مدل مو مجلسی

تمامی افراد، چه زن و چه مرد در سراسر جهان برای شرکت در مجالس و میهمانی ها به ظاهر خود رسیدگی می کنند. پوشیدن لباس مناسب، استفاده از عطر خوشبو و داشتن مدل موی مناسب تنها برخی از این موارد هستند. مرتب کردن و فرم دادن به موها برای خانم ها در مقایسه با آقایان کمی سخت تر و زمان برتر است. داشتن مدل مو مجلسی در گرو تناسب آن با چهره فرد، نوع مراسم، نوع لباس و… می باشد.

در همین راستا قصد داریم تا در ادامه این مطلب به ارائه توضیحاتی در خصوص جدیدترین انواع مدل مو مجلسی زنانه متناسب با نوع چهره، مراسم و لباس مورد نظر بانوان بپردازیم.

نکات ضروری هنگام انتخاب مدل مو مجلسی

همانطور که در ابتدای متن به صورت خلاصه اشاره کردیم، برای انتخاب بهترین مدل مو مجلسی باید به نکاتی مانند فرم صورت، مدل لباس، اکسسوری، نوع مراسم و … دقت نمایید. در ادامه برخی از مهمترین این نکات را به صورت کامل برای شما تشریح می کنیم.

مدل لباس

همه ما به خوبی می دانیم که برای زیباتر دیده شدن در مجالس باید از یک ترتیب خاص پیروی کرد. این ترتیب محدود کننده شما در انتخاب نیست بلکه یاری دهنده شما برای انتخاب بهترین موارد خواهد بود.

تناسب یقه لباس و مدل مو مجلسی یکی از این موارد است. همواره باید به این مسئله دقت کنید که برای لباس یقه باز (مخصوصا برای لباس های مجلسی که پشت باز هستند) مدل مو مجلسی باز و برای لباس یقه بسته مدل مو بسته مناسب است. دلیل این امر هم این مورد است که قرار گرفتن موی باز روی پارچه لباس باعث وز شدن مو و بدحالت شدن آن می شود.

فرم صورت

قبل از انتخاب مدل مو مجلسی خود حتما به فرم صورتتان دقت کنید. به عنوان مثال افراد با صورت مستطیلی می توانند از مدل مو گوجه ای همراه با چتری استفاده کنند تا بتوانند زیبایی چهره خود را بیشتر به رخ بکشند. به همین ترتیب هم مدل مو مجلسی برای صورت گرد با مدل مو مجلسی برای صورت کشیده و… متفاوت خواهد بود.

نوع مراسم

قبل از انتخاب مدل مو مجلسی خود به نوع مراسمی که قرار است در آن شرکت کنید، دقت نمایید. برای مجالس رسمی از مدل مو مجلسی رسمی، شیک و ساده و برای حضور در جشن های ساده تر از مدل های نیمه باز بهره بگیرید.

اکنون که با این موارد آشنا شدید، می توانید مدل های مختلف مو را ببینید و از بین آن ها مناسب ترین نوع آن را برای خود انتخاب نمایید.

در ادامه این مطلب با جدیدترین مدل موهای مجلسی زنانه و دخترانه آشنا خواهید شد.

مدل مو مجلسی باز

اگر موهایی پرپشت و بلند دارید، می توانید آن ها را با انواع مدل موی باز مجلسی بیارایید و زیبایی موهای خود را به نمایش بگذارید. موهای باز برای حضور در انواع مراسم رسمی، دوستانه، خانوادگی و… مناسب می باشد. تنها باید دقت کنید که براشینگ خوبی روی موهای خود پیاده کنید. در نهایت برای جلوه بیشتر موهایتان می توانید از گیره سرهای زیبا و جذاب برای هماهنگی بیشتر با لباس و اکسسوری خود بهره بگیرید.

توجه کنید که شما می توانید موهای خود را با سشوار، صاف و شلاقی کنید که به این مدل ها، مدل موی سشوار کشیده مجلسی گفته می شود یا موهای خود را فر نمایید. توجه کنید که فر کردن موها باعث کوتاه تر به نظر رسیدن قد آن ها می شود. بنابراین مدل موی فر مجلسی برای افرادی مناسب است که موهای خیلی بلندی دارند یا مشکلی با کوتاه به نظر رسیدن موهای خود ندارند. لازم است بدانید که هر دو نوع این مدل موها در دسته مدل مو ساده دخترانه مجلسی محسوب می شوند.

البته نباید زیبایی موهای موج دار را دست کم گرفت. این مدل مو مجلسی، زیبایی موهای صاف و فر را در کنار هم به شما هدیه می دهد. این مدل مو محدودیت سنی ندارد و برای تمامی بانوان مناسب است.

در ادامه برخی از انواع مدل موی بلند دخترانه مجلسی و مدل موی سشوار کشیده مجلسی را مشاهده خواهید کرد.

مدل مو مجلسی باز

مدل مو مجلسی باز

مدل مو مجلسی باز

هنگام انتخاب مدل موهای خود دقت کنید که سبک آرایش موهایتان با لباس، نوع مراسم و اکسسوری شما هماهنگی لازم را داشته باشد. در این صورت هماهنگی پوشش شما به بیشترین حالت ممکن خواهد رسید.

مدل موی بسته مجلسی

مدل موی بسته مجلسی هم از دیگر مدل هایی است که هرگز قدیمی نمی شود. هزاران مدل مختلف شینیون مو وجود دارد که می توان برای مجالس مختلف از آن ها استفاده کرد. شما برای این کار می توانید به آرایشگاه های منتخب خود مراجعه کرده و درخواست کنید تا انواع مدل مو مجلسی زنانه جدید را به شما معرفی کنند. پس از مشاهده مدل های مختلف می توانید بهترین و زیباترین آن ها را برای خود انتخاب نمایید.

همانطور که می دانید، شینیون مو تنها برای بانوان بزرگسال نیست. انواع مدل مو جدید دخترانه مجلسی وجود دارند که شما می توانید روش پیاده سازی آن ها را بیاموزید و برای زیبایی بیشتر دختران خود استفاده نمایید.

در ادامه این مطلب ابتدا برخی از مدل مو مجلسی بسته زنانه به شما نمایش داده می شود و پس از آن نیز برخی از مدل های زیبا و ساده مجلسی را همراه با مراحل پیاده سازی آن ها به شما معرفی می کنیم.

شینیون

شینیون زنانه

آرایش مو زنانه

مدل مو

مدل موی عروس

دیزاین مو

جدیدترین مدل های شینیون

مراقبت از مو

موی عروس

مدل مو دخترانه

شینیون

تاج عروس

 

شینیون با بافت

شینیون جدید

در صورتی که به آموزش مدل مو مجلسی علاقه دارید، می توانید با کمی دقت روی تصاویر پایین، به سادگی موهای دختران خود را بدون نیاز به آرایشگران حرفه ای و در کمترین زمان ممکن بیارایید.

آموزش شینیون

آموزش شینیون زنانه

آموزش دیزاین مو

آموزش بستن مدل مو مجلسی

مدل موی نیمه باز مجلسی

مدل موی نیمه باز مجلسی به نوعی از شینیون ها گفته می شود که در آن، بالای موها را با استفاده از ابزار مختلف مانند گیره سر جمع کرده و بخش دیگر موها را باز می گذاریم. این نوع از آرایش موها بیشتر به عنوان مدل مو مجلسی دخترانه شناخته می شوند؛ چراکه دختران جوان بیش از بانوان از این مدل مو مجلسی استقبال کرده اند.

در ادامه برخی از انواع مدل مو های مجلسی نیمه باز را خواهید دید. در این مدل ها شما می توانید بخش آزاد موهای خود را به سه حالت فر، صاف و موج دار دربیاورید. این مدل از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و برای حضور در مجالس دوستانه و نیمه رسمی مناسب است.

شما می توانید از انواع مدل موهای مجلسی نیمه باز برای شرکت در مجالس عروسی یا جشن های تولد بهره بگیرید. این در حالی است که این نوع از مدل موهای مجلسی برای حضور در مراسم های خیلی رسمی مانند رویدادهای مد و فرش قرمز جشنواره های هنرمندان پیشنهاد نمی شود. همانطور که شما نیز تا به حال مشاهده کرده اید، هنرمندان برای حضور در اینگونه مراسم رسمی بیشتر از مدل مو باز مجلسی استفاده می کنند.

مدل موی نیمه باز مجلسی

 

بستن مو

آرایش مو

حالت دادن مو

آرایش مو

مدل مو مجلسی نیمه باز

مدل مو کوتاه مجلسی

در صورتی که به مدل موی کوتاه علاقه دارید، می توانید برای آرایش موهای خود از روش براشینگ موی کوتاه مجلسی استفاده کنید. در صورتی که با اصول براشینگ آشنایی داشته باشید، می توانید به تنهایی موهای خود را حالت داده و برای حضور در مجالس مختلف آماده شوید.

در ادامه برخی از مدل مو های کوتاه مجلسی را برای شما نمایش خواهیم داد.

براشینگ موی کوتاه

مدل موی کوتاه

براشینگ موی کوتاه

موی زنانه کوتاه

موی باب کوتاه

موی کوتاه فر

مدل موی خاص کوتاه

مدل مو مجلسی کوتاه

شینیون موی کوتاه

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به موی بلند علاقه دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از موی مصنوعی است. در حال حاضر استفاده از کلاه گیس های قدیمی رایج نیست اما آرایشگران می توانند با ظرافتی بی نظیر، تکه های مو همرنگ با گیسوان شما را به صورت اکستنشن داخل موهای شما جایگذاری کنند. پس از این مرحله شما می توانید از موهای بلند خود برای داشتن انواع مدل موی مجلسی باز، بسته و نیمه باز استفاده کنید.

توجه کنید که در این روش، اکستنشن موها موقت بوده و شما می توانید پس از به اتمام رسیدن مراسم و بازگشت به منزل، آن ها را از بین موهای خود جدا کنید.

اکستنشن های مو در رنگ های مختلف موجود هستند و گاهی اوقات به عنوان روشی جایگزین برای رنگ کردن مو به کار می روند. به این صورت که شما می توانید تکه موهایی با رنگ های مختلف را بین موهای خود قرار دهید و به این روش از رنگ کردن موهای خود رهایی یابید.

انواع-اکستنشن-مو-

هنگام انتخاب مدل موهای خود دقت کنید که مدل موها باید با فرم صورت شما هماهنگ باشد تا بتواند در عین پوشاندن معایب چهره تان به زیباتر شدن بیشتر شما منجر شود.

مدل مو مجلسی دخترانه ساده

دختران جوان همواره برای حضور در مجالس و میهمانی ها شور و شوق خاص خود را دارند. همچنین علاقه دختران به موهای بلند و زیبا به تمامی مادران ثابت شده است. به همین جهت هم بانوان آینده جهان برای حضور در مجالس با موهایی زیبا و آراسته علاقه زیادی از خود نشان می دهند.

بسیاری از مادران تلاش می کنند تا انواع بافت مو و شینیون دخترانه را بیاموزند تا در مواقع ضروری آن ها را روی موهای فرزندان خود پیاده کنند.

برخی از مدل های شینیون دخترانه را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

مدل مو مجلسی کودکانه

شینیون دخترانه

شینیون کودکانه

آموزش مدل مو دخترانه مجلسی

با مراجعه به تصویر پایین می توانید به راحتی موهای فرزندان خود را بیارایید. به این صورت که ابتدا موهای فرزنداتان را به صورت دم اسبی ببندید. سپس یا با استفاده از اسفنج مخصوص پوش مو یا با استفاده از پوش دادن خود موها، کمی به حجم آن ها بیافزایید و پس از آن هم موها را مطابق با شکل به دو قسمت تقسیم کرده و قسمت بزرگتر را ببندید.

در مرحله بعد می توانید بخش کم حجم تر موها را که باز مانده، ببافید و دور موهایی که از قبل جمع کردید، بپیچانید. سپس با استفاده از چند سنجاق مویی، بافت موها را در جای خود تثبیت کنید. به این ترتیب توانسته اید فرزند خود را با استفاده از مدل مو مجلسی جدیدش خوشحال نمایید.

آموزش بستن مو

با مشاهده ویدئو پایین می توانید، هشت مدل موی دخترانه را یاد بگیرید و آرایش موهای فرزندانتان را به عهده بگیرید.

بافت مو دخترانه مجلسی

انواع بافت مو مجلسی به قدری زیبا و جذاب هستند که از کودکان تا بانوان جوان همگی به این نوع از مدل مو مجلسی علاقه مند هستند و در مجالس مختلف از آن ها استفاده می کنند.

تنوع سبک های زیادی برای انواع مدل بافت مو مجلسی وجود دارد که این مورد خود عاملی برای افزایش جذابیت این سبک آرایش مو است. این تنوع تا جایی گسترش پیدا کرده است که در سال های اخیر استفاده از انواع نوارهای رنگی برای زیباتر کردن بافت موها رایج شده و حتی روش های مختلفی برای بافت مو ابداع شده است. با استفاده از این روش های جدید بافت می توان انواع مدل مو های زنانه و دخترانه را در حالت های باز، نیمه باز و بسته را زیباتر کرد.

در ادامه با برخی از این مدل های مو مجلسی آشنا خواهید شد.

بافت مو دخترانه

بافت مو کودکانه

بافت موی کودکانه

در سال های اخیر علاقه به مدل های جدید بافت مو در بین بانوان جوان بسیار زیاد بوده است. به همین علت هم برخی از جدیدترین مدل موهای بافت زنانه مجلسی را برای آشنایی بیشتر شما با این سبک از آرایش مو در ادامه مقاله آورده ایم.

بافت مو جدید

بافت مو جدید

جالب است بدانید که استفاده از بافت برای زیباتر کردن مدل موهای باز به شدت افزایش یافته است. شما می توانید موهای خود را با بافت ساده یا با استفاده از روش های بافت جدید، جذاب تر کنید.

مدل بافت مو زنانه

مدل مو بافت مجلسی

مدل موی دم اسبی مجلسی

یکی دیگر از مدل مو های مجلسی دخترانه محبوب، مدل دم اسبی می باشد. این مدل مو هم مانند بافت مو تغییرات زیادی کرده و شکل جذاب تری به خود گرفته است.

مدل موی دم اسبی  مدل موی دم اسبی

حتی می توان دو روش بافت و دم اسبی را با یکدیگر ترکیب کرده و مدلی زیبا و جذاب مانند عکس مدل موی دم اسبی مجلسی زیر بدست آورد.

بافت مو مجلسی  بافت مو مجلسی

مدل مو مجلسی برای صورت گرد

یکی از فرم های صورت رایج در کشور ما فرم صورت گرد است. به همین علت هم در بخش پایانی این مقاله برخی از انواع مدل موهای مجلسی مناسب برای صورت گرد را به شما نشان خواهیم داد.

توجه داشته باشید که فرق کج با صورت های گرد هماهنگی زیادی دارد بنابراین بیشتر مدل های مناسب با صورت گرد دارای فرق کج هستند.

مدل مو مجلسی برای صورت گرد

کلام آخر

در این مقاله در رابطه با انواع مدل مو مجلسی صحبت کردیم و جدیدترین مدل ها را برای شما به نمایش گذاشتیم. امیدورایم که پس از مطالعه این مقاله و آشنایی با این مدل ها در روزهای شاد زندگی خود از آن ها الهام بگیرید.

در پایان از شما تقاضا داریم تا ما را از نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با مطالب منتشر شده در مجله زیبایی میس و مستر مطلع نمایید.

منابع

pinterest