بهترین ابزار مانیکور ناخن برای استفاده در خانه کدام اند ؟

در شرایط حال حاضر که همه ما درگیر محدودیت های کرونایی هستیم، مراجعه به سالن های زیبایی برای مانیکور کردن ناخن ها کمی دشوار به نظر می رسد. به همین علت افرادی که به مانیکور کردن ناخن های خود  توسط افراد حرفه ای عادت داشتند، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند. در همین راستا قصد داریم تا در این مطلب به معرفی بهترین ابزار مانیکور ناخن و روش استفاده از آن ها بپردازیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

تام باچیک، یکی از معروف ترین مانیکوریست های دنیا که مانیکور سلبریتی هایی مانند جنیفر لوپز و کیم کارداشیان را بر عهده دارد، در دوران شیوع ویروس کرونا در پیج شخصی اش در اینستاگرام به معرفی بهترین ابزار مانیکور ناخن پرداخته و نکات جالبی را در این مورد با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشت.

بهترین ابزار مانیکور در خانه

بهترین ابزار مانیکور در خانه

در ادامه این مطلب قصد داریم تا ابزاری که باچیک به عنوان بهترین ابزار مانیکور معرفی کرده است را برای شما شرح دهیم.

پاک کننده ناخن

تام باچیک در رابطه با انتخاب پاک کننده ناخن خیلی سخت گیر نیست اما ترجیح می دهد از محصولاتی که دارای استون هستند، استفاده کند.

باچیک در ویدئویی که در اینستاگرامش منتشر کرد، اینطور می گوید که هرکس می تواند از پاک کننده مورد نظر خود استفاده کند اما ترجیح شخصی او محصولات دارای استون و حتی استون خالص است. او در ادامه علت این انتخاب خود را سرعت بالای استون برای پاک کردن لاک ناخن اعلام کرده و می گوید که استون، ناخن ها را بهتر پاک می کند و با سرعت بیشتری از روی پوست تبخیر می شود.

بافر

بافر ناخن یکی دیگر از بهترین ابزار حرفه ای برای مانیکور در خانه است. تام باچیک معتقد است که بافر باید از سوهان ناخن مجزا باشد و نمی توان به استفاده تنها از سوهان ناخن اکتفا کرد.

بافر

پوشر کوتیکول

طبق نظر باچیک یکی از بهترین ابزار های مانیکور ناخن، پوشر کوتیکول است و بدون آن مانیکور شما کامل نخواهد بود. پوشرها اغلب از فولاد ضد زنگ ساخته شده و به گونه ای طراحی شده اند که باعث ایجاد خراش روی ناخن ها نشوند.

این ناخن کار حرفه ای معتقد است که هیچ مانیکوری بدون اصلاح کوتیکول ها و آبرسانی پوست کامل نیست.

پوشر کوتیکول

نیپر

نیپر نوعی قیچی کوچک است که برای برداشتن پوست اطراف ناخن مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار برای چپ دست ها و راست ها به صورت مجزا طراحی شده است. نیپر یکی از بهترین ابزار مانیکور ناخن است که تیغه تیزی داشته و تنها با کمی فشار می تواند پوست های مرده اطراف ناخن را از ناخن جدا کند.

نیپر

لاک بیس کات

استفاده از بیس کات باعث می شود تا ناخن شما برای رنگ آمیزی با لاک آماده شود. جالب است بدانید که استفاده از بیس کات باعث تغذیه ناخن ها با مواد طبیعی شده و به رشد سریعتر و تقویت ناخن ها کمک می کند.

برای داشتن یک مانیکور حرفه ای باید از بیس کات استفاده کنید.

بیس کات از بهترین ابزار مانیکور ناخن

براش لاک، یکی از بهترین ابزار های مانیکور ناخن

یکی دیگر از بهترین و ضروری ترین ابزار مورد نیاز برای مانیکور ناخن، براش لاک است. شما می توانید از براش رژ لب یا خط چشم به عنوان جایگزین این ابزار استفاده نمایید. روش استفاده از براش لاک به این گونه است که پس از لاک زدن ناخن ها، قلموی براش را با استون تمیز کرده و سپس براش را در اطراف ناخن به حرکت در آورید تا لاک هایی که به اشتباه اطراف ناخن پخش شده اند، به راحتی پاک شوند.

دقت کنید که قلموی این براش باید مخروطی شکل باشد.

براش لاک، یکی از بهترین ابزار های مانیکور ناخن

براش لاک یکی از بهترین ابزار مانیکور ناخن در منزل است که می توان به کمک آن اشتباهات رخ داده در هنگام لاک زدن را اصلاح کرد.

تاپ کات، بهترین ابزار مانیکور ناخن در خانه

تاپ کات مورد علاقه باچیک، تاپ کاتی است که سریع خشک شود. استفاده از تاپ کات از زرد شدن و سایش ناخن ها جلوگیری کرده و باعث ایجاد نمایی براق و زیبا برای لاک می شود.

تاپ کات، بهترین ابزار برای مانیکور ناخن در خانه

روغن نرم کننده ناخن و کوتیکول

یکی دیگر از بهترین ابزار های مورد نیاز برای مانیکور ناخن در خانه، روغن نرم کننده کوتیکول است.

باچیک در پیج شخصی اش اعلام کرده که روغن کوتیکول اهمیت زیادی برای او دارد؛ چراکه دست های افراد در طول روز در تماس با انواع شوینده، مواد ضدعفونی کننده و … قرار گرفته و همین امر باعث می شود تا پوست دست خشک شود.

برای جلوگیری از خشک شدن بیش از حد و آبرسانی به ناخن ها توصیه می شود که روغن نرم کننده کوتیکول را فراموش نکنید. شما می توانید پس از مانیکور در خانه یا هر شب قبل از خواب از این محصول برای داشتن ناخن هایی سالم و زیبا استفاده نمایید.

باچیک همچنین در ادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که بهتر است قبل از استفاده از بیس کات، از الکل ایزوپروپیل استفاده شود تا انواع روغن و آلودگی های روی ناخن به خوبی تمیز شوند. همچنین بهتر است از محصولاتی که حاوی ویتامین E و روغن های طبیعی هستند، استفاده شود.

روغن نرم کننده ناخن و کوتیکول

سوهان ناخن

سوهان ناخن یکی از بهترین ابزار مانیکور در خانه است. این وسیله حتی برای افرادی که علاقه ای به مانیکور ناخن ندارند هم ضروری است. شما می توانید از هر نوع سوهانی که مایلید، استفاده کرده و ناخن های خود را به زیبایی تمام فرم دهی کنید.

سوهان ناخن

کرم مرطوب کننده دست

پس از اتمام مراحل مانیکور می توانید از یک کرم مرطوب کننده برای آبرسانی پوست خود استفاده نمایید. استفاده از کرم های مرطوب کننده حاوی روغن های طبیعی به افرادی که پوست خشک دارند به شدت توصیه می شود.

کرم مرطوب کننده دست

معرفی بهترین برندهای ابزار مانیکور ناخن

از آنجایی که تهیه ابزار مانیکور توصیه شده توسط تام باچیک برای مردم کشور ما و در شرایط اقتصادی فعلی کمی دشوار است، قصد داریم تا در ادامه این مقاله برخی از محصولات مشابه با آن ها را به شما معرفی کنیم.

تاپ کات گلدن رز

برند گلدن رز یکی از برندهای مطرح در کشور است. این برند ترکیه ای از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار بوده و موفق شده تا جایگاه خود را در بازار ایران تثبیت کند.

گلدن رز انواع مختلف تاپ کات را تولید و به بازار عرضه کرده است که یکی از آن ها تاپ کات مدل مات گلدن رز است. استفاده از این تاپ کات حتی روی براق ترین لاک ها هم باعث ایجاد نمایی مات و جذاب می شود.

تاپ کات گلدن رز

گوشه گیر ناخن ویتالی

نیپر یا گوشه گیر ناخن یکی دیگر از بهترین ابزار برای مانیکور ناخن است. کندن پوست اضافی اطراف ناخن عموما دردناک بوده و باعث خون ریزی جزیی می شود اما استفاده از نیپر از این اتفاقات جلوگیری می کند. ویتالی یکی از برندهایی است که انواع گوشه گیر ناخن با کیفیت و با تیغه کاملا تیز را تولید و در اختیار علاقه مندان به مانیکور ناخن در منزل قرار داده است.

گوشه گیر ناخن ویتالی

استفاده از نیپر باعث می شود تا اطراف ناخن های شما زخم نشده و در نتیجه زیبایی ظاهری دستانتان بیشتر شود.

سوهان ناخن

همانطور که اشاره کردیم، سوهان ناخن یکی از ضروری ترین ابزار برای مانیکور است. این ابزار آرایش ناخن در انواع گوناگون تولید و به بازار عرضه شده است. شما می توانید با توجه به علائق خود از انواع سوهان های فلزی، پلاستیکی، صاف، خمیده و … استفاده کنید.

در صورت تمایل برای آشنایی با نحوه استفاده از ابزار معرفی شده در این مقاله، ویدئوی زیر را مشاهده کنید.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین ابزار مورد نیاز برای مانیکور در خانه را به شما معرفی کرده و روش استفاده از آن ها را نیز به شما آموزش دهیم. امیدواریم که مطالب نوشته شده در این مطلب از وبلاگ میس و مستر مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

در صورت تمایل می توانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق بخش ارسال دیدگاه با ما و سایر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

منابع

today