بهترین کرم پودر با پوشانندگی بالا

یکی از مهم ترین موارد برای داشتن یک آرایش حرفه ای، تهیه بهترین کرم پودر با پوشانندگی بالا است که آرایش را به زیباترین شکل ممکن تکمیل می کند. چنین کرم پودری می تواند لکه هایی را که در اثر عوامل مختلفی مانند عدم استفاده از ضدآفتاب، جای جوش و … بر پوست باقی می مانند، کاور کرده و سطح صاف و بی نظیری برای بقیه مواد آرایشی روی پوستتان ایجاد کند. در واقع مهم ترین مشخصه یک آرایش خوب و باکیفیت، زیرسازی درست پوست است که امکان آرایش یک دستی را برای شما فراهم می کند.

به این منظور کرم پودرهای مختلفی در بازار محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی، از برندهای متفاوت وجود دارد؛ از انواع و اقسام مارک های خارجی گرفته تا برندهایی که ساخت داخل کشور هستند. بنابراین طبیعی است که در تشخیص و خرید بهترین کرم پودر با پوشانندگی بالا سردرگم شوید. از این رو در این مقاله مفصلا به توضیح خصوصیات چنین محصولاتی می پردازیم و سپس بهترین برندهای ایرانی و خارجی تولید کننده کرم پودر را معرفی می کنیم. تا پایان با ما همراه باشید.

نکات مهم خرید کرم پودر با پوشانندگی قوی

برای خرید کرم پودر خوب با پوشانندگی بالا باید فاکتورهای مختلفی را از جمله نوع و رنگ پوست در نظر داشت. درواقع انتخاب نوع مناسب کرم پودر بر اساس چرب، خشک، نرمال و یا مختلط بودن است. اگر پوست چربی دارید، باید از کرم پودرهای بدون چربی استفاده کنید و اگر پوستتان خشک است، باید کرم پودری های دارای آب رسان گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

یکی از بهترین ویژگی های کرم پودر با پوشانندگی بالا داشتن بافت سبک و پوشانندگی و دوام بالا است. کرم پودر اگر ترکیباتی شامل ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها داشته باشد بهتر است؛ چرا که چنین کرم پودر هایی موجب جوان سازی و رفع چین و چروک می شوند.

نکته مهم دیگر در خرید کرم پودر با پوشانندگی بالا وجود SPF مناسب محل زندگی و نوع پوست افراد است. بهتر است کرم پودری را انتخاب کنید که قابلیت محافظت از پوست شما را در مقابل خورشید دارا باشد، به این دلیل که از صبح تا شب این کرم روی صورت شما است.

به طور کلی پوشانندگی بالا و ماندگاری خوب و بافت نرم و سبک جزو مهم ترین ویژگی‌ های بهترین کرم پودر های بازار با پوشانندگی بالا هستند. یکی از نکات مهم برای انتخاب کرم پودر ها بافت سبک و مخملی کرم پودر است تا پوست شما را سنگین و خسته نکند. تنوع رنگ کرم پودر هم یک عامل مهم دیگر در انتخاب کرم پودر است.

همچنین بهتر است کسانی که پوست خشک و یا نرمالی دارند، قبل از مصرف کرم پودر، از مرطوب کننده و یا روغن های طبیعی استفاده کرده و پوست را زیرسازی کنند. اگر پوست شما چرب است، کرم پودری را انتخاب کنید که پوستتان را مات کند. به خصوص برای ناحیه‌ T صورتتان از پودر فیکس یا تثبیت کننده آرایش استفاده کنید.

بهترین کرم پودرهای بازار با پوشانندگی بالا

در ادامه با بهترین کرم پودرهای موجود در بازار ایران که پوشانندگی بالایی دارند، آشنا می شوید.

بهترین کرم پودر کالیستا با پوشانندگی بالا

کرم پودر کالیستا جزو یکی از خوب های بازار کرم پودر ها است. کرم پودر کالیستا مدل Long Lasting And Matt با پوشانندگی بالا رنگ طبیعی به پوست می بخشد و آن را مات و مخملی می کند. هم چنین این کرم پودر دارای بافتی سبک است که در عین پوشانندگی بالا و ماندگاری زیاد اکسید نمی شود. یعنی این که مدتی بعد از زدن بر روی صورت تغییر رنگ نمی دهد و تیره نمی شود. این کرم پودر خوشبو، قیمت مناسبی هم دارد.

کرم پودر کالیستا

بهترین کرم‌ پودر مک

محصولات Mac تولید کشور کانادا هستند که کیفیت بسیار بالایی در زمینه محصولات آرایشی دارند. طراحی و بسته بندی شیک و مدرن این برند بسیار در بین خانم ها محبوب است.

این کرم پودر دارای پوشانندگی بسیار بالا است که  SPF هم دارد. ماندگاری این کرم پودر روی صورت تنها ۸ ساعت است.  ولی کرم پودر های مک، به دلیل رنگ دانه هایی که دارند پوست را خوبی کاور می کنند.

بهترین کرم‌ پودر مک

کرم پودر دیور Dior

محصولات دیور همیشه جزو بهترین محصولات بوده اند که در کشور فرانسه تولید می شوند. دیور تمرکز بیشتری روی تولید عطر و ادکلن دارد، ولی محصولات آرایشی هم تولید می کند.

بهترین کرم‌ پودرهای دیور با پوشانندگی بالا، رطوبت ‌رسان هستند و پوست می تواند به راحتی نفس بکشد. این کرم پودر پوشش بسیار طبیعی دارد که دارای تنوع رنگی  بالایی است. یکی از بهترین انتخاب ها برای زیرسازی پوست، کرم پودر دیور است. قیمت این کرم پودر بین ۵۰ تا ۷۰ دلار می باشد. همچنین این کرم پودر دارای ضد آفتاب هم هست.

بهترین کرم‌ پودرهای دیور با پوشانندگی بالا

 کرم‌ پودر کلینیک Clinique

محصولات کلینیک، ساخت کشور آمریکا هستند. این برند جزو برندهای معروف است و از سال ۱۹۶۸ خط تولید آرایشی اش را راه اندازی کرده است. محصولات برند کلینیک، هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب اند. برند Clinique  دارای رتبه اول، در صنعت آرایشی اند. کرم ‌پودرهای این برند، آبرسان اند و به پوست رطوبت می بخشند. این کرم پودر دارای  ماندگاری بالایی است و قیمتی حدود ۷۰ تا ۹۰ دلار دارد.

 کرم‌ پودر کلینیک Clinique

کرم پودرهای دبورا با پوشانندگی بالا

برند دبورا جزو بهترین تولید کنندگان کرم پودر های دارای پوشانندگی بالا است که ۵۰ سال قدمت دارد. این برند برای کشور ایتالیا است و محبوبیت زیادی در بازار آرایشی اروپا دارد.

این کرم‌ پودر ها حجم ۱۵ میلی ‌لیتری دارند، دارای پوشانندگی فوق ‌العاده ای هستند که پوست را مات‌ و رطوبت کافی آن را تامین می کنند. این کرم پودر یکی از بهترین کرم پودر های با قدرت پوشانندگی بالا است که برای پوست‌های ترکیبی و مختلط مناسب است.

کرم پودرهای دبورا با پوشانندگی بالا

کرم پودر این لی Vanilla Cream

کرم ‌پودر این لی مدل وانیلا کریم ماندگاری بسیار خوبی دارد و پوستتان را مات می کند. این محصول به علت داشتن ساختار سبک و قدرت پوشانندگی بالا یک محصول منحصر به فرد است.

فرمول این کرم پودر صورت شما را مات و طبیعی می کند. همچنین کرم‌ پودر این لی با قدرت پوشانندگی بالا در برابر تعریق مقاوم است و نمی ماسد. این کرم ‌پودر رنگ متوسط روشن و پوشش‌ دهی بسیار مناسبی هم دارد. علاوه بر این مدل کرم پودر مات کننده این لی هم کارکرد مشابهی دارد و بیشتر مناسب کسانی است که پوست چربی دارند.

کرم پودر این لی

 کرم پودر استی لودر Double Wear

این کرم پودر برای انواع پوست‌ های خشک، چرب، مختلط، مستعد آکنه و جوش مناسب است. پوشانندگی بسیار بالایی دارد و24 ساعت بر روی پوست می ماند. این کرم پودر کاور و پوشانندگی بالایی دارد و حس سبکی و راحتی خاصی را به پوست شما می بخشد. بهترین کرم پودر استه لودر با پوشانندگی بالا می‌تواند اثرات پیری را ترمیم کند. به این دلیل که با آب رسانی قوی پوست شما را صاف و ایده آل می کند. این کرم پودر در عین آبرسان بودن روی لباس لکی ایجاد نمی کند.

 کرم پودر استی لودر Double Wear

بهترین کرم پودر میبلین با پوشانندگی بالا

کرم پودر میبلین دارای بافت طبیعی و فرمولی ایده آل برای پوست های نرمال و چرب است. کرم پودر مدل Fit Me میبلین بافت کرمی و سبکی دارد و پوست را مات و یک دست می کند. کرم پودر میبلین پوست را براق نمی کند و به دلیل تکنولوژی کوچک کننده ی منافذ پوستی موجب بسته شدن این منافذ می شود.

کرم پودر مدل Super Stay میبلین هم دارای رنگدانه های بسیار قوی برای افزایش ماندگاری محصول است. شماره ۱۰ این محصول دارای پایه رنگ گندمی روشن است که پوست‌های گندمی و روشن می توانند از آن استفاده کنند.

بهترین کرم پودر میبلین با پوشانندگی بالا

کرم پودر بورژ‌وآ

کرم‌ پودربورژوآ Air Mat ماندگاری ۲۴ ساعته روی پوست دارد. این برند فرانسوی یکی از برند های شناخته شده دنیا است و از سال ۱۹۸۷ محصولات خودش را به بازار ارائه کرده است.  اولین محصول این کمپانی پودر برنجی بود که برای نرم شدن پوست به کار می رفت.

کرم پودر بورژ‌وآ

بهترین کرم پودرهای پوست چرب با پوشانندگی بالا

از آن جا که کرم پودر های مخصوص پوست چرب باید با دقت بیشتری انتخاب شوند ما در این جا لیستی از بهترین کرم پودر با پوشانندگی عالی برای پوست چرب جمع آوری کرده ایم.

  • کرم پودر ویشی
  • کرم پودر لورال
  • کرم پودر میبلین
  • کرم پودر ریمل
  • کرم پودر این لی
  • کرم پودر الارو
  • کرم پودر دوسه
  • کرم پودر مدیسان
  • کرم پودر آموتیا
  • کرم پودر فلورمار

این ده کرم پودر جزو بهترین برند های کرم پودر با پوشانندگی بالا برای پوست چرب هستند. علاوه بر این محصولات، اگر پوستتان چرب است و به دنبال پنکک می گردید، پیش از انتخاب و خرید حتما مقاله بهترین پنکک برای پوست چرب و جوش دار را بخوانید.

کرم پودر ویشی

افراد دارای پوست های چرب اغلب دچار جوش می شوند و باید مراقبت های ویژه ای انجام بدهند. کرم پودر ویشی مدل درما برای افراد با پوست های چرب مناسب است. کمپانی ویشی این محصول را به عنوان پوشاننده نواقص پوست و مانع از بدتر شدن آکنه معرفی کرده است که پوست را مقابل نور خورشید حفظ می کند. کرم پودر پوست چرب درمابلند ویشی نقص ها و چربی های پوست را می پوشاند و منافذ باز پوست را می بندد. این کرم پودر بسیار سبک است و دارای پوشانندگی بالای 16 ساعت است. کرم پودر ویشی از بهترین کرم پودر های دارای پوشانندگی بالا است و موجب آبرسانی پوست می شود و ضد جوش است.

کرم پودر ویشی

بهترین کرم پودر لورال با پوشانندگی

کرم های لورال هم در لیست بهترین کرم پودر با پوشانندگی بالا هستند و بافت بسیار سبکی دارند. ماندگاری این کرم پودر 24 ساعته است. هنگام زدن این کرم پودر با براش متوجه می شوید که بافت این کرم پودر بسیار عالی و فوق العاده است؛ به نحوی که خیلی آسان روی پوست می‎نشیند و آن را کاور می کند.

کرم پودر لورآل رطوبت رسان هم است و موجب آب رسانی پوست در طول روز می شود. کرم پودر لورآل دارای قدرت پوشانندگی عالی و بالایی است که  بافت نرم و سبکی هم دارد و پوست را مات و مخملی می کند. این  کرم پودر روی پوست نمی ماسد و یا ترک نمی خورد. مواد مرطوب کننده و آبرسان این کرم پودر به مدت ۲۴ ساعت روی پوست می مانند و با رطوبت رسانی موجب شادابی پوست می شوند. به عنوان نکته آخر اضافه کنیم که این کرم پودر دارای SPF 18  است و از پوست در مقابل اشعه آفتاب محافظت می کند.

بهترین کرم پودر لورال با پوشانندگی

کرم پودر ریمل

این کرم پودر دارای پوشانندگی بالا و مناسب پوست های چرب است که ضد آفتاب، مرطوب‌کننده، شاداب کننده و محافظت‌کننده پوست هم در خود دارد.

کرم پودر ریمل

کرم پودر الارو

برند الارو همیشه در صنعت کرم پودر ها جزو بهترین ها بوده است. ماده موثر این کرم پودر می تواند در لایه هاى پوست نفوذ کند و به عنوان یک ضدچروک عمل کند. ماده ضد چروکی که در این کرم پودر استفاده شده است بدون داشتن اثرات منفى روی لایه هاى مختلف پوست اثر می گذارد و حتی می تواند موجب تغییر رنگ پوست در بلند مدت بشود.

این کرم پودر با پوشانندگی بالای خود ضدچروک است و بافت سبکی هم دارد و به صورت یکنواخت پخش می شود. کاهش خطوط سطحی پوست و پیشگیری از پیری پوست، و تنظیم کننده ترشح چربی پوست جزو ویژگی های عالی این کرم پودر است. در نتیجه برای پوست های چرب و مستعد آکنه خیلی مناسب است.

الارو

کرم پودر دوسه

کرم پودر دوسه، در عین داشتن پوشانندگی بالا، هم یک کرم پودر است و هم یک کانسیلر.  این کرم پودر بافت سبک و نرمی دارد که به طور طبیعی روی پوست می نشیند و با پوشانندگی بالای خود همه معایب سطحی پوست را می پوشاند. خاصیت کانسیلر این کرم پودر حلقه‌ های تیره اطراف چشم را کاور می کند و ضد لک و ضد چروک هم است.

کرم پودر دوسه چند کاره است، هم ضد آفتاب دارد و هم پوست را در مقابل اشعه ها و رادیکال های خطرناک حفظ می کند؛ هم رطوبت رسان پوست است و هم مانع از انسداد منافذ پوست می شود. شاید بتوان تنها ایرادی که از این کرم پودر گرفت، ضد آب نبودن آن باشد.

دوسه

بهترین کرم پودر مدیسان با پوشانندگی

 کرم مدیسان یک کرم پودر مناسب پوست های چرب با خاصیت ضد آفتابی است که با زدن آن دیگر نیازی به ضد آفتاب ندارید. پوست های چرب به دلیل ترشح زیاد غدد چربی، همواره در معرض بزرگ شدن منافذ پوستی هستند. کرم پودرهای ضد آفتاب مدیسان فاقد چربی هستند و ترشح چربی را کنترل می کنند.

این کرم پودر دارای tea tree oil است که موجب ضد میکروب شدن آن و تنظیم کنندگی ترشح چربی پوست می شود؛ در نتیجه آکنه ها را کنترل می کند. بهترین کرم پودر مدیسان با پوشانندگی بالای خود نواقص پوست شما را می پوشاند و در کوتاه مدت موجب ترمیم پوست می شود.

دوسه

کرم پودر آموتیا

کرم پودر آموتیا دارای روغن آرگان  است که پوشش یک دست و حرفه ای را به وجود می آورد. کرم پودر آموتیا بافت سبکی دارد و مناسب همه انواع پوست است. این کرم پوشانندگی بالایی دارد و پوست را آبرسانی و تغذیه می کند. روغن آرگان موجود در کرم پودر آموتیا ضد پیری و ضد التهاب است که در برابر آفتاب از پوست مراقبت می کند.

این کرم پودر دارای ویتامین E و روغن آرگان است، جلوه ای مات و طبیعی به صورتتان می بخشد و در برابر آب مقاوم است. این محصول ماندگاری 12 ساعت دارد و روغن آرگان موجود در آن دارای ویتامین E است که سلامت و طراوت را به پوست شما می بخشد و لایه چربی، آبی پوست را نیز ترمیم می کند.

آموتیا

بهترین کرم پودرهای ایرانی با پوشانندگی بالا

ایران در رده پرمصرف ترین کشورها برای مصرف لوازم آرایشی و دارای تولید کنندگان با کیفیت لوازم آرایشی است که می توانند جزو بهترین انتخاب ها باشند.

کرم پودر سینره

سینره محصولات متنوعی دارد و بیشتر مشتریان از این محصولات راضی اند. کرم پودر ضد چروک سینره با پایه سیلیکونی و بافتی سبک و در 6 طیف رنگی وجود دارد. این کرم پودر به دلیل سیلیکونی بودن موجب آکنه نمی شود و نسبت به تعریق مقاوم است. این کرم پودر دارای ضد آفتاب با اس پی اف 30 است و از پوست صورت در برابر اشعه های آفتاب مراقبت می کند. همچنین مواد ضد چروک در این محصول همانند بوتاکس عضلات را ریلکس می کند و از افزایش خطوط اخم و خنده می کاهد. همچنین این کرم پودر دارای مواد مرطوب کننده است که از خشکی پوست جلوگیری می کند.

کرم پودر ضد چروک سینره

کرم پودر کنویس

کنویس تازه یک دهه است که فعالیتش را شروع کرده است و محصولات موفقی هم دارد. این شرکت چند نوع کرم پودر در بازار دارد.

  • کرم پودر شیشه ای دارای ضدآفتاب،
  • کرم پودر شیشه ای بدون چربی،
  • کرم پودر تیوپی ضدآفتاب دار،
  • کرم پودر تیوپی بدون چربی،

کرم پودر های ضدآفتاب دار کنویس دارای ویتامین  E هستند که موجب نرمی و لطافت پوست می شود. از لحاظ بهترین کرم پودر با پوشانندگی بالا این کرم در رنج متوسط قیمتی مناسب است. کرم پودر های بدون چربی کنویس هم دارای ویتامین E هستند که موجب نرمی و لطافت پوست می شوند و از پیری پوست جلوگیری می کنند. این کرم پودر ها روی پوست یک پوشش یکدست و ابریشمی ایجاد می کنند و رطوبت رسانی بالایی هم دارند.

کنویس

طرز استفاده از کرم پودرهای دارای پوشانندگی بالا

اول کرم پودر را به صورت نقطه نقطه با نوک انگشت یا براش آرایشی به صورت بزنید. کرم پودر را به سمت خارج، خط رویش مو پخش کنید. همیشه انگشت شما بهترین برس برای زدن کرم پودر است. به این دلیل که حرارت نوک انگشت کرم پودر را به تدریج آب می کند. سپس کرم پودر را در صورتتان پخش کنید و نقاط زیر  پلک ها و زیر چانه را با دقت بکشید تا چهره دو رنگ نگردد.

سخن پایانی

در این مقاله بهترین کرم پودرها با پوشانندگی بالا را معرفی کردیم ولی هنگام خرید کرم پودر باید موارد زیادی از جمله خشک یا چرب یا مختلط بودن پوست و خرید کرم پودر مناسب هر کدام، میزان ماندگاری روی پوست، حاوی یا فاقد چربی بودن آن، رنگ کرم پودر، قیمت آن و … را در نظر داشته باشید. اگر این مطلب برایتان مفید بود، خوشحال می شویم در بخش پایین به آن امتیاز دهید و ما را برای تولید محتوای کاربردی یاری کنید.