آشنایی با برخی از انواع بهترین ضد آفتاب کودکان ایرانی و خارجی موجود در بازار

با پایان فصل سرما و شروع سال جدید، میزان خرید انواع کرم های ضد آفتاب برای کودکان و بزرگسالان افزایش می یابد. در این بین باید توجه کرد که پوست کودکان نسبت به بزرگسالان بسیار حساس بوده و در تماس با محصولات نامناسب به شدت آسیب می بیند. اینجاست که انتخاب بهترین ضد آفتاب کودکان اهمیت بیشتری پیدا می کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع ایرانی و خارجی بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای کودکان آشنا شوید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • بهترین ضد آفتاب ایرانی برای کودکان
  • بهترین ضد آفتاب خارجی برای کودکان
  • اسپری ضد آفتاب کودک
  • نکات ضروری برای انتخاب و مصرف بهترین کرم ضد آفتاب برای کودکان

 

بهترین ضد آفتاب ایرانی برای کودکان

در ادامه این بخش قصد داریم تا به معرفی ضد آفتاب خوب برای کودکان به شما خوانندگان عزیز بپردازیم.

کرم ضد آفتاب کودک فیروز

برند فیروز یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین برندهای محصولات بهداشتی کودکان در ایران است. این برند از سال های گذشته موفق شده تا با ارائه محصولات مناسب، کیفیت بالای خود را به خریداران محصولات بهداشتی کودکان، اثبات نماید.

کرم ضد آفتاب کودک فیروز یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب کودکان است که با پوست لطیف آن ها سازگار بوده و از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت می کند. این محصول فاقد هرگونه عطر و رایحه است و به همین دلیل باعث ایجاد حساسیت در پوست کودکان نمی شود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت در برابر آب
  • حاوی آلوئه ورا، گلیسیرین و ویتامین E
  • محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد
  • دارای خاصیت نرم کنندگی و آبرسانی به پوست
  • دارای SPF30

تمامی ویژگی های ذکر شده باعث شدند تا این محصول به عنوان بهترین کرم ضد آفتاب کودکان در ذهن مادران ایرانی نقش ببندد.

کرم ضد آفتاب کودک فیروز

بهترین ضد آفتاب کودک: مای مدل Kids

برند مای یکی از برندهای خوش آوازه در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی در کشور است. شمار زیادی از مردم تصور می کنند که محصولات مای فقط مختص بزرگسالان هستند اما باید بدانید که این برند محصولات متعددی را برای سلامت و بهداشت کودکان به بازار عرضه کرده است. یکی از این محصولات، کرم ضد آفتاب کودک مای است که موفق شده تا در فهرست بهترین ضد آفتاب های ایرانی مخصوص کودکان قرار بگیرد. این کرم دارای SPF50 بوده و از پوست کودک در برابر اشعه های مضر UVA و UVB محافظت می نماید. این ضد آفتاب حاوی عصاره روغن جوجوبا بوده و به همین دلیل برای پوست حساس کودکان مناسب است. یکی دیگر از ویژگی های برتر این محصول که باعث شده به عنوان بهترین ضد آفتاب کودک ایرانی معرفی شود، جذب سریع آن و عدم ایجاد احساس سنگینی روی پوست کودک است.

کرم ضد آفتاب کودک مای مدل Kids

بهترین ضد افتاب کودکان: هیدرودرم مدل children

یکی دیگر از بهترین انواع کرم ضد آفتاب برای کودکان ، ضد آفتاب مدل children از محصولات هیدرودرم است. این محصول با SPF30، یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب شناخته شده ایرانی بوده و فاقد هرگونه عصاره و رایحه است. این محصول قابلیت محافظت از پوست کودک شما در برابر اشعه های UVA را دارد.

کرم ضد آفتاب کودکان هیدرودرم مدل children

بهترین ضد آفتاب خارجی برای کودکان

تا این جا به مطالبی در خصوص بهترین ضد آفتاب کودک ایرانی اشاره کردیم. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین کرم ضد آفتاب کودکان خارجی خواهیم پرداخت.

بهترین راهکار برای محافظت از پوست حساس کودکان در برابر اشعه های مضر خورشید، استفاده از بهترین کرم ضد آفتاب کودکان است.

ضد آفتاب خوب برای بچه ها: الارو

کرم ضد آفتاب الارو با SPF30 و در حجم 50 میلی لیتری یکی از بهترین محصولات مراقبت پوستی خارجی کودکان بوده که در کشور ما عرضه شده است. تقریبا تمام بانوان ایرانی با برند الارو آشنایی داشته و از کیفیت و قیمت مناسب محصولات این برند اطمینان دارند.

این محصول یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب فرانسوی موجود در بازار ایران بوده و برای پوست حساس و نازک کودکان مناسب است. از ویژگی های متمایز این کرم نسبت به سایر محصولات مشابه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حاوی آنتی اکسیدان
  • مقاوم در برابر آب
  • فاقد پارابن
  • فاقد هرگونه رایحه و عطر

این ویژگی ها در کنار یکدیگر باعث می شوند تا این محصول به یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب کودکان تبدیل شود.

بهترین ضد آفتاب خارجی کودکان

بهترین ضد آفتاب نوجوان: اوریاژ

برند اوریاژ دیگر برند فرانسوی موجود در ایران است و به عنوان اصلی ترین رقیب محصولات الارو شناخته می شود. یکی از محصولات برند اوریاژ، کرم ضد آفتاب کودک سری Bariesun با SPF50 است. این محصول از پوست کودک شما در برابر اشعه های مضر UVA و UVB محافظت می کند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به ضد آب بودن آن، محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد، جذب سریع و مرطوب کنندگی بالای آن اشاره کرد. کیفیت بالای این محصول باعث شده تا به یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب خارجی تبدیل شود.

کرم ضد آفتاب کودک اوریاژ

لوسیون ضد آفتاب اوسرین

لوسیون ضد آفتاب کودکان اوسرین با SPF50 یکی دیگر از بهترین کرم های ضد آفتاب کودکان خارجی است. این لوسیون ساخت کشور آلمان بوده و کیفیت بالا و قیمت مناسب را به صورت همزمان به خریداران خود ارائه می کند. لوسیون اوسرین از پوست فرزند شما در برابر اشعه های UVA و  UVB محافظت کرده و به این علت که دارای گلیسیرینیتیک اسید است از DNA سلولی کودک نیز مراقبت می نماید. این لوسیون می تواند خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش دهد. سازگاری با پوست حساس و خشک، فاقد پارابن، رنگ و اسانس بودن و مقاومت در برابر تعریق و آب از دیگر ویژگی های این محصول می باشد که باعث می شود تا در فهرست بهترین کرم های ضد آفتاب مخصوص کودکان قرار بگیرد.

لوسیون ضد آفتاب اوسرین

اسپری ضد آفتاب بچگانه

علاوه بر انواع کرم و لوسیون ضد آفتاب می توان از اسپری های ضد آفتاب نیز برای محافظت از پوست کودک در برابر اشعه های خورشید استفاده کرد. این محصول تمامی کارایی های بهترین کرم های ضد آفتاب کودکان را دارا می باشد و تنها تفاوت آن در روش مصرف آن است.

می توان گفت که بهترین کرم ضد آفتاب مناسب برای نوجوانان ، در واقع اسپری های ضد آفتاب هستند؛ چراکه استفاده از این نوع محصولات به زمان کمی نیاز داشته و به همین علت برای کودکان و نوجوانان کم حوصله بهترین گزینه است.

برای استفاده از اسپری های ضد آفتاب تنها کافیست که این محلول را روی پوست دست خود اسپری کرده و سپس دستان خود را به آرامی روی پوست صورت بمالید.

در ادامه برخی از بهترین مارک های اسپری ضد آفتاب کودکان را به شما عزیزان معرفی می نماییم.

اسپری های ضد آفتاب برای استفاده کودکان و نوجوانان بسیار مناسب بوده و قابل استفاده روی صورت و بدن افراد است.

اسپری ضد آفتاب کودک سی گل

یکی از اسپری های ضد آفتاب ایرانی مخصوص کودکان، تولید شده توسط مجموعه سی گل است. این برند ایرانی اسپری ضد آفتاب سی گل را با SPF50 و در حجم 150 میلی لیتری به بازار عرضه نموده است. برخی از ویژگی های این بهترین ضد افتاب کودک به شرح زیرند:

  • محافظت از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB
  • مناسب کودکان با پوست های حساس، خشک، چرب، مختلط و نرمال
  • حوای آنتی اکسیدان های طبیعی و ویتامین E
  • نرم کننده پوست
  • مقاوم در برابر آب
  • فرمولاسیون سبک
  • فاقد الکل و گلوتن

این ویژگی ها باعث می شوند تا شمار زیادی از افراد به خرید این محصول علاقه پیدا کرده و آن را به عنوان بهترین کرم ضد آفتاب به دوستان خود معرفی کنند.

اسپری ضد آفتاب کودک سی گل

اسپری ضد آفتاب باباریا

اسپری ضد آفتاب کودک باباریا مدل ALOE ساخت کشور اسپانیا بوده و در حجم 150 میلی لیتری در بازار موجود است. مدت هاست که این محصول به عنوان یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب خارجی و ضد حساسیت برای کودکان در ذهن مردم تداعی می شود. همانطور که از نام این اسپری مشخص است، این ضد آفتاب حاوی عصاره آلوئه ورا بوده و به همین علت پوست کودک را از خواص آلوئه ورا مانند آبرسانی، حفظ رطوب پوست، ضد التهاب بودن، التیام بخشی و… بهره مند می کند. لازم به ذکر است که این محصول حاوی عصاره گیاه بومادران نیز بوده و از پوست فرزند شما در برابر اشعه های UVA مراقبت می کند. وجود این مزایا در کنار هم و در یک محصول باعث شده تا این اسپری به عنوان یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب معرفی شود.

تا این بخش از مقاله سعی کردیم تا بهترین مارک ضد آفتاب برای کودکان را به شما معرفی کنیم. در بخش پایانی مقاله همراه ما باشید تا برخی نکات ضروری برای انتخاب ضد آفتاب مناسب کودکان را با شما درمیان بگذاریم.

اسپری ضد آفتاب کودک باباریا مدل ALOE

نکات ضروری برای انتخاب و مصرف بهترین کرم ضد آفتاب برای کودکان

پوست کودکان بسیار حساس بوده و در برابر مواد شیمیایی و نور خورشید به شدت آسیب پذیر است. بنابراین قرار گرفتن زیر نور خورشید حتی پس از استفاده از بهترین کرم ضد آفتاب نیز برای کودکان مضر است. به همین علت به شما توصیه می کنیم که موارد زیر را برای مراقبت از پوست کودکان خود رعایت نمایید.

  • حتی در روزهای بارانی و ساعات ابتدایی و پایانی روز هم استفاده از بهترین کرم ضد آفتاب ضروری است.
  • دقت کنید که همواره باید حداقل 30 دقیقه قبل از خارج شدن از منزل از بهترین کرم ضد آفتاب استفاده نمایید تا به خوبی روی پوست کودکانتان تاثیر بگذارد.
  • بهترین ضد آفتاب کودکان باید حداقل دارای SPF30 باشد تا بتواند از پوست حساس آن ها محافظت کند.
  • توصیه می شود که هنگام انتخاب بهترین کرم ضدآفتاب برای کودکان از محصولات دارای اکسید زینک یا دی اکسید تیتانیوم بهره بگیرید.

در آخر به شما توصیه می کنیم که هرگز از هیچ گونه محصولی، حتی بهترین کرم ضد آفتاب نیز برای کودکان زیر 6 ماه استفاده نکنید.

سوالات متداول در رابطه با بهترین ضد آفتاب کودکان

در پایان به برخی از سوالات متداول شما در خصوص بهترین کرم ضد آفتاب برای کودکان پاسخ خواهیم داد.

کرم ضد آفتاب کودکان چی خوبه ؟

در پاسخ به این سوال باید اعلام کنیم که محصولات فاقد عطر، پارابن، الکل و هرگونه مواد شیمیایی برای استفاده کودکان مناسب هستند. همچنین محصولاتی که در آن ها از زینک اکساید استفاده شده است به عنوان بهترین کرم ضد آفتاب به عموم مردم معرفی می شوند.

برای ضد آفتاب کودکان چه مارکی خوبه ؟

بهترین کرم ضد آفتاب برای فرزندان خود را می توانید از بین مارک های ایرانی و خارجی انتخاب نمایید. در این مقاله انواع کرم های ضد آفتاب ایرانی و خارجی مخصوص کودکان به شما معرفی شده است. با مطالعه این مطلب می توانید مناسب ترین و بهترین کرم ضد آفتاب را برای کودک دلبند خود برگزینید.

کودکان از چه زمانی می توانند از بهترین کرم ضد آفتاب استفاده کنند؟

 دقت کنید که تحت هیچ شرایطی و از هیچ محصول شیمیایی روی پوست کودکان زیر 6 ماه استفاده نکنید. پوست نوزادان در این سن بسیار حساس بوده و حتی بهترین کرم ضد آفتاب برای بچه ها نیز برای آن ها به شدت مضر خواهد بود.

 

کلام آخر

در این مطلب در رابطه با بهترین کرم ضدآفتاب کودکان مطالبی را به شما ارائه کردیم. امیدواریم که این مطالب برای شما مفید واقع شوند.

در پایان از شما درخواست می کنیم که نظرات و تجربیات خود را در رابطه با بهترین کرم ضد آفتاب مخصوص کودکان از طریق بخش ارسال دیدگاه با ما و سایر خوانندگان این مقاله در میان بگذارید.

منابع

health