بهترین کرم برای خشکی پوست

Table of Contents

با شروع شدن فصل سرما بیش از هر زمان دیگری نیاز به کرم مرطوب کننده دارید و حتما باید از آن استفاده کنید. چون با سرد شدن هوا، درجه حرارت و میزان رطوبت هوا کاهش یافته و موجب خشکی پوست می شود. یکی از راه های موثر برای پیشگیری از خشکی پوست استفاده روزانه از کرم مرطوب کننده می باشد. بسیاری از افراد تصور می کنند فقط کسانی که پوست خشک دارند باید از کرم مرطوب کننده استفاده کنند، ولی این تصور غلط است و افرادی که پوست چرب دارند هم حتما باید از کرم مرطوب کننده استفاده کنند. در این مقاله بهترین کرم ها برای خشکی پوست صورت را به شما معرفی می کنیم.

بهترین کرم برای خشکی پوست صورت

در این جا لیستی از بهترین کرم ها برای خشکی پوست صورت، دست و بدن را به شما معرفی می کنیم که شما باید با توجه به نوع پوست خود مدل مناسب را انتخاب کنید.

کرم مرطوب کننده پرطرفدار نیوآ

اگر به دنبال بهترین کرم برای خشکی پوست بدن و صورت هستید قطعا کرم مرطوب کننده نیوآ سافت یکی از انتخاب ها برای شما خواهد بود. نیوآ یکی از پرسابقه ترین و مشهورترین برندهای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است. محصولات این برند خوش نام آلمانی به سبب عطر متمایز و رطوبت منحصر ‌به ‌فرد خود، محبوبیتی بی نظیر پیدا کرده و مشتریان زیادی را مجذوب خود کرده است.

کرم مرطوب کننده نیوآ بهترین کرم برای خشکی پوست دست ، صورت و بدن است و فاقد چربی می باشد. این کرم حاوی ویتامین E و روغن جوجوبا می باشد، ویتامین E از ساختار پوست محافظت می کند و روغن جوجوبا باعث تقویت پوست می شود. این کرم پس از استفاده به سرعت جذب پوست شده و در نتیجه پوستی شاداب، نرم و لطیف برای شما به ارمغان می آورد. سازگاری این کرم با پوست از نظر پزشکی تایید شده است و برخی متخصصان آن را بهترین کرم برای خشکی پوست می دانند. در پایان ذکر این نکته ضروری است که بهترین زمان مصرف کرم مرطوب کننده طبق گفته متخصصان سه دقیقه بعد از حمام است.

خواص کرم نیوآ برای صورت و بدن

  • مناسب برای دست، صورت و بدن می باشد.
  • حاوی روغن جوجوبا است که باعث تقویت پوست می شود.
  • حاوی ویتامین E می باشد که از ساختار پوست محافظت می کند.
  • یک مرطوب کننده و آبرسان قوی پوست است.
  • فاقد چربی بوده و جذب سریعی دارد.

کرم مرطوب کننده Care نیوآ

کرم روز مرطوب کننده Care نیوا بهترین کرم برای افرادی است که از خشکی پوست صورت رنج می برند و به دنبال لطیف کردن پوستشان هستند. شاید شما هم به این مشکل برخورده باشید که پوست دست و صورتتان خشک و شکننده می شود و هر کاری می کنید خشکی پوستتان از بین نمی رود. استفاده از کرم روز مرطوب کننده Care نیوآ نرمی و لطافت پوست دست و صورت شما را باز می گرداند، به همین دلیل بهترین کرم برای خشکی پوست صورت است. استفاده از این محصول باعث شادابی پوست شما می گردد.

در ترکیبات این کرم نیز مانند کرم سافت نیوآ از روغن جوجوبا و ویتامین E استفاده شده است. این مواد باعث تقویت و حفظ رطوبت پوست شما می شود. این کرم را می توانید در طول روز استفاده کنید؛ زیرا بافت آن به صورتی است که پوست شما را چرب نمی کند. این کرم را در فصل زمستان زمانی که پوست دست خشک می شود و ترک می خورد، استفاده کنید تا تاثیر فوق العاده آن را مشاهده کنید.

مزایای کرم مرطوب کننده Care نیوآ

  • مناسب برای دست، صورت و بدن می باشد.
  • حاوی روغن جوجوبا است که باعث تقویت پوست می شود.
  • حاوی ویتامین E می باشد که از ساختار پوست محافظت می کند.
  • یک مرطوب کننده و آبرسان قوی پوست است.
  • فاقد چربی بوده و جذب سریعی دارد.

 

بهترین مرطوب کننده های صورت

خرید کرم مرطوب کننده نیوآ care

 

 

کرم مرطوب کننده QV بهترین کرم برای خشکی پوست صورت

یکی از روش های مراقبت پوست، حفظ رطوبت و کنترل چربی آن می باشد. کرم مرطوب کننده QV بهترین کرم برای خشکی پوست صورت می باشد و خاصیت مرطوب کنندگی قوی دارد، به همین دلیل در درمان اگزما، خارش و پسوریازیس ناشی از خشکی پوست موثر است و رطوبت پوست را برای مدت طولانی حفظ می کند.

تمام محصولات کیووی از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است و فاقد مواد محرک پوست مانند صابون، عطر، لانولین و… می باشد. از دیگر مزایای محصولات این برند که آن را به بهترین مارک کرم نرم کننده دست و صورت برای بهبود خشکی پوست تبدیل کرده است، می توان به متعادل بودن میزان PH در مواد اولیه آن اشاره کرد. محصولات این برند برای تمامی افراد از کودک گرفته تا بزرگسال قابل استفاده است. این کرم از پوست در برابر هرگونه آسیب محافظت می کند و موجب پاکسازی صورت و رطوبت رسانی به پوست می شود.

برای آن دسته از افرادی که به دنبال بهترین کرم برای خشکی پوست صورت هستند و دوست ندارند پوست صورتشان چرب شود، کرم QV بهترین گزینه است، چون سریع جذب پوست می‌شود و به صورت 24 ساعته به پوست آب‌رسانی می‌کند.

مزایای کرم مرطوب کننده QV

  • برای پوست های خشک و حساس مناسب است.
  • قابل استفاده برای تمام قسمت‌های بدن می باشد.
  • رطوبت پوست را برای مدت طولانی حفظ می کند.
  • حاوی مواد طبیعی و مغذی است.
  • فاقد پارابن، لانولین، پروپیلن گلیکول، رنگ و عطر می باشد.
  • برای کودکان و بزرگسالان قابل استفاده است و در دوران بارداری و شیردهی هم استفاده آن بلامانع می باشد.

بهترین کرم برای خشکی پوست

کرم مرطوب کننده وینوسورس ریچ اینتنس کدلی

بهترین کرم برای خشکی پوست صورت کرم کدلی می باشد. کدلی برندی معتبر در زمینه تولید محصولات مراقبتی پوست و مو است. این برند در سال 1995 در کشور فرانسه، توسط یک زوج محقق فرانسوی تاسیس و ابداع شده است. کدلی از عصاره های به دست آمده از انگور و درخت مو و همچنین ترکیبات معدنی چشمه های آب گرم برای زیبایی و مراقبت از پوست بهره می گیرد. محصولات تولیدی این برند فاقد پارابن، فنوکسی اتانول، فتالات و انواع روغن های معدنی می باشد و کیفیت بی نظیری دارد و به همین خاطر کرم مرطوب کننده آن، بهترین کرم برای خشکی پوست صورت می باشد.

کرم مرطوب کننده کدلی از پوست های خیلی خشک در تمام فصول مخصوصاً شرایط سخت آب و هوایی ( سرما، باد، خشکی هوا ) محافظت می کند و با تغذیه و آبرسانی عمقی پوست مانع از خشک شدن آن می شود به همین دلیل به بهترین کرم برای خشکی پوست صورت تبدیل شده است.

این محصول به دلیل دارا بودن روغن هسته انگور و اسکوالن زیتون لایه هیدرو لیپیدیک پوست را بازسازی و لایه دفاعی پوست را تقویت می کند و همچنین بازسازی چربی پوست نرمی و لطافت پوست را به دنبال دارد. گاهی به دلیل بی آبی پوست، خطوط و چین و چروک هایی روی آن به وجود می آیند که این کرم با دارا بودن پلی فنول این خطوط و چین و چروک ها را از بین می برد. برای استفاده از آن کافی است مقداری از آن را صبح و شب روی پوست گردن و صورت بمالید و ماساژ دهید تا جذب پوست شود، در ضمن از تماس با دور چشم خودداری گردد.

مزایای کرم مرطوب کننده کدلی

  • برای پوست های خیلی خشک مناسب می باشد.
  • مرطوب کننده قوی و تغذیه کننده پوست است.
  • فاقد پارابن، فنوکسی اتانول، فتالات، روغن های معدنی یا مواد تشکیل دهنده حیوانی است.
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدانی به واسطه دارا بودن پلی فنول و روغن هسته انگور می باشد.

بهترین کرم برای خشکی پوست

مرطوب کننده وازلین بهترین پماد برای خشکی پوست صورت

برند آمریکایی وازلین توسط رابرت آگوستوس چسیبرو در سال 1872 تاسیس شد. مالک این برند آمریکایی یک شرکت بریتانیایی هلندی به نام یونیلور است. آوازه برند وازلین به دلیل تولید مرطوب کننده های درجه یک می باشد. محصولات این برند با اینکه کیفیت بسیار بالایی دارند ولی قیمتشان مناسب است. وازلین در واقع ترکیبی از پارافین، واکس میکرو کریستالی و مواد معدنی می باشد و به عنوان بهترین کرم برای خشکی پوست صورت شناخته شده و طرفداران زیادی دارد. وازلین از پوست در برابر خشکی محافظت می کند و باعث نرمی و لطافت آن می شود. یکی از ویژگی های برجسته وازلین که کمترین کرم مرطوب کننده ای از آن برخودار است، این است که می‌توانید از وازلین به عنوان بالم لب نیز استفاده کنید زیرا لب‌ها را نرم کرده و رطوبت آن‌ها را حفظ می‌کند. پس اگر به دنبال بهترین کرم برای خشکی لب، دست، صورت و … هستید، بهترین گزینه مرطوب کننده وازلین است.

مزایای مرطوب کننده وازلین

  • برای تمامی درمان خشکی تمامی قسمت های بدن حتی لب هم می توان از آن استفاده کرد.
  • باعث نرمی و لطافت پوست می شود.
  • کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد.
  • از پوست در برابر خشکی محافظت می کند.

کرم مرطوب کننده وازلین

کرم مرطوب کننده وازلین ویتامینه جی

این کرم مرطوب کننده از برند ایرانی جی تمامی خواص و ترکیبات موجود در همتای خارجی خود را داراست، با این تفاوت که به دلیل تولید آن در داخل کشور قیمت مناسب تری از نمونه خارجی دارد. وزالین جی بهترین کرم برای خشکی پوست صورت است به این خاطر که ترکیبات موجود در وازلین جی به خوبی می توانند اثرات اگزما و خشکی های عمیق پوست و همچنین ترک های ناشی از خشکی را از بین ببرند. علاوه بر این ویتامین E موجود در وازلین بهداشتی ویتامینه جی می تواند از پوست در برابر رادیکال های آزاد و اثرات فیلترهای UV محافظت کند. وازلین های این برند در دو مدل معطر و بدون بو تولید می شود. وازلین بهداشتی ویتامینه بدون بو جی، همان گونه که از نامش پیداست فاقد رایحه و اسانس است و به هیچ عنوان منجر به بروز حساسیت در پوست شما نخواهد شد. این ماده می تواند زخم ها و التهابات ناشی از آن را درمان کند. ترکیب موم به همراه ویتامین E وازلین بهداشتی ویتامینه جی را به یکی از بهترین کرم ها برای خشکی پوست صورت تبدیل کرده است که از چروک شدن پوست نیز جلوگیری خواهد کرد.

مزایای مرطوب کننده وازلین جی

  • برای تمامی درمان خشکی تمامی قسمت های بدن حتی لب هم می توان از آن استفاده کرد.
  • باعث نرمی و لطافت پوست می شود.
  • کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد.
  • از پوست در برابر خشکی محافظت می کند.
  • دارای ویتامین E

وازلین جی بهترین کرم برای خشکی پوست

خرید مرطوب کننده وازلین جی

 

 

کرم مرطوب کننده BIODERMA مدل سن سی بیو فورت

کرم مرطوب کننده BIODERMA به ‌واسطه عصاره‌های آووکادو و کانولا بهترین کرم برای خشکی پوست صورت به خصوص در فصول سرد سال به شمار می‌رود. کمپانی بایودرما در دهه هفتاد میلادی توسط تورل تاسیس شد. متخصصان و پزشکان زیادی استفاده از محصولات این برند مطرح را توصیه می کنند. رمز موفقیت محصولات بایودرما، شناخت مشکلات پوستی و عملکرد محصولات آن برای درمان این مشکلات است. برای محقق شدن این هدف لابراتورهای درماتولوژی بایودرما از ساختار پوست به عنوان یک الگوی منحصر به فرد استفاده کرده اند.

کرم مرطوب کننده بایودرما ترکیبی از عصاره های آووکادو و کانولا، است که باعث ترمیم پوست شده و رطوبت مورد نیاز سلول ها برای رفع آسیب های ایجاد شده را فراهم کرده و روند بازسازی پوست را بهبود می بخشد. این کرم قرمزی، سوزش، خارش و التهابات ایجاد شده بر روی پوست را تسکین می دهد و موجب کاهش عوارض ایجاد شده روی پوست می شود. با استفاده از این کرم هم حساسیت ها و تحریکات پوستی، رفع می شود و هم لایه محافظ پوست تقویت گردیده و میزان تحمل پذیری آن افزایش می یابد. این کرم به گونه ای طراحی شده که از آن می توان برای رفع آسیب های پوست کودکان نیز استفاده نمود.

مزایا کرم مرطوب کننده بایودرما

  • علاوه بر رطوبت‌ رسانی به پوست از آن در برابر اشعه‌های مضر آفتاب هم حفاظت می کند و باعث کاهش التهابات پوستی و قرمزی و خارش‌های ناشی از آن می شود.
  • مناسب پوست حساس و دارای قرمزی است.
  • با آبرسانی و مرطوب کردن پوست به کمتر شدن چین و چروک صورت و همچنین دور چشم کمک می کند.

 

خرید کرم مرطوب کننده بایودرما

 

 

کرم مرطوب کننده لاروش پوزای مدل Effaclar H بهترین کرم برای خشکی پوست صورت

همه نوع پوستی چه چرب و چه خشک به مرطوب کننده نیاز دارد. پوست های چرب و آکنه دار معمولا در اثر عوارض جانبی درمان ها ضعیف و دچار خشکی می شوند. بهترین کرم برای خشکی پوست صورت چرب کرم مرطوب کننده لاروش پوزای می باشد. برند فرانسوی لاروش پوزای تولید کننده محصولات بهداشتی پوست و مو می باشد. محصولات آن برگرفته از چشمه آب گرم La Roche-Posay می باشد که با بررسی نیازهای پوست های حساس، محصولات مناسب و با کیفیت را ارائه نموده است.

یکی از فواید کرم مرطوب کننده لاروش پوزای مدل Effaclar H خاصیت التیام بخشی پوست است، این کرم خشکی های موضعی و قرمزی پوست را کاهش می دهد و احساس کشیدگی و خشکی پوست صورت را از بین می برد به همین خاطر بهترین کرم برای پوست دست است. در ترکیب این محصول از نسل جدید لیپیدها استفاده شده که باعث می شود پوست قدرت دفاعی از دست رفته خود را بازسازی نماید. یکی از دلایلی که این کرم را به بهترین کرم برای صورت خشک تبدیل می کند این است که توسط ترکیب ضد التهاب Niacinamide از بروز هرگونه التهاب و ایجاد باکتری جلوگیری می کند. تمامی این ویژگی ها در کنار هم توانسته این محصول را به بهترین کرم برای خشکی صورت تبدیل کند.

مزایای کرم مرطوب کننده لاروش پوزای مدل Effaclar H

  • مناسب برای پوست چرب و آکنه دار می باشد.
  • علاوه بر این که پوست تان را مرطوب نگه می‌دارد، سبب آب‌رسانی مناسب نیز می‌شود.
  • از بروز هرگونه التهاب و ایجاد باکتری جلوگیری می کند.
  • خشکی های موضعی و قرمزی پوست را کاهش می دهد.

 

بهترین کرم برای خشکی صورت

 

کرم مرطوب کننده دست و صورت لافارر مدل آب رسان

اگر به دنبال بهترین کرم برای خشکی دست هستید، پیشنهاد ما استفاده از کرم مرطوب کننده دست و صورت لافارر می باشد. برند ایرانی لافارر در پاییز سال ۱۳۸۸ شروع به تولید محصولات آرایشی و بهداشتی نموده است. این برند با تنوع محصولات و کیفیت های بالا در تلاش است تا نامی ماندگار در صنعت آرایشی و بهداشتی کشور بر جای گذارد. محصولات این برند دستی کمی از نمونه های مشابه خارجی ندارند، فقط تنها مشکل قیمت بالای آن نسبت به سایر کرم ها است که البته به دلیل کیفیت بالا ارزش خریدن را دارد.

کرم مرطوب کننده لافارر بهترین کرم برای خشکی پوست صورت است چراکه با بهره گیری از خواص بابونه، گل همیشه بهار، آلوئه ورا، روغن زیتون و روغن بادام موجب احیای نرمی و لطافت پوست، رطوبت‌رسانی طولانی مدت ‌می‌شود. همچنین این محصول حاوی ویتامین E و C است و به بازسازی پوست نیز کمک می‌کند. کرم مرطوب کننده لافارر فاقد مواد کومدوژن و براق کننده است. به همین دلیل به عنوان بهترین کرم برای خشکی پوست صورت شناخته می شود. افرادی با پوست‌های معمولی و مختلط می توانند از این کرم استفاده کنند و شاهد نرمی و لطافت بی نظیر پوست خود باشند.

مزایای کرم مرطوب کننده دست و صورت لافارر مدل آب رسان

  • حاوی ویتامین E , ویتامین C و ترکیبات گیاهی است و هر کدام فواید بی نظیری برای پوست دارند.
  • موجب احیای نرمی و لطافت پوست می شود.
  • رطوبت پوست را برای مدت طولانی حفظ می کند.
  • مناسب برای پوست های معمولی و مختلط می باشد.

بهترین مرطوب کننده ایرانی برای پوست خشک

کرم دست و صورت شون با عصاره آووکادو بهترین کرم برای خشکی پوست صورت

برند شون یکی از بزرگ ترین برندهای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد، که محصولی مشترک از کشور ایران و آلمان است. در زبان آلمانی شون به معنای زیبایی است. از نظر برند شون زیبایی که از طبیعت نشات بگیرد، طبیعی و ماندگار است و به همین برای ساخت محصولات خود از ترکیبات گیاهی و طبیعی استفاده می کند. همانند تمامی محصولات این برند کرم مرطوب کننده آن نیز به عنوان بهترین کرم برای خشکی پوست صورت انتخاب شده و طرفداران زیادی دارد.

کرم دست و صورت شون از این جهت که فاقد پارابن و سبک می باشد و به سرعت جذب پوست می شود به همین دلیل بهترین کرم برای خشکی پوست صورت است و موجب نرمی و لطافت پوست دست و صورت می گردد، همچنین از روند پیری پوست جلوگیری می کند.

در ساخت کرم دست و صورت شون از روغن آووکادو، بهره گرفته شده که این روغن سرشار از مواد معدنی، ویتامین ها، بیوتین و اسیدهای چرب ضروری است و پوست را تغذیه و آبرسانی کرده و مانع از تبخیر رطوبت سطحی در پوست شما می‌شود. این محصول حاوی ویتامین های  Eو A بوده که پوست را در برابر رادیکال های آزاد حفظ می کنند و باعث حفظ رطوبت در ساختار پوست می شوند. استفاده از این محصول التهابات پوستی را کاهش داده و با آبرسانی، بافت پوست را سالم نگه می دارد به همین دلیل بهترین کرم برای پوست خشک است. این محصول برای استفاده روزانه بسیار مناسب می باشد و رایحه ای خوش به پوست می بخشد.

مزایای کرم دست و صورت شون

  • حاوی روغن آووکادوو، ویتامین Eو A بوده که برای سلامت پوست مفید می باشند.
  • فاقد پارابن است.
  • فرایند پیری را به تعویق می اندازد.
  • رطوبت از دست رفته را جبران می کند.

بهترین کرم برای خشکی پوست

خرید کرم مرطوب کننده شون

 

 

کلام آخر

در این مقاله از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر بهترین کرم برای خشکی پوست صورت را به شما معرفی کردیم. بهترین زمان استفاده از این کرم ها طبق گفته پزشکان سه دقیقه بعد از حمام است. علاوه بر استفاده از این کرم ها می توانید از دستگاه بخور برای رفع خشکی پوست صورت کمک بگیرید، دستگاه بخور به طور مؤثری از پوستتان محافظت می کند و در محیط های خشک یا فصل های سرد سال، خشکی پوست را کاهش می دهد. اگر باز هم با این روش ها همچنان پوست تان خشک است حتما به متخصص پوست و مو مراجعه کنید تا مشکل خشکی پوست تان را درمان کند.

سوالات متداول پیرامون بهترین کرم برای خشکی پوست صورت

در ادامه به متداول ترین سوالات در خصوص خشکی پوست صورت پاسخ می دهیم.

آیا پوست های چرب هم به کرم مرطوب کننده نیاز دارند؟

تمامی افراد چه کسانی که پوستشان چرب است چه کسانی که پوستشان خشک باید از کرم مرطوب کننده استفاده کنند. بسیاری از افرادی که پوست چرب دارند چون فکر می کنند مرطوب کردن پوست، چربی پوست ‌شان را افزایش می‌دهد کمتر سراغ مرطوب‌کننده ‌ها می‌روند؛ در حالی‌که این تصور نادرست است. ولی در واقع کرم مرطوب کننده سطح سبوم کاهش می‌یابد و پوست کمتر چرب می‌شود. افرادی که پوست چرب دارند، نباید استفاده از آبرسان و کرم مرطوب کننده را فراموش کنند. چراکه اگر از کرم مرطوب کننده استفاده نکنند، پوست دِهیدراته (دچار کمبود آب) شده و برای جبران این موضوع شروع به تولید چربی بیشتر می‌کند. مرطوب کننده مناسب پوست چرب مرطوب کننده ای است که فاقد چربی یا oil free باشد.

در هنگام خرید بهترین کرم برای خشکی پوست صورت باید چه نکاتی را در نظر داشته باشیم؟

ابتدا باید به نوع پوست تان توجه کنید بهترین کرم برای پوست های چرب و مستعد آکنه، کرم هایی است که فاقد ترکیبات کومدوژنیک یا جوش‌زا باشد، زیرا این ترکیبات منافذ پوست را مسدود می‌کنند و سبب بروز آکنه می‌شوند.
گاهی اوقات خشکی پوست باعث ایجاد خارش در آن می‌شود در این مواقع بهترین کرم برای شما کرمی است که هم خشکی پوست صورت را کاملا برطرف کند و هم اینکه فاقد ترکیبات حساسیت‌زا و تحریک‌کننده پوست مانند عطرها و روغن‌های غیرضروری باشند.
بهترین کرم برای خشکی پوست صورت نباید حاوی روغن‌های معدنی، موم یا شی باتر (Shea Butter) باشد چون این ترکیبات می‌توانند منافذ پوست صورت را مسدود کنند و سبب بروز آکنه شوند.
بهترین کرم برای خشکی پوست صورت کرمی است که دارای عطر و رنگ نباشد چون این عوامل پوست را تحریک می کنند.
مرطوب کننده هایی که در تیوب یا ظروف غیرشفاف با دهانه کوچک هستند را بخرید چون نور به داخل آن نفوذ نمی کند و در معرض هوا قرار نمی گیرد و هم اینکه برای استفاده لازم نیست دستتان را کاملا داخل ظرف فرو کنید و این گونه مانع از ورود باکتری به کرم می شوید.

بهترین کرم برای خشکی پوست صورت باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

بهترین کرم برای خشکی پوست صورت و بدن کرمی است که علاوه بر اینکه مرطوب کننده باشد، پوست را آبرسانی کند و از پوست در برابر نور خورشید محافظت کند. ترکیبات آن باید مناسب برای پوست بوده و آن را تحریک نکند و از تشکیل رادیکال‌های آزاد پوست جلوگیری کند.

 

منابع

healthline