معرفی بهترین بالم لب حجم دهنده، رنگی و نرم کننده ایرانی و خارجی

استفاده از بالم لب، یک درمان خوب و سریع برای خشکی و پوسته پوسته شدن لب است. لب های پوسته پوسته شده و خیلی خشک نه تنها جلوه زیبایی در میکاپ ندارند، بلکه احتمالا شما را با درد یا حتی خونریزی مواجه خواهند کرد. در دنیای برندهای مختلف لوازم آرایشی و بهداشتی، بالم لب های متنوعی وجود دارند، مانند: بالم لب رنگی یا بی رنگ، بالم لب ارزان یا گران، بالم لب با دوام یا بی دوام و … . در این مطلب قصد داریم بهترین بالم لب از برترین برندها را به شما معرفی کنیم تا از این پس، هنگام خرید این محصول با خیالی آسوده بالم لب مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

همچنین در صورت تمایل برای پاسخ دادن به سوال بالم لب چیست ، می توانید به مقاله دیگر ما در وبلاگ میس و مستر مراجعه نمایید.

۱. بالم لب کیهل لیپ

این محصول در صدر لیست بهترین بالم لب ها قرار دارد؛ چرا که در فرمولاسیون ساخت آن از انواع مواد طبیعی مثل آلوئه ورا و ویتامین ای استفاده شده است که مصرف آن ها شادابی و رطوبت لازم را برای لب ها فراهم خواهد کرد. بالم لب کیهل درخشندگی و شادابی کم نظیری به لب ها می بخشد و حتی شما را از مصرف برق لب یا رژلب را بی نیاز می کند.

بهترین بالم لب خارجی

۲. بالم لب فرش Fresh

فرمولاسیون بالم لب برند فرش مدل sugar ruby منجر به آبرسانی لب ها شده و اصلا چسبناک نیست. علاوه بر این، حاوی ضد آفتاب با SPF 15 است که از لب ها در برابر نور مستقیم آفتاب محافظت می کند. همین عامل در جلوگیری از بروز خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها بسیار موثر است. این بالم لب حاوی رنگدانه های طبیعی بوده و جلوه خاصی به لب ها می بخشد. از این رو پس از استفاده از بالم لب fresh دیگر نیازی به استفاده از رژ لب نیست. بهترین بالم لب رنگی از برند فرش دارای ۱۲ رنگ مختلف شامل تناژهای روشن تا تیره از جمله صورتی کم رنگ تا شرابی تیره است که تمام سنین و سلایق را تحت پوشش خود قرار می دهد. قیمت این محصول ۲۴ دلار است.

بالم لب فرش Fresh

۳. بالم لب رزبود

اگر به دنبال یک بالم لب چند کاره و قیمت مناسب هستید، بالم لب برند رزبود را امتحان کنید. فرمولاسیون این محصول به گونه ای طراحی شده که برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. حتی بیانسه اعتراف کرده که از این محصول به عنوان پرایمر روی مژه های خود استفاده می کند. شما حتی می توانید این بالم لب را روی گونه های خود بکشید و از این طریق نمایی شیک و براق روی گونه های خود ایجاد کنید. همچنین می توانید بهترین بالم لب از برند رزبود را روی ابروهای خود بکشید تا آن ها درخشان و خوش فرم شوند. قیمت این محصول ۷ دلار است.

بالم‌لب رزبود سالو

اگر به دنبال یک بالم لب چند کاره و قیمت مناسب هستید، بالم لب برند رزبود را امتحان کنید.

۴. بالم لب تاچا

آیا لب های شما حساس، تحریک پذیر، ملتهب و ترک خورده است؟ نگران نباشید؛ همه ما حداقل یک بار این شرایط را تجربه کرده ایم. بهترین راه درمان این ترک خوردگی و تحریک پذیری لب ها فقط، استفاده از بهترین بالم لب است. بالم لب تاچا یک ماسک لب ژله ای است که نجات دهنده لب هایتان خواهد بود؛ چرا که در ترکیبات آن از عصاره هلو استفاده شده که تاثیر فوق العاده ای در نرم شدن، ترمیم کنندگی و تسکین التهاب لب ها دارد. از جمله دیگر ترکیبات موثر در این بالم لب می توان به روغن کاملیای ژاپنی اشاره کرد که برای آبرسانی و مرطوب شدن لب ها عالی است.

بهترین بالم لب

۵. بالم لب kosa sport؛ بهترین بالم لب حجم دهنده

تصور کنید که در حال انجام ورزشی شیک مثل تنیس در تابستان هستید. در حالی که لباسی شیک از یک برند معروف به تن دارید. تنها چیزی که تکمیل کننده استایل شماست، یک بالم لب خوب و باکیفیت است. بالم لب برند کوساسپورت یکی از بهترین بالم لب ها در جهان بوده که ماندگاری بالایی دارد. این محصول برای مصرف در فصل تابستان و محیط های خارج از منزل گزینه خوبی محسوب می شود. از آنجایی که این بالم لب ضد تعریق بوده و حاوی اسید هیالورونیک است، می تواند برای مدت زمان زیادی بدون تغییر روی لب ها باقی بماند. قیمت بهترین بالم لب حجم دهنده کوساسپورت تنها ۱۸ دلار است.

بالم‌لب kosa sport

۶. بالم لب چاپستیک

شما با استفاده از بالم لب چاپستیک می توانید لب های خود را برای مدت زمان زیادی مرطوب و آبرسانی کنید؛ چرا که در فرمولاسیون بهترین بالم لب برند چاپستیک از مواد معدنی دریایی استفاده شده است. جلبک دریایی و آلوئه ورا از جمله مواد تشکیل دهنده این بالم لب هستند که این محصول را به گزینه ای عالی برای نرم و مرطوب کردن لب ها تبدیل کرده اند. قیمت این محصول حدود ۷ دلار است.

بالم لب چاپستیک

۷. بالم‌لب سارا هاپ Sara Happ

اگر به دنبال بهترین نوع بالم لب هستید که علاوه بر نرمی و لطافت لب ها، خاصیت درمانی نیز داشته باشد، پیشنهاد ما به شما برند سارا هاپ است. این محصول حاوی انواع ویتامین های A و E بوده که خطوط ظریف لب که با افزایش سن پدید می آیند را از بین می برند. این بالم لب با درخشندگی زیادی که روی لب ها به وجود می آورد، باعث می شود لب ها حجیم تر و زیباتر به نظر برسند. قیمت این محصول ۲۸ دلار است.

بهترین بالم لب حجم دهنده

۸. بالم لب ترمیم کننده آکوافور

بیانسه، طی مصاحبه ای با مجله اله گفت که هر شب قبل از خواب از بالم لب برند آکوافور استفاده می کند. دلیل او برای انجام این کار، این است که صبح روز بعد با پوستی درخشان و شاداب از خواب بیدار شود. این محصول یک مرطوب کننده قوی لب است. شما می توانید آن را هر شب قبل از خواب روی لب ها بزنید و صبح روز بعد لب هایی باطراوت و زیبا تحویل بگیرید. قیمت این محصول حدود ۴ دلار است.

بالم لب ترمیم کننده آکوافور

بیانسه، طی مصاحبه ای با مجله اله اعلام کرد که هر شب قبل از خواب از بالم لب برند آکوافور استفاده می کند.

۹. بالم لب augustinus bader

شاید قیمت این بالم لب کمی بیشتر از سایر محصولات مشابه باشد؛ اما به دلیل خاصیت درمانی که دارد، می توان گفت که ارزش هزینه کردن را دارد. در ترکیبات بهترین بالم لب درمانی برند آگوستینوس بادر از ویتامین E استفاده شده که خاصیت ارتجاعی پوست لب را افزایش داده و با کاهش رطوبت مبارزه می کند. همچنین فرمولاسیون شاداب کننده این بالم لب منجر به سلامتی بیشتر لب ها می شود. قیمت این محصول ۳۸ دلار است.

augustinus bader

۱۰. بالم لب سامر فرای دیز

برند معروف محصولات مراقبت از پوست به نام سامر فرایدیز اخیرا نوعی بالم لب را به خط تولید خود اضافه کرده است. این محصول یکی از بهترین بالم لب های موجود در بازار به شمار می رود. در ترکیبات آن از کره شی برای شادابی و طراوت پوست لب ها استفاده شده و قیمت آن تنها ۲۲ دلار است.

نرم شدن لب ها

۱۱. بالم لب ایلیا

شاید بتوان به برند ایلیا، لقب بهترین مارک بالم لب را داد؛ چراکه یکی از بهترین بالم لب هایی که می توانید تهیه کنید، متعلق به این برند است. بالم لب ایلیا دارای فرمولاسیون خاص و بسته بندی ساده و شیک است. در فرمولاسیون این بالم لب از موم زنبور عسل، روغن آووکادو و کره شی استفاده شده که همگی خاصیت آبرسانی دارند. قیمت این محصول ۲۶ دلار است.

مراقبت از لب ها

۱۲. بالم لب برند گلاسیر

یکی از بهترین بالم لب های مقرون به صرفه متعلق به برند گلاسیر است. این محصول حاوی روغن کرچک، موم زنبور عسل و لانولین بوده که به راحتی روی سطح لب پخش شده و ماندگاری قابل قبولی دارد. علاوه بر این، قادر است لب های ترک خورده و دهیدراته را درمان کند. شما می توانید از این محصول برای برجسته سازی طبیعی گونه ها یا حتی درمان تیرگی و خشکی زانو و آرنج هم استفاده کنید. قیمت بالم لب گلاسیر ۱۲ دلار است.

پوسته پوسته شدن لب

۱۳. بالم‌لب برتز بیز

اگر به دنبال بهترین بالم لب ۱۰۰ درصد طبیعی و مرطوب کننده هستید، بهتر است بالم لب برند برتز بیز را امتحان کنید. فرمولاسیون این محصول شامل مواد زیر است:

  • روغن نارگیل
  • لانولین
  • نعناع فلفلی
  • روغن آفتابگردان
  • موم زنبور عسل

همه این مواد دست به دست هم می دهند تا لب های شما مرطوب و شاداب شوند. این بالم لب دارای عطر بسیار خوشایندی است و ۱۰ دلار قیمت دارد.

تغذیه لب ها

۱۴. بالم‌لب Laneige

اگر پوست لب های شما خشک بوده و همیشه با مشکل ترک خوردگی لب ها دست و پنجه نرم می کنید، حتما از بهترین بالم لب برند لنیج استفاده کنید. این محصول دارای قدرت جذب سریع بوده و حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین C است که لب ها را برای مدت زمان طولانی هیدراته و درخشان می کنند. قیمت این ماسک لب ۲۶ دلار است.

بهترین بالم لب برند laneige

اگر پوست لب های شما خشک است و همیشه با مشکل ترک خوردگی لب ها دست و پنجه نرم می کنید، حتما از بالم لب برند لنیج استفاده کنید.

۱۵. بالم لب لامر

بالم لب لامر یکی دیگر از محصولات گران قیمت اما عالی موجود در این فهرست است. این محصول به معنای واقعی، بهترین بالم لب دنیاست که از ترکیب مواد معدنی دریایی ساخته می شود. مصرف بالم لب لامر منجر به هیدراته، نرم و درخشان شدن طبیعی لب ها می شود و به مرور یکی از اجزای اصلی میکاپ روزانه شما خواهد شد. قیمت این محصول ۷۵ دلار است.

بهترین بالم لب دنیا

۱۶. بالم لب دیور

کیفیت و ماندگاری محصولات دیور بر هیچ کسی پوشیده نیست. بالم لب دیور یکی از بهترین بالم لب های موجود در جهان است که خیلی براق یا چسبناک نیست. همچنین، بعد از گذشت چند ساعت، یک خط سفید در اطراف لب ایجاد نمی کند. از همه مهمتر، درخشش خاصی به لب ها می دهد. همه این گزینه ها در کنار هم باعث شده اند تا به بالم لب دیور لقب بهترین بالم لب جهان را بدهیم. قیمت این محصول ۳۵ دلار است.

مراقبت از لب دیور

۱۷. بالم‌لب آبرسان فرش Fresh

عصاره هسته زردآلو، هسته انگور سیاه و شکر، بالم لب آبرسان فرش را به یکی از بهترین بالم لب های دنیا تبدیل کرده است. این محصول عطر بسیار دل انگیزی دارد. بالم لب فرش منجر به تقویت و هیدراته شدن پوست لب ها می شود و تنها ۱۸ دلار قیمت دارد.

بالم لب آبرسان فرش fresh

۱۸. بالم‌لب Rare Beauty سلنا گومز؛ بهترین بالم لب رنگی

فرمولاسیون بالم لب ریر بیوتی فاقد پارابن است و به همین دلیل در لیست بهترین بالم لب های جهان قرار می گیرد. این بالم لب در ۸ رنگ جذاب و کاربردی تولید شده و ماندگاری بالایی دارد. قیمت بالم لب ریر بیوتی ۱۶ دلار است.

ریر بیوتی سلنا گومز

۱۹. بالم‌لب دکتر هاوشکا

به خاطر داشته باشید که افتادگی پوست با افتادگی لب برابر است. این موارد نشانه های پیری پوست هستند که اگر به موقع جلوگیری و درمان نشوند، تا آخر عمر همراه ما خواهند بود. بالم لب دکتر هاوشکا که اتفاقا مورد علاقه جنیفر آنیستون است، از بروزافتادگی لب و پیری پوست اطراف آن جلوگیری می کند. فرمولاسیون بهترین بالم لب برند هاوشکا حاوی ابریشم بوده که بافت لب ها را تقویت کرده و آن را سالم و پوست لب را صاف می کند. قیمت این محصول ۱۷ دلار است.

لیپ بالم هاوشکا

بالم لب دکتر هاوشکا که مورد علاقه جنیفر آنیستون است، از بروزافتادگی لب و پیری پوست اطراف آن جلوگیری می کند.

۲۰. بالم‌لب درانک الفنت Drunk Elephant

این بالم لب حاوی روغن های آبرسان و انواع ویتامین هاست که رطوبت کافی برای لب ها را در طول روز فراهم می کند. از آنجایی که ماندگاری بالم لب درانک الفنت زیاد است، نیاز به مصرف مجدد آن در طول روز نخواهید داشت. قیمت این بالم لب ۱۸ دلار است.

لیپ بالم درانک الفنت

۲۱. بالم‌لب دکتر باربارا اشتورم

هوای سرد و خشک زمستان منجر به بروز ترک و پوسته پوسته شدن لب ها می شود. بهتر است بدانید که زبان زدن به لب ها باعث خشک تر شدن لب ها می گردد. چاره کار فقط استفاده از بهترین بالم لب است. بالم لب برند دکتر باربارا اشتورم با فرمولاسیون دقیق و مفیدی که دارد، بسیار هوشمندانه عمل کرده و ویتامین ها و آنتی اکسیدان های لازم را به لب های شما می رساند. به همین دلیل هر گونه خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها را در کمترین زمان ممکن درمان خواهد کرد.

باربارا اشتورم

۲۲. بالم لب کلینیک

اگر می خواهید با یک تیر دو نشان بزنید و از محصولی استفاده کنید که علاوه بر نرم و مرطوب کردن لب ها، آن ها را خوش رنگ و زیبا نماید، بالم لب کلینیک را از دست ندهید. این محصول حاوی عصاره انبه و کره شی است که نرمی و لطافت را برای لب ها به ارمغان خواهد آورد. همچنین، دارای ۸ طیف رنگی جذاب است که همه سلیقه ها را پوشش می دهد. قیمت بهترین بالم لب برند کلینیک ۱۸ دلار است.

محصولات کلینیک

۲۳. بالم لب هیدرودرم

لقب بهترین بالم لب ایرانی را می توان به بالم لب هیدرودرم نسبت داد؛ چراکه حاوی عصاره هسته انگور، روغن کالاندولا، آلوئه ورا و ویتامین ای است. مصرف این محصول باعث ترمیم بافت لب، تسکین آن و کاهش خشکی و التهابات می شود. این محصول به دلیل داشتن ویتامین E تاثیر بسزایی در بازسازی پوست لب داشته و از بروز چین و چروک و افتادگی لب ها نیز جلوگیری می کند.

بهترین بالم لب ایرانی

۲۴. بالم‌لب ثمین

یکی دیگر از بالم لب های ایرانی موجود در بازار که می توانید به راحتی آن را تهیه کنید، برند ثمین است که از روغن جوانه گندم، کره شی، روغن دانه ماکادمیا و روغن آرگان ساخته شده و تاثیر زیادی در تغذیه کردن پوست لب دارد. در فرمولاسیون بهترین بالم لب ایرانی از ویتامین های A و E استفاده شده که در جوانسازی و آبرسانی لب ها نقش بسزایی دارند.

بالم‌لب ایرانی

۲۵. بالم لب مای؛ بهترین بالم لب ایرانی

برند مای یکی از برندهای نام آشنا در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی است. این برند یکی از بهترین بالم لب های ایرانی را تولید کرده است. بالم لب مای دارای خاصیت نرم کنندگی بوده و درخشندگی فوق العاده ای به لب ها می دهد. همچنین از لب ها در برابر نور خورشید محافظت می کند. با مصرف این بالم لب می توانید رطوبت از دست رفته را به لب ها باز گردانده و خشکی و ترک خوردگی آن را درمان کنید.

بالم لب مای

در صورتی که به ساخت محصولات خانگی و طبیعی علاقه مندید، می توانید با استفاده از ویدئوی پایین بهترین بالم لب مورد نظر خود را در منزل و به ساده ترین روش ممکن بسازید.

سخن آخر

خشکی لب و پوسته پوسته شدن آن یکی از عوارض پوستی است که اغلب افراد به آن دچار شده اند. استفاده از بالم لب سریع ترین و بهترین راهکار برای درمان خشکی لب است. برندهای مختلفی از بالم لب در بازار موجود بوده و ما در این مطلب به معرفی و بررسی بهترین بالم لب خارجی و ایرانی پرداختیم.

منابع

nymag