جدید ترین ترندهای طراحی ناخن کریسمس 2021

طراحی ناخن یکی از علائق خانم ها در سراسر جهان است. در سال های اخیر تمایل بانوان به همگام سازی مناسبت ها با طراحی ناخن هایشان به قدری افزایش یافته که می توان برای هر مناسبتی، طراحی ناخن خاص خود را استفاده کرد. کریسمس یکی از مناسب های مهم در بیشتر کشورهای جهان است و به همین دلیل، هرساله در نزدیکی این عید بزرگ مسیحیت، طراحی ناخن کریسمس به یکی از ترندهای ناخن تبدیل می شود.

به همین دلیل هم ما قصد داریم تا در این مقاله در رابطه با انواع مدل طراحی ناخن برای کریسمس توضیحاتی را به شما ارائه داده و برخی از جدیدترین مدل های طراحی ناخن کریسمسی را به شما معرفی نماییم.

طراحی ناخن کریسمس

طراحی ناخن کریسمس جدید

یکی از طرح های مورد علاقه خانم ها برای استفاده در زمان کریسمس، طرح دانه های برف روی ناخن است. طرح برف هر ساله به عنوان یکی از محبوب ترین انواع طراحی‌ناخن کریسمس توسط بانوان روی ناخن‌ها به کار گرفته می شود.

برخی نمونه های استفاده از تصویر دانه برف در طراحی ناخن کریسمس را در ادامه مشاهده می کنید. کشیدن دانه برف روی ناخن، کار سختی نیست و شما با کمی تمرین می توانید این طرح زیبا را رو دستان خود یا فرزندتان ترسیم کنید.

لاک

کریسمس

مدل لاک

ناخن

مدل لاک

طرح برف روی ناخن

رنگ لاک کریسمس

برای ترسیم طرح های زیبای کریسمس، برخی از رنگ ها بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. رنگ لاک قرمز همواره یکی از انتخاب های اصلی برای طراحی ناخن کریسمس است. به خصوص اگر تصمیم داشته باشید تا از طراحی ناخن بابانوئل روی دستان خود لذت ببرید. طرح بابانوئل و رنگ قرمز در کنار هم ترکیبی شاد و جذاب خواهد بود.

توجه داشته باشید که ترکیب لاک قرمز اکلیلی یا شاین دار همراه با رنگ سفید از دیگر ترکیب رنگ های محبوب کریسمس است.

رنگ هایی مانند سبز تیره، آبی تیره، قرمز مات و صورتی شفاف هم از جمله رنگ هایی هستند که در انواع طراحی‌های ناخن کریسمس استفاده می شوند.

طرح ناخن زمستانی

 

لاک کریسمس کودکانه

علاقه دختران کوچک به لاک های زیبا و طرح های کودکانه به همه مادران دنیا اثبات شده است. شما می توانید از تصاویر گوزن های کودکانه، بسته های هدیه باباوئل، درخت کاج و… برای طراحی ناخن کریسمس کودکان خود بهره بگیرید.

طراحی درخت کاج و دانه برف می تواند انتخابی مناسب برای مادران خوش ذوقی باشد که تمایل دارند تا طراحی ناخن های خود و کودکانشان با هم ست باشد.

لاک کریسمس کودکانه

طرح گوزن

 

بابانوئل

 

طراحی ناخن کودکانه

مدل ناخن

طراحی ناخن کریسمس

به شما توصیه می کنیم، در صورتی که تمایل به یادگیری این گونه طراحی ها دارید، تماشای ویدئوی ما در این مقاله را از دست ندهید.

در ادامه برخی از جدیدترین مدل های طراحی ناخن را برای شما نمایش می دهیم.

مدل جدید طراحی ناخن

لاک قرمز

مدل ناخن شیک

طراحی ناخن کریسمس

طرح ناخن کریسمس 2021

مدل ناخن

لاک زمستانه

جدیدترین طراحی ناخن

طراحی ناخن زمستانی

کلام آخر

در این مقاله برخی از جدیدترین مدل های طراحی ناخن کریسمس را برای شما نمایش دادیم. در صورت تمایل می توانید نظرات خود را در این رابطه، در بخش دیدگاه با ما و سایر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

منابع

pinterest