بهترین میکاپ آرتیست های دنیا چه کسانی هستند و با کدام سلبریتی ها همکاری دارند؟

اگر شما هم از علاقه مندان به دنیای آرایش و میکاپ باشید، حتما برخی از بهترین میکاپ آرتیست های دنیا را می شناسید و شاید یکی از دنبال کنندگان آن ها در فضای مجازی باشید. در این بخش از مجله زیبایی میس و مستر قصد داریم تا شما را با برخی از شناخته شده ترین میکاپ آرتیست های دنیا که با سلبریتی های معروف همکاری می کنند، آشنا کنیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سر جان؛ میکاپ آرتیست بیانسه

شاید بتوان سر جان را بهترین میکاپ آرتیست جهان معرفی کرد. هنر و مهارت او، مهمترین عامل در زیبایی و شادابی همیشگی چهره بیانسه است. اکانت او در اینستاگرام دارای دنبال کنندگان زیادی بوده و شاید بتوان حساب او را پرفالور ترین اکانت میکاپ آرتیست اینستاگرام دانست.

سر جان؛ میکاپ آرتیست بیانسه

پاتریکا تا؛ بهترین میکاپ آرتیست دنیا

شای میشل، جی جی حدید، کریسی تیگن و اولیویا مون از جمله طرفداران سبک آرایشی منحصر به فرد پاتریک تا هستند. جالب است بدانید که سبک آرایشی بهترین میکاپ آرتیست دنیا شامل یک میکاپ ملایم و طبیعی برای چهره همراه با آرایش اسموکی برای چشم هاست.

پاتریکا تا؛ بهترین میکاپ آرتیست دنیا

شارلوت تیلبری

شارلوت تیلبری یکی از بهترین میکاپ آرتیست‌های دنیا به شمار می رود که برند محصولات آرایشی خود را راه اندازی کرده است. هر محصولی که از خط تولید شارلوت تیلبری خارج شود از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای خرید و استفاده مناسب به نظر می رسد. برخی از طرفداران این برند، افراد معروفی مانند کیت ماس، کارا دلوین، گوئن استفانی و سی یِنا میلر هستند.

شارلوت تیلبری

ماریو ددیوانویچ، میکاپ آرتیست کیم کارداشیان

ماریو یکی از بهترین میکاپ آرتیست های دنیا در زمینه کانتورینگ است. او که یکی از پیشگامان در حوزه آرایش به شمار می رود، وظیفه میکاپ کیم کارداشیان را نیز بر عهده دارد. او همچنین به آموزش میکاپ آرتیست های جوان به صورت کاملا حرفه ای می پردازد.

ماریو ددیوانویچ، میکاپ آرتیست کیم کارداشیان

پاتی دابروف

یکی دیگر از بهترین میکاپ آرتیست های دنیا ، پاتی دابروف است. به سختی می توان سلبریتی را پیدا کرد که این میکاپ آرتیست با او همکاری نکرده باشد. از جمله افرادی که به سبک آرایش این هنرمند علاقه مندند، می توان به آنجلینا جولی، داکوتا جانسون، کیت بوسورث، مایلی سایرس و … اشاره کرد.

پاتی دابروف

پت مک گرث

در حوزه آرایش و زیبایی، به سختی می توان میکاپ آرتیستی را پیدا کرد که بیشتر از پت مک گرت شناخته شده و طرفدار داشته باشد. او با شمار زیادی از سلبریتی های مشهور و مطرح کار کرده است. میزان شهرت این هنرمند را می توان از سرعت به فروش رفتن محصولات آرایشی او حدس زد.

پت مک گرث

جویس بونلی، یکی از بهترین میکاپ آرتیست های دنیا

جویس بونلی یکی از بهترین میکاپ آرتیست‌های دنیا به شمار می رود؛ چراکه هیچ کس نمی تواند مانند او به آرایش های متغیر و متنوع کارداشیان ها بپردازد.

جویس بونلی، یکی از بهترین میکاپ آرتیست های دنیا

مایلا مورالز، میکاپ آرتیست ریحانا

مایلا مورالز از هنر جادویی و بی نظیر خود برای میکاپ ریحانا بهره می گیرد. به همین دلیل هم به عنوان یکی از بهترین میکاپ آرتیست های دنیا شناخته شده است.

مایلا مورالز، میکاپ آرتیست ریحانا

تام پیچکس؛ یکی دیگر از بهترین میکاپ آرتیست های دنیا

تام پیچکس یکی دیگر از بهترین میکاپ آرتیست های دنیاست که در این مقاله به معرفی آن می پردازیم. او با هنرمندانی نظیر کارا دلوین، ماریا کری و جیزل بونچن همکاری کرده است. جالب است بدانید که تام به عنوان میکاپ آرتیست اصلی برند شنل با این مجموعه فعالیت می کند. او همچنین از پاییز 2016 به تولید سایه چشم برند شخصی خود مشغول است.

بهترین میکاپ آرتیست های دنیا

در بخش پایانی، یک ویدئوی آموزشی برای آرایش چشم را به شما نمایش می دهیم.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با 10 نفر از بهترین میکاپ آرتیست های دنیا آشنا کنیم و همچنین از طریق معرفی این افراد به پرسش میکاپ آرتیست یعنی چی ، پاسخ دهیم. امیدواریم که مطالب گفته شده در این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

در صورت تمایل می توانید به مقاله دیگر ما مراجعه کنید تا با 9 سلبریتی هالیوودی که به خود آرایی صورت تسلط دارند، آشنا شوید.

در پایان از شما تقاضا می کنیم تا نظرات و پیشنهادات خود را از طریق بخش ارسال دیدگاه در رابطه با این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

منابع

instyle