بهترین مارک سی سی کرم

یکی از بهترین و کارآمدترین کرم ها، CC کرم می باشد. اصطلاح CC مخفف Color Correction یا اصلاح رنگ صورت است. این کرم ها جدید تر و پیشرفته تر از بی بی کرم بوده و معمولا پوشش دهی بیشتری نسبت به بی بی کرم دارد و بسیاری از نواقص صورت مانند لکه های تیره و قرمزی، چین و چروک پوست و… را می پوشاند. برندهای زیادی اقدام به تولید سی سی کرم کرده اند که البته باید گفت همه این برندها مرغوب نیستند. بنابراین شما با شناخت بهترین سی سی کرم های دنیا می توانید خریدی مطمئن داشته باشید. در این مطلب به معرفی بهترین مارک سی سی کرم می پردازیم، پس اگر شما هم می خواهید بدانید بهترین مارک های سی سی کرم چیست تا انتها با ما همراه باشید.

بهترین مارک های CC کرم

در ادامه قصد داریم شما را با بهرتین مارک های سی سی کرم آشنا کنیم.

برند شنل

برند شنل یکی از بهترین و لوکس ترین برندهای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است که در سال ۱۹۰۹ میلادی توسط گابریل شنل ( ملقب به کوکو شنل )، در کشور فرانسه تاسیس و راه اندازی شد و خیلی زود توانست طرفداران زیادی در سراسر دنیا به دست بیاورد. به جرات می توان گفت دلیل موفقیت برند شنل این است که بنیان گذار آن یک خانم است و به راحتی می تواند نیازهای خانم ها در حیطه آرایش و مد را بشناسد.

سی سی کرم شنل بهترین مارک سی سی کرم است و یکی از لوازم آرایشی محبوب ستاره های هالیوودی است، که حاوی اسید هیالورونیک می باشد، اسید هیالورونیک خطوط ریز روی پوست را از بین می برد و پوست را آبرسانی می کند و موجب افزایش نرمی و لطافت پوست می گردد. همین مورد سی سی کرم شنل را به بهترین برند سی سی کرم برای پوست خشک بدل کرده است.

سی سی کرم شنل با پوشش عیوب صورت، نمایی طبیعی به پوست بخشیده و موجب افزایش درخشندگی آن نیز می گردد. همچنین فرمولاسیون سی سی کرم شنل دارای SPF 50 می باشد که پوست را در مقابل تاثیرات مخرب اشعه خورشید محافظت می کند. این CC کرم در 5 رنگ مختلف به بازار عرضه می شود و برای افرادی با پوست خشک بهترین انتخاب است. شاید این کرم به سبب کیفیت بالایی که دارد کمی گران قیمت باشد ولی ارزش خرید را دارد.

مزایای سی سی کرم های شنل

  • پوست شما را فوق العاده نرم کرده و آن به خوبی آبرسانی می‌کند.
  • درخشندگی مطلوبی به پوست می‌بخشد.
  • ایجاد چروک‌های پوستی را به حداقل می‌رساند.
  • از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند.
  • سبک وزن و فاقد چربی است.

بهترین مارک سی سی کرم

برند ساسکین بهترین مارک سی سی کرم

برند فرانسوی ساسکین برندی استثنایی در سرتاسر جهان است که برای هر منطقه جغرافیایی محصولات مناسب با پوست مردم آن منطقه را ارائه می دهد. محصولات ساسکین با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از مواد اولیه بسیار باکیفیت و گیاهی علاوه‌ بر حفظ بهداشت، زیبایی طبیعی را هم به پوست و موی شما هدیه می‌دهد. سی سی کرم های این برند هم از بهترین مارک سی سی کرم است.

این CC کرم یک محصول بی نظیر آرایشی و درمانی است که برای انواع پوست مناسب بوده و با قدرت پوشانندگی بسیار بالایی که دارد شما را از استفاده سایر کرم های آرایشی بی نیاز می کند. ترکیبات این محصول حاوی جلبک های دریایی و اسید هیالورونیک می باشد. شکر گرفته شده از جلبک قهوه ای دریایی با محافظت از سلول های پایه پوست، چروک های سراسر پوست را از بین می برد. همچنین اسید هیالورونیک موجود در آن موجب آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست می شود. نکته قابل توجه در خصوص کرم ساسکین این است که دارای خاصیت کنترل رنگ می ‌باشد و حاوی SPF 30 بوده و از پوست زیبای شما در برابر پرتوهای مضر خورشید محافظت می کند. اگر از جمله افرادی هستید که به سلامتی و زیبایی پوست خود اهمیت می ‌دهید، تجربه یک انتخاب مطمئن‌ را به بهترین مارک سی سی کرم یعنی ساسکین بسپارید.

  مزایای کرم ساسکین

  • قدرت پوشانندگی بالایی دارد.
  • از پوست شما در برابر آفتاب محافظت می کند.
  • دارای خاصیت کنترل رنگ می باشد.
  • چروک های سرتاسر پوست را ازبین می برد.
  • دارای مواد اولیه کاملا گیاهی و طبیعی است.
  • پوست را آبرسانی و لطیف می‌کند.

cc کرم ساسکین

برند سی گل

سی گل یکی از مطرح ترین و پرفروش ترین برندهای ایرانی است. سی سی کرم سی گل را می توان بهترین مارک سی سی کرم دانست. این کرم برای پوست‎های چرب مناسب بوده و پس از استفاده جلوه نهایی ماتی را روی پوست صورت ایجاد می کند. در ترکیبات این محصول از لیپوزوم ویتامین C، عصاره کاکادو و رز هیپ استفاده شده است. ویتامین C باعث روشن سازی پوست شده و همچنین به این کرم خاصیت آنتی اکسیدانی می‎بخشد و عصاره کاکادو و رز هیپ، سبوم اضافی پوست را کنترل و مانع از رشد باکتری های مولد آکنه می شود. استفاده مداوم از این محصول منافذ باز پوست را کاهش داده و التهابات ناشی از آکنه را کاهش می‌دهد و با دارا بودن SPF 30 از پوست در برابر اشعه‎های مضر خورشید یعنی UVA ، UVB و IR محافظت می کند. برای استفاده از این سی سی کرم مقدار کافی از آن را روی کل پوست زده و ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوستتان شود. برای آن دسته افرادی که پوست های چرب و مستعد آکنه دارند و به دنبال بهترین مارک سی سی کرم هستند، سی سی کرم سی گل بهترین گزینه است.

مزایای سی سی کرم سی گل

  • ساخته شده از مواد طبیعی و فاقد چربی
  • متعادل سازی چربی پوست
  • دارای رنگدانه‎های رنگی و کاور تمامی لک‎های پوستی و جای جوش
  • محافظت از پوست در برابر اشعه‎های مضر خورشید یعنی UVA ، UVB و IR
  • کاهش منافذ باز پوست
  • مناسب برای پوست های چرب و مستعد آکنه

لاکورت بهترین مارک سی سی کرم

 

یکی دیگر از بهترین برندهای CC کرم که در این لیست جای می گیرد، برند لاکورت است. لاکورت یکی از برندهای محبوب تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است که آغاز فعالیت آن از کشور کره جنوبی می باشد. نام این برند برگرفته از دریاچه ای به همین نام در کره می باشد. یکی از دلایل محبوبیت این برند این است که 75- 95 درصد مواد اولیه این برند گیاهی و طبیعی بوده و از دریاچه لاکورت به دست می آید.

لاکورت در زمینه تولید سی سی کرم هم توانسته است بهترین مارک سی سی کرم را به نام خود کند. سی سی کرم لاکورت با داشتن ویژگی های مهم مانند پوشانندگی بسیار بالا، محافظت در برابر آفتاب، ضد پیری، مرطوب کننده و تکنولوژی کنترل رنگ یکی از ارزشمندترین محصولات لاکورت است.

در تولید این CC  کرم از عصاره 60 نوع گیاه همچنین مواد معدنی مثل الماس، پلاتین، طلا، یاقوت، مروارید و کدو تنبل بهره گرفته شده و حاوی 3 کپسول رنگدانه زرد، قرمز و سیاه است که این کپسول ها با قرار گرفتن روی پوست باز شده و رنگ طبیعی مطابق پوست تولید می کند.

مزایای سی سی کرم لاکورت

  • محافظ پوست شما در برابر آفتاب می باشد.
  • رطوبت لازم برای پوست را تامین می کند.
  • دارای تکنولوژی کنترل رنگ می باشد.
  • یکی دیگر از مزایای این محصول عدم وجود رنگدانه می باشد، چرا که به هیچ عنوان بر روی پوست لک نمی اندازد.

بهترین مارک سی سی کرم

برند اناگرین

اناگرین یک برند فرانسوی است که در زمینه تولید محصولات مراقبتی پوست 35 سال سابقه درخشان دارد. نام این برند برگرفته از گیاه اناگر است که برای اولین بار در ترکیبات اصلی محصولات این برند به کار گرفته شده است. شعارهای اصلی این برند فرانسوی ترکیبات ارگانیک و عناصر گیاهی، ضمانت کیفیت محصولات و سلامت آن ها می باشد. سی سی کرم اناگرین به عنوان بهترین مارک سی سی کرم، اولین سی سی کرم موجود بازار است که اجازه ورود به داروخانه را کسب نموده است.

این محصول با ترکیبات گیاهی، یک اصلاح‌کننده فوق‌العاده رنگ چهره است که هم باعث ایجاد شفافیت و رطوبت در پوست می شود و هم باعث اصلاح عیوب، قرمزی و علائم پیری می گردد. تمام این ویژگی ها در کنار هم توانسته است این مارک را به بهترین مارک سی سی کرم تبدیل کند.

مزایای سی سی کرم اناگرین

  • دارای ترکیبات گیاهی می باشد.
  • باعث ایجاد شفافیت و رطوبت در پوست می شود.
  • عیوب پوست، قرمزی و علائم پیری را اصلاح می کند.

cc کرم اناگرین

برند گلدن رز

برند گلدن رز زیر مجموعه ای از شرکت ارکول ترکیه است. در حال حاضر آن ها محصولات خود را به بیش از ۹۰ کشور در ۵ قاره جهان صادر می‌کنند. شعار گلدن رز تولید محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب است. گرفتن استاندارد iso 14001 و پیروی از قوانین محیط زیستی در کنار استفاده از مواد شیمیایی سازگار با محیط زیست از دیگر مزایای برند گلدن رز محسوب می شود. سی سی کرم یک کرم چند منظوره است که می توان از آن به جای مرطوب کننده برای آبرسانی، به جای ضدآفتاب برای محفاظت از پوست، به جای کرم پودر برای پوشش دهی سطحی و به جای پرایمر برای تثبیت آرایش و تصحیح رنگ پوست استفاده کرد. سی سی کرم های گلدن رز دارای رنگ بندی متنوع هستند. شما می توانید این سی سی کرم را به تنهایی یا به همراه کرم پودر استفاده کنید.

مزایای سی سی کرم گلدن رز

  • رفع زردی پوست و خنثی سازی تناژ زرد رنگ پوست
  • ایجاد پوستی بی عیب و نقص و یک رنگ
  • پوشش لکه های تیره
  • حاوی ویتامین ای
  • نرم کننده پوست
  • مرطوب کننده

شما می توانید سی سی کرم گلدن رز را از طریق فروشگاه اینترنتی میس و مستر تهیه نمایید.

سی سی کرم گلدن رز

کلام آخر

در این مقاله از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر بهترین مارک سی سی کرم و مزایای آن ها آشنا شدید. برای آشنایی بیشتر با این کرم و مزایای آن می توانید مقاله سی سی کرم چیست را مطالعه نمایید. همان طور که با خواندن این مقاله متوجه شدید، تمامی این مارک ها مناسب پوست شما نیستند، پس حتما در هنگام خرید دقت کنید که سی سی کرم متناسب با پوستتان باشد و قبل از استفاده از آن حتما تست حساسیت را انجام دهید. اگر تا به حال از مارک های معرفی شده یا هر مارک دیگری استفاده کرده اید می توانید تجربیاتتان را با ما و مخاطبان مجله آرایش و زیبایی میس و مستر به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول در مورد بهترین مارک سی سی کرم

بهترین محصولات سی سی کرم چه فوایدی برای پوست دارند؟

سی سی کرم ها بهترین و کارآمدترین کرم هستند که فواید بی شماری برای پوست دارند:
“اصلاح کننده رنگ چهره” هستند، که قابلیت پوشاندن و محو کردن لک های پوستی را دارند.
از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کنند
عیوب ظاهری پوست را کاهش می دهند.
این کرم ها باعث شادابی و درخشندگی چهره می‌شوند.
مرطوب کننده عالی برای پوست به شمار می روند.
باعث جلوگیری از آسیب‌های خارجی برای پوست می شوند.
درخشش و روشنی طبیعی به پوست می بخشند.

در هنگام خرید بهترین مارک سی سی کرم به چه نکاتی توجه کنیم؟

در هنگام خرید بهترین مارک سی سی کرم دقت کنید که متناسب با نوع پوستتان باشد، حاویSPF باشد، میزان پوشش دهی بالایی داشته باشد و یکی از نکات دیگری که در زمان خرید CC کرم باید به آن توجه بسیاری داشته باشید، رنگ بندی کرم‌های سی‌سی است. رنگ روشن، متوسط، تیره از جمله اصلی ترین رنگ های آن به شمار می ‌رود که شما باید بر اساس رنگ پوست خود یکی از انواع CC کرم را انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید.

آیا می توان از سی سی کرم به عنوان مرطوب کننده استفاده کرد؟

اغلب این کرم ها دارای ترکیبات سیلیکونی می باشند که پوست را نرم و لطیف کرده و رطوبت آن را حفظ می کند. ولی از طرفی حاوی پیگمنت یا رنگدانه و ضد آفتاب هستند که ممکن است باعث خشکی پوست شود. پس همه آن ها را نمی توان جایگزین کرم مرطوب کننده کرد و بهتر است قبل از استفاده از سی سی کرم از یک کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

آیا می توان سی سی کرم را جایگزین ضد آفتاب کرد؟

اینکه آیا می توان از آن ها به عنوان ضد آفتاب استفاده کرد یا نه، بستگی به میزان قرار گرفتن شما در برابر اشعه نور آفتاب و میزان فیلتر ضدآفتاب به کار رفته در آن و عدد SPF محصول دارد. اگر خیلی با آفتاب در تماس نیستید یک سی سی کرم با SPF30 کافی است و نیازی به کرم ضدآفتاب به صورت جداگانه ندارید. اما اگر قرار است ساعات طولانی در معرض اشعه آفتاب باشید (مسافرت، پیک نیک و کوهنوردی) باید از کرم ضد آفتاب هم استفاده کنید.