یکی از دغدغه های نوعروس ها پیش از عروسی شان انتخاب رنگ مو برای روز عروسی است. اغلب دختر خانم ها به دنبال رنگ مویی متفاوت و جدید  برای عروسی هستند. اگر شما هم در روزهای پیش از عروسی خود هستید، باید نهایت دقت را در انتخاب رنگ مو عروس به خرج دهید، چرا که اگر رنگ مویتان به درستی انتخاب شود، شینیون موها نیز متفاوت و شیک تر به نظر می رسد. به این ترتیب نه تنها در روز عروسی تان در میان جمع می درخشید، بلکه با دیدن آلبوم عکس های خود نیز در سال آینده لذت می برد. در این بخش از جمله آرایش و زیبایی میس و مستر تصاویری از انواع مدل رنگ موی عروس جدید را گردآوری کرده ایم.

  • اگر یک دست بودن رنگ موهایتان را دوست ندارید و به دنبال تنوع هستید می توانید از روش هایلایت به عنوان بهترین رنگ مو عروس استفاده کنید.
  • انتخاب رنگ مو عروس از آن جایی اهمیت دارد که باعث می شود، شینیون عروس متفاوت و جذاب جلوه کند.

در ادامه به معرفی چندین مدل رنگ موی عروس جدید خواهیم پرداخت. امیدواریم از مشاهده این مدل رنگ موها نهایت لذت را ببرید و بتوانید از بین این مدل ها زیباترین رنگ مو عروس  را انتخاب کنید.

هایلایت موی عروس

اگر شما هم مانند بسیاری از خانم ها علاقه ای به یک دست بودن رنگ موهایتان ندارید و می خواهید در روز عروسی تان متفاوت و جذاب تر از همیشه ظاهر شوید، می توانید هایلایت مو را به عنوان رنگ مو عروسی جدید انتخاب نمایید. هایلایت مو با رنگ که به معنی روشن بودن تکه های از مو و تیره تر بودن زمینه ی مو است، یک مدل خاص و زیباست که کمک می کند، شما در روز عروسی تان به زیبایی بدرخشید. شما می توانید از رنگ های مختلفی مانند بلوند، شرابی و خرمایی برای هایلایت خود استفاده نمایید.

هایلایت موی عروس

رنگ موی تیره برای عروسی

با این که خانم های زیادی به دنبال تغییر فاحشی در روز عروسی شان هستند و رنگ های خاص و متفاوتی را برای رنگ موهایشان انتخاب می کنند، اما باز هم هستند، نوعروس هایی که به رنگ موهایشان در شب عروسی دست نمی زنند و همان رنگ قهوه ای یا مشکی را انتخاب می کنند. بهترین حسنی که انتخاب رنگ تیره برای عروس دارد، این است که این رنگ ها سن را کمتر نشان می دهد. علاوه بر این تضادی که رنگ تیره مو با رنگ سفید لباس عروس دارد، بسیار جذاب و چشمگیر است.

رنگ موی تیره برای عروسی

رنگ موی عروس دودی

یکی از رنگ هایی که می توانید آن را به عنوان رنگ مو عروس انتخاب نمایید، رنگ دودی است. رنگ دودی جزو رنگ های دوست داشتنی و جذاب است که با سلیقه اکثر خانم ها همخوانی دارد. این رنگ مو در طیف های روشن و تیره وجود دارد و انتخاب آن بستگی به رنگ پوست و سلیقه شما دارد. اما در هر طیفی که باشد، باعث ایجاد تغییرات شگرفی در چهره شما خواهد شد. شما به عنوان عروس هم می توانید همه موهایتان را به این رنگ در آورید و هم آن را به نوان هایلایت روی موهای مشکی خود پیاده کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

رنگ موی عروس دودی

رنگ بلوند و روشن برای رنگ مو عروس

یکی دیگر از رنگ هایی که می تواند به عنوان بهترین رنگ مو عروس انتخاب شود، رنگ بلوند و روشن است. شینیون شما با این رنگ مو در هنگام عکاسی و فیلم برداری جلوه فوق العاده ای پیدا می کند. اگر پوست روشنی دارید، این رنگ برای موهای شما انتخاب ایده آلی خواهد بود. اما از سوی دیگر برای افراد با پوست تیره خیلی توصیه نمی شود. در ادامه یک رنگ مو بلوند روشن به شما معرفی خواهیم کرد که خرید آن به شما کمک زیادی در داشتن موهایی بلوند و روشن خواهد کرد.

رنگ بلوند و روشن برای رنگ مو عروس

رنگ مو اسکالیم شماره 9.0 رنگ بلوند خیلی روشن

اگر به دنبال رنگ موی خیلی روشنی برای عروسی تان هستید، از کنار رنگ مو اسکالیم شماره 9.0 حجم 100 میلی لیتر رنگ بلوند خیلی روشن به سادگی عبور نکنید. این رنگ مو ساخت کشور ایتالیاست. به همین خاطر کیفیت بسیار بالایی دارد. با این حال از قیمت مناسبی هم برخوردار است. جالب است بدانید در بسته بندی این محصول یک عدد روغن مخصوص نیز عرضه می شود. رنگ وی اسکالیم از آن جایی که حاوی ویتامین های A و E و اسیدهای چرب امگا 3،6،9 است، برای عروس خانم هایی که پوست سر حساسی دارند مناسب است.

رنگ مو اسکالیم شماره 9.0 رنگ بلوند خیلی روشن

رنگ موی عروس بدون دکلره

همانطور که می دانید، دکلره کردن موها کمک می کند تا رنگ طبیعی موها به رنگ پایه نزدیک تر شود و به دنبال آن نیز رنگ مو جذاب، روشن و زیباتری را برایتان به ارمغان می آورد. اما از آن جایی که این عمل آسیب هایی را برای مو و پوست سر به همراه دارند، بسیاری از افراد از دکلره کردن موهایشان اجتناب می کنند و به دنبال روش هایی هستند تا بتوانند بدون دکلره هم موهایشان را رنگ کنند.

اگر شما هم جزو همین دسته افراد هستید و می خواهید برای روز عروسی تان بدون دکلره کردن موها، رنگ مویی متفاوت و شیک داشته باشید، بهترین کار این است که با ترکیب رنگ مو بدون دکلره آشنا باشید و با استفاده از واریاسیون ها رنگ موهاتون رو به بهترین شکل ممکن تغییر بدهید. پیشنهاد ما به شما خواندن مطلب عالی آموزش و معرفی انواع رنگ مو بدون دکلره + فرمول ترکیب در همین مجله زیبایی است. با خواندن این مطلب با فرمول ترکیب انواع رنگ مو بدون دکلره آشنا خواهید شد. این آگاهی باعث می‌شود بتوانید رنگ مو عروس خود را بدون دکلره روی موهایتان پیاده کنید.

رنگ موی عروس بدون دکلره

نکات مهم در انتخاب بهترین رنگ مو عروس

برای انتخاب رنگ مو عروس باید به نکاتی مانند رنگ پوست و … دقت نمایید. در ادامه برخی از مهمترین این نکات برای انتخاب رنگ مو عروس اشاره خواهیم کرد.

  • نکته بسیار مهمی که در انتخاب رنگ مو باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، رنگ پوست و چشم شماست. اگر رنگ موی انتخابی شما برای عروسی با رنگ پوست صورت و چشم هایتان همخوانی نداشته باشد، چهره شما خسته و پژمرده به نظر می آید که این اصلا برای عروس خوشایند نیست.
  • رنگ موهای عروس باید به گونه ای انتخاب شود که شما را جوان و شاداب نشان دهد. رنگ شما نباید سنتان را بیشتر از آنچه که هستید، نشان دهد.
  • توجه داشته باشید که اگر رنگ های خیلی روشن را برای روز عروسی انتخاب کنید، سنتان بیشتر از آن چه که هست جلوه می کند. از سوی دیگر رنگ های مشکی، تن قهوه ای تیره تا روشن، دودی، عسلی و … در جوان تر نشان دادن شما تاثیر به سزایی دارد.
  • رنگ های فانتری مثل رنگ های سبز، آبی و… گزینه های مناسبی برای رنگ مو عروس نیست، دلیل آن هم این است که این گونه رنگ ها ظاهر غیر طبیعی دارند.

در ادامه شما را دعوت به دیدن عکس های بیشتری از رنگ موی عروس جدید و شیک می کنیم.

رنگ موی عروس

رنگ موی عروس

رنگ موی عروس

رنگ موی عروس

رنگ موی عروس

رنگ موی عروس

رنگ موی عروس

رنگ موی عروس

رنگ موی عروس

رنگ موی عروس

رنگ موی عروس

رنگ موی عروس

رنگ موی عروس

رنگ موی عروس

رنگ موی عروس

رنگ موی عروس

رنگ مو عروس

رنگ موی عروس

رنگ موی عروس

 

کلام آخر

در این بخش از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر چندین رنگ موی جدید برای عروس را ارائه نمودیم. لذا امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی داشته باشد و با ایده گرفتن از آن ها بتوانید، بهترین رنگ مو را انتخاب کنید. در پایان تقاضامندیم، چنانچه هر گونه نظر یا پیشنهادی دارید، از طریق بخش ارسال دیدگاه با ما و سایر همراهان همیشگی این مجله زیبایی در میان بگذارید.

سوالات متداول

در پایان این مطلب به سه مورد از رایج ترین سوالات پاسخ خواهیم داد.


موهای خود را برای عروسی چه زمانی رنگ کنیم؟

بهترین زمان برای رنگ کردن موها حداقل یک هفته قبل از عروسی است. این که برخی از عروس خانم ها موهای خود را یک روز قبل از عروسی رنگ می کنند، کار درستی نیست. دلیل آن هم این است که رنگ موها بعد از چند بار شستن طبیعی تر به نظر می آیند و جلوه بیشتری خواهد داشت. البته توجه داشته باشید که در تمام این هفت روز باید مراقبت های لازم را انتخاب دهید تا بهترین رنگ مو عروس را داشته باشید.

بهترین رنگ مو عروس کدام است؟

شما به عنوان عروس قطعا باید به دنبال جدیدترین و به روزترین رنگ مو باشید. در این مطلب از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر مجموعه‌ای از زیباترین و جدیدترین رنگ موها برای عروس را جمع آوری کرده‌ایم. البته توجه داشته باشید که در این انتخاب باید به رنگ پوست و چشم هایت آن هم توجه ویژه ای داشته باشید.

برای هایلایت موها از چه رنگ مویی باید استفاده کرد؟

اگر می خواهید، رنگ مو عروس شما هایلایت باشد، باید برای انتخاب آن به رنگ طبیعی موهای خود نگاه کنید و با توجه به آن، رنگی 2 درجه روشن‌تر را انتخاب نمایید.