کدام ترکیب رنگ مو نسکافه ای با تناژ پوستی شما سازگار است ؟

رنگ مو نسکافه ای به دلیل این که جلوه خیره کننده ای به موها می بخشد، یکی از رنگ موهای پرطرفدار بین خانم هاست. خوبی رنگ مو نسکافه ای این است که می توان آن را برای انواع رنگ پوست، رنگ چشم و انواع سلیقه ها به کار برد. فقط کافی است فرمول ترکیب رنگ مو نسکافه‌ای متناسب با ویژگی های خودتان را بدانید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با انواع ترکیب رنگ مو نسکافه ای متناسب با انواع پوست سرد و گرم آشنا کنیم.

رنگ موی عسلی نسکافه ای

این ترکیب رنگ مو نسکافه‌ای به این دلیل که با رنگ مو عسلی همراه شده است، گزینه خوبی برای افراد دارای تناژ پوستی گرم محسوب می شود؛ چرا که رنگدانه غالب در این رنگ مو، تناژ گرم دارد و به زیبایی چهره شما می افزاید. برای داشتن یک رنگ مو عسلی نسکافه ای شیک و همه چیز تمام باید ابتدا موها را به پایه ۷ یا ۸ دکلره برسانید. به این ترتیب جلوه این ترکیب رنگ مو نسکافه ای روی موها دو برابر خواهد شد. سپس می توانید از ترکیب رنگ های نسکافه ای و عسلی به میزان مساوی استفاده کنید.

هیچ مشکلی نیست اگر بخواهید رنگ موی عسلی نسکافه ای را تجربه کنید. کافی است ابتدا موهای خود را با رنگ مو سه صفر یا دکوکرم، چند پایه روشن تر کنید. سپس از این ترکیب رنگ مو استفاده نمایید. فرمول رنگ مو عسلی نسکافه ای برای افرادی که نمی خواهند موهایشان بر اثر دکلره کردن آسیب ببیند، مناسب است.

رنگ موی عسلی نسکافه ای

ترکیب رنگ دودی نسکافه ای

یکی دیگر از انواع ترکیب رنگ نسکافه ای پرطرفدار که برای افراد دارای پوست سرد مناسب خواهد بود، ترکیب رنگ موی دودی نسکافه ای است. با توجه به درجه روشنی مورد نظرتان، می توانید ابتدا موها را به پایه روشن برسانید. اگر می خواهید ترکیب رنگ مو نسکافه ای دودی خیلی روشن را امتحان کنید که این روزها ترند شده است، باید ابتدا موها را به پایه ۹ یا ۱۰ دکلره برسانید. سپس به میزان معینی از رنگ مو نسکافه ای و دودی را روی موهای به پایه روشن رسیده، استفاده کنید.

برای داشتن رنگ موی دودی نسکافه ای  نیز راهکارهایی وجود دارد. همان طور که قبلا به آن اشاره کردیم، می توانید ابتدا با استفاده از رنگ مو سه صفر یا دکوکرم موهایتان را چند درجه روشن تر کنید. مزیت این محصولات این است که بر خلاف پودر دکلره، آسیبی به موها وارد نمی کنند. اما باید بدانید که دکوکرم و سه صفر قادر به رساندن موها به پایه ۸، ۹ و ۱۰ دکلره نیستند. پس اگر رنگ موی خیلی روشن می خواهید باید حتما از دکلره استفاده کنید.

رنگ مو دودی نسکافه ای برای افرادی که می خواهند موهایشان تیره باشد نیز مناسب است. یعنی شما می توانید ترکیب رنگ مو نسکافه‌ای شماره ۶ را با رنگ مو دودی شماره ۶ ترکیب کنید و بدون نیاز به دکلره روی موها قرار دهید. با این فرمول رنگ مو نسکافه ای دودی موهای شما تناژ تیره تری پیدا خواهد کرد.

ترکیب رنگ دودی نسکافه ای

 

رنگ مو دودی نسکافه ای بدون دکلره برای افرادی که می خواهند موهایشان تیره باشد، مناسب است.

ترکیب رنگ شیر نسکافه ای

رنگ مو شیر نسکافه ای به دلیل این که هیچ گونه رنگدانه قرمزی یا زردی ندارد، برای افرادی که پوست سرد دارند، بهترین گزینه است. برای این ترکیب رنگ مو نسکافه ای جذاب و شیک زنانه، باید ابتدا موها را به پایه ۹ دکلره برسانید. توجه کنید برای این که به بهترین نتیجه از رنگ مو شیر نسکافه ای برسید، باید حتما موهایتان را با استفاده از پودر دکلره به پایه روشن برسانید. در غیر این صورت نتیجه مورد نظر به دست نخواهد آمد.

پس از این که موها را به پایه مورد نظر رساندید، از ترکیب رنگ مو شیر نسکافه ای شماره ۸ به همراه مقداری رنگ مو دودی شماره ۸ استفاده کنید. برای به دست آوردن تناژ زیباتر می توانید ۲ سانت واریاسیون دودی نیز به ترکیب رنگ مو نسکافه ای اضافه کنید و روی موها قرار دهید.

ترکیب رنگ شیر نسکافه ای

ترکیب رنگ کاراملی و نسکافه ای

فرمول ترکیب رنگ نسکافه ای کاراملی به دلیل داشتن رنگدانه های گرم، برای افراد با پوست روشن یا تیره با تناژ گرم مناسب است. بخصوص در فصل تابستان می توانید از این رنگ موی خاص استفاده کنید تا شاهد درخشش نور آفتاب روی موهای خود باشید. برای داشتن یک ترکیب رنگ موی کاراملی و نسکافه ای شیک باید ابتدا با استفاده از پودر دکلره موهایتان را به پایه ۸ یا ۹ دکلره برسانید.

پس از این که موها را چند درجه روشن کردید و به پایه مورد نظر رساندید، باید رنگ مو نسکافه ای شماره ۸ را به میزان نصف تیوپ با رنگ مو کاراملی شماره ۸ به میزان یک سوم تیوپ ترکیب کنید. مواد را روی موها قرار داده و پس از گذشت مدت زمان مناسب، موها را آبکشی کنید.

ترکیب رنگ کاراملی و نسکافه ای

ترکیب رنگ موی دارچینی نسکافه ای

همان طور که احتمالا می دانید، در ترکیب رنگ مو نسکافه ای دارچینی مقداری تناژ قرمزی یا نارنجی وجود دارد. به همین دلیل بهتر است توسط افرادی که تناژ پوستی گرم دارند، مورد استفاده قرار بگیرد. ترکیب رنگ مو دارچینی نسکافه ای را با توجه به درجه روشنی یا تیرگی آن می توانید روی موهای طبیعی یا دکلره شده به کار ببرید.

اگر می خواهید موهای شما تیره باشد، رنگ مو نسکافه ای شماره ۶ به میزان نصف تیوپ را با رنگ مو دارچینی شماره ۶ به میزان یک سوم تیوپ ترکیب کرده و روی موهای با پایه طبیعی قرار دهید. اگر می خواهید رنگ مو دارچینی نسکافه ای روشن تری را تجربه کنید، نیاز است ابتدا موها را به پایه روشن تر برسانید. البته برای این کار می توان از دکوکرم و رنگ مو سه صفر نیز استفاده کرد. سپس رنگ موهای مورد نظر را از شماره ۸ با هم ترکیب کرده و روی موها قرار دهید.

ترکیب رنگ مو قهوه ای نسکافه ای

رنگ مو قهوه ای نسکافه ای برای افرادی که پوست خنثی یا گرم دارند، مناسب است. برای این ترکیب رنگ مو نسکافه ای نیازی به دکلره کردن موها نیست؛ چون تناژ تیره دارد. رنگ مو قهوه ای نسکافه ای برای دختر خانم ها هم گزینه خوبی است. برای این رنگ مو شیک و زیبا ابتدا رنگ مو نسکافه ای شماره ۶ را به میزان نصف تیوپ با رنگ مو قهوه ای شماره ۷ به میزان یک سوم تیوپ ترکیب کرده و روی موها قرار دهید.

شما حتی می توانید از هایلایت نسکافه ای روی موی قهوه ای هم استفاده کنید. اگر موهای شما قهوه ای رنگ است و می خواهید تغییراتی اندک روی آن ایجاد کنید، می توانید با در آوردن چند لایت نسکافه ای روی پایه قهوه ای، زیبایی خیره کننده ای روی موهای خود به وجود آورید. برای این کار از رنگ مو نسکافه ای شماره ۷ برای هایلایت استفاده کنید.

موی قهوه ای

رنگ مو قهوه ای نسکافه ای برای افرادی که پوست خنثی یا گرم دارند، مناسب است. برای این ترکیب رنگ مو نیازی به دکلره کردن موها نیست؛ چون تناژ تیره دارد.

ترکیب رنگ مو شکلاتی نسکافه ای

افرادی که تمایلی به دکلره کردن موهایشان ندارد اما می خواهند تغییرات خیره کننده ای روی موها ایجاد کنند، می توانند از رنگ موی شکلاتی نسکافه ای استفاده نمایند. برای این کار کافی است، رنگ مو شکلاتی شماره ۶ را با رنگ مو نسکافه ای شماره ۷ ترکیب کرده و با اضافه کردن اکسیدان شماره یک، روی سر قرار دهید.

البته افرادی که می خواهند از تناژ روشن تر رنگ مو شکلاتی نسکافه ای استفاده کنند، هیچ محدودیتی در دکلره کردن موها نخواهند داشت. این افراد می توانند ابتدا موها را به پایه ۸ یا ۹ دکلره برسانند و سپس از ترکیب رنگ مو نسکافه ای و شکلاتی به شماره ۸ استفاده کنند.

ترکیب رنگ کاپوچینو و نسکافه ای

ترکیب رنگ مو کاپوچینویی و نسکافه ای را نیز می توان با در نظر گرفتن رنگ پوست، رنگ چشم، سلیقه شخصی و … انتخاب کرد. در واقع شما هم گزینه تیره و هم گزینه روشن را با استفاده از این ترکیب رنگ مو خارق العاده خواهید داشت. اگر می خواهید از ترکیب رنگ مو نسکافه ای کاپوچینویی روی موهای طبیعی و تیره خود استفاده کنید، باید به مقدار مساوی رنگ موهای کاپوچینویی و نسکافه ای را با هم ترکیب کرده و به میزان ۲ سانت واریاسیون دودی استفاده کنید.

اما اگر می خواهید ترکیب رنگ مو نسکافه ای کاپوچینویی روشن داشته باشید، ابتدا موها را به پایه ۹ دکلره برسانید. سپس رنگ های فوق را از شماره ۹ با هم ترکیب کرده و روی موها قرار دهید. این ترکیب رنگ مو به دلیل داشتن تناژ زرد، برای افراد داری پوست گرم مناسب است.

رنگ کاپوچینویی

ترکیب رنگ مو نسکافه ای روشن

برای ترکیب رنگ نسکافه ای روشن ، دو راه پیش رو دارید. می توانید از روش ترکیب رنگ مو نسکافه ای روشن استفاده کنید که روشی کم خطر و بدون آسیب برای موها محسوب می شود یا این که می توانید موها را دکلره کرده و از زیباترین تناژهای رنگ مو نسکافه ای بهره مند شوید.

در حالت اول که ترکیب رنگ نسکافه ای روشن است، می توان از دکوکرم یا سه صفر استفاده کرد. با استفاده از این محصولات شما می توانید موهایتان را تا ۳ یا ۴ درجه روشن تر کنید. پس از این که موها به پایه روشن تر رسید، ترکیب رنگ مو نسکافه ای مورد نظرتان را درست کرده و روی سر قرار دهید.

البته که رنگ موی نسکافه ای روی دکلره جلوه زیباتر و درخشان تری دارد. شما با استفاده از پودر دکلره می توانید موهای خودتان را به پایه های ۷، ۸، ۹ و ۱۰ دکلره برسانید. هر چه پایه موها بالاتر باشد، رنگ موی شما نیز روشن تر خواهد شد. البته که ترکیب رنگ مو نسکافه ای روشن نیاز به رسیدگی بیشتری دارد و از آن جایی که ریشه مو زود نمایان می شود، هر ماه باید آن را رنگساژ کنید.

نسکافه ای روشن

فرمول رنگ موی نسکافه ای تیره

برای این که رنگ موی نسکافه ای تیره داشته باشید، بهترین گزینه همان ترکیب رنگ موی دودی نسکافه ای است که توضیحات آن را در بخش های قبلی ارائه کردیم. یعنی شما می توانید به میزان مساوی از رنگ موهای دودی و نسکافه ای در ترکیب رنگ موی خود استفاده کرده و آن را روی موهای طبیعی قرار دهید.

ترکیب رنگ مو نسکافه ای را می توانید به تنهایی هم مورد استفاده قرار دهید. فرمول رنگ نسکافه ای یک دست بسیار راحت است. برای این کار می توانید از رنگ مو نسکافه ای شماره ۵ یا ۶ با اکسیدان شماره یک استفاده کنید. به این ترتیب، یک رنگ مو نسکافه‌ای ساده و سریع خواهید داشت که نیازی به ترکیب رنگ ندارد.

رنگ موی تیره

برای این که رنگ موی نسکافه ای تیره داشته باشید، بهترین گزینه همان ترکیب رنگ موی دودی نسکافه ای است.

سوالات متداول

از آنجایی که سوال های بسیاری در مورد ترکیب رنگ مو نسکافه ای وجود دارد، در ادامه سعی کرده ایم به چند مورد از این سوالات پاسخ دهیم.

ترکیب رنگ دودی زیتونی نسکافه ای برای چه رنگ پوست مناسب است؟

در ترکیب رنگ دودی زیتونی نسکافه ای، تناژ غالب سبز بوده و برای افرادی که پوست روشن و سرد دارند، مناسب است.

نحوه ترکیب رنگ موی شنی نسکافه ای به چه صورت است؟

رنگ مو شنی نسکافه ای یکی دیگر از رنگ موهای ترند بوده که برای افراد با تناژ پوستی سرد مناسب است. برای این ترکیب رنگ، ابتدا موها را به پایه ۹ دکلره برسانید و سپس از رنگ شیر نسکافه ای و دودی به میزان مساوی نصف تیوپ به همراه رنگ شنی به میزان یک چهارم تیوپ استفاده کنید.

رنگ موی فندقی نسکافه ای برای چه رنگ پوست مناسب است؟

از آنجایی که تناژ غالب رنگ مو فندقی قرمز است، ترکیب رنگ مو فندقی نسکافه‌ای به افراد دارای پوست گرم توصیه می شود.

آیا همه طیف رنگ نسکافه ای نیاز به دکلره دارند؟

لزوما همه طیف رنگ نسکافه ای نیاز به دکلره کردن ندارند و بدون‌دکلره هم می توان رنگ مو نسکافه ای شیکی داشت.

 

سخن آخر

رنگ مو نسکافه ای سازگاری بالایی با انواع رنگ پوست و سلیقه ها دارد. به همین دلیل به راحتی می توانید آن را با سایر رنگ موها ترکیب کرده و تناژ مورد نظر خودتان را به وجود بیاورید. فرقی ندارد از رنگ مو نسکافه ای با دکلره استفاده می کنید یا رنگ مو بدون دکلره نسکافه ای را ترجیح می دهید، در هر دو صورت نسکافه ای همیشه بهترین انتخاب است.

منابع

latest-hairstyles