مو سال ۲۰۲۱ چیست؟

رنگ‌مو کاراملی یکی از پرطرفدارترین رنگ موهای سال ۲۰۲۱ یا ۱۴۰۰ است که می توانید آن را با سایر رنگ موها ترکیب کنید و گزینه منحصر بفرد خود را بیابید.

آیا ترکیب رنگ موی عسلی با کاراملی برای من مناسب است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ترکیب رنگ مو کاراملی با عسلی برای افراد دارای تناژ پوستی گرم مناسب است. کاراملی و عسلی هر دو تناژ گرم دارند و تنها در صورتی که پوست شما هم گرم باشد، می توانید از این ترکیب استفاده کنید.

رنگ موی کاراملی صورتی برای چه افرادی مناسب است؟

رنگ موی کاراملی صورتی بیشتر برای افرادی که دارای پوست روشن با تناژ گرم هستند، مناسب است. این رنگ مو باعث می شود تا سن شما چند سالی کمتر نشان داده شود.

رنگ موی کاراملی دودی برای پوست تیره مناسب است؟

برای این که ترکیب رنگ مو کاراملی دودی برای پوست سبزه و تیره مناسب باشد، باید طیف رنگی این رنگ مو را در حد متوسط انتخاب کنید.

رنگ موی دودی با کاراملی دارای تناژ سرد است یا گرم؟

بهتر است بدانید که رنگ مو دودی را با هر رنگ مویی ترکیب کنید، تناژ آن به سرد تبدیل می شود.

رنگ موی کاراملی عسلی برای چه سنی مناسب است؟

رنگ مو کاراملی عسلی برای تمام سنین مناسب است. این رنگ مو به دلیل این که تناژ گرم دارد، به چهره شما رنگ داده و حتی سن افراد را کمتر نشان می دهد.

 

سخن آخر

رنگ مو کاراملی یکی از جذاب ترین و خیره کننده ترین رنگ موهایی است که با انواع تناژ پوستی هماهنگی دارد. فقط کافی است این رنگ مو جذاب را با رنگ های سرد یا گرم ترکیب کنید تا بیشترین تناسب را با رنگ پوست شما داشته باشد. در این مطلب به انواع روش های ترکیب رنگ موی کاراملی پرداختیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

منبع

byrdie