آرایش امیلیا کلارک

امیلیا کلارک یکی از مشهورترین سلبریتی‌های دنیاست که شهرت و محبوبیت خود را مدیون بازی در فیلم «بازی تاج و تخت» است. آرایش امیلیا کلارک به قدری دلنشین و جذاب است، که خانم های زیادی علاقه مند هستند تا آرایشی شبیه به او داشته باشند. او طرفدار آرایش نچرال و طبیعی است. با آرایش به سبک امیلیا کلارک ممکن است، ساده به نظر برسید اما همین آرایش می تواند، تاثير عجيبی روی چهره شما بگذارد.

  • اگر شما هم می خواهید، به سبک امیلیا کلارک آرایش کنید، با این بخش از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر همراه باشید. ما در این مطلب شما را با نحوه آرایش امیلیا کلارک آشنا می کنیم.
  •  تصاویر بدون آرایش امیلیا کلارک نشان از پوست سالم و شاداب او دارد.
  • امیلیا کلارک می گوید اگر به اندازه کافی آب بنوشید، به اندازه کافی بخوابید و به اندازه کافی آبرسانی کنید، پوستی عالی خواهید داشت.
  • آرایش لایت و ساده از انتخاب‌های همیشگی امیلیا کلارک است.

 

چگونه به سبک امیلیا کلارک آرایش کنیم؟

امیلیا کلارک جزو آن دسته از سلبریتی هایی است که به آرایش نچرال و طبیعی علاقه مند است. در آرایش امیلیا کلارک معمولا خبری از رژلب های پررنگ و تیره، مژه و آرایش چشم بولد و غلیظ نیست و همه چیز کاملا نچرال و طبیعی است. حتما می دانید، انجام آرایش های طبیعی، از چیزی که به نظر می رسد خیلی سخت تر است. امیلیا کلارک هم برای بخش های مختلف صورت از قواعد خاصی پیروی می کند که در ادامه به آن می پردازیم.

زیرسازی پوست صورت

حتما می دانید که لازمه داشتن یک آرایش طبیعی زیرسازی آرایش صورت است. در آرایش امیلیا کلارک می بینید از کرمی استفاده نشده که از رنگ طبیعی پوستش روشن تر باشد و صورتش را درخشان تر و برجسته تر نشان دهد. بلکه از کرمی استفاده شده که بسیار شبیه به رنگ پوست خودش است. دقت کنید که امیلیا کلارک هیچ گاه بیش از حد از کرم پودر استفاده نمی کند؛ چرا که استفاده بیش از اندازه از کرم پودر باعث می شود نواقص پوست بیشتر به چشم بیاید.

دیگر نکته مهم پوشاندن تیرگی های دور چشم و قرمزی های روی پوست است که این امر با استفاده از کانسیلر میسر است. امیلیا کلارک برای آرایش خود حتما از کرم های بی بی استفاده می کند و به کمک آن آرایشی زیبا و چشم گیر دارد.

آرایش گونه امیلیا کلارک

آرایش چشم امیلیا کلارک

امیلیا کلارک همواره برای آرایش چشم هایش از رنگ‌های بسیار ملایم، به اصطلاح نود یا اسموکی استفاده می کند. یکی از کاربردی ترین رنگ‌ها رنگ قهوه ای در درجه‌های متفاوت است. در حقیقت رنگ چشمان امیلیا به قدری جذاب و زیباست که بدون آرایش هم توجه ها را به سمت خود می کشاند. حال تصور کنید، چشمان روشن او با آرایش چشم اسموکی ترکیب شود، چه هارمونی زیبا و چشم نوازی به وجود می آورد.

امیلیا کلارک برای آرایش خود ریمل زدن را هر چند کم فراموش نمی کند. ریمل چشم ها را بزرگ تر نشان داه و کمی از آن هم کافیست تا بتوان زیبایی چشم ها را چندین برابر کرد. البته قبل از آن توجه داشته باشید که حتما با استفاده از فرمژه، مژه هایتان را به سمت عقب فر بدهید.

آرایش لب های امیلیا کلارک

امیلیا کلارک برای آرایش لب های خود هم اغلب از رژلب‌های نود استفاده می‌کند. تناژ رنگ های خنثی و هلویی از پرطرفدارترین رنگ هایی هستند که در آرایش امیلیا کلارک مورد استفاده قرار می گیرند. البته او قبل از زدن هر گونه رژ لبی لب های خود را با آبرسانی می کنند. همواره می بینید که در آرایش امیلیا کلارک لب های او براق و خوش رنگ به نظر می رسد. دلیل آن هم استفاده از مرطوب کننده است. این کرم ها پوست لب را مرطوب نگه می دارند و با جلوگیری از پوسته پوسته شدن لب ها، باعث براق و خوش رنگ به نظر رسیدن لب ها می شوند.

آرایش گونه امیلیا کلارک

آرایش امیلیا کلارک به این گونه است که گونه های خود را برجسته تر از آن چه که هست، نشان می دهد، بدون آن که اثر رژ گونه مشخص باشد. برای این کار عمدتا از یک رژگونه ملایم که به رنگ پوستش نزدیک است، استفاده می کند و به کمک آن گونه هایش را زیباتر و برجسته تر نشان می دهد. این رژ گونه ها در عین حال که باعث می شود، استخوان گونه بهتر دیده شود، رنگ خاصی به صورت نمی دهد و این دقیقا همان چیزی است که امیلیا از آرایش انتظار دارد.

آرایش ابرو

اگر به ابروهای امیلیا کلارک دقت کنید، متوجه می شوید که ابروهای پرپشت و زیبایی دارد. او برای آرایش ابروهایش از سایه ابرویی که به رنگ موهای خودش نزدیک است، استفاده می کند و و فضاهای خالی و کم پشت ابرو، و بین تار های ابرو را با آن پر می کند. همانطور که می بینید، او این کار را دقیقا شبیه به شکل طبیعی ابروهایش کشیده و به هیچ عنوان سعی نکرده حالت ابروهایش را عوض کند. این نوع  آرایش ابرو اخیرا در میان خانم ها ترند شده است.

آشنایی با مدل های مختلف آرایش امیلیا کلارک

در ادامه این بخش تصاویری از آرایش امیلیا کلارک برای شما گردآوری کرده ایم، که هر کدام از آن ها یک مدل آرایش او را نشان می دهد.

اولین تصویر امیلیا کلارک مربوط به مراسم گلدن گلوب در سال  2016 است. آرایش این ستاره در این مراسم ساده، نچرال و طبیعی است. آرایش ساده و مینیمالیستی امیلیا به شکلی انتخاب شده که در عین زیبایی به نظر می رسد وی اصلا آرایشی ندارد. البته لازم است بدانید که مهم ترین پایه آرایش نچرال و طبیعی داشتن یک پوست زیبا، شاداب و درخشان است.

امیلیا کلارک مربوط به مراسم گلدن گلوب در سال  2016

امیلیا برای این مدل آرایش خود از رنگ های نود و طبیعی کمک گرفته است. اگر شما هم  قصد دارید، آرایش نچرال را امتحان کنید، باید از رنگ هایی برای آرایش خود استفاده کنید که تناژ آن نزدیک به رنگ پوستتان باشد. استفاده از سایه چشم روشن و رژ لب گلبهی روشن در این زیبایی طبیعی بی تاثیر نبوده است. شما هم می توانید، این مدل آرایش امیلیا کلارک برای دانشگاه، اداره، مهمانی ها و مناسبت های کوچک و بزرگ را جایگزین آرایش های غلیظ و میکاپ های سنگین کنید.

دومین تصویر آرایش امیلیا کلارک به دوره جوایز سالانه بفتا که در سال ۲۰۲۰ برگزار شد، بر می گردد. این سلبریتی محبوب و مشهور در این مراسم با آرایش چشم دودی کلاسیک ظاهر شد. برای مدل آرایش چشم دودی می توان از ترکیب رنگ‌های سیاه و خاکستری با رنگ‌های دیگر مثل قهوه‌ای و بنفش استفاده کرد. استفاده از آرایش چشم دودی چشم های امیلیا کلارک را نافذتر و زیباتر از همیشه نشان داده است.

این نوع آرایش چشم، مناسب مهمانی‌های شبانه است و وقتی این طور آرایش می‌کنید در جمع خواهید درخشید و قلب مردان را تسخیر خواهید کرد. رژ لب امیلیا نود و نزدیک به رنگ پوستش است. به نظر می رسد، او این انتخاب را به دلیل آرایش دودی چشمانش کرده است تا هماهنگی آرایشش به خوبی حفظ شود. این سبک آرایش امیلیا کلارک با اولین نگاه به او تمام توجه انسان به سمت چشمان زیبایش می کشاند.

آرایش امیلیا کلارک

تصویری که در زیر مشاهده می کنید، آرایش امیلیا کلارک را در مراسم جوایز امی در سال 2018 نشان می دهد. جالب است، بدانید او با همین آرایش صورت طبیعی و ملایم یکی از سلبریتی های جذاب و زیبای مراسم امی اواردز آن سال هم لقب گرفت. اولین چیزی که در چهره او توجه را به خود جلب می کند، مژه های پرپشت و زیبای آن است.

امیلیا از ریمل پرپشت‌کننده مژه استفاده کرده تا به کمک آن زیبایی و درخشش چشمانش را دو چندان کند (در مقاله دیگر ما روش پرپشت شدن مژه و ابرو را بخوانید). امیلیا کلارک با این آرایش ساده خود که به خوبی هم با رنگ پوست و فرم صورت وی همخوانی دارد و زیبایی طبیعی اش را دو چندان می کند، باز هم به همه ثابت کرد که طرفدار آرایش های سبک و نچرال است و طبیعی بودن این سبک آرایش را به آرایش های غلیظ و سنگین ترجیح می دهد.

آرایش امیلیا کلارک را در مراسم جوایز امی در سال 2018

تصویر زیر یکی دیگر از تصاویر امیلیا کلارک است که آرایش زیبای او را نشان می دهد. او در این مدل آرایش برای کشیده‌تر نشان دادن چشم‌هایش خط چشم را روی خط مژه در قسمت لبه خارجی چشم کشیده و در نهایت آن را به صورت خط چشم بال‌دار در آورده است. البته توجه داشته باشید، خط چشم کشیدن از سخت‌ترین قسمت‌های آرایش است و باید با توجه به فرم و مدل چشم‌ها انتخاب شود. بنابراین هر خانمی مدل چشم مختص به خود را دارد، که باید خط چشم با توجه به آن کشیده شود.

رنگ رژلب در این آرایش امیلیا کلارک هلویی است که بیشتر برای تابستان مناسب است. درست است که امیلیا کلارک در این مدل آرایشش از رژلب رنگ تند و جیغی استفاده نکرده ولی همین رژ لب هلویی ظاهر دلپذیری به چهره وی بخشیده است. به همین خاطر این رنگ رژ لب گزینه ای عالی برای آرایش روزانه است.

رنگ رژلب امیلیا

یکی از خاص ترین و جالب ترین آرایش های امیلیا کلارک را می توانید، در تصویر زیر مشاهده کنید. اولین چیزی که در این آرایش امیلیا کلارک جلب توجه می کند، سایه چشم اوست که مطابق با رنگ لباس وی انتخاب شده است. مژه‌ های بلند و حالت دار او هم که چشم هایش را زیباتر و درشت تر نشان داده، زیبایی این سبک آرایش امیلیا کلارک را دو چندان کرده است. امیلیا کلارک برای این که در این مدل آرایش خود چشم هایش را به کانون توجه صورت خود تبدیل کرده است، برای این که تعادل کاملی در چهره اش ایجاد کند، رنگ رژ لب و رژ گونه خود را به شکلی ملایم و دخترانه انتخاب کرده است.

رعایت همین نکات ساده این مدل آرایش او به یکی از خاص ترین و جذاب ترین آرایش هایش تبدیل شده است. شما هم می‌توانید از این مدل آرایش امیلیا ایده بگیرید و در یک میهمانی یا مراسم رنگ سایه چشم خود را متناسب با رنگ لباسی که پوشیده‌اید انتخاب کنید.

لب های امیلیا

امیلیا کلارک از چه برند لوازم آرایشی استفاده می کند؟

قطعا با دیدن تصاویر آرایش امیلیا کلارک این سوال در ذهنتان پیش می آید که امیلیا از چه برند لوازم آرایشی استفاده می کند که آرایشش تا به این اندازه زیبا و چشم گیر است.

امیلیا کلارک برای آرایش صورت خود از لوازم آرایشی تولیدی کمپانی بزرگ کلینیک استفاده می کند. کلینیک یک تولید کننده آمریکایی در زمینه مراقبت از پوست ، لوازم آرایشی ، لوازم آرایشی و عطر است که معمولاً در فروشگاه های درجه یک به فروش می رسد. جالب است بدانید در سال 2020 ، این کمپانی معروف به طور عمومی بازیگر انگلیسی امیلیا کلارک را به عنوان اولین سفیر جهانی خود اعلام کرد.

امیلیا مدت طولانی است که از محصولات تولیدی این کمپانی برای مراقبت و آرایش پوست خود استفاده می کند و در مصاحبه ای اعلام کرده است که افتخار می کنم که سفیر جهانی کلینیک هستم و عضویت در خانواده آن برای من افتخار بزرگی است. او همچنین به کسانی که می خواهند به سبک او آرایش کنند و زیبا به نظر برسند، پیشنهاد می کند که آن ها هم از محصولات برند کلینیک استفاده کنند.

کلارک از چه برند لوازم آرایشی استفاده می کند؟

عکس بدون آرایش امیلیا کلارک

همه ما عموما عادت داریم، بازیگران، خواننده ها و ستاره ها را با آرایش ببینیم. به همین خاطر همیشه برایمان هیجان انگیز است تا چهره بدون آرایش آن ها را هم ببینیم. درست است که امیلیا کلارک با آرایش بسیار زیبا و جذاب است، ولی چهره بدون آرایش آن هم به همان اندازه دوست داشتنی و زیباست. ما در ادامه این بخش چند عکس امیلیا کلارک گردآوری کرده ایم. دیدن این تصاویر به شما ثابت خواهد کرد، که امیلیا کلارک زیبایی چهره اش را مدیون آرایش نیست. رنگ چشمان او به قدری خاص و جذاب است که با اولین نگاه به او، تمام توجه ها به سمت چشمان زیبای او جلب می شود.

عکس بدون ارایش امیلیا

راز زیبایی همیشگی امیلیا کلارک در چیست؟

بی شک با دیدن تصاویر بدون آرایش امیلیا کلارک این سوال در ذهنتان پیش می آید که راز زیبایی همیشگی او در چیست. در پاسخ باید گفت، امیلیا کلارک زیبایی و طراوت چهره و پوست خود را مدیون روتین‌های خاصی است که پیروی می‌کند. در ادامه مهم‌ترین نکته‌هایی که کلارک برای حفظ زیبایی ظاهر خود رعایت می‌کند را بررسی می‌کنیم.

پاک کردن آرایش قبل از خواب

اولین نکته ای که در رابطه با زیبایی پوست امیلیا کلارک وجود دارد، این است که او همیشه قبل از خواب آرایش خود را پاک می کند. امیلیا می گوید، من هیچ گاه با آرایش نمی خوابم و اگر هم با آرایش بخوابم کابوس می بینم. اگر شما هم می خواهید، پوستتان به زیبایی این هنرمند مشهور باشد، همواره سعی کنید قبل از خواب هر گونه مواد آرایشی روی صورتتان وجود دارد را پاک کنید.

آبرسانی پوست

دیگر موردی که امیلیا کلارک برای سلامتی و زیبایی پوست خود در روتین مراقبت از پوست خود قرار می دهد، آبرسانی پوست است. آبرسانی پوست یا هیدرودرمی به معنی رطوبت رساندن به پوست است. یکی از فواید آبرسانی پوست این است که سلول‌ها را سرزنده می‌کند تا تأثیر بسیار زیادی در شاداب بودن و جوان‌سازی پوست داشته باشد. شما باید برای آبرسانی به پوستتان از یک کرم آبرسان استفاده کنید.

امیلیا کلارک برای آبرسانی پوستش از آبرسان ۱۰۰ ساعته و جذاب کلینیک استفاده می کند و معتقد است به کمک آن می توانید، یک شگفتی روی پوستتان حس کنید. این کرم آبرسان رطوبت پوست را فوراً افزایش می دهد، سپس پوست را به مدت ۱۰۰ ساعت به طور مداوم هیدراته نگه می دارد. این کار باعث می شود تا آرایش صورتش یک دست تر باشد و آرایش به صورت کامل روی پوست بنشیند. پس بیهوده نیست که آرایش امیلیا کلارک همیشه یک دست و بی نقص است.

دوش آب گرم

یکی دیگر از مهم‌ترین اقداماتی که امیلیا کلارک برای حفظ زیبایی و سلامت پوست خود انجام می دهد، دوش گرفتن با آب گرم است. دلیل این کار او این است که دوش اب گرم سبب باز شدن منافذ پوست می‌شود و در نتیجه پوست حالتی نرم و تازه به خود می‌گیرد. علاوه بر این او به وان حمام خود مقداری روغن لوندر و نمک اپسوم اضافه می‌کند تا پوستی درخشان و زیبا داشته باشد.

جالب است بدانید نمک اپسوم یکی از بهترین مواد طبیعی برای پاک سازی پوست صورت از سلول های مرده می باشد که به نرم تر شدن پوست هم کمک می کند. مصرف مداوم روغن لوندر هم نقش موثری در روشن شدن پوست و از بین بردن لکه های پوستی دارد. این روغن التهابات پوستی را کاهش می دهد و سبب می شود پوست شما زیبا تر، جوان تر و روشن تر به نظر بیاید. با این حساب بی دلیل نیست که ارایش امیلیا کلارک به خوبی روی پوست می نشیند و جلوه فوق العاده ای دارد.

استفاده از ماسک های صورت

یکی از عضوهای جدانشدنی روتین مراقبت از پوست امیلیا کلارک استفاده از ماسک‌های صورت طبیعی است. امیلیا کلارک هر شب قبل از خواب ماسک صورت‌ طبیعی می‌گذارد تا دچار افتادگی و چروک نشود. شما به راحتی می توانید این گونه ماسک ها را در خانه تهیه کنید. با استفاده از موادی مانند آووکادو، بلغور جو دوسر، عسل، زردچوبه یا موز می توانید انواع ماسک صورت خانگی خود را تهیه کنید.

کلام آخر

در این مقاله از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر در مورد آرایش امیلیا کلارک و ترفندهایی که او استفاده می کند تا آرایشش را جذاب تر کند، صحبت کردیم. در این مطلب همچنین گفته شد که امیلیا کلارک سفیر کمپانی بزرگ کلینیک نیز هست. حال شما می توانید، از مدل های آرایش امیلیا ایده بگیرید و به کمک ترفندهای گفته شده در این مطلب و استفاده از محصولات آرایشی کلینیک حرفه ای تر آرایش کنید.

در پایان تقاضامندیم، چنانچه در رابطه با موضوع سبک آرایش امیلیا کلارک نظر یا سوالی داشتید، از طریق بخش ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید، تا پاسخگوی سوالات شما باشیم.