بهترین مارک کاندوم

یکی از مهم‌ترین وسایل مربوط به بهداشت جنسی، کاندوم است که علاوه بر ممانعت از بارداری، از انتقال بیماری‌ها بین زن و مرد جلوگیری می‌کند. از آنجا که محصولات جنسی و ملزومات آن، فروش بسیار زیادی در تمام دنیا دارد، برندهای زیادی اقدام به تولید این وسیله بهداشتی کرده‌اند؛ که البته کیفیت تمام آن‌ها یکسان نیست. در این مقاله قصد داریم بهترین مارک کاندوم را معرفی کنیم. محصولات این برندها در ایران به فروش می‌رسند و نسبت به دیگر برندهای متفرقه، کیفیت به مراتب بهتری دارند. بنابراین اگر به دنبال رابطه جنسی امن و سالم‌تری هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

با بهترین مارک کاندوم در ایران آشنا شوید

همان طور که در بخش مقدمه اشاره‌ای داشتیم، در حال حاضر کاندوم‌های متنوع و زیادی از برندهای مختلف تولید و عرضه شده‌اند. به همین دلیل ممکن است بهترین مارک کاندوم برای شما متفاوت از دیگر افراد باشد. در واقع مهم‌ترین نکته در انتخاب و خرید بهترین مارک کاندوم این است که انتظار خود را به این ابزار تعیین کنید و سپس بر این اساس تصمیم بگیرید.

بهترین مارک کاندوم

برندهایی که در ادامه معرفی می‌شوند، بهترین مارک های کاندوم در ایران هستند که کیفیت عالی و فروش بسیار زیادی در سراسر دنیا دارند. با توجه به کاربرد کاندوم موردانتظارتان با خیال راحت می‌توانید هرکدام از این کاندوم‌ها را استفاده کنید.

بهترین برند کاندوم ساگامی (Sagami)

اگر به دنبال بهترین مارک کاندوم نازک هستید، ما به شما کاندوم ساگامی را پیشنهاد می‌کنیم. محصولات این برند فوق العاده ساخت کشور ژاپن بوده و در حال حاضر طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. در واقع شرکت صنایع لاستیکی ساگامی اولین تولیدکننده کاندوم در ژاپن بود که در سال 1934 تاسیس شده و همچنان سهم زیادی از فروش کاندوم را، حتی در کشورهای دیگر اروپایی و آمریکایی، به خود اختصاص داده است.

محصولات این برند علی رغم ضخامت بسیار کمی که دارند، از استحکام فوق العاده بالایی برخوردارند؛ به نحوی که گفته شده استحکام کاندوم‌های ساگامی 3 برابر بیشتر از کاندوم‌های معمولی است. این کاندوم بهترین کاندوم نازک جهان محسوب می‌شود و ضخامت آن کمتر از نصف کاندوم‌های لاتکس است. البته ناگفته نماند که این کاندوم نسبت به دیگر برندها قیمت بالایی دارد. علاوه بر نازک و مستحکم بودن، مشخصه و مزیت دیگر کاندوم‌های ساگامی این است که از جنس پلی اورتان ساخته شده و بسیار مناسب کسانی است که به لاتکس حساسیت دارند.

“ضخامت ناچیز کاندوم‌های ساگامی گرمای بدن شما را به شریک جنسی‌تان منتقل کرده و تجربه جدیدی از لذت جنسی بدون احساس وجود کاندوم برای‌تان رقم می‌زند. از این رو این کاندوم‌ها بسیار مناسب کسانی است که تمایلی به استفاده از کاندوم ندارند.”

کاندوم ساگامی

مزایای کاندوم‌های ساگامی:

  • نازک‌ترین کاندوم جهان
  • از جنس پلی اورتان، بدون ایجاد حساسیت و فاقد بو
  • مقاومت 3 برابری نسبت به ترکیدن و 2 برابری نسبت به کشش طولی
  • انتقال حرارت بسیار بالا بین زوجین
  • سازگار با محیط زیست

کاندوم کاپوت (Kapoot) از بهترین مارک های کاندوم

یکی از نام آشناترین برندهای تولیدکننده کاندوم که محصولات آن در ایران هم به فروش می‌رسد، برند کاپوت است. محصولات باکیفیت کاپوت تنوع بسیار زیادی دارند و شاید به همین دلیل در لیست بهترین مارک کاندوم قرار دارند. کمپانی کاپوت را می‌توان یکی از پیشگامان در عرصه تولید کاندوم دانست؛ چرا که بیش از 80 سال است که کاندوم‌های متنوعی را تولید و در سراسر جهان عرضه می‌کند.

کمپانی کاپوت کاندوم‌های خود را در شکل‌، رنگ، طعم و اندازه‌های مختلفی طراحی و تولید کرده و به این ترتیب توانسته طیف زیادی از مصرف کنندگان را به مشتریان دائم خود تبدیل کند؛ تا آنجا که امروزه کمتر زوجی هست که این برند را نشناسد و حداقل یک بار از آن استفاده نکرده باشد. خلاقیت این کمپانی در تولید کاندوم‌های مختلف از جمله کاندوم تاخیری، کاندوم نازک، کاندوم‌های ساده و خاردار نیاز تمام مصرف کنندگان را به این وسیله بهداشتی پوشش می‌دهد.

مزایای کاندوم‌های کاپوت:

  • تنوع بسیار زیاد و قیمت مناسب
  • تنظیم هورمون‌های جنسی با داشتن عصاره‌های گیاهی
  • افزایش دهنده میل جنسی طرفین رابطه

یکی از پرفروش‌ترین محصولات کاپوت، کاندوم کاپوت 12 عددی نان استاپ است که به عقیده بسیاری از مصرف کنندگان این کاندوم، برند کاپوت را به بهترین مارک کاندوم تاخیری تبدیل کرده است. کاندوم نان استاپ کاپوت به طور فوق العاده‌ای انزال را به تاخیر می‌اندازد و زمان رسیدن به ارگاسم را برای طرفین رابطه دوبرابر می‌کند. این کاندوم از یک طرف دارای حلقه‌ای فیزیکی است که مدت زمان طولانی‌تری آلت تناسلی آقایان را در حالت نعوظ نگه داشته و از طرف دیگر دارای بهترین ماده تاخیری برای تجربه آمیزشی طولانی است. این کاندوم با شعار بی نهایت تاخیری در فروشگاه اینترنتی میس و مستر به فروش می‌رسد.

کاندوم کاپوت

بهترین مدل کاندوم کدکس (KODEX)

به عقیده بسیاری از مصرف کنندگان بهترین مارک کاندوم در جهان، برند ناچ کدکس است که ممکن است محصولات آن را تحت عنوان برند کدکس بشناسید. کاندوم‌های کدکس در کشور چین تولید شده و از 15 سال پیش تاکنون سهم به سزایی در تامین کاندوم‌ در سراسر دنیا دارد. در حال حاضر کاندوم‎‌های کدکس با توجه به خصوصیات منحصر به فردشان و در عین حال داشتن قیمت مناسب، یکی از پرفروش‌ترین برندهای کاندوم به خصوص در ایران محسوب می‌شود.

از آن جا که کمپانی کدکس در تولید کاندوم از لاتکس صد در صد طبیعی استفاده می‌کند، بسیاری از افراد کدکس را بهترین مارک کاندوم ضد حساسیت می‌دانند. کاندوم‌های کدکس کاملا از مواد طبیعی ساخته شده‌اند و در آن‌ها از هیچ ماده پلاستیکی استفاده نشده؛ بنابراین هیچگونه حساسیتی برای شما و شریک جنسی‌تان ایجاد نمی‌کند. همچنین این کاندوم‌ها خاصیت ارتجاعی فوق العاده بالایی دارند و احتمال پاره شدن‌شان نزدیک به صفر است. جالب است بدانید کمپانی کدکس ادعا کرده مشتریانی که از محصولاتش استفاده می‌کنند، توانسته‌اند 5 حس مختلف را همزمان تجربه کنند.

مانند کمپانی کاپوت، کدکس هم نیاز عموم مردم را در نظر داشته و همواره در حال ساخت و تولید کاندوم‌های جدید و متنوع است. شما می‌توانید انواع کاندوم‌های تاخیری، شفاف، حلقوی، خاردار، اناری با خاصیت تنگ کنندگی و … را از برند کدکس و با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی میس و مستر تهیه کنید.

مزایای کاندوم‌های کدکس:

  • تنوع بسیار زیاد و قیمت مناسب
  • سه لایه و از جنس لاتکس صددرصد طبیعی
  • خاصیت ارتجاعی فوق العاده بالا

اگر به دنبال بهترین مارک کاندوم خاردار هستید و در عین حال می‌خواهید قیمت مناسبی داشته باشد، ما به شما کاندوم کدکس 10عددی خاردار بیگ داتس را پیشنهاد می‌کنیم. 690 خار تعبیه شده روی این کاندوم، نسبت به خارهای کاندوم‌های معمولی سه برابر بزرگ‌تر هستند و به همین دلیل دیواره واژن و به خصوص نقطه جی بانوان را بسیار تحریک می‌کنند. با این حال به علت خارهای درشت این کاندوم، نگران دردناک شدن رابطه‌تان نباشید؛ چرا که در آن مقادیر زیاد ماده روان کننده به کار رفته و تجربه رابطه جنسی لذت بخشی را برای شما و شریک جنسی‌تان رقم می‌زند. شما می‌توانید این کاندوم و همجنین دیگر محصولات برند پرطرفدار کدکس را از فروشگاه اینترنتی میس و مستر تهیه کنید.

کاندوم کدکس بهترین مارک کاندوم در ایران

کاندوم تروجان (Trojan)

اگر تنها کمی تجربه جستجو در وب سایت‌های انگلیسی زبان را داشته باشید، حتما نام کاندوم تروجان و دورکس را در مقاله‌های معرفی بهترین برند کاندوم می‌بینید. برند تروجان بهترین کمپانی تولیدکننده محصولات جنسی و زناشویی در ایالات متحده آمریکاست و در واقع بهترین مارک کاندوم خارجی محسوب می‌شود.

کاندوم‌های مردانه و کاندوم زنانه تروجان بیش از 100 سال است که توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند. این کاندوم‌ها از مرغوب‌ترین لاتکس‌ها ساخته شده‌اند و ریسک بارداری ناخواسته و یا سرایت بیماری‌های مقاربتی را به طرز قابل توجهی کاهش می‌دهند. یکی از مزایای کاندوم‌های تروجان این است که تمام این کاندوم‌ها به صورت الکترونیکی مورد آزمایش قرار می‌گیرند و به همین دلیل اکثر مردم آمریکا این برند را در حوزه کاندوم ترجیح می‌دهند.

برند معروف و معتبر تروجان، علاوه بر کاندوم، وسایل دیگر بهداشت جنسی را هم تولید می‌کند. روان کننده‌های این شرکت و همچنین حلقه‌های ویبراتور آن پکیج کاملی از وسایل لازم برای اوج لذت جنسی را برای شما و شریک جنسی‌تان به ارمغان می‌آورد.

کاندوم دورکس (Durex)

یکی از پرفروش‌ترین برندهای تولید کاندوم در سراسر دنیا، کاندوم دورکس است. از آنجایی که کاندوم‌های دورکس به طور اختصاصی برای جلوگیری از مشکلات انزال زودرس طراحی شده‌اند، بسیاری از مصرف کنندگان دورکس را بهترین برند کاندوم تاخیری می‌دانند.

کاندوم‌های دورکس هم مانند کاندوم‌های تروجان مورد تست و آزمایش الکترونیکی قرار می‌گیرند و کیفیت آزمایش شده‌ای دارند. این کمپانی انگلیسی اولین کاندوم را به شکل آناتومیکی طراحی و تولید کرده و علاوه بر کاندوم، انواع روان کننده‌ها و حلقه‌ها را هم تولید می‌کند.

یکی از محبوب‌ترین کاندوم‌های این برند، کاندوم رمانتیک دورکس است که در آن از مقادیر زیادی ژل لوبریکانت استفاده شده و به حفظ رطوبت واژن کمک می‌کند. همچنین در این کاندوم روغن گرم کننده تعبیه شده و لذت چند برابری طی رابطه جنسی شما و همسرتان فراهم می‌کند.

کاندوم دورکس بهترین مارک کاندوم در ایران

همچنین کاندوم‌های تاخیری تروجان و دورکس هم طرفداران زیادی به خصوص در بین آمریکایی‌ها دارد. کاندوم تاخیری دورکس حدود 5 درصد بنزوکائین دارد که باعث سوزش و خارش آلت تناسلی در برخی مردان می‌شود. از طرفی کاندوم تاخیری تروجان هم 4 درصد بنزوکائین دارد و کمی از دورکس ضخیم‌تر است که همین مورد باعث کم شدن حساسیت طرفین در رابطه می‌شود.

بهترین نوع کاندوم کدام است ؟

تمام برندهایی که گفته شد، کیفیت خوب و قابل قبولی دارند و در واقع بهترین کاندوم هایی هستند که در بازار محصولات بهداشت جنسی ایران وجود دارند. با این حال بهترین نوع کاندوم به سلیقه خود شما و انتظاری که از آن دارید، بستگی دارد. بسیاری از کاندوم ها علاوه بر کارکرد اصلی‌شان، یعنی جلوگیری از بارداری ناخواسته و عدم سرایت بیماری‌های مقاربتی، باعث لذت بیشتر طرفین در رابطه می‌شوند. بنابراین قبل از خرید کاندوم با پارتنرتان در این باره صحبت کنید.  

چطور از کاندوم استفاده کنیم؟

حتی اگر بهترین مارک کاندوم در ایران را تهیه کرده باشید، در صورت استفاده نادرست کارکردی برای شما نخواهد داشت. بنابراین بعد از اینکه کاندوم موردنظرتان را تهیه کردید، پیش از استفاده طرز استفاده از آن را بیاموزید. ویدیوی زیر نحوه استفاده از کاندوم را آموزش می‌دهد:

توضیحات ویدیوی فوق:

1. در مرحله اول مطمئن شوید که قبل از پوشیدن کاندوم، آلت تناسلی‌تان با بدن همسرتان در تماس نیست.

2. قبل از آن که بسته بندی کاندوم را باز کنید، تاریخ انقضای کاندوم را چک کرده و از عدم اتمام مهلت استفاده از آن اطمینان حاصل کنید.

3. مانند آن چه در ویدیوی بالا نشان داده شده، کاندوم را با دقت و با انگشت‌های‌تان باز کنید. برای باز کردن بسته بندی کاندوم به هیچ عنوان از ناخن یا دندان استفاده نکنید؛ چرا که این کار ممکن است باعث پارگی کاندوم شما شود.

4. در مرحله بعد قبل از پوشیدن کاندوم، پشت و روی آن را تعیین کنید. برای این کار تنهای کافی است چند سانتی متر از کاندوم را باز کنید.

5. با یک دست سر مخزن کاندوم را نگه دارید تا مطمئن شوید هیچ هوایی در مخزن جمع کننده منی وجود ندارد.

6. سپس با دست دیگر مانند آنچه در ویدیو بالا نشان داده شده، کاندوم را از سر به انتها روی آلت تناسلی در حال نعوظ‌تان بکشید. مراقب باشید ناخن‌تان کاندوم را پاره نکند. هر جا که حد فاصل کاندوم و آلت تناسلی‌تان حباب هوا یا چروکی وجود دارد، کاندوم را برگردانید و مجدد به بالا بکشید.

7. از یک لوبریکانت برپایه آب استفاده کنید.

8. بعد از انزال، انتهای آلت تناسلی‌تان را نگه دارید تا مایع منی بیرون نریزد.

9. سپس با دست دیگر کاندوم را از روی آلت‌تان بیرون بیاورید و در عین حال مراقب باشید مایع منی بیرون نریزد.

10. در نهایت انتهای کاندوم را گره بزنید تا از خروج مایع منی جلوگیری شود. آن را در یک دستمال کاغذی پیچانده و دور بیاندازید. هرگز از یک کاندوم (حتی اگر بهترین مارک کاندوم باشد) بیش از یک بار استفاده نکنید.

سخن پایانی

در این مقاله لیستی از بهترین برندهای کاندوم را معرفی کردیم که نسبت به برندهای متفرقه دیگر، کیفیت و فروش بالا و در عین حال قیمت مناسبی دارند. به یاد داشته باشید مهم‌تر از برند کاندوم، مهم است که طرز استفاده از آن را یاد بگیرید و سلامت جنسی خود و شریک جنسی‌تان را تامین کنید. خوشحال می‌شویم اگر تجربه‌ای درمورد استفاده از انواع برندهای کاندوم داشته‌اید، در بخش نظرات آن را با ما به اشتراک گذاشته و نقاط ضعف و قوت محصول انتخابی‌تان را بنویسید. مطالعه نظرات شما الهام بخش ما و خوانندگان مجله زیبایی و آرایش میس و مستر برای تشخیص بهترین مارک کاندوم و در نتیجه رابطه‌ای امن و لذت بخش خواهد بود.


سوالات متداول

بهترین مارک کاندوم چیست؟

بهترین مارک کاندوم بسته به نیاز و سلیقه شما می‌تواند متفاوت باشد. در این مقاله 5 مورد از بهترین کاندوم‌های موجود در بازار ایران را معرفی کردیم. پیشنهاد می‌کنیم کاندوم موردنظرتان را ترجیحا از یکی از این برندها تهیه کنید. البته به خاطر داشته باشید که خرید از فروشگاه‌های معتبر به اندازه برند کاندوم اهمیت دارد. خرید از فروشگاه‌های معتبری مانند میس و مستر که تنها کالای اصل را به فروش می‌رسانند، ضامن سلامت جنسی شما و همسرتان خواهد بود.

بهترین مارک کاندوم خاردار چیست؟

در این مقاله بهترین کاندوم خاردار مربوط به برند کدکس را معرفی کردیم که علاوه بر کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسبی هم دارد. از جمله برندهای دیگری که کاندوم‌های خاردار آن‌ها فروش و محبوبیت زیادی دارد، عبارتند از: کاندوم خاردار اورز، کاندوم خاردار کاپوت، کاندوم گودلایف، کاندوم‌های فضایی ایکس دریم، کاندوم خاردار فیستا و کاندوم بونکس مدل dotted.

بهترین مارک کاندوم که پاره نشه؟

به طور کلی کاندوم‌هایی که از جنس لاتکس طبیعی یا مصنوعی هستند، با احتمال بسیار کمتری نسبت به کاندوم‌های پلی اورتان پاره می‌شوند؛ چرا که کاندوم‌های پلی یورتان به خوبی کش نمی‌آیند. همچنین احتمال پاره شدن کاندوم برندهایی که در این مقاله معرفی کردیم، بسیار پایین است. با این وجود رعایت چند نکته برای جلوگیری از پاره شدن کاندوم الزامی است. یکی از این نکات، عدم استفاده از لوبریکانت‌های روغنی هنگام استفاده از کاندوم‌هایی است که از جنس لاتکس هستند. نکته دیگر انتخاب سایز درست کاندوم است. توجه داشته باشید که حتی اگر بهترین مارک کاندوم را تهیه کرده باشید، در صورتی که کاندوم کوچک باشد، احتمال پاره شدن آن زیاد است.

منبع: verywellhealth