بهترین رنگ رژ پاییزی

اگر شما هم اهل مد و زیبایی باشید می دانید که سبک آرایش هر فصل با فصل دیگر فرق می کند. اکنون با فرارسیدن فصل پاییز باید رنگ و سبک آرایش شما متناسب با این فصل رنگارنگ باشد. پاییز پر از رنگ های گرم زرد و قرمز و نارنجی است، شما نیز برای زیباتر شدن در این فصل، می توانید در آرایش خود از رژ با رنگ های پاییزی کمک بگیرید. پس بد نیست شما هم تغییراتی در آرایش به خصوص رنگ رژ لب تان ایجاد کنید. شاید بپرسید چه رنگ رژ لبی برای پاییز مناسب تر است؟ برای یافتن پاسخ این سوال این مقاله از مجله زیبایی و آرایش میس و مستر را تا انتها مطالعه کنید.

جدید ترین رنگ رژ پاییزی

یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی رژ لب است. رژ لب رنگ و جلوه ای خاص به لب ها می دهد و بهتر است رنگ رژ لب متناسب با رنگ پوست و همچنین متناسب با فصل باشد. در ادامه فهرستی از این رنگ ها، برای افرادی که پیرو مد و زیبایی هستند و دوست دارند بدانند جدیدترین رنگ رژهای پاییزی کدام اند آورده ایم:

رژ لب بادمجانی

یکی از زیباترین رنگ های‌ رژ پاییزی، بادمجانی است که قطعا شیفته آن خواهید شد. این رژ لب بادمجانی برای یک عصر یا مهمانی شب پاییزی فوق العاده است و جلوه ای خاص به لب هایتان می دهد، بالاخص اگر این رژ لب را با یک پیراهن نقره ای پولک دار براق ست کنید. در مراسم‌های خاص‌ تری مانند عروسی هم می‌شود از این رژ لب زیبا استفاده کرد.

رژلب بادمجونی

رنگ مسی؛ بهترین انتخاب برای رژ پاییزی

یکی از رنگ های رژ لب که همواره در فصل پاییز ترند می باشد، مسی بوده که این رنگ خاطرات برگ ریزان پاییز را در ذهن تداعی می‌ کند. به همین خاطر به یکی از رژ لب های پاییزی پرطرفدار تبدیل شده است و بسیاری از خانم های خوش سلیقه که اهل مد هستند، از این رنگ در آرایش پاییزی خود استفاده می کنند. این خانم ها رنگ مسی را در قسمت های دیگر آرایش خود نیز به کار می برند.

رژلب مسی

رژ لب قرمز آجری

از گذشته تا کنون رنگ قرمز محبوب ترین رنگ در آرایش بوده و هیچ کس نمی تواند منکر زیبایی رنگ قرمز در آرایش شود. این رنگ علاوه بر زیبایی منحصر به فرد، موجب ایجاد حس شادابی و جوانی خانم ها می شود. رنگ قرمز آجری زیباترین رنگ رژ پاییزی است. رنگ قرمز اعتماد به نفس را افزایش می دهد و این رنگ کلاسیک در پاییز جزو خاطره انگیز ترین رنگ ها است. این رنگ به غیر از پاییز برای زمستان هم مناسب است و با آن می توانید زمستان جذاب و خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنید.

رژلب قرمز آجری

رژ لب پاییزی به رنگ نارنجی سوخته

معمولا رژ پاییزی با رنگ‌های ملایم، مورد علاقه تمام کسانی است که اهل مد و زیبایی هستند. استفاده از رژ لب نارنجی سوخته آرایشی ملایم ‌تری نسبت به رنگ‌های گرم و جذاب تابستانی ایجاد می‌کند. این مدل از انواع رژ لب پاییزی شباهت زیادی به رنگ زیبای غروب خورشید پاییز دارد و به خوبی با طیف‌های رنگ قرمز ست می شود.

رژلب نارنجی سوخته

رژ لب کالباسی

این رنگ برای فصل پاییز بی نظیر است و در فصل سرد پاییز، نشاط و سرزندگی را به لب های شما هدیه می‌ دهد. یکی از دلایل محبوبیت این رنگ در بین خانم ها این است که به راحتی با انواع رنگ های دیگر لباس و آرایش ست می‌شود. پس توصیه می‌کنیم پاییز امسال از این رنگ رژ جذاب و کابردی غافل نشوید.

رژلب کالباسی

رژ لب پاییزی به رنگ زرشکی

رژ لب زرشکی جزو رنگ‌هایی است که تقریبا با همه طیف‌های پوست هماهنگی دارد و چه پوستتان تیره باشد یا روشن با این رنگ رژ پاییزی چهره تان زیباتر و جذاب تر می شود. استفاده از این رنگ برای آرایش قسمت های دیگر صورت به جز لب مانند گونه و چشم هماهنگی جذابی را به وجود می آورد.

رژلب زرشکی

رژ لب قرمز روشن

بهترین رنگ رژ لب مخصوص پاییز قرمز روشن است، چون در فصل پاییز که احتمال افسردگی بالا است باید از رنگ های شاد مانند قرمز استفاده کنید تا روحیه تان را تقویت کند و احساس نشاط و شادابی به شما بدهد. در هنگام انتخاب این رنگ جسورانه بهتر است از نوع مات آن استفاده کنید.

رژ پاییزی قرمز روشن

رژ لب شکلاتی

رژ لب شکلاتی شیرینی خاصی دارد و شما را در این فصل سرد سال لاکچری ‌تر نشان می ‌دهد. این رنگ رژ پاییزی، با لباس‌های پشمی و چکمه‌های چرم قهوه‌ای ترکیبی بی نظیر به وجود می آورد و مناسب برای مهمانی های شبانه پاییزی است و در این مهمانی ها  جلوه خاصی به لب های شما می بخشد. افرادی که به چهره نچرال یا طبیعی علاقه زیادی داشته و تمایل به حفظ حالت طبیعی چهره دارند حتما از رنگ شکلاتی روشن استفاده کنند.

شکلاتی

رژ لب شرابی

این رنگ بهترین گزینه برای پاییز به حساب می آید، حتی خیلی از خانم ها موهایشان را در فصل پاییز شرابی می کنند. این رنگ حس و حالی شیک و کلاسیک به‌ آرایش شما می‌دهد و بیشتر مخصوص افرادی با پوست روشن است.

رژ لب شرابی

رژ لب بنفش سوخته

در فصل‌ پاییز بیشتر با رنگ های تیره تر در آرایش طرف هستیم. یکی از این رنگ های تیره که برازنده لب های شما است، رنگ بنفش سوخته است. ترکیب این رنگ با رنگ صورتی در آرایش با رژ لب در زیبایی و وقار چهره شما تاثیر شگفت انگیزی می گذارد. اگر تا به حال از این رنگ تیره استفاده نکرده اید، پیشنهاد می کنیم حتما یک بار هم که شده از آن استفاده کنید. به شما اطمینان می دهیم که پس از یک بار استفاده شیفته آن خواهید شد.

رژلب بنفش سوخته

رژ پاییزی با رنگ شاه توتی

این رژ پاییزی که ترکیبی از بنفش پررنگ و صورتی ملایم است، رنگی خاص برای بانوان مشکل‌ پسندی است که به دنبال زیباترین رنگ رژ پاییزی می‌گردند. این رنگ خاص، جلوه چشمانتان را بیشتر کرده و جذابیت آن همراه با یک سایه چشم پاییزی بیشتر می شود. برای افرادی با چشمان قهوه ای رژ لب شاه توتی می تواند بهترین انتخاب باشد.

رژلب شاه توتی

 

کلام آخر

در این مقاله راهنمای انتخاب رنگ رژ پاییزی را در اختیار شما قرار دادیم، پس حتما با توجه به رنگ پوست خود از این رنگ رژ لب ها در پاییز استفاده کنید، چون جلوه بیشتری به لب های شما می دهد و شما را جذاب تر می کند. شما از چه رنگ رژی برای این فصل رنگارنگ استفاده می کنید؟ به نظر شما به غیر از رنگ های گفته شده چه رنگی با این فصل زیبا هماهنگی دارد و برازنده لب های شما است؟ خوشحال می شویم که رنگ های محبوب خود برای رژ پاییزی را با ما و مخاطبان مجله زیبایی و آرایش میس و مستر به اشتراک بگذارید.

رژ لب های پاییزی

ویدئو تست رنگ رژ لب پاییزی

در ویدئو زیر چند مورد از بهترین برندهای رژ لب های پاییزی رو لب تست شده است. شما با دیدن این ویدئو می توانید انتخاب راحت تری داشته باشید:

سوالات متداول در مورد رنگ رژ پاییزی

 

برای پوست های روشن چه رنگ رژ لبی مناسب فصل پاییز است؟

به افرادی که پوست صورت روشنی دارند، توصیه می شود از رژ لب هایی با رنگ های شادتر با تن گرم استفاده کنند. مانند قرمز، آجری، مسی و نارنجی. این گونه رنگ ها جذابیت خاصی به چهره این افراد می دهد و آن ها را زیباتر از قبل می کند.

برای پوست های تیره چه رنگ رژ لبی مناسب فصل رنگارنگ پاییز است؟

افرادی که پوست تیره تر و برنزه ای دارند برای زیباتر شدن باید از رژ لب های نارنجی و قهوه ای متوسط استفاده کنند.

برای فصل پاییز رژ لب مات بخریم یا براق؟

اگر لب های بزرگ و برجسته‌ای دارید، بهتر است از رژ لب مات استفاده کنید. اگر لب‌های باریکی دارید، رژ لب مات انتخاب مناسبی برای شما نیست. در این شرایط صورت شما کدر و بی روح می‌شود. بنابراین از رژ های براق استفاده کنید که نور را بازتاب می کند به لب های شما جلوه ای پر رنگ می بخشد.

منابع

https://www.allure.com/gallery/best-dark-fall-lipsticks