بهترین رنگ لاک برای پوست سفید چه رنگی است ؟

بدون شک لاک زدن ناخن یکی از اهرم های زیبایی خانم ها به حساب می آید. اما برای این که رنگ لاک جذابیت بیشتری پیدا کند، لازم است تا با رنگ پوست متناسب باشد. اگر شما هم پوست سفیدی دارید، باید به شما تبریک گفت، چرا که در انتخاب رنگ لاک کار سختی را پیش رو ندارید و به راحتی می توانید طیف وسیعی از رنگ ها را برای خود انتخاب نمایید. با این حال شما باید چه رنگ لاکی در کنار پوست سفیدتان جلوه بیشتری دارد. از همین رو ما در مقاله به معرفی بهترین رنگ لاک برای پوست سفید پرداخته ایم و پیشنهادمان این است که مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

بهترین رنگ لاک برای پوست سفید چه رنگ هایی هستند؟

در ادامه 15 رنگ لاک ناخن مناسب پوست سفید، معرفی شده اند، که با خیال راحت می توانید هر کدام از آن ها را برای ناخن خود انتخاب کنید.

لاک قرمز

لاک قرمز جزو پر طرفدار ترین رنگ لاک می باشد، به گونه ای که هر خانمی با هر سلیقه ای قطعا لاکی با رنگ قرمز دارد. لاک قرمز برای خانم هایی که پوست روشن و سفیدی دارند، گزینه فوق العاده ای است، چرا که تلفیق رنگ قرمز با سفیدی پوست زیبایی خیره ای کننده را خلق می کند. اگر شما هم پوست روشنی دارید و به دنبال این هستید در یک مهمانی بدرخشید، بدون شک لاک قرمز بهترین رنگ برای شما خواهد بود.

لاک قرمز

لاک قرمز جیگری

یکی از محبوب ترین رنگ لاک در میان خانم های خوش سلیقه رنگ قرمز جیگری می باشد، که در کنار هر رنگی قرار بگیرد، می تواند جلوه ای نظیری را به وجود آورد. حال تصور کنید اگر در کنار رنگ سفید پوست قرار بگیرد، چه درخششی را به دنبال خواهد داشت. به همین خاطر است که رنگ قرمز جیگری از زیباترین رنگ لاک برای پوست سفید به شمار می رود و با استقبال بی نظیری هم مواجه می شود.

لاک قرمز جیگری

لاک صورتی

صورتی جز آن دسته رنگ هایی است، که با هر سلیقه ای در هر سن و سالی جور در می آید و به جرئت می توان گفت اکثر خانم ها به این رنگ زیبا علاقه مند هستند. صورتی یک رنگ لاک ایده آل برای پوست های روشن است و از آن دسته رنگ هایی است که از آن می توان در هر فصل سال و در هر مکانی از اداره گرفته تا مهمانی ها استفاده کرد. هارمونی عجیب رنگ سفید پوست و صورتی لاک باعث می شود، تا با این رنگ لاک در مهمانی ها کانون توجه باشید.

بهترین رنگ لاک برای پوست سفید

لاک آبی کلاسیک

آبی کلاسیک رنگی است که در سال 2020 به عنوان رنگ سال معرفی شد و به دنبال آن لاک هایی با این رنگ خاص توسط تولید کنندگان در بازار عرضه شدند. اگر می خواهید رنگ لاک ناخنتان متناسب با رنگ سال باشد، رنگ آبی کلاسیک گزینه ایده آلی برای شما است. این رنگ هم مانند سایر رنگ ها با رنگ پوست سفید هم خوانی بی نظیری دارد و جزو خوش رنگ ترین رنگ لاک برای پوست سفید به حساب می آید، به همین خاطر با توجه ویژه ای از سوی خانم های خوش سلیقه و اهل مد همراه می باشد.

بهترین رنگ لاک برای پوست سفید

لاک سرخابی

در حال حاضر یکی از خوش رنگ ترین لاک ها که از طرفداران زیادی هم در میان خانم های خوش سلیقه دارد، لاک سرخابی می باشد. کمتر کسی را پیدا خواهید کرد که رنگ سرخابی را دوست نداشته باشد. لاک سرخابی یکی از جذاب ترین رنگ لاک برای پوست سفید است و روی دست های سفید جلوه بی نظیری دارد. شما هم اگر پوست سفیدی دارید، به هیچ عنوان نباید تجربه استفاده از لاک سرخابی را از دست ندهید.

لاک سرخابی

لاک آبی فیلی

آبی فیلی یکی از رنگ لاک هایی است، که به نسبت سایر رنگ ها از طرفداران کمتری برخوردار است، در حالی این رنگ خاص و زیبا بر روی پوست روشن بسیار عالی به چشم می آید. بنابراین اگر پوست روشنی دارید و به دنبال رنگ لاک برای پوست سفید خود هستید، می توانید برای رنگ لاک روی رنگ فیلی حساب ویژه ای باز نمایید. استفاده از این رنگ لاک در مهمانی ها باعث می شود، تا زیبایی دست ها و ناخن های شما بارز تر گردد.

لاک آبی فیلی

لاک بنفش

بنفش رنگی است که نماد سلطنت است و از قدیم همواره رنگ مورد علاقه شاهزادگان و ملکه ها بوده است. علاقه مندان این رنگ زیبا همگی خانم های خوش سلیقه ای هستند. بنفش جزو رنگ های گرم به حساب می آید و از زیباترین رنگ لاک برای پوست سفید می باشد. آن هم به این خاطر است که کنار هم قرار گرفتن رنگ بنفش و سفیدی پوست درخشش و زیبایی رنگ پوست را دو چندان می کند.

رنگ لاک برای پوست سفید

لاک یاسی

اگر به دنبال یافتن رنگ لاک برای پوست سفید باشید، کمتر به رنگ یاسی برخورد کرده اید، اما باید بدانید رنگ یاسی هم می تواند در کنار سفیدی پوستتان زیبایی بی نظیری را بیافریند. به علاوه با استفاده از این رنگ لاک می توانید در محل کار یا مهمانی ها بدون این که توجهی را به خود جلب کرده باشید، ظاهر شیک و دلربای خود را هم داشته باشید. این مسئله برای لاک یاسی یک نکته مثبت شناخته می شود و خانم های نکته سنج از آن غافل نمی شوند.

لاک یاسی

لاک خاکستری؛ شیک ترین رنگ لاک برای پوست سفید

خاکستری نیز از دیگر رنگ های لاکی است که در میان خانم هایی که پوست سفیدی دارند، با بی میلی مواجه شده است. نکته ای که در رابطه با این رنگ لاک حائز اهمیت می باشد، این است که این رنگ لاک باعث می شود زیبایی طبیعی دست ها چندین برابر گردد. با این وجود می تواند یکی از گزینه های مطلوب رنگ لاک برای پوست سفید باشد و پیشنهاد می شود خانم های نکته سنج به هارمونی رنگ خاکستری با سفیدی پوست دست پی ببرند و استقبال بیشتری از این رنگ لاک نمایند.

لاک خاکستری

لاک مشکی

لاک مشکی یکی از لاک های جذاب می باشد، که طرفداران خاص خود را دارد و برای آن دسته از بانوانی که پوست سفید دارند، از بهترین گزینه ها می باشد. ترکیب رنگ مشکی با رنگ سفید پوست، زیبایی خیره کننده ای را به وجود می آورد، به خصوص برای استفاده در مجالس رسمی و مهمانی های شبانه. قطعا ست کردن لاک مشکی با لباس شب جذابیت شما در مهمانی ها چندین برابر می کند.

لاک مشکی

لاک نارنجی

نارنجی از رنگ های دوست داشتنی و گرم می باشد، که لاک آن جزو ایده آل ترین رنگ لاک برای پوست سفید می باشد. رنگ نارنجی دقیقا نقطه مقابل رنگ سفید پوست می باشد و به همین خاطر استفاده از آن نگاه های زیادی را به سمت شما می کشاند. با این که لاک نارنجی برای موقعیت ها و مکان های مختلف مناسب است، اما به سبب آن که نارنجی جزو رنگ های گرم و پاییزی به شمار می رود، انتخاب آن برای فصل پاییز بسیار هوشمندانه می باشد.

لاک نارنجی، بهترین رنگ لاک برای پوست سفید

لاک سرمه ای

سرمه ای یکی از منحصر به فرد ترین رنگ ها می باشد و برای آن دسته از بانوانی که به رنگ های تیره علاقه مند هستند، سرمه ای رنگ خاص و ویژه ای می باشد. درست است که هر فردی با هر رنگ پوستی که داشته باشد می تواند از لاک سرمه ای استفاده کند، اما قطعا لاک سرمه ای در کنار پوست سفید بیشترین جذابیت را دارد. بنابراین به جرئت می توان سرمه ای را زیباترین رنگ لاک برای پوست سفید دانست.

لاک سرمه ای

لاک سبز تیره

تحقیقات نشان می دهد، استفاده از طیف رنگ های سبز در استایل خود می تواند به رفع استرس و اضطراب درونی کمک کند و در نهایت منجر به آرامش گردد. یکی از رنگ هایی که برای خانم هایی که رنگ پوست سفیدی دارند، مناسب است، سبز تیره است. این رنگ زیبا به این علت زیباترین رنگ لاک برای پوست سفید است، که در کنار سفیدی پوست دست، به درخشش و زیبایی هر چه بیشتر ناخن ها کمک می کند. سبز تیره جزو آن دسته رنگ هایی است که می توان از آن در فصل پاییز استفاده نمود.

لاک سبز تیره

لاک کروم

درست است، که فقط چند سالی از معرفی لاک کروم توسط افراد مطرح در دنیای مد و فشن می گذرد، اما در همین مدت کم توانسته با زیبایی منحصر به فرد خود محبوبیت زیادی را در میان بانوان به دست آورد. افرادی که پوست‌سفیدی دارند، نسبت به دیگر افراد با رنگ پوست تیره تر بهتر می توانند درخشش چشم گیر این رنگ لاک را به رخ بکشند، چرا که ترکیب این رنگ لاک با رنگ پوست سفید هارمونی بی نظیری را خلق می کند. همین ویژگی آن را به خاص ترین رنگ لاک برای پوست‌سفید تبدیل کرده است. از این لاک زیبا عمدتا برای محافل و قرار های عاشقانه استفاده می شود.

رنگ لاک برای پوست سفید

لاک گلبهی

گلبهی یکی دیگر از رنگ های محبوب در میان خانم های ایرانی است، به خصوص از سال 2019 که به عنوان رنگ سال نیز معرفی شد.

این رنگ بهترین رنگ لاک برای پوست سفید به حساب می آید، چرا که قرار گیری رنگ گلبهی و رنگ سفید در کنار یکدیگر زیبایی چشم نوازی را می آفریند. لاک گلبهی رنگ ملایم و خاصی دارد که می توان آن را هم برای مراسمات رسمی و هم مجالس غیر رسمی و مهمانی ها استفاده نمود.

لاک گلبهی، بهترین رنگ لاک برای پوست سفید

سخن پایانی

همان طور که مطالعه کردید، در این مقاله 15 رنگ لاک برای پوست سفید معرفی شدند. هر کدام از این رنگ ها در مارک های مختلفی در بازار قابل خرید هستند. شما بانوان نکته سنج علاوه بر این که در خرید لاک ناخن باید به رنگ آن توجه کنید، قطعا به کیفیت آن ها نیز باید نگاه ویژه ای داشته باشید. سایت آرایشی و بهداشتی میس و مستر این افتخار را دارد، تا بهترین لاک های ناخن را در انواع رنگ ها و با قیمت بی نظیر عرضه نماید. شما می توانید با اطمینان کامل نسبت به خرید لاک از سایت میس و مستر اقدام نمایید.

منابع

essie