جدیدترین مدل های آرایش زمستانی

بدون شک با فرارسیدن فصل زمستان و سرد شدن هوا تغییراتی را در تیپ و ظاهر خود به وجود می آوریم، اما چرا این تغییرات شامل حال نوع آرایش ما نمی شود؟ چرا آرایش تکراری و کسل کننده روزمره خود را بر اساس فصل و زمان به روز نکنیم؟ آرایش زمستانی یکی از راه های ایجاد تنوع در چهره است.

آرایش در زمستان ترفندهای خاص خود را دارد و در کنار آن نیز همه ساله ترندهای جدیدی برای آن از سوی اهالی مد در دنیا مطرح می شود. اگر شما هم می خواهید، سبک آرایش خود را با شروع فصل زمستان تغییر دهید و متناسب فصل آرایش کنید، مطالعه این بخش از مجله زیبایی میس و مستر را به هیچ عنوان از دست ندهید، چرا که در آن 8 مدل از زیباترین و مدرن ترین مدل های آرایش زمستانی معرفی می گردد.

انواع مدل آرایش زمستانی زیبا و شیک

پیش از آن که با مدل های آرایش زمستانی آشنا شوید، لازم است بدانید که در زمستان به دلیل سردی هوا ممکن است با خشکی پوست مواجه شویم. برای جلوگیری از این امر باید از لوازم آرایشی استفاده کنیم که حاوی چربی و رطوبت کافی باشند، تا بتوانند از خشکی پوست در برابر سردی هوا پیشگیری نمایند. با ادامه این بخش همراه باشید تا با 8 مدل آرایش زمستانی آشنا شوید.

لب های تیره برای آرایش زمستانی

اگر به دنبال انتخاب یک رژلب زیبا و چشمگیر برای شرکت در مجالس در شب های سرد زمستانی هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ های تیره مانند زرشکی، آلبالویی، شرابی، بنفش تیره، قهوه ای و… می باشد.

استفاده از رژلب های تیره همواره جزئی از آرایش زمستانی بوده و چهره شما را در شب های سرد سال جذاب و رمزآلود نشان می دهد. اگر در انتخاب رنگ تیره برای رژلبتان مردد هستید، رنگ پوستتان به شما کمک شایانی می نماید. به عنوان مثال اگر رنگ پوستتان روشن است، رژ لب شاتوتی به شما جلوه بیشتری می بخشد، اگر رنگ پوست متوسط تا زیتونی دارید، رژ قرمز تیره برایتان زیباتر است و اگر پوستتان تیره است، رنگ های پررنگ مانند آلویی برایتان مناسب تر خواهد بود.

حال اگر این سبک آرایش را برای فصل زمستان خود انتخاب می کنید، لازم است بدانید که هنگام استفاده از رژ لب تیره بهتر است برای آرایش چشم ها از رنگ های ملایم بهره بگیرید.

آرایش لب زمستانی

با انتخاب یک سبک آرایش زمستانی می توانید در این فصل چهره ای جذاب و فریبنده داشته باشید و مانند همیشه در مهمانی ها و مجالس زمستانی بدرخشید.

سایه چشم نقره ای

به جرات می توان گفت که یکی از زیباترین مدل ها برای آرایش چشم زمستانی ، استفاده از سایه نقره ای می باشد. شاید این سوال در ذهنتان مطرح شود که رنگ نقره ای حالتی سرد دارد و چرا باید در آرایش زمستانی جایی داشته باشد؟

درست است که رنگ نقره ای یکی از رنگ های گرم محسوب نمی شود، اما استفاده کردن از آن در آرایش زمستانی به هیچ عنوان اشتباه نیست؛ چرا که استفاده از سایه نقره ای جلوه مدرن تری به چشمان شما می بخشد. همچنین استفاده از این رنگ در کنار سایر رنگ هایی که در میکاپ صورت در زمستان به کار می روند، هارمونی بی نظیری را در چهره ایجاد می کند. شما می توانید این آرایش چشم نواز را با اضافه کردن یک خط چشم دنباله دار مشکی همراه با ریمل یا مژه مصنوعی پایان دهید.

سایه چشم نقره ای

آرایش دودی چشم در زمستان

آرایش دودی یکی از محبوب ترین مدل ها برای آرایش عروس زمستانی است. اگر شما هم قرار است، در زمستان امسال عروس شوید و هنوز در انتخاب مدل میکاپ خود تردید دارید، آرایش دودی برایتان بهترین گزینه خواهد بود.

رنگ سایه های چشم در این مدل باید روی رنگ های تیره متمرکز باشد. انتخاب تناژهای قهوه ای تیره برای سایه چشم، یک ظاهر طبیعی و در عین حال شیک و مدرن را برایتان به ارمغان خواهد آورد. رژگونه هلویی یا صورتی می تواند زیبایی این آرایش لایت زمستانی را چندین برابر کند و گرمایی که در اثر سردی هوا از بین رفته است را مجددا به پوست هدیه نماید. در پایان نیز اضافه کردن هایلایتر به برخی نقاط پوست صورت، باعث می شود تا میکاپ فوق العاده شما تکمیل شده و در شب سرد زمستانی ازدواج خود به خوبی بدرخشید.

آرایش چشم دودی

استفاده از سایه آبی در آرایش زمستانی

یکی از زیباترین رنگ هایی که می توانید، برای آرایش صورت زمستانی خود از آن استفاده کنید، رنگ آبی است که آسمان شب های پرستاره زمستانی را تداعی می کند. حال اگر برای سایه چشم خود از دو بافت مختلف شاین و مات استفاده کنید، جلوه آرایش شما بیشتر خواهد شد. به این ترتیب که ابتدا با سایه شاین آبی روی پلک خود را آرایش کنید و سپس لایه بالاتر را به سایه مات آبی که قدری پررنگ تر از سایه آبی شاین باشد، مزین نمایید. در نهایت نیز یک رنگ روشن در اطراف چشم اعمال کنید تا درخشش آرایش زمستانی شما دوچندان شود. از آنجایی که ترکیب رنگ های آبی و مشکی همیشه چشم نواز بوده است، شما می توانید خط چشم مشکی خود را بردارید و خط چشم دنباله دار زیبایی بکشید تا به خوبی بتوانید در مراسمات شب های زمستانی تحسین همگان را برانگیزید.

آرایش صورت زمستانی

 

سایه چشم آبی

آرایش زمستانی ترکیبی زیبا و هارمونی جذابی است، میان رنگ های سرد و برفی و رنگ های تیره و گرم.

سایه اسموکی برای زمستان

اگر به دنبال یک آرایش‌زمستانی جذاب و فریبنده هستید، مدل اسموکی مشکی برایتان بهترین گزینه خواهد بود.

ترکیب این آرایش چشم زیبا با یک کانتور ملایم و رژلب نود، چهره بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد، به گونه ای که در یک میهمانی زمستانی نگاه های بسیاری به سمت شما کشیده می شود. یکی از مهم ترین نکاتی که در آموزش آرایش زمستانی به سبک اسموکی مشکی مطرح می شود، این است که هرگز نباید سایه چشم خود را تا ابرو بزنید، چون این کار جلوه ناخوشایندی به چشم ها می دهد.

نقش مژه ها را در جذابیت چشم ها هیچ گاه نادیده نگیرید؛ چرا که مژه ها تاثیر به سزایی در زیبایی چشم ها دارند و اگر در یک میکاپ ریمل یا مژه های مصنوعی وجود نداشته باشد، به هیچ عنوان به آرایش چشم نواز و دلخواه خود نخواهید رسید. بنابراین توصیه می شود تا مژه های خود را یا با ریمل یا با مژه های مصنوعی به رخ بکشانید.

میکاپ چشم اسموکی

سایه چشم طلایی

رنگ طلایی یکی از زیباترین رنگ های زمستانی است که برای آرایش صورت هم بسیار پرکاربرد است؛ چرا که حس گرمای بی نظیری را به شما القا می کند. سایه چشم طلایی از بهترین مدل های آرایش زمستانی می باشد و درخشش آن زمانی چندین برابر می شود که به جای سایه طلایی مات از سایه های شاین و اکلیل دار استفاده شود.

رنگ طلایی تضاد خوبی با تیرگی رنگ مشکی دارد و همین امر باعث می شود تا در کنار سایه یا خط چشم های مشکی ترکیب جذاب و دلربایی را ایجاد کند. بنابراین بسته به سلیقه خود می توانید، از سایه طلایی به تنهایی یا ترکیبی از آن با سایه مشکی در انتهای پلک خود بهره ببرید.

یکی از نکات مهمی که در رابطه با آرایش زمستانی مطرح است، نوع آرایش ابروها می باشد. فراموش نکنید که به هیچ عنوان در فصل زمستان ابروهای خود را نازک نکنید؛ چرا که ابروهای پر و پهن برای شب ها و روزهای سرد سال پسندیده تر است.

سایه چشم طلایی

سایه نارنجی مناسب برای فصل زمستان

هنگامی که موضوع آرایش مناسب فصل زمستان مطرح می شود، نگاه ها به سمت استفاده از رنگ های گرم می رود. یکی از این رنگ های گرم که از شاداب ترین و بانشاط ترین رنگ ها می باشد، رنگ نارنجی است که به کار بردن آن برای آرایش چشم بسیار جذاب و چشمگیر است.

استفاده از سایه نارنجی رنگ در آرایش‌زمستانی، شور و حرارت را به شب های سرد سال برمی گرداند و سبب می شود تا نگاه هر ببینده ای به سمت چشمان شما که به رنگ نارنجی آرایش شده است، جلب شود. یکی دیگر از رنگ هایی که در این سبک آرایش زمستانی دخترانه می توانید در کنار رنگ نارنجی به کار ببرید، رنگ زرد است که بسیاری از خانم های نکته سنج و خوش سلیقه ترکیب این دو رنگ را برای یک آرایش صورت جدید در زمستان انتخاب می کنند. اما بهتر است که از رنگ زرد کمتر و از رنگ نارنجی بیشتر استفاده شود.

آرایش زمستانی

برای اینکه زیبایی آرایش زمستانی شما چندین برابر شود حتما ابروهای خود را به شکل پرتر و پهن تری بیارایید.

سایه چشم بنفش تیره برای ارایش زمستانی

رنگ بنفش جزو آن دسته از رنگ هایی است که با وجود محبوبیت بسیاری که در میان خانم ها دارد، استفاده از آن برای آرایش زمستانی چشم آن چنان مرسوم نیست و انتخاب آن به عنوان سایه چشم جسارت و اعتماد به نفس خاصی را می طلبد.

انتخاب جسورانه رنگ بنفش برای آرایش چشم در فصل زمستان در کنار جلوه فوق العاده ای که به چهره می بخشد، باعث کشیده تر بنظر رسیدن چشم ها نیز می شود. شاید این مسئله بتواند خانم های خوش ذوق را ترغیب نماید تا در قرارهای عاشقانه خود در فصل زمستان به خوبی دلربایی کنند و رنگ بنفش را به عنوان رنگ سایه چشم خود برگزینند.

بنفش نیز مانند سایر رنگ ها شامل طیف گسترده ای است که هم انتخاب تناژ تیره آن برای میکاپ چشم نواز است و هم تناژهای روشن تر و سبک تر آن، که تماما بسته به میل و سلیقه شما دارد.

جدیدترین مدل های میکاپ چشم

کلام آخر

در این بخش از مجله زیبایی میس و مستر شما با 8 مورد از شیک ترین مدل های آرایش زمستانی آشنا شدید. شما کدام یک از مدل های ترند امسال را ترجیح می‌دهید؟ کدام یک از مدل های معرفی شده در این مطلب بیشتر توجه شما را جلب کرد؟

اگر شما نیز مدل خاصی را برای آرایش زمستانی در نظر دارید، یا سوال و ابهامی در رابطه با این مقاله در ذهنتان مطرح شده، آن را از طریق بخش ارسال دیدگاه با ما و سایر همراهان این مجله زیبایی در میان بگذارید.

منابع

pinterest