بهترین مارک رژ لب مخملی

رژ لب یکی از محبوب ترین لوازم آریشی بین بانوان است. کمتر کسی وجود دارد که به صورت روزانه از این ابزار آرایشی جذاب و دلنشین استفاده نکند. رژ لب حتی بین خانم هایی که علاقه ی زیادی به آرایش ندارند هم محبوب و پرکاربرد است. به گونه ای که در کیف آرایش تمامی بانوان می توان حداقل یک نوع رژلب را یافت. به مرور زمان و با پرطرفدار شدن رژلب ها، انواع گوناگونی از این ابزار ساخته و در سطح بازار پخش شد، مانند: رژ لب مخملی ، رژ لب مات، رژ لب مدادی، رژ لب مایع، رژ لب اکلیلی و…. . با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با انواع رژ لب، با رژ لب مخملی و بهترین مارک رژ لب مخملی نیز آشنا شوید.

تاریخچه رژ لب

گفته می شود که رژ لب اولین بار در حدود 3500 سال قبل از میلاد مسیح و در منطقه بین النهرین ساخته شده است. به نظر می رسد که در آن زمان با پودر کردن باقی مانده ی سنگ های گرانبها اقدام به تولید رژ لب می کردند. پس از اهالی بین النهرین، مصریان باستان علاقه خود به این ابزار آرایشی را نشان داده و از ترکیب نوعی قارچ با یُد، رژ لب می ساختند. تحقیقات نشان می دهد که پس از گذشت مدتی و افزایش علاقه زنان اشراف زاده به رژ لب، برای براق کردن آن به ترکیبات رژ، فلس ماهی می افزودند.

جالب است بدانید که اولین بار در سال 1884، رژ لب به صورت تجاری و توسط عطرسازان فرانسوی، تحت عنوان برند گرلن تولید شد.

انواع رژ لب

رژ لب ها انواع مختلفی دارند مانند جامد، مایع، کرمی و… در ادامه این مطلب قصد داریم تا نوع دیگری از طبقه بندی رژ لب ها را برای شما تشریح کنیم. این دسته بندی صرفا بر  اساس ویژگی های ظاهری رژ لب ها می باشد. انواع رژ لب به شرح زیر است:

رژ لب مخملی: استفاده از رژ لب مخملی سبب برجسته تر شدن لب ها می شود. اگر جزء افرادی هستید که لب های باریکی دارید، پیشنهاد می کنیم از رژ لب مخملی استفاده کنید.

انتخاب بهترین مارک رژ لب مخملی

رژ لب شبرنگ: رژ لب شبرنگ مناسب دیده شدن در فضاهای نسبتا تاریک است. با استفاده از رژ لب های شبرنگ می توانید در هر محفل و مجلسی خاص باشید و بدرخشید.

 

انتخاب رژ لب نئون یا شبرنگ

رژ لب براق: این نوع از رژ لب ها بیشتر به صورت مایع بوده و کمی براق هستند.

رژ لب براق

رژ لب های اکلیلی: اگر خواستار خاص بودن در محافل هستید، پیشنهاد می کنیم که رژ لب های اکلیلی را حداقل یک بار امتحان کنید. دقت داشته باشید که این نوع از رژ لب ها جلوه ی زیادی داشته و مناسب مراسم رسمی نیست.

انتخاب رژ لب مخملی

رژ لب مات: رژ لب مات همانطور که از نامش پیداست اصلا براق نیست و کاملا مات است. این نوع رژ لب در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و بین دختران جوان رایج است.

رژ لب مات

هنگام انتخاب رژ لب دقت کنید رژ لب های مات برای جوانان مناسب تر است و افرادی که سن بالاتری دارند، بهتر است از رژهای کمی براق استفاده کنند تا چهره شان جوان تر و شاداب تر به نظر برسد.

رژ لب مخملی قرمز ؛ نماد عشق و شجاعت

رژ لب قرمز مخملی نماد عشق و جذابیت است. روانشناسی رنگ ثابت کرده است، رنگ قرمز روشن نماد شادی، عشق و جاذبه جنسی است و رنگ قرمز تیره نماد اراده، رهبری و شجاعت است.

اگر از آن دسته افرادی هستید که از انواع رنگ رژ لب مخملی قرمز استفاده می کنید باید بدانید که این رژ لب شما را در نظر دیگران فردی شجاع، فعال و پر انرژی نشان می دهد. توجه داشته باشید که رنگ قرمز از جذابیت ظاهری زیادی در نظر آقایان برخوردار است.

در سال های اخیر، این نوع از رژ لب ها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بنابراین قصد داریم تا بهترین مارک رژ لب مخملی را به شما معرفی کنیم.

بهترین مارک های رژ لب مخملی کدام اند؟

بهترین مارک رژ لب مخملی برای هر فرد و با توجه به شرایط و نیازهای وی متفاوت می باشد. ما در ادامه این مطلب تعدادی از بهترین برندهای رژ لب مخملی را برای شما بازگو می کنیم.

  • رژ لب مخملی مک (mac): برند مک بین بانوان به عنوان برندی با کیفیت بالا شناخته شده است. محصولات آرایشی مک همواره از محبوبیت بالایی برخوردار بوده اند. طیف گسترده رنگ محصولات آرایشی مک به خصوص رنگ های رژ لب مخملی آن سبب شده تا هر فردی با هر سلیقه ای بتواند رژ لب مورد علاقه خود را از این برند تهیه نماید و آن را به عنوان بهترین برند رژ لب مخملی به دیگران معرفی کند.

انتخاب بهترین مارک رژ لب مخملی

 

  • برند گلدن رز: این برند ترکیه ای در دامنه قیمتی خود یکی از بهترین مارک های رژ لب مخملی می باشد. رژ لب مخملی گلدن رز با فرمولاسیون ویژه به آبرسانی لب ها کمک کرده و فاقد پارابن است. این محصول از ماندگاری بالایی برخوردار است و ظاهری نرم و مخملی به لب های شما می دهد.

رژ لب گلدن رز

  • رژ لب مخملی گرلن : اگر قیمت محصولات آرایشی برای شما اهمیت چندانی ندارد و به دنبال محصولاتی با کیفیت فوق العاده هستید، برند گرلن می تواند بهترین مارک رژ لب مخملی برای شما باشد. این برند فرانسوی نه تنها بهترین مارک رژ مخملی بلکه یکی از بهترین برندهای محصولات آرایشی است. رژ لب های برند گرلن دارای رنگ بندی خاص و منحصر به فرد هستند و چهره ای جذاب و باورنکردنی به شما می دهند.
  • رژ لب مخملی شون: تهیه لوازم آرایشی با برندهای معروف خارجی بسیار هزینه بر است و برای همه مردم مقدور نیست. برند شون در کشور ما با عنوان بهترین مارک رژ لب مخملی گیاهی شناخته شده است. برند شون تلاش کرده است تا با حذف مواد مضر شیمیایی از موادی مانند آووکادو، روغن های گیاهی و… برای تولید محصولات خود استفاده نماید و از این طریق مضرات مصرف مواد شیمیایی را به حداقل برساند. از این رو می توان رژ لب مخملی شون رو به عنوان یکی از بهترین مارک های رژلب مخملی در ایران معرفی کرد.

رژ لب شون

  • لوازم آرایشی کالیستا: کالیستا از برندهای تقریبا جدید ایرانی است. رژ لب کالیستا ماندگاری بالایی دارند و پوششی یک دست روی لب ها ایجاد می کنند. محصولات کالیستا همچنین دارای خاصیت ترمیم کنندگی نیز هستند و در 4 نوع جامد و 2 نوع مایع به بازار عرضه شده اند. موارد ذکر شده، در کنار قیمت مناسب سبب شده است تا بتوان رژ لب های کالیستا را به عنوان بهترین رژ لب مخملی ایرانی معرفی کرد.

رژ لب کالیستا

  • رژ لب مخملی نوت : برند نوت یک برند چند ملیتی است. دفتر و کارخانه اصلی این برند در کشور ترکیه واقع شده است و عمده محصولات نوت ساخت کشور ترکیه می باشد. رژ لب های برند نوت دارای روغن ماکادمیا بوده و پوشش دهی و ماندگاری بالایی دارند. لوازم آرایشی نوت در کنار کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردارند و طیف وسیعی از لوازم آرایشی بانوان را پوشش می دهند. انواع رژ لب نوت بیشتر شامل مواد اولیه گیاهی مانند روغن آرگان، کره کاکائو، ماکادمیا، ویتامین E و همچنین فاقد پاربن هستند تا کمترین آسیب را به سلامت بانوان وارد نمایند. ویژگی های مذکور باعث شده تا برند نوت بتواند یکی از بهترین های برند رژلب مخملی باشد.

رژ لب نوت

چگونه رژ لب مخملی بزنیم؟

در این مقاله تعدادی از بهترین مارکهای رژلب مخملی را به شما معرفی کردیم. حالا قصد داریم تا روش صحیح رژ لب مخملی زدن را به شما آموزش دهیم تا بتوانید ماندگاری رژلب مخملی خود را افزایش دهید.

قبل از استفاده از رژ لب های مخملی و به منظور یکدست کردن سطح لب ها بهتر است ابتدا لب های خود را لایه برداری کنید. با این روش سلول های مرده پوست لب از آن جدا شده و لب صاف و یکدست می شود. برای لایه برداری لب ها می توانید از اسکراب های خانگی استفاده کنید.

پس از لایه برداری بهتر است که به وسیله بالم لب، لب های خود را آبرسانی نمایید.

پس از طی کردن مراحل بالا به سراغ مداد لب بروید. با استفاده از یک مداد نرم و روان، خطوط اصلی لب خود را پر رنگ کرده، سپس با همان مداد، تمام سطح لب خود را رنگ کنید.

حالا نوبت به استفاده از رژ لب مخملی شما رسیده است. اگر رژ لب مایع مخملی دارید، از نوک براش رژ برای دور لب استفاده کنید و بعد تمام لب را پر کنید. در صورتی که از رژ لب مخملی جامد استفاده می کنید، از نوک باریک تر رژ برای دور لب و سپس از سطح رژ برای پر کردن کل لب استفاده کنید.

در صورتی که می خواهید لب های شما قلوه ای و ضخیم به نظر برسند، می توانید کمی هایلایتر یا حتی سایه چشم سفید، روی وسط لب پایینی خود بزنید و مجددا رژ بزنید.

همانطور که قبلا هم ذکر کردیم، بهتر است برای لب های نازک از رنگ های روشن و برای لب های ضخیم از رنگ های تیره تر استفاده شود.

سوالات متداول مربوط به بهترین مارک رژ لب مخملی

 

قیمت بهترین مارک رژلب مخملی چقدر است؟

قیمت رژ لب های مخملی با توجه به برند آن ها متفاوت است. با توجه به گستردگی محصولات و تنوع برندها در سطح بازار، می توانید در هر محدوه‌ی قیمتی، محصول مورد نیاز خود را بیابید.

بهترین مارک رژ مخملی چیست؟

تقریبا تمامی برندهای محصولات آرایشی اقدام به ساخت و تولید انواع رژلب مخملی کرده اند. در این مقاله تعدادی از برندهای مطرح ایرانی و خارجی معرفی شده است. شما می توانید با مطالعه این مطلب با برندهای مذکور آشنا شوید و برند دلخواه خود را انتخاب کنید.

کیفیت رژلب مخملی به چه مواردی وابسته است؟

کیفیت رژ لب مخملی در درجه اول به برند، مواد سازنده، تاریخ تولید و… وابسته است. اما باید توجه داشته باشید که حتی بهترین رژ مخملی هم در صورت استفاده نادرست، ماندگاری لازم را نخواهد داشت. با مطالعه این متن می توانید با نحوه صحیح استفاده از رژ لب مخملی آشنا شوید.