بهترین کرم ضد چروک دور چشم

Table of Contents

با بالا رفتن سن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و کم کم چین و چروک روی آن نمایان می شود. اولین چروک ها اطراف چشم شکل می گیرند و به همین خاطر خرید بهترین کرم ضد چروک طرفداران زیادی دارد.

احساس بالا رفتن سن و نشانه های پیری برای اغلب افراد خوشایند نیست و به دنبال راهکاری برای حفظ جوانی و شادابی پوستشان هستند. خوشبختانه امروز گزینه های زیادی برای جوان ماندن وجود دارد. عمل های جراحی پلاستیک، انواع لیزر، بوتاکس، بهترین کرم های ضد چروک دور چشم ، تغذیه مناسب و دیگر عادت های مراقبت از پوست همه می توانند برای پیشگیری و درمان چروک به کار گرفته شوند. در این میان استفاده از بهترین کرم ضد چروک دور چشم یکی از کارآمدترین روش ها و گزینه بدون عوارض است.

برای آگاهی از علت به وجود آمدن چروک، عادت هایی برای پیشگیری و درمان آن، ویژگی های بهترین کرم ضد چروک دور چشم ،‌ نحوه انتخاب محصول مناسب انواع پوست و مشکلات پوستی، زمان مناسب برای استفاده از کرم ضد چروک، بهترین برند کرم دور چشم ضد چروک و انواع ضد چروک های خانگی در ادامه با میس و مستر همراه باشید.

علت بروز چروک دور چشم

عوامل زیادی در بروز چروک دور چشم تاثیر دارند. عوامل محیطی مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب و ژنتیک، در چگونگی پیدایش چروک و خطوط ریز در چهره فرد نقش دارند. پوست دور چشم اولین ناحیه ای است که علائم پیری در آن بروز می کند، چرا که این منطقه دارای پوستی نازک و رگ های خونی بسیار است.

خطوط زیر چشم، فرآیند نرمال پیر شدن است. مهم ترین عوامل ایجاد خط و خطوط دور چشم موارد زیر هستند. با اجتناب و پیشگیری از این عوامل و تغییر عادت های زندگی می توانید، زمان بروز چروک صورت را تا حد امکان به تاخیر بیاندازید.

بهترین روغن ضد چروک دور چشم

دوری از پرتوهای مضر ماوراء بنفش

پرتوهای مضر ماوراء بنفش (UV)، کلاژن موجود در پوست را تجزیه می کنند. کلاژن پروتئین اصلی در بافت پوست و مهم ترین عنصر حفظ ساختار پوست در مرور زمان است. قرار گرفتن مستقیم در مقابل نور خورشید و آفتاب گرفتن بدون استفاده از کرم های ضد آفتاب مهم ترین عامل برخورد پرتوهای ماورا بنفش با پوست هستند. طبق اطلاعات سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)، قرار گرفتن پوست محافظت نشده در معرض اشعه ماوراء، باعث ظهور زود هنگام چروک در پوست می شود. به همین خاطر خرید بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

سیگار و آثار مخرب آن بر پوست

بعد از سن، سیگار کشیدن مهم ترین عامل بروز چین و چروک در زنان و مردان است. سیگار کشیدن پوست را در معرض استرس اکسیداتیو اضافی قرار داده و باعث آسیب به کلاژن و الاستین آن می شود. سیگار همچنین باعث انسداد رگ های خونی صورت، مانع گردش خون در رگ های خونی و نرسیدن ویتامین A به پوست می شود.

حالت ها و عادت های پرتکرار

حالت های صورت مانند لبخند زدن، اخم کردن و خم کردن ابرو می تواند باعث ایجاد خطوط ریز روی صورت شود.

حتی خوابین در یک وضعیت تکراری و فشار آوردن بر عضلات صورت، عامل ایجاد خطوط ریز دور چشم هستند. با افزایش سن، پوست توانایی بازگشت به حالت اصلی خود را از دست می دهد. تحقیقات نشان می دهد خوابیدن با صورتی که در بالش فرو رفته، موجب بروز چین و چروک خواهد شد.

پیشگیری و درمان خانگی چروک دور چشم

با تغییرات کوچکی در زندگی روزمره و عادت های مراقبتی می توان خط و خطوط صورت را کاهش داد.

تمرینات صورت برای استحکام پوست

تا به حال نشان داده شده که برخی از تمرینات صورت در سفت شدن پوست دور چشم نقش پررنگی دارند. اگرچه هنوز تحقیقات در زمینه یوگا صورت بسیار محدود است اما این تمرینات هیچ ضرر یا هزینه ای ندارند و به راحتی در خانه انجام می شوند.

درمان آلرژی برای پیشگیری از چروک دور چشم

آلرژی اغلب باعث ایجاد التهاب در اطراف چشم می شود یا با اشک و عطسه همراه است. مالیدن یا خراشیدن چشم ها به دلیل آلرژی عامل قرمزی چشم و خشکی آن است. درمان علائم آلرژی به چهره آرامش بیشتری می بخشد و در طولانی مدت موجب پیشگیری از بروز چروک دور چشم می شود.

بهترین کرم ضد چروک

استفاده از بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک

با محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش می توانید از ایجاد خطوط ریز جلوگیری کنید. اگر قصد خروج از منزل (حتی در روزهای غیر آفتابی) را دارید، حداقل از محصولات دارای 30 SPF استفاده کنید.

اگر قرار است که برای طولانی مدت در مقابل تابش آفتاب قرار بگیرید پوشیدن کلاه و عینک آفتابی را فراموش نکنید. کلاه های بزرگ و نقاب دار علاوه بر این که جلوی تابش خورشید را می گیرند، بلکه مانع فشرده شدن ناشی از برخورد نور زیاد با چشم می شوند، حرکتی که در طولانی مدت عامل ایجاد چین و چروک است.

رژیم غذایی سالم و تاثیر آن بر جوانی

رژیم غذایی سالم یک عامل جلوگیری کننده از چروک چشم و صورت به حساب می آید. ویتامین C، ویتامین A و ویتامین E اغلب در محصولات مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرند. با ترکیب غذاهای سرشار از این ویتامین ها در رژیم غذایی، به پوست خود (و بقیه بدن) کمک می کنید تا سلول های جدید سالم بسازند. برخی محققان معتقدند که بین رژیم غذایی سالم و پوستی محکم و جوان رابطه مستقیمی وجود دارد. مرکبات، هویج و کدو تنبل منبعی غنی از این ویتامین ها هستند که باید در رژیم غذایی گنجانده شوند.

انواع چروک و عوامل آن

تا به این جا برخی از عوامل بروز چروک و ساده ترین راهکارها برای پیشگیری و درمان آن ها را گفتیم. بعد از این روش ها بهترین، ساده ترین و به نسبت موثرترین گزینه استفاده از قویترین و بهترین کرم ضد چروک است، اما پیش از استفاده باید نوع چروک ها را بشناسیم.

چروک پنجه ‌کلاغی

شیارهایی که به سمت گوشه خارجی چشم گسترش می ‌یابند، چروک پنجه کلاغی هستند. گاهی این شیارها به سمت استخوان گونه و حتی پایین ‌تر از گونه نیز کشیده می ‌شوند. خنده زیاد یا جمع ‌کردن چشم همراه با کاهش حجم کلاژن صورت در اغلب افراد عامل پیدایش چروک پنجه کلاغی دور چشم است.
چروک پنجه کلاغی گاهی به ‌مرور بیشتر شده و گسترش می‌ یابند. بیشتر این خطوط
سطحی هستند اما ممکن است در برخی افراد عمیق هم بشوند. تعداد چروک ‌های پنجه کلاغی از چند شیار تا چندین شیار تغییر می کند.

چروک پایین پلک

کاهش حجم صورت و از دست دادن الاستین عامل بروز چین ‌و چروک در پلک پایین و زیرچشم است. این نوع چرک گاهی به‌صورت خطوط موازی در زیر چشم و یا امتداد پلک پایین نمایان شوند. در گروهی از افراد پوست شبیه کاغذ مچاله شده است. شیارها اغلب تنها با بوتاکس یا بهترین کرم ضد چروک صورت پرکننده‌ پیشرفته و گاهی در درمان ترکیبی برطرف می ‌شوند.

 چروک بالای پلک

کاهش مقدار کلاژن، الاستین، بیماری های اسکلتی وعوامل دیگر موجب پیدایش خط و خطوط بالای چشم می ‌شوند. درمان چروک ‌ها و شیارهای بالای چشم اغلب با بهترین کرم ضد چروک دور چشم یا تزریق ژل و بوتاکس انجام می شود.

ویژگی های بهترین کرم ضد چروک 

یک کرم ضد چروک خوب باید حاوی مواد زیر باشد، اگر محصول مصرفی شما فاقد این عناصر می باشد باید در ادامه مصرف آن تجدید نظر کنید.

کرم ضد چروک برای دور چشم

ویتامین سی

بهترین کرم ضد چین و چروک صورت حاوی ویتامین C است از جمله مزایای آن باید به این موارد اشاره کرد: آنتی اکسیدان بخش زبر پوست را نرم می کند، در برابر آسیب از آن محافظت می کند و جای زخم، آکنه و لک را محو می سازد. ویتامین C بسیار قدرتمند و مؤثر است. ویتامین سی با تحریک تولید کلاژن پوست را نرم کرده و از بروز خطوط ریز جلوگیری می کند.

معایب ویتامین سی: چند ماه طول می کشد تا شاهد تأثیرگذاری ویتامین سی بر خطوط چهره تان باشید. البته پس از آن نیز نباید انتظار معجزه داشته باشید. پیشگیری از پیری و داشتن خاصیت ضد چروک یکی از مزایای بیشمار ویتامین سی است.

رتینول و بهترین کرم ضد چروک و لیفتینگ صورت

رتینول تنها ماده موجود در ترکیبات بهترین کرم برای چین و چروک صورت است که باعث افزایش تولید کلاژن و توقف فرآیند تخریب آن می شود. این جمله بدان معنی است که: رتینول سلولهای شما را فریب می دهد و آن ها تصور می کنند که جوان تر از سنشان هستند. بنابراین برای ایجاد پوستی تازه، روشن و بدون چروک سرعت فعالیت خود را افزایش می دهند. در نتیجه لکه های تیره، چین و چروک (حتی عمیق)، زخم ها و آکنه نیز کاهش می یابد.

فقط توجه داشته باشید که حداقل سه ماه مصرف مداوم برای دیدن نتایج استفاده از رتینول لازم است اما نتایج آن دائمی هستند. احتمالاً در ماه اول مصرف آن دچار علائمی چون خشکی، پوسته پوسته شدن و جوش (اگر مستعد آکنه هستید) می شوید. این علائم در ماه اول کمی آزار دهنده هستند، اما برای دریافت نتیجه مطلوب از بهترین مارک کرم ضد چروک باید صبور باشید.

برای کمک به کاهش عوارض جانبی، مصرف خود را از مقدار کم آغاز کرده و به مرور آن را افزایش دهید. به طور مثال یک بار در هفته به مدت یک هفته، دو بار در هفته به مدت دو هفته، سه بار در هفته به مدت سه هفته و پس از آن طبق روتین لازم برای هر فرد مصرف شود، تا نتیجه مطلوب تری را کسب نمایید. به طور کلی برای گروه های سنی و افراد مختلف میزان مصرف متفاوت است و برای اطلاع دقیق باید به پزشک متخصص مشورت شود. شیوه پیشنهادی رایج به شرح زیر است:

  • دو بار در هفته برای افراد در دهه ۲۰ سالگی
  • سه بار در هفته برای افراد در دهه ۳۰ سالگی
  • ۴ بار در هفته برای افراد در دهه ۴۰ سالگی
  • هر روز برای افراد در ده ۵۰ سالگی و بالاتر

اسید هیالورونیک و معجزه جوانی

این مولکول کوچک مانند اسفنجی در پوست عمل می کند و آب را از هوا بیرون می کشد تا خطوط ریز پوست را محو سازد. اسید هیالورونیک سبک و فوق العاده آبرسان است، این ماده فورا تاثیر خود را نشان داده و دارای هیچ عوارض جانبی نمی باشد، اما نتیجه آن موقتی است و برای چروک های عمیق تاثیر چندانی ندارد. اسید هیالورونیک می‌ تواند مقدار بسیار زیادی آب را جذب کرده و تمرکز دهد. اسید هیالورونیک در زیر پوست تا ۸ ماه ماندگار است.

اسید هیالورونیک یک ماده ضد پیری نیرومند است که باعث بهبود سلامت پوست می شود. این ماده به طور طبیعی در پوست، بافت های همبند و چشم تولید می شود، ماده مرطوب کننده ای است که به حفظ رطوبت بافت کمک می کند. بیش از نیمی از اسید هیالورونیک بدن شما در پوست تولید می شود. مانند الاستین و کلاژن، اسید هیالورونیک نیز در معرض مهاج مان محیطی مانند آلودگی، دود و اشعه UVA / UVB در پوست از بین می رود.

کرم های چشمی که حاوی اسید هیالورونیک هستند، موجب افزایش زیبایی ظاهری پوست و جوان تر شدن پوست دور چشم می شوند.

انتخاب بهترین کرم ضد چروک متناسب با نوع پوست

اگر پوستتان چرب است، بهترین کرم ضد چروک پوست چرب و فاقد روغن را تهیه کنید. در مقابل اگر پوست چربی دارید از کرم های مرطوب کننده یا بالم چشم استفاده نمایید. برای پوست های مختلط نیز به سراغ استفاده از محصولات مناسب برای انواع پوست بروید.

کرم ضد چروک شب یا روز

مطمئناً می توانید صبح و شب از کرمی یکسان استفاده کنید، اما با توجه به اینکه پوست شما در ساعات مختلف روز نیازهای مختلفی دارد و اغلب بهترین ضد چروک دور چشم قیمت بالایی دارد، پیشنهاد می کنیم به سراغ بهترین شیوه مصرف هر محصول بروید. در ادامه تفاوت کرم دور چشم روز و کرم دور چشم شب را و ویژگی هایشان را بررسی می کنیم.

ویژگی های بهترین کرم دور چشم روز

درست مانند بقیه محصولات مراقبت پوست صبحگاهی، کرم چشم شما در هر روز باید شامل عناصر باشد که در مقابل آسیب های محیطی از پوست حفاظت می کند. کرم های چشمی روز باید دارای ترکیبات مرطوب کننده، مانند اسید هیالورونیک و سرامیدها باشند که به خنثی کردن آسیب های ناشی از رادیکال آزاد در اثر آلودگی و استرس های روزانه کمک می کنند. ویتامین C نیز می تواند به کاهش خطوط و چروک های زیر چشم در مرور زمان کمک کند و موجب روشن تر شدن حلقه های تیره دور چشم شود.

مطمئناً انتخاب کرم چشم روز با SPF بهترین انتخاب است، به این دلیل که باید از پوست لطیف بخوبی محافظت شود و از آن جایی که نمی توان ضد آفتاب معمولی را برای دور چشم استفاده کرد، وجود خاصیت ضد آفتاب در کرم دور چشم روز ضروری است.

ویژگی های بهترین کرم دور چشم شب

در شب همه تمرکز روی بازیابی و جوانسازی پوست است. از آنجا که لازم نیست نگران آرایشتان باشید، محصولات سنگین تر را انتخاب کنید. پپتیدها (نوعی پلیمرهای کوچک)، باعث تحریک کلاژن و رتینول می شود، به گردش سلول کمک می کند و خط و خطوط ریز را کاهش می دهد.

چگونه کرم دور چشم بزنیم؟

پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است و به همین خاطر باید با ملایمت از آن حفاظت شود. در صورت مصرف ناصحیح، گاهی آسیبی که پوست خود می رسانید بیشتر از فواید آن است. به همین خاطر باید برای مصرف بهترین ضد چروک دور چشم از فشار دادن انگشت و حرکات تند و ناگهانی روی پوست خودداری کرده و به آرامی این کار را انجام دهید.

کرم را به صورت نقطه نقطه زیر چشم زده و با انگشت کوچک (که فشار کم تری وارد می کند) به صورت ضربه ای و دایره وار آن را پخش نمایید. برای پیشگیری از افتادگی پلک و چروک شدن آن ها، کرم را به زیر ابروها و پلک بالایتان نیز بزنید. بهتر است حرکات دست از پایین به بالا و به سمت داخل یا استخوان بینی باشد. همچنین بهترین زمان برای استفاده از کرم دور چشم، شب قبل خواب و صبح بعد از شستن صورت است.

بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

در فروشگاه های لوازم آرایشی و داروخانه ها مدل های بسیار متنوع و گوناگونی از محصولات درمان چروک دور چشم فروخته می شود، اما میزان اثر گذاری آن ها متفاوت است. انجمن جراحی پوستی آمریکا به مردم هشدار می دهد: در خرید کالاهایی که وعده نتایج معجزه‌آسا دارند، محتاط عمل کنید و در عوض به سراغ برندها و محصولاتی بروید که ویژگی های زیر را دارا هستند:

  • از مرطوب کننده ها برای به حداقل رساندن خطوط ریز اطراف چشم استفاده کنید
  • به دنبال محصولی باشید که تولید کنندگان بطور خاص برای درمان چین و چروک طراحی کرده اند
  • در طی چند روز یا چند هفته از استفاده بیش از یک مدل محصول ضد پیری خودداری کنید
  • از محصولاتی استفاده کنید که متناسب با نوع پوستتان هستند
  • به دنبال محصولاتی باشید که دارای خاصیت ضدآلرژی، ضد آکنه و ضد جوش باشند

در صورت مصرف این مواد باید انتظارات واقع بینانه ای داشته و آگاه باشید که نتیجه متوسط و پیشگیرانه ای دارند.

تا این جا ویژگی های لازم برای بهترین کرم ضد چروک صورت و دور چشم را گفتیم. در نظر داشته باشید که محصول مورد نظر را متناسب با نوع پوست و سن خود انتخاب نمایید. در ادامه بهترین مارک های کرم ضد چروک دور چشم ایرانی و خارجی را بیان می کنیم تا با مقایسه ویژگی ها، به راحتی بتوانید کرم خود را انتخاب کنید.

بهترین کرم ضد چروک ایرانی

ابتدا به معرفی کرم های ایرانی می پردازیم.

كرم ضد چروک دور چشم سينره

یکی از بهترین کرم ضد چروک های ایرانی ، سینره است. اگر به دنبال بهترین مارک کرم ضد چروک دور چشم ایرانی هستید، برند سینره را به شما پیشنهاد می کنیم. استفاده از این محصول به افراد بالای ۴۰ پیشنهاد می شود. از جمله کاربردهای کرم ضد چروک دور چشم سینره باید به ضد چروک و محکم کننده پوست اطراف چشم، رفع شل شدگی و افتادگی پوست اطراف چشم، رفع سیاهی و پف دور چشم، مؤثر در برطرف کردن چروک ها و خطوط تحت فشار دور چشم، مرطوب کننده، انرژی بخش و احیاء کننده پوست و سرشار بودن از بیوپپتیدها، اسیدهای چرب ضروری امگا 3 و امگا 6 اشاره کرد.

کرم سینره

کرم ضد چروک دور چشم سی گل

سیگل دیگر برند پرطرفداری که کرم دور چشم آن در فهرست بهترین مارک کرم ضد چروک دور چشم ایرانی قرار می گیرد. از ویژگی های آن باید به کاهش چروک اطراف چشم، سفت کننده پوست، نفوذ کامل به لایه های عمقی، بافتی نرم و لطیف، داشتن لیپوزوم اسیدهای میوه (AHA)، کاهش پف و کبودی و تغییر رنگ دور چشم، دارا بودن ویتامین‌های سی و اِی و مرطوب کنندگی اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم از این محصول به صورت روزانه، روی پوست تمیز اطراف چشم بها ضربات چرخشی و ملایم استفاده نمایید. برای آرایشی ماندگارتر و جذابتر می توان ۱۰ دقیقه پیش از آرایش چشم آن را مصرف کرد.

بهترین مارک کرم ضد چروک دور چشم ایرانی

بهترین کرم ضد چروک خارجی

در ادامه بهترین مارک های کرم ضد چروک خارجی را معرفی کرده ایم.

کرم دور چشم روز نیوآ مدل Q10

یکی از بهترین برندهای کرم ضد چروک خارجی ، نیوآ است. کرم دور چشم روز نیوآ نیز مانند دیگر محصولات این برند آلمانی طرفداران بسیاری دارد. آنتی اکسیدان موجود در آن، اثر رادیکال های آزاد در محیط و نور خورشید را کاهش می دهد و این گونه از پوست محافظت می کند. کرم کیوتن خستگی و رنگ پریدگی پوست را از بین می ‌برد و باعث شادابی پوست می‌ شود. با استفاده از این کرم کاهش قابل توجهی را در چروک دور چشم خود مشاهده می کنید. محصولی در بسته بندی تیوبی ۱۵ گرمی که فاقد رایحه و ضد حساسیت است. این کرم ملایم بوده و استفاده از آن برای افراد زیر ۳۰ سال بیشترین نتیجه را دارد.

کرم دور چشم کیووی مدل Revitalizing

از بهترین مارک کرم ضد چروک دور چشم خارجی محصول برند معروف استرالیایی است. برای درمان چروک، پف و سیاهی دور چشم می توان از آن استفاده کرد. این کرم ۱۵ گرمی نیز برای افراد زیر ۳۰ سال بیشترین اثرگذاری را دارد. فرمولاسیون بسیار سبک و لطیف، آبرسانی به پوست دور چشم و افزایش قابلیت ارتجاعی، قابلیت استفاده برای انواع پوست، ضد حساسیت و فاقد عطر و رنگ های مصنوعی از جمله محبوب ترین فواید آن است. فرمولاسیون حاوی ویتامین E در این کرم، با از بین بردن چروک، سیاهی و پف دور چشم نقش زیادی در شاداب چهره شما ایفا می کند.

کرم دور چشم ایوروشه مدل ANTI-AGE GLOBAL

اگر به دنبال قویترین و بهترین کرم ضد چروک دور چشم هستید، ‌استفاده از این محصول فرانسوی با پایه گیاهی را به شما پیشنهاد می کنیم. یکی از پرطرفدارترین کرم های بازار که روند پیری را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد. جوانسازی دوباره پوست، رفع خطوط ریز دور چشم، پیشگیری از ایجاد چروک بیشتر،‌ افزایش جریان مویرگی و از بین رفتن تدریجی حلقه های سیاه دور چشم و همچنین رفع پف دور چشم از جمله فواید آن است. برای سهولت در استفاده داخل بسته بندی آن اپلیکاتور قرار داده شده تا میزان مصرف دقیق مشخص شود. این کرم در حجم ۱۵ میلی لیتری بسته بندی شده و مصرف آن به افراد بالای ۴۰ سال توصیه می شود.

کرم ایو روشه

کرم دور چشم نوکس سری Nuxellence

کرم دور چشم نوکسلنس نوکس با ترکیب کاملا گیاهی مناسب برای انواع پوست ساخته شده است. این محصول فرانسوی برای افراد بالای ۳۰ سال پیشنهاد می شود. بافت نرم و روان کرم دور چشم نوکسلنس همراه با اپلیکاتور ماساژ دهنده تاثیر پایداری روی پوست اطراف چشم می ‌گذارد. محصولی که انرژی مورد نیاز سلول های پوست برای کارکرد موثرتر را فراهم کرده و باعث می ‌شود چشم‌ ها روشن ‌تر و شفاف ‌تر از قبل بنظر برسند. آنتی اکسیدان آن از عصاره گل های ساعتی که ارگانیک کشت می شوند حاصل شده و حاوی اسید هیلارونیک می باشد.

کرم ضد چروک خارجی

کرم دور چشم الارو مدل Anti-Wrinkle

کرم ضد چروک الارو یکی دیگر از محصولات فرانسوی در فهرست بهترین ضد چروک دور چشم است. این محصول دارای کافئین برای بهبود و کاهش تیرگی و حلقه های سیاه دور چشم، رفع پف، کاهش کیست های ریز چربی اطراف چشم، ضد چروک قوی، از بین برنده خطوط و چروک اطراف چشم و احیا و بازسازی کننده سلول های پوست اطراف چشم به کار می رود. شی باتر برای رطوبت رسانی عمیق پوست، روغن آرگان برای تقویت و تغذیه و موادی برای افزایش حالت ارتجاعی و تحریک ساخت کلاژن از جمله ترکیبات موجود در آن هستند. این محصول با بافت سبک و ملایمی که دارد، برای همه سنین قابل استفاده است.

کرم دور چشم الارو

سخن آخر

در این مطلب علت به وجود آمدن چروک دور چشم را بررسی کردیم و بایدها و نبایدهای خانگی برای پیشگیری و درمان آن را گفتیم. در ادامه دیدیم که بهترین کرم ضد چروک دور چشم باید چه ویژگی ها و ترکیباتی داشته باشد و هنگام خرید آن باید چه پارامترهایی را در نظر بگیریم. در آخر بهترین مارک کرم ضد چروک دور چشم خارجی و ایرانی را معرفی کردیم. امیدواریم که تجربه رضایت بخشی از استفاده این کرم ها کسب کنید. چنانچه محصول خوبی را می شناسید در بخش نظرات آن را به ما و سایر خوانندگان میس و مستر پیشنهاد دهید.

سوالات متداول در مورد بهترین کرم ضد چروک

از چه سنی استفاده از بهترین کرم ضد چروک را آغاز کنیم؟

استفاده از بهترین کرم ضد چروک پیشانی و پوست را باید پیش از به وجود آمدن چروک ها آغاز کنیم. سن آغاز استفاده با توجه پوست و محیط زندگی هر فرد متفاوت است. به طور کلی مصرف کرم ضد چروک به همه افراد بالای ۳۰ سال پیشنهاد می شود.

بهترین ضد چروک خانگی چه موادی هستند؟

برای تغذیه هرچه بیشتر پوست، می توان ضد چروک های خانگی را نیز به روتین مراقبتی پوست اضافه کرد. از جمله بهترین آن ها باید به عسل و آلوئه ورا، روغن شترمرغ و روغن بادام، روغن نارگیل و روغن جوانه گندم اشاره کرد.

کرم ضد چروک و لیفتینگ صورت را چه مدت استفاده کنیم؟

مرطوب کنندگی پوست امری همیشگی است و از طرفی کلاژن سازی و تحریک سلول های پوستی فرآیندی طولانی مدت است. ممکن است در ماه های اول هیچ نشانه هایی از تغییر وجود نداشته باشد و بعد از ۵ تا ۶ ماه استفاده مدام، کم کم تغییرات نمایان شوند. به همین خاطر باید در مصرف کرم های ضد چروک صبور باشید.