بهترین مارک لوسیون بدن که با 100 هزار تومان می‌توان خرید

لوسیون بدن جزو با ارزش‌ترین لوازم بهداشت فردی است و هر وقت یکی از آن‌ها را در قفسه فروشگاه‌ها می‌بینید برای خرید آن تعلل نمی‌کنید. برای یک خرید خوب باید بهترین مارک لوسیون بدن را بشناسید و از چندین لوسیون که کیفیت بهتری دارند، مطلع باشید. این آگاهی به شما برای نیل به هدف زیبایی و سلامت پوست کمک می‌کند. شما حق دارید که بهترین ظاهر و سالم‌ترین بدن را داشته باشید، در غیر این صورت از ثروت خدادادی‌تان خوب استفاده نکرده‌اید. شاید بد نباشد که فهرستی از لوسیون‌های زیر 100 هزار تومان داشته باشید. ما تلاش کردیم تا در تهیه این فهرست به شما کمک کنیم. لوسیون‌های نقاط مختلف جهان به‌خصوص در رایحه خیلی تفاوت دارند. رایحه لوسیون‌های اروپایی و آمریکایی شیرین هستند ولی در ایران لوسیون‌هایی که رایحه تند و تلخ دارند محبوب‌ترند. یک لوسیون خوب باید علاوه بر خوشبو کردن، بتواند پوست را هیدراته و نرم کرده و سلول‌های مرده را جدا سازد و پوست را بازسازی نماید. یک لوسیون خوب می‌تواند پوست را به سرعت روشن کرده و لک و تیرگی‌های پوست را برطرف کند. لوسیون‌ها می‌توانند ترک‌ها و آسیب‌های جدی و قدیمی پوست را ترمیم کنند. آخرین فایده هر لوسیون را می‌توان خوشبو کردن بدن دانست.

آشنایی با بهترین برند لوسیون بدن در جهان

هنگامی که راجع به صنعت زیبایی مطالعه می‌کنید با برخی از بهترین و بدترین لوازم آرایشی آشنا می‌شوید. لورا مرسیر به معنای واقعی کلمه لوسیون عالی و خوشبو و بهترین مارک لوسیون بدن خارجی است. استفاده از لورا مرسیر برای یک یا چند روز بدن شما را بسیار خوشبو و پاک نگه می‌دارد که با هیچ عطری نمی‌توانید تأثیر آن را مقایسه کنید. احتمالاً لوسیون‌های خارجی، لوسیون‌های زیر 100 هزار تومان نیستند ولی شاید بتوانید تیوپ‌هایی با حجم کمتر از آن‌ها را بخرید.

اگر تا به حال یک لوسیون گوچی نداشته‌اید احتمالاً نمی‌توانید بگویید که لوسیون چه فوایدی دارد. گوچی بهترین مارک لوسیون بدن برای پوست‌های خشک را تولید می‌کند. وازلین  Vaseline بوی شگفت‌انگیزی دارد و حتی از گوچی برای پوست‌های خشک بهتر است. گوچی با استفاده از کاکائو طبیعی 100 درصد خالص تولید می‌شود. استفاده روزانه از لوسیون وازلین پس از استحمام احتمالاً لذت‌بخش‌ترین کار است.

ویکتوریا سکرت بوی نمادین و خاصی دارد که فقط با خرید یک لوسیون از این برند می‌توانید آن را حس کنید. این چند برند، پرفروش‌ترین و بهترین مارک لوسیون بدن در جهان هستند ولی متخصصین و پزشکان نظر متفاوتی دارند.

متخصصین با آزمایش لوسیون‌های موجود در بازار CeraVe، Aveeno Eczema و AmLactin را جزو بهترین مارک های لوسیون بدن در جهان می‌دانند.

چند راهنمایی برای داشتن بوی خوش در شبانه روز

 

  • آب زیاد بنوشید
  • در کشوی لباس‌های زیر خود خوشبوکننده قرار دهید
  • خمیر دندان معطر استفاده کنید
  • اسپری ضد تعریق استفاده کنید
  • از خوشبوکننده کفش استفاده کنید

 

بهترین مارک لوسیون بدن زنانه در 50 سال اخیر کدام است؟

بهتر است بدانید که به طور کلی از نظر متخصصین و مردم بهترین لوسیون های بدن در 50 سال اخیر در دنیا لوسیون برند NIVEA و Aveeno است. اوینیو از بهترین مواد طبیعی ساخته شده و هیچ لوسیونی از نظر کیفیت به پای او نمی‌رسد. لوسیون بدون اسانس اوینیو نیز پرفروش بوده و بهترین لوسیون برای زنان است. در بین لوسیون‌های زیر 100 هزار تومان می‌توان نیوآ را با حجم کم پیدا کرد.

آشنایی با بهترین مارک لوسیون بدن خارجی موجود در ایران

می‌توان,Necessair, Up next, CeraVe, Augustinus Bader, Glossier, Elephant,  Lubriderm Byredo, Kayo, Olay را بهترین لوسیون‌های خارجی موجود در بازار ایران معرفی کرد.

در صورتی که آسیب و خشکی پوست زیاد باشد، می‌توانید مقدار بیشتری از لوسیون بدن را به پوست خود بزنید.

آشنایی با بهترین مارک لوسیون بدن ایرانی

یافتن بهترین لوسیون‌ها علاوه بر کیفیت آن‌ها به ترجیحات هر شخص نیز بستگی دارد. لوسیون‌های زیر 100 هزار تومان با حجم 300 تا 500 گرم را می‌شود به راحتی خرید. پوست بدون هیدارتاسیون به آن خوبی که می‌تواند باشد، نیست. به‌خصوص آب و هوای خشک و رژیم‌های غذایی هر منطقه روی کیفیت پوست مؤثر هستند. این روزها فرمول‌های لوسیون‌ها بیشتر و بیشتر در حال ارائه مزایای اضافی نسبت به سایر رقبا هستند. بهترین لوسیون‌های موجود می‌توانند خاصیت کششی و الاستیک پوست را افزایش دهند و پوست را صاف نمایند. همچنین می‌توانند پوست را روشن و بدون لک کنند.

  • سی گل

یکی از بهترین مارک های لوسیون بدن ایرانی ، لوسیون سی گل است. لوسیون دست و بدن سی گل با حجم 250 میلی‌لیتر را می‌توانید فقط با 30 هزار تومان بخرید. می‌توانید لوسیون آلوئه ورا 350 میلی لیتری یا لوسیون میلک اکستراکت سی گل را نیز با همین قیمت تهیه کنید. حتماً نام کره کاکائو را شنیده‌اید. سی گل لوسیون cocoa butter با حجم 200 میلی لیتر را در فهرست لوسیون‌هایش دارد. لوسیون‌های مراقبت پوست از گزش، جزو کرم‌هایی است که حتماً به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنید. سی گل لوسیون پس از گزش حشرات را در تیوپ 25 میلی‌گرمی تولید کرده است. یک لوسیون جذاب برای صورت آقایان، لوسیون عصاره جنسینگ سی گل است. برای استفاده روزانه می‌توانید لوسیون دست و بدن charm با حجم 250 میلی‌لیتری را بخرید که تقریباً 30 هزار تومان است. لوسیون پیشگیری از آکنه سی گل retino-c  با حجم 20 میلی‌گرم تولید شده که می‌توان آن را در فهرست لوسیون‌های ایرانی قرار داد.

برای یافتن بهترین لوسیون بدن خوشبوکننده هم می‌توان به مارک سی گل اشاره کرد. لوسیون Charisma سی گل از بابونه و آووکادو برای خوشبو کردن بدن استفاده می‌کند. 250 میلی لیتر از این لوسیون را می‌توانید با 32 هزار تومان بخرید. این لوسیون به‌خصوص برای ترک‌های پوستی و پوست‌های خشک فرموله شده است.

سی گل بیشترین تنوع در تولید لوسیون‌های خوشبو کننده برای بدن را دارد. لوسیون پمپی با عصاره آلوئه ورا بوی منحصر به فردی دارد. این لوسیون 350 میلی‌لیتری با انواع ویتامین و نرم‌کننده اشباع شده و 40 هزار تومان به فروش می‌رسد. لوسیون پمپی سی گل دارای عصاره شیر، ویتامین A و E و سدیم لاکتات بوده و فاقد پارابن و لانولین است. لوسیون پمپی مناسب برای پوست‌های خشک و معمولی بوده و می‌تواند پس از یک دوره مصرف حالت ابریشمی و زیبایی به پوست بدهد.

می‌توان سی گل را با این تنوع در فهرست بهترین برندهای لوسیون بدن قرار داد.

  • فیروز؛ بهترین لوسیون بدن ایرانی

بهترین مارک لوسیون بدن کودک را می‌توان فیروز دانست. لوسیون لطیف فیروز بهترین مارک لوسیون بدن بانوان در ایران است. مهم‌ترین فرآورده برند فیروز، لوسیون کودک فیروز است. در هر داروخانه و فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی می‌توانید لوسیون‌های مخصوص کودکان فیروز را تهیه کنید ولی این مارک لوسیون‌های دیگری نیز به فهرست خود اضافه کرده است. لوسیون عصاره آلوئه ورای فیروز با اثر مرطوب‌کنندگی و التیام بخشی بالا که ملایم و سازگار با انواع پوست است. نرم‌کننده گیاهی گرفته‌شده از آلوئه ورا بدون چربی بوده و برای کودکان و پوست‌های حساس مناسب‌ترین لوسیون است. اگر به هر دلیل پوستتان حساس شده، لوسیون پاک‌کننده و مرطوب‌کننده فیروز را یک بار امتحان کنید. در صورتی که به عصاره‌های گیاهی و طبیعی علاقه دارید، لوسیون مرطوب‌کننده اسطوخودوس فیروز را امتحان کنید.

لوسیون بدن بهترین مارک

  • مدلین؛ بهترین لوسیون بدن برای پوست خشک

احتمال شما هم در جستجو برای بهترین برند لوسیون بدن و بهترین لوسیون برای پوست خیلی خشک به برند مدلین می‌رسید. مدلین یک برند ایرانی است که انواع لوسیون بدن را در فهرست تولیداتش دارد. لوسیون مدلین برای پوست‌های خشک فرموله شده است. لوسیون مدلین از آلوئه ورا برای نرم‌کنندگی و هیدراته کردن پوست استفاده کرده و قیمت لوسیون آن با حجم 150 میلی لیتر در حدود 33 هزار تومان می باشد.

  • لیدی بلا

لوسیون لیدی بلا با عصاره شکوفه‌های گیلاس بسیار خوشبو و ماندگار بوده و یکی از بهترین مارک های لوسیون بدن خوب با قیمت مناسب است. این لوسیون برای استفاده روزانه در حجم 250 میلی‌لیتری بسته‌بندی ‌شده و 40 هزار تومان قیمت دارد. این محصول به عنوان خوشبوترین لوسیون بدن زنانه نیز شناخته می شود.

  • آروماتیک

در مسیر پیدا کردن بهترین مارک لوسیون بدن قطعا به لوسیون گل سرخ آروماتیک هم بر خواهید خورد. یافتن بهترین لوسیون روشن کننده بدن در میان لوسیون ها کار سختی نیست. آروماتیک هم روشن کننده و هم خوشبوکننده طبیعی است. عصاره گل سرخ و ویتامین E فرمولاسیون این لوسیون را به نحوی خاص و ویژه کرده‌اند. این لوسیون جوان و شاداب کننده 200 میلی‌گرمی، 48 هزار تومان قیمت دارد و برای استفاده در نواحی از بدن که دچار خشکی پوست هستند، ساخته شده است. لوسیون بدن با رایحه گل رز می‌تواند رطوبت رسان پوست بوده و باعث مرمت قسمت‌های مرده پوست شود. ویژگی گل سرخ که آن را برای ایرانیان خاص و دوست‌داشتنی کرده است، خاصیت ضدافسردگی و نشاطی است که پس از بو کردن آن به افراد دست می دهد. یکی از زیباترین احساسات، حس بو کردن گل‌های طبیعی است و برند آروماتیک از عطر طبیعی گل‌ها در مواد شوینده و پاک‌کننده خود به خوبی استفاده کرده است.

 آروماتیک

  • ثمین

گل‌افشان لوسیون بدن ثمین را تولید می‌کند که جزو بهترین مارک های لوسیون بدن ایرانی زیر 100 هزار تومان است. لوسیون بدن 150 میلی لیتری ثمین مرطوب‌کننده و هیدراته بوده و در تیوپ‌های قابل حمل در جیب و کیف تولید شده است. این لوسیون به دلیل کیفیت بالای خود، 35 هزار تومان ارزش دارد و در جلوگیری از پیری پوست و چین و چروک مؤثر می باشد. لوسیون ثمین خاصیت قوی در لایه‌برداری سلول‌های مرده پوست و نازک کردن پوست‌های ضخیم دارد. این لوسیون حاوی اوسرین بوده که نرم‌کننده، آب‌رسان و رطوبت رسان پوست است. لوسیون ثمین برای محافظت پوست در سرما توصیه می شود.

بهترین مارک لوسیون بدن ثمین

  • دکتر ژیلا

لوسیون‌های ترمیم‌کننده و روشن‌کننده‌ی دکتر ژیلا کیفیت خوبی دارند و قابل رقابت در بازار لوازم بهداشتی پوست هستند. لوسیون‌های ضد آفتاب، ضد چروک و مرطوب‌کننده دکتر ژیلا جزو 10 برند از بهترین مارک های لوسیون بدن ایرانی است. لوسیون بدن 200 میلی دکتر ژیلا مناسب برای پوست‌های خیلی خشک و آسیب دیده و در بسته‌بندی تیوپی تنها 36 هزار تومان قیمت دارد.

دکتر ژیلا

  • الی ژن

مارک الی ژن نیز لوسیون‌های زیر 100 هزار تومان در تولیداتش دارد. لوسیون بدن 200 میلی لیتری الی ژن با خاصیت مرطوب‌کننده و تغذیه کننده پوست بدن را می‌توانید با 40 هزار تومان بخرید. لوسیون بدن الی ژن دارای مواد مؤثر گیاهی، عصاره شیرین‌بیان و گل همیشه‌بهار است. این لوسیون با استفاده از اثرات شفابخش شیرین‌بیان و گل همیشه‌بهار، پوست را رطوبت رسانی کرده و التهاب پوست را از بین می‌برد. لوسیون الی ژن باعث افزایش ایمنی سلول‌های پوست و جلوگیری از پیری پوست می گرد. به همین جهت این لوسیون ها را می‌توان بهترین مارک لوسیون بدن ایرانی دانست.

بترین مارک لوسیون بدن الی ژن

  • ایروکس

برند ایروکس یکی از بهترین مارک های لوسیون بدن جدید و ویژه‌ برای کودکان محسوب می شود. لوسیون بدن کودک 100 گرمی ایروکس نیز از دیگر تولیدات این برند است. برای رفع سوزش و خشکی پوست نوزادان و رفع کامل اثرات اگزما و موارد مشابه می‌توانید لوسیون بدن ایروکس را تهیه کنید. این لوسیون را می‌توانید به جای کرم‌های کورتیزون برای رفع التهابات پوستی و آفتاب سوختگی و بعد از شنا و استحمام به پوست نوزادان و خردسالان بزنید. قیمت این لوسیون 24 هزار تومان بوده و در بسته‌بندی تیوپی قابل حمل تولید شده است.

لوسیون ایروکس

  • آردن؛ یکی از بهترین مارک های لوسیون بدن ایرانی

برند آردن مدت‌هاست که در زمینه تولید محصولات مرتبط با سلامت و زیبایی پوست در ایران فعال می باشد. آردن با تولید 200 محصول بهداشتی سهم بزرگی از بازار مصرف داخلی کرم و لوسیون و محصولات مراقبت از پوست و مو را به خود اختصاص داده است تا جایی که می توان آردن را بهترین مارک لوسیون بدن زنانه و مردانه دانست. لوسیون بدن آردن مناسب برای انواع پوست، حاوی کلاژن و الاستین، اوره، سدیم هیالورونیک، روغن بادام و آووکادو است. این لوسیون 200 گرمی 35 هزار تومان قیمت دارد.

لوسیون بدن آردن

روی برچسب لوسیون دنبال چه موادی باشیم؟

برای شناخت بهترین مارک لوسیون بدن اولین کار این است که برچسب محصول را با دقت مطالعه کنید و از کیفیت و ترکیب مواد اولیه آن مطلع شوید. برای اطمینان از کیفیت لوسیون در برچسب آن‌ها دنبال این مواد باشید:

  • Cocoa butter /کره کاکائو
  • /Shea butter کره شی
  • /Coconut oil روغن نارگیل
  • Olive oil/ روغن زیتون
  • Grape seed oil/ روغن دانه انگور
  • Hemp seed oil/ روغن دانه کنف
  • /Sunflower oil روغن دانه آفتابگردان
  • /Jojoba oil روغن جوجوبا
  • ویتامین C, E

آیا هر روز باید از بهترین مارک لوسیون بدن استفاده کرد؟

بیشتر مرطوب کننده‌ها عمدتاً روغنی و بر پایه آب هستند و برای جلوگیری از فرار رطوبت از پوست فرمول‌های پیشرفته‌ای دارند. لوسیون را می‌توانید به هر اندازه که می‌خواهید استفاده کنید و در صورتی که آسیب و خشکی پوست زیاد باشد، می‌توانید مقدار بیشتری از آن را به پوست بزنید. استفاده از مرطوب‌کننده پس از لوسیون، مفید است. لوسیون نمی‌تواند پوست را تیره کند اما دقایقی پس از استفاده امکان دارد که پوست کمی تیره‌تر به نظر برسد.

اگر شما به طور طبیعی پوست خشکی دارید، نیاز شما به استفاده از محصولات نرم‌کننده بیشتر است. در حالی که افراد با پوست مرطوب، نیاز به استفاده زیاد از شوینده‌ها ندارند. برای دارندگان پوست‌های خشک استفاده از روغن‌های طبیعی یا بهترین مارک لوسیون بدن مناسب پوست خشک یک بار در روز و بلافاصله پس از حمام توصیه خوبی است.

لوسیون بدن

کلام آخر

در این مقاله در رابطه به معرفی بهترین مارک های لوسیون بدن ایرانی و خارجی که با هزینه مناسب می توان خرید را به شما معرفی کردیم. شما می توانید انواع لوسیون و محصولات مراقبت از پوست را از سایت های فروشگاهی مانند فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی میس و مستر سفارش داده و در کمترین زمان ممکن و بدون دردسر درب منزل خود دریافت نمایید.

منابع

nymag