بهترین شامپو برای موی خشک و وز

Table of Contents

داشتن موهایی سالم، زیبا و مرتب تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد. ولی داشتن موهایی وز و خشک می تواند این زیبایی را از بین ببرد و ظاهری نامرتب و بد به موها بدهد. نگهداری و مراقبت از موهای خشک و وز کار بسیار دشواری است و افرادی که موی سرشان خشک است، باید بیش از دیگران از موهای خود مراقبت کنند. اولین قدم برای مراقبت از موهای خشک انتخاب شامپو مناسب است. اما چه شامپویی برای موهای وز خوب است؟ تنوع شامپوها به قدری زیاد است که حتی افرادی که در زمینه محصولات مراقبت از مو هم اطلاعات زیادی دارند گاهی در خرید بهترین شامپو برای موهای وز و خشک با سردرگمی مواجه می شوند. از این جهت در این مقاله به معرفی بهترین شامپو برای موهای خشک و وز پرداخته ایم. شما می توانید با خواندن این مقاله به راحتی بهترین شامپو و نرم کننده برای موهای خشک را انتخاب کنید و با استفاده از آن موهایی براق، صاف و درخشنده داشته باشید و از آن نهایت لذت را ببرید.

شامپو خوب برای موهای خشک و رنگ شده

در این بخش به معرفی بهترین شامپو برای موهای خشک و وز که رنگ شده اند می پردازیم.

شامپو لورئال مدل EverPure Sulfate Free Moisture

برای خانم های تنوع طلبی که مدام رنگ موهایشان را عوض می کنند و به دنبال بهترین شامپو برای موهای خشک و وز هستند تا از آسیب رسیدن به موهایشان جلوگیری شود، بهترین انتخاب شامپو EverPure از برند L’Oreal است. این محصول بهترین شامپو برای موهای خشک و رنگ شده است. شامپو لورآل به دلیل وجود ترکیبات گیاهی مانند رزماری به ترمیم و آبرسانی موهای خشک کمک می کند و شما بعد از چندین بار استفاده از این شامپو شاهد تغییرات چشمگیری چون درمان وزی مو، شفافیت، نرمی و لطافت موها خواهید بود. پس اگر شما هم به دنبال بهترین شامپو خارجی برای موهای خشک و وز خود هستید، می توانید این شامپو برای موهای شکننده و آسیب دیده را خریداری کنید.

با استفاده از این شامپو موهای رنگ‌ شده‌ هفته‌ها به همان شکل روز اول رنگ‌ کردن باقی می مانند و ذره ای از طراوت و تازگی آن ها کم نمی شود. این همان چیزی است که خانم ها از بهترین شامپو برای موهای خشک و وز انتظار دارند. در ترکیبات این شامپو از سولفات، نمک و عناصر فعال استفاده نشده است که همین امر موجب افزایش طول عمر رنگ دانه‌های رنگ مو و تمیزی آن ها می‌شود.

بهترین شامپو برای موهای خشک و وز

بهترین شامپو ایرانی برای موهای خشک و وز: شامپو مای

رنگ کردن موها زیبایی چهره را دو چندان می کند. موها در اثر استفاده از مواد شیمیایی و دکلره، دچار خشکی و شکنندگی می شوند. پس شما بعد از رنگ و دکلره کردن مو باید نسبت به قبل بیشتر از موهایتان مراقبت کنید و به فکر تهیه بهترین شامپو برای موهای خشک و وز باشید. یکی از اصول مراقبت اولیه از موهای خشک و رنگ شده استفاده از یک شامپو مناسب برای شستشوی موهاست. شامپو مای حاوی ترکیبات مغذی مانند عصاره جوجوبا، شیر و ویتامین B5 است که باعث ترمیم موها، ایجاد درخشندگی در مو و تثبیت رنگ مو می شود و آن را به بهترین شامپو برای موهای خشک و وز تبدیل کرده است.

شامپو-شیر-و-جوجوبا

بهترین شامپو برای رفع وزی مو: شامپو کلوران

اگر موهای خشکتان را به تازگی رنگ کرده اید و خشکی آن به نسبت قبل بیش تر شده است، باید شامپویی بخرید که علاوه بر تثبیت رنگ مو به آبرسانی موهایتان کمک کند و از حالت خشکی در بیاورد. بهترین شامپو برای موهای خیلی خشک و وز شامپو کلوران است. این شامپو هم برای خانم ها هم آقایان مناسب است و با تاثیر مستقیم بر روی کراتین مو باعث ثبات بخشیدن به رنگ مو می شود. شامپو کلوران سری Extrait Vegetal با فرمولاسیون مخصوصش تجربه جدید و لذت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد و موهای رنگ شده شما را مرطوب می کند و مانع از خشک شدن و آسیب دیدن آن می شود.

شامپو خشک

شامپو مخصوص موهای خشک و رنگ شده: الیدور قرمز

بعد از رنگ کردن مو باید موها را با شامپویی بشویید که رنگ مو را تثبیت کند. اگر از شامپوهای نامرغوب و نامناسب استفاده کنید نه تنها رنگ مویتان تثبیت نمی شود بلکه بعد از چندین بار استفاده رنگ مو سریع از بین می رود و تمام هزینه ای که برای رنگ مو صرف کرده اید بر باد می رود.

برند الیدور یک برند جهانی و معتبر در زمینه تولید محصولات مراقبت از موی سر می باشد. شامپو الیدور Elidor بهترين شامپو موهای خشک و رنگ شده است. این شامپو با ترکیبات و فرمولاسیون خاص خود باعث تثبیت رنگ مو، تقویت موی سر و همچنین افزایش دوام رنگ مو می شود و جلوی وز شدن و ایجاد موخوره را می گیرد. همچنین شما با استفاده از این شامپو می توانید موهای آسیب دیده خود را ترمیم کنید و موهایی براق و درخشان داشته باشید و از آن نهایت لذت را ببرید. پس این بهترین شامپو برای موهای خشک و وز را به یاد داشته باشید.

شامپو الیدور قرمز

بهترین شامپو ضد شوره برای موهای خشک

محصولات این بخش مناسب کسانی است که به دنبال بهترین شامپو برای موهای خشک و وز شوره دار هستند.

شامپو مناسب موهای خشک و وز شوره دار: استم سل 

ملایم ترین شامپویی که نمونه آن در جهان یافت نمی شود شامپو ضد شوره خشک استم سل مدل Dry Dandruff است. شاید باورش برایتان سخت باشد ولی این شامپو 20 برابر از شامپو بچه هم ملایم تر است و جز معروف ترین و بهترین مارک شامپو برای موهای خشک و وز است و اصلی ترین دلیل آن هم این است که استم سل در محصولاتش از مواد شیمیایی مضر مانند سولفات و پارابن استفاده نمی‌کند. استفاده از این شامپو به حفظ رطوبت پوست سر و مو کمک می کند، خارش و التهاب پوست سر را کاهش می‌دهد و موهای شما را بدون هیچ آسیبی به اوج تمیزی می رساند و برای همیشه از شر شوره ها مزاحم خلاص می شوید. پس افرادی که موهای خشک و وزی دارند و به دنبال بهترین شامپو برای موهای خشک و وز خود هستند، تردید نکنند و این شامپو را خریداری کنند.

شامپو استم سل

شامپو ضد شوره مناسب برای موهای خشک: لافارر

یکی دیگر از انتخاب‌های مناسب برای درمان شوره سر و بهترین شامپو برای موهای خشک و وز ، شامپو لافارر است. این برند طرفداران زیادی دارد و کارایی خود را به اثبات رسانده است. ترکیب اصلی شامپو لافارر شامل سالیسیک اسید، کلیمبازول، اکتوپیروکس، آلفاگلوکان‌الیگوساکارید، عصاره بید سفید، عصاره آلوئه‌ورا، ویتامینB5 و Na-PCA است که با نابودی عوامل میکروبی و قارچی مولد شوره، به رفع شوره سر کمک می کند. بهترین شامپو لافارر برای موهای خشک وز ، علاوه بر رفع شوره سر فواید دیگری مانند رطوبت رسانی عمقی به تارهای مو، پیشگیری از خارش و التهاب و همچنین جلوگیری از خشک و وز شدن مو و پوسته ریزی در پوست سر خشک دارد.

بهترین شامپو برای موهای خشک و وز

بهترین شامپو ضد وزی مو و ضد شوره: ویتاکر درمالیفت

شامپو درمالیفت را به جرات می توان بهترین شامپو برای پوست سر خشک نامید. این شامپو حاوی موثرترین و جدیدترین ترکیبات ضد شوره و التیام بخش پوست سر است و علاوه بر رفع شوره، خشکی و التهاب پوست سر را رفع و موها را نرم و درخشان می کند. این محصول با حذف مواد شیمیایی مضر مانند سولفات، پارابن و… از ترکیبات خود انقلابی عظیم در صنعت محصولات آرایشی و بهداشتی بر پا کرده است. شامپو ویتاکر درمالیفت بر پایه اسیدهای آمینه ضروری موردنیاز مو فرموله شده است و دارای خاصیت ضد پیری و جلوگیری از سفید شدن موهاست. تمامی این ویژگی ها در یک محصول جمع شده و آن را به بهترین شامپو برای موهای خشک و وز تبدیل کرده است.

شامپو درمالیفت

شامپوهای مخصوص موهای خشک و آسیب دیده

اگر به دنبال بهترین شامپو برای موهای خشک و وز آسیب دیده هستید، این بخش از مقاله برای شماست.

بهترین شامپو برای موهای خشک و موخوره دار: گلیس 

وقتی به دنبال بهترین شامپو برای موهای خشک و آسیب دیده هستیم، قطعا به شامپو گلیس مدل Oil Nutritive برمی خوریم. محصولات گلیس ساخت کشور آلمان هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند.

این شامپو از موهای شما که در اثر رنگ کردن و فر کردن آسیب دیده اند محافظت می کند. افرادی هم که موهایی خشک، کدر و بد حالت دارند این شامپو برایشان بهترین انتخاب است تا با استفاده از آن موهای خود را براق ، درخشنده و خوش حالت کنند، زیرا این شامپو حاوی روغن های مغذی مو است.

یکی دیگر از ویژگی های این شامپو که آن را به محصولی محبوب در بین همگان تبدیل کرده است، این است که تا 90 درصد موخوره را کم می کند و در طولانی مدت مانع از بروز موخوره می شود. این شامپو بی نظیر موهایی نرم، لطیف و بدون موخوره را به شما هدیه می دهد.

شامپو گلیس برای موهای خشک و وز

بهترین شامپو برای موهای آسیب دیده: آدرا 

اگر قصد معرفی بهترین شامپو برای موهای خشک و وز را داشته باشیم یکی از آن ها شامپو آدرا مدل Repair And Protect ARGAN OIL است.

شامپو آدرا حاوی روغن آرگان، عصاره‌های جنسینگ، انار و سیر می باشد و برای کسانی که به دنبال بهترین شامپوی گیاهی برای موهای خشک هستند گزینه مناسبی است. قطعا همه شما از خواص روغن آرگان برای مو آگاهید ولی با این حال باز در اینجا به فواید آن اشاره ای می کنیم. روغن آرگان سرشار از ویتامین E است، ویتامین E باعث تقویت و رشد موها می شود. استفاده از این شامپو جلوی ریزش مو را می گیرد، موهایی پرپشت و زیبا را به ارمغان می آورد و به عنوان یک مرطوب کننده با خشکی پوست و شوره مبارزه می کند. پس دلیل انتخاب شامپو آدرا به عنوان بهترین شامپو برای موهای خشک و وز وجود روغن آرگان در ترکیبات آن است. فایده دیگر روغن آرگان ترمیم موهای آسیب دیده از طریق درمان های شیمیایی، رنگ، دکلره و … می باشد.

جنسینگ عواملی مانند استرس که باعث ریزش موها می شوند را از بین می برد و باعث تقویت و رشد مو می شود. سیر هم باعث ضخیم تر شدن و پرپشت تر شدن موها می شود. آنتی اکسیدان قوی در انار، باعث تقویت فولیکول‌های مو می شود و درمانی برای موهای خشک، فر و نامرتب است. در نتیجه این محصول بهترین شامپو برای موهای خشک و دارای ریزش مو است.

برای بهره بردن از تمامی این فواید می توانید، این شامپو را خریداری کنید تا موهایی زیبا و سالم داشته باشید و از آن نهایت لذت را ببرید.

بهترین شامپو برای موهای خشک و وز

 

شامپو شون برای موهای خشک و وز

بسیاری از افراد همیشه به دنبال محصولات گران قیمت خارجی هستند، ولی قطعا بهترین شامپو برای موهای خشک و وز گران ترین آن نیست. شامپو شون که محصولی ایرانی باکیفیت و با قیمتی مناسب است، یکی از بهترین شامپو ها برای از بین بردن وزی مو به شمار می رود.

در ترکیبات این شامپو از جینسینگ و کراتین هیدرولیز شده بهره گرفته شده است. شامپو شون با ملایمت موها را تمیز می کند و با تنظیم PH موها مانع از گره خوردگی موها می شود و موهای آسیب دیده را ترمیم می کند.

عصاره ریشه گیاه جینسینگ به همراه کراتین هیدرولیز شده دارای مواد مغذی و آنتی اکسیدانی هستند و علاوه بر تقویت و حفاظت از موها به رطوبت رسانی و درخشندگی آن ها نیز کمک می کنند.

شامپو ترمیم کننده شون

بهترین شامپو برای موهای خشک و شکننده: شاوما 

بهترین مارک شامپو برای موهای خشک و وز، ریپیر اند کر ساخت کشور آلمان است که در ترکیبات آن بهترین مواد طبیعی به کار رفته است. این شامپو برای خشکی مو دارای عصاره نارگیل و شی باتر است. خواص روغن نارگیل و شی باتر برای مو بر کسی پوشیده نیست و همه از آن اطلاع دارند و قطعا تا به حال از آن برای تقویت موهای خود استفاده کرده اند.

شامپو ریپیر اند کر شاوما به دلیل دارا بودن عصاره‌ نارگیل و شی باتر به بازسازی و آبرسانی بافت مو کمک می کند و از این جهت در لیست بهترین شامپو برای موهای خشک و وز قرار گرفته و طرفداران بسیاری در بین خانم هایی که موهای خشک و آسیب دیده دارند، پیدا کرده است. این شامپو باعث محکم ‌شدن، ضخیم ‌شدن، نرم ‌شدن و حتی درخشندگی مو می شود.

شامپو ترمیم کننده شاوما

بهترین شامپوها برای موهای خشک و فر

اگر موهای فری دارید و به دنبال بهترین شامپو برای موهای خشک و وز فر هستید، این بخش را از دست ندهید.

بهترین شامپو برای موهای وز: ایوروشه 

پیشنهاد ما به شما برای خرید بهترین شامپو نرم کننده و حالت دهنده برای موهای خشک و وز ، شامپو ایوروشه است. ایوروشه سابقه درخشانی در تولید محصولات مراقبت از پوست و مو دارد. این برند فرانسوی محصولات مخصوص موهای فر خود را در سال 2015 با عنوان Smoothing روانه بازار کرد. بهترین شامپو برای نرمی موهای خشک از برند ایوروشه دارای عصاره‌ دانه‌ بامیه است که رطوبت موها را 48 ساعت حفظ می‌کند و مانع از گره خوردن مو و بد حالتی آن می شود. با خرید این شامپو به راحتی از شر موهای فر خود خلاص شوید.

شامپو یوروشه

شامپو سایوس

مراقبت از موی فر مشکلات زیادی دارد. این دسته از موها بعد از هر بار حمام کردن و خشک کردن با سشوار وز شده و دچار خشکی بیش از حد می شوند. اگر از موهای فر درست مراقبت نکنیم آسیب می بینند و دچار ریزش می شوند. شامپو سایوس بهترین شامپو برای موهای خشک و فر اس که با جلوگیری از وز شدن مو تمامی این مشکلات را حل کرده است. این شامپو خاصیت آبرسانی قوی دارد و طراوت و شادابی را به موها هدیه می دهد. شامپو سایوس به عنوان بهترین شامپو برای موهای خشک و مجعد و وز ، موهای گره خورده را از هم باز می کند و موها را برای داشتن فرهای زیبا و موج دار آماده می کند.

دلیل اصلی ریزش موها کمبود ویتامین B1 است. یکی دیگر از دلایلی که این شامپو را به بهترین شامپو احیاکننده موهای خشک و وز تبدیل می کند، این است که این محصول با دارا بودن این ویتامین و مواد مغذی برای مو ریزش موها را از بین می برد. با استفاده روزانه از این شامپو می توان از فواید بی شمار آن شامل حالت پذیری بهتر موها، نرمی و لطافت بیشتر و تقویت و ترمیم کامل بهره برد.

شامپو برای موهای خشک و فر

برند ملونی 

برند ملونی سابقه درخشانی در تولید محصولات مراقبت از پوست و مو دارد. شامپو موهای خشک و مجعد ملونی یکی از نمونه‌های بهترین شامپو برای موهای خشک و موج دار است که می‌توانید برای رفع خشکی و وزی موها از آن استفاده کنید.

این شامپو نرم کننده برای موهای خشک و شکننده باعث آبرسانی به موها می شود و بدون باز کردن فر موها آن ها را تمیز می‌کند. یکی از ویژگی های برجسته این محصول که باعث شده است به بهترین شامپو برای موهای وز و خشک تبدیل شود، غلظت زیاد آن است که مصرف کمی را به دنبال دارد و در نتیجه خرید آن به صرفه تر از سایر شامپو ها است. یک خبر خوب برای افرادی که بوی خوش شامپو برایشان مهم است، این شامپو با رایحه خنک و خوش بوی خود هوش را از سر می پراند و حس پاکیزگی را تداعی می کند. این محصول تمام انتظاراتی که از یک شامپوی خوب دارید را پاسخ می دهد.

شامپو ملونی

بهترین نرم کننده مو برای موهای خشک و وز

در ادامه بهترین نرم کننده ها برای موهای خشک و وز را معرفی می کنیم.

نرم کننده ال پی ام مدل Nutrition Intense

یکی از تاثیرگذار ترین عوامل بر زیبایی افراد، مو است. این تاثیر زمانی حس می شود که مویی سالم و زیبا داشته باشید. داشتن موهایی سالم و زیبا نیازمند مراقبت روزانه است. اولین قدم در مراقبت از مو انتخاب نرم کننده و شامپو مناسب است. شامپو نرم کننده مو ال پی ام به عنوان بهترین شامپو برای موهای خشک و وز طراحی شده است. این شامپو حاوی دو روغن آرگان و شی باتر است. این روغن ها باعث آبرسانی و ترمیم موهای مجعد و خشک می شوند. اگر شما هم مدت هاست به دنبال بهترین شامپو و نرم کننده گیاهی برای احیای موهای خشک و وز خود هستید، بهترین انتخاب برای شما شامپو ال پی ام است. با استفاده از این شامپو موهایی لطیف و درخشنده خواهید داشت.

بهترین شامپو برای موهای خشک و وز

نرم کننده زیتون دالان مدل Volumizing

داشتن موهایی سالم، شفاف و لطیف از آرزوهای هر زن و مردی است. یکی از راه های تحقق یافتن این آرزو علاوه بر مصرف بهترین شامپو برای موهای خشک و وز، استفاده از نرم کننده مناسب مو است. شامپو نرم کننده زیتون به دلیل ترکیبات گیاهی خود شامل روغن زیتون و عصاره برنج به عنوان بهترین نرم کننده برای موهای خشک و وز شناخته می شود.

روغن زیتون سرشار از اسیدهای چرب مانند اولئیک اسید است و به پوست سر نفوذ می کند، موی شما را تقویت می کند و باعث مرطوب و نرم شدن آن می شود.

پروتئین های موجود در عصاره برنج با تقویت پیاز مو از ریزش مو نیز جلوگیری می­ کنند.

پس در واقع با استفاده از این شامپو به عنوان بهترین شامپو برای موهای خشک و وز با یک تیر چند نشان زده اید.

بهترین شامپو نرم کننده برای موهای خشک

نرم کننده زی موی

استفاده مکرر از سشوار و اتوی مو باعث خشک و بد حالت شدن موها می شود. استفاده از نرم‌کننده ها در کنار شامپو از آسیب هایی احتمالی که ممکن است به مو وارد شود، جلوگیری می کنند. نرم کننده زی موی به عنوان بهترین شامپو و نرم کننده برای موهای خشک و وز شناخته شده است. این نرم کننده هم برای آقایان و هم خانم هایی که به سلامت موهایشان اهمیت می دهند، مناسب است. بنابراین این محصول را می توان به عنوان بهترین شامپو نرم کننده مو خشک زنانه و همچنین بهترین شامپو نرم کننده مو مردانه برشمرد.

با این نرم کننده دیگر لازم نیست بعد از شستن موها زمان زیادی را صرف شانه کردن مو کنید و بعد از استفاده از آن موها به راحت شانه می شوند و حالت می گیرند. نرم کننده زی موی با دارا بودن اکسیر Keravis و اکسیر  Keraffectباعث تقویت و حالت پذیری بهتر موها می شود. عصاره آرگان این شامپو با تقویت پیاز مو به رشد بیشتر موها کمک می کند. از فواید دیگر آن می توان به تغذیه کننده عمقی و استحکام بخش ساختار مو و آبرسانی به موهای خشک اشاره کرد.

بهترین شامپو برای موهای خشک و وز

سخن آخر در رابطه با بهترین شامپو برای موهای خشک و وز

در این مقاله از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر به معرفی بهترین شامپو برای موهای خشک و وز پرداختیم. حتی از بهترین شامپو ها برای موهای خشک و وز بیشتر از دو سه بار در هفته استفاده نکنید. چون استفاده بیش از حد از آن ها هم به موها آسیب می زند. یکی از مواردی که در کنار استفاده از این شامپوها باید رعایت کنید، اصلاح رژیم غذایی و استفاده از میوه ها و سبزیجات تازه است. اگر باز هم با این روش ها هم چنان مو هایتان خشک و شکننده و بد حالت است، حتما به متخصص پوست و مو مراجعه کنید تا اقدامات لازم را انجام دهد و مشکل را برطرف کند.


سوالات رایج 

1) برای خرید بهترین شامپو برای موهای خشک و وز باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

– اولین نکته برای خرید بهترین شامپو برای موهای مجعد و خشک توجه به ترکیبات آن است. توصیه می‌شود برای موهای خشک، شامپوهای حاوی عصاره‌های گیاهی را بخرید.
– بعضی از انواع شامپو ها الکل و سیلیکون زیادی دارند که نه تنها خشکی مو را رفع نمی کند، بلکه آن را بیشتر می کند. پس این گونه شامپو ها را هرگز نخرید.
– اگر میزان خشکی موهایتان زیاد نیست، شامپو ملایم بخرید.
– ترکیباتی مثل سدیم لوریل سولفات یا سدیم لورت سولفات، قدرت شویندگی بالایی دارند و با تولید کف زیاد موها را تمیز می کنند. ولی باعث خشکی و تحریک پوست سر، بروز التهاب و خارش، شوره سر و ریزش مو می‌شوند. پس از خرید این شامپوها امتناع کنید.
– در هنگام خرید شامپو مخصوص موی خشک به تاریخ تولید و انقضای محصول توجه نمایید.
– حدالامکان از خرید شامپوهایی که در ماهواره و بعضی سالن های آرایشی تبلیغ می شوند، خودداری کنید.
– فکر نکنید همیشه شامپوهای خارجی بهترین هستند و نباید شامپو ایرانی بخرید. در این مقاله انواع بهترین شامپو ایرانی برای موهای خشک و فر را معرفی کردیم که می توانید آن ها را خریداری کنید. کیفیت این شامپوها دست کمی از نمونه مشابه خارجی ندارد و قیمت کمتری هم دارد. پس هنگام خرید بهترین شامپو برای موهای خشک ایرانی را در نظر داشته باشید.

2) آیا استفاده از شامپو نرم کننده برای موهای خشک ضرر دارد؟

برخلاف باور عموم که فکر می کنند شامپو نرم کننده برای موها مضر است؛ ولی این طور نیست و فواید زیر را برای مو دارد:
نرم کننده مو
محافظت از موها در برابر پرتو‌های مضر آفتاب

1 نظر

  1. برندهای خیلی خوبی معرفی شده بود. من از برندهای شون و شاوما استفاده کردم و راضی بودم. با خوندن این مطلب با برندهای خوب دیگه هم آشنا شدم. ممنون.

ديدگاه ها غيرفعال هستند.