جذاب ترین ترندهای رنگ موی تابستان کدام اند ؟

رنگ مو یکی از شاخه های آرایش و زیبایی است که ترندهای منحصربفرد و فصلی خود را دارد. در واقع در هر فصل، مد جدیدی از رنگ مو باب می شود. تابستان فصل استفاده از رنگ موهای روشن و رنگ موهای فانتزی است. اگر تمایل دارید در فصل تابستان تنوعی در ظاهر خود ایجاد کنید، پیشنهاد می کنیم مطالعه ادامه این مطلب در خصوص رنگ مو تابستان را از دست ندهید.

رنگ مو مناسب تابستان کدام است؟

معمولا در فصل تابستان از رنگ موی روشن استفاده می شود. برای داشتن رنگ موی روشن ابتدا باید موها را به پایه دکلره مورد نظر برسانید. هر چه مو روشن تر باشد، پایه مو نیز باید به درجه بالاتری از دکلره برسد. به طور مثال برای داشتن رنگ مو بلوند یخی باید ابتدا موها را به پایه ۱۰ دکلره برسانید. از جمله دیگر رنگ موهای تابستانی می توان به رنگ مو فانتزی و پاستیلی اشاره کرد. برای داشتن این رنگ موها نیز باید ابتدا موها را با استفاده از دکلره به پایه خیلی روشن برسانید.

رنگمو زیبا

انواع تکنیک های رنگ مو تابستانی

البته در فصل تابستان نمی توان فقط محدود به موهای یکدست دکلره و روشن شد. تکنیک های دیگری برای رنگ مو مناسب تابستان نیز وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

تکنیک آمبره برای رنگ مو مناسب تابستان

اگر می خواهید کمی تغییر در ظاهرتان ایجاد کنید که نامحسوس باشد، پیشنهاد می کنیم تکنیک آمبره را امتحان کنید. آمبره یک روش عالی برای رنگ کردن موهای نچرال است که بیس اصلی رنگ مو را تغییر نمی دهد. در این متد معمولا از دو تا سه رنگ مو با تناژ مشابه استفاده می شود و ریشه موها به رنگ طبیعی باقی می ماند. رنگ مو آمبره باید به ترتیب از تیره به روشن روی ساقه مو قرار بگیرد. یعنی پس از ریشه مو که طبیعی باقی می ماند، رنگ مو تیره و سپس به ترتیب متوسط و روشن را در قسمت های میانی و انتهایی موها موادگذاری می کنیم. شما می توانید بسته به سلیقه خود از انواع رنگ موهای تابستانی مانند کاراملی یا شکلاتی استفاده کنید.

تکنیک آمبره

بلوند گرم مناسب تابستان

رنگ موی بلوند گرم یکی از بهترین گزینه های رنگ مو در فصل تابستان است. این رنگ مو برای افرادی که تناژ پوستی گرم دارند، بهترین گزینه محسوب می شود. برای کسب بهترین نتیجه از رنگ بلوند گرم، ابتدا موها را به پایه ۸ یا ۹ دکلره برسانید. سپس از رنگساژ بلوند پلاتینیوم با تناژ گرم استفاده نمایید. برای محافظت بیشتر از موها در برابر آسیب های ناشی از رنگ و دکلره، توصیه می شود هفته ای یک بار از انواع ماسک مو تقویت و مغذی کننده، استفاده کنید.

بلوند گرم

تکنیک هایلایت برای تابستان

اگر موهای شما فر است و در فصل تابستان قادر به براشینگ کردن روزانه آن نیستید، اصلا نگران نباشید چون ما برای شما هم پیشنهادهای جذابی داریم. تکنیک هایلایت روی موی طبیعی برای افرادی که موهای فر دارند، گزینه جذاب و مناسبی است. شما می توانید با توجه به پایه رنگ موی طبیعی خود، رنگ مو هایلایت را انتخاب کنید. برای داشتن فرهای منظم و مرتب، می توانید مقداری موس را روی ساقه موهای مرطوب خود قرار دهید و به آن فرم دهید. موس مو از وز شدن موهای رنگ شده در فصل تابستان جلوگیری می کند و برای موهای فر یا وز بهترین گزینه است.

تکنیک هایلایت

هایلایت قهوه ای شکلاتی روی موهای نچرال یکی از بهترین گزینه های برای مدل رنگ مو تابستان است.

رنگ موی مرجانی

رنگ مو مرجانی نوعی رنگ بین رنگ مو قرمز و نارنجی است. افرادی که دارای تناژ پوستی گرم اند، کاندیدای مناسبی برای این رنگ مو جذاب تابستانی هستند. برای هماهنگی میان رنگ مو و آرایش تابستانی خود سعی کنید از انواع رژلب های با تناژ قرمز استفاده کنید. همچنین بهتر است آرایش چشم شما سبک و ملایم باشد.

رنگ مو مرجانی

رنگ مو یکدست تیره برای فصل تابستان

در دنیای مد و زیبایی امروزی، چیزی به نام کلیشه وجود ندارد و شما می توانید هر سبک میکاپ یا رنگ مویی که تمایل دارید را به کار ببرید. درست است که می گوییم فصل تابستان بهترین زمان برای به کار بردن رنگ موهای گرم و روشن است؛ اما دلیل نمی شود شما از رنگ موهای تیره غافل شوید. رنگ موی یکدست تیره در هر زمان و هر فصلی ترند است و هیچ گاه از مد نمی افتد. شما می توانید مدل مو باب کوتاه را با رنگ موهای تیره امتحان کنید و مطمئن باشید که از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد.

رنگ موی یکدست تیره برای فصل تابستان

رنگ مو مرواریدی

رنگ مو مرواریدی یکی از جدیدترین رنگ موهای تابستانی است که هر بیننده ای را به وجد می آورد. این رنگ مو ترکیبی از بلوند طلایی و صورتی روشن است که جلوه بی نظیری را برای موهایتان در تابستان رقم می زند. توجه داشته باشید که برای بهترین نتیجه از رنگ موی مناسب تابستان یعنی بلوند مرواریدی باید ابتدا موها را به پایه ۱۰ دکلره برسانید. رنگ مو مرواریدی در دسته رنگ موهای فانتزی قرار دارد که ماندگاری کمتری نسبت به سایر رنگ موها دارند. این رنگ مو پس از دو هفته از روی مو پاک خواهد شد و در صورت تمایل نیاز به موادگذاری مجدد دارد.

رنگ مو مرواریدی مناسب برای تابستان

تکنیک بالیاژ مو در تابستان

بالیاژ یکی از تکنیک های مدرن رنگ مو است که اخیرا بسیار پرطرفدار بوده و جلوه زیبایی به رنگ موها خصوصا در تابستان می دهد. تکنیک بالیاژ را می توان در همه فصل های سال مورد استفاده قرار داد. در فصل تابستان نیز می توان از سبک ملایم تر این تکنیک استفاده کرد. اخیرا قاب گرفتن چهره به کمک تکنیک بالیاژ ترند شده است. به این صورت که دو لایه از موهای جلوی سر را هایلایت روشن کرده و در سایر قسمت های سر از هایلایت های پراکنده تر استفاده می کنیم. یعنی هایلایت جلوی سر بسیار بولد تر از سایر قسمت هاست.

تکنیک بالیاژ

رنگ مو بلوند کلاسیک

بلوند کلاسیک به رنگ طلایی بوده و برای هر فصل از سال مناسب است؛ اما شما می توانید با تابش نور خورشید، شاهد تلالو بیش از پیش موهایتان در فصل تابستان باشید. پس اگر خیلی اهل ریسک و امتحان کردن مدل های جدید رنگ موهای تابستانی نیستید، رنگ مو بلوند کلاسیک برایتان بهترین گزینه است. برای این رنگ مو تابستان نیز بهتر است تناژ پوستی شما گرم باشد.

رنگ مو بلوند کلاسیک

بلوند خاکستری – دیگر ترند رنگ مو تابستان

تاکنون در مورد رنگ موهای تابستانی مناسب برای افراد دارای تناژ پوستی گرم صحبت کردیم، اما برای افراد با تناژ پوستی سرد نیز پیشنهاد ویژه ای داریم. افراد دارای تناژ پوستی سرد بهتر است از رنگ موهای تناژ سرد مثل بلوند خاکستری استفاده کنند. این روزها تناژهای مختلف تیره و روشن خاکستری ترند هستند و شما با توجه به سلیقه خود می توانید سبک مورد نظرتان را انتخاب و پیاده سازی کنید.

بلوند خاکستری

افراد دارای تناژ پوستی سرد بهتر است از رنگ موهای تناژ سرد مثل بلوند خاکستری استفاده کنند.

رنگ مو کاراملی مناسب فصل تابستان

اگر به دنبال یک رنگ یکدست و کامل برای موهای خود هستید، کاراملی یکی از گزینه های مناسب است. رنگ مو کاراملی جز دسته های رنگ مو ساحلی و جذاب است و در صورتی که با رنگ پوست شما سازگاری داشته باشد، جلوه زیبایی به چهره تان می دهد.

رنگ مو کاراملی مناسب فصل تابستان

رنگ مو عسلی

یکی دیگر از گزینه های خوب در بین رنگ موهای تابستانی، رنگ مو عسلی است. شما می توانید از تکنیک های مختلف بالیاژ، آمبره، هایلایت و … برای رنگ مو عسلی در فصل تابستان استفاده کنید.

رنگمو عسلی

رنگ مو بلوند شامپاینی مناسب برای تابستان

بلوند شامپاینی در رده رنگ مو بلوند پلاتینیوم است. با این تفاوت که تناژ آن گرم بوده و در سال های اخیر بسیار پرطرفدار شده است. بلوند شامپاینی در گذشته های نه چندان دور نیز در بین بازیگران هالیوودی محبوب بوده است. این سبک رنگ مو مناسب تابستان برای افرادی که موهایی نازک و ظریف دارند، بهترین گزینه است. توجه داشته باشید که بلوند شامپاینی هیچ گونه تناژ خاکستری یا نقره ای ندارد و باید تناژی گرم مثل کره داشته باشد.

رنگ موی تابستان بلوند شامپاینی

بلوند با ریشه تیره

اگر موهای شما به طور طبیعی تیره بوده و ترس این را دارید که پس از بلوند کردن، ریشه آن رشد کند و جلوه زیبایی نداشته باشد، باید به شما بگوییم که این مدل یک ترند تابستانی شده است. شما می توانید رنگ مو روشن خود را با فاصله دو تا سه سانتی متر از ریشه موهای خود قرار دهید. با این کار نگرانی در مورد رشد ریشه موها نخواهید داشت و یک ظاهر نامتناقص اما زیبایی را برای موها پدید می آورید.

بلوند با ریشه تیره

رنگ مو بالیاژ بلوطی

یک گزینه عالی دیگر برای افرادی که موهای طبیعی تیره دارند و به دنبال رنگ مو مناسب در تابستان هستند، بالیاژ بلوطی است. این تکنیک برای افرادی که می خواهند ریشه موهایشان نچرال و سالم باقی بماند، بسیار ایده آل است. علاوه بر این، اگر تاکنون موهایتان را دکلره نکردید و قصد انجام این کار را نیز ندارید، بالیاژ بلوطی به دلیل این که نیازی به بلیچینگ یا دکلره کردن ندارد، بهترین گزینه برای شماست. همچنین برای آشنایی با انواع رنگ مو بدون دکلره به مقاله دیگر ما در وبلاگ میس و مستر مراجعه نمایید.

بالیاژ بلوطی

رنگ مو مسی

ترند بودن رنگ مو قرمز در تابستان به این زودی ها تغییر نمی کند. رنگ مو مسی نیز یکی از زیرمجموعه های رنگ مو قرمز است که ظاهری جوان و پر شور برای فرد به ارمغان می آورد. رنگ مو مسی جزء رنگ موهای موقتی بوده و پس از گذشت دو الی سه هفته از روی موها محو خواهد شد. پس اگر به رنگ مو مسی علاقه مندید، باید بدانید که هر چند هفته یک بار نیاز به تمدید دارد.

رنگ مو مسی

رنگ موهای پاستیلی

فصل تابستان که فرا می رسد، رنگ های جذاب و رویایی پاستیلی نیز سر و کله شان پیدا می شود. رنگ های پاستیلی را می توان در انواع طراحی ناخن، لباس، کیف و کفش و حتی رنگ مو مشاهده کرد. از جمله رنگ های پاستیلی می توان به آبی روشن، سبز نعنایی، صورتی روشن، لیمویی، بنفش یاسی و … اشاره کرد که همگی برای رنگ مو تابستان بهترین گزینه هستند.

رنگ موهای تابستانی پاستیلی

انتخاب رنگ مو پاستیلی برای فصل تابستان می تواند هوشمندانه ترین انتخاب برای ایجاد تغییر اساسی در ظاهر باشد.

با مشاهده ویدئوی زیر می توانید با روش رنگ گذاشتن برای یک مدل رنگین کمانی جذاب مناسب تابستان آشنا شوید.

سخن آخر

در فصل تابستان سعی کنید بیشتر از رنگ موهای روشن یا فانتزی استفاده کنید تا تنوع اساسی در ظاهرتان به وجود بیاید. اما اگر با دکلره کردن موهایتان مشکل دارید، می توانید انواع تکنیک های آمبره و بالیاژ برای استفاده از رنگ های متوسط و بدون نیاز به دکلره را به کار ببرید. از آنجایی که در فصل تابستان احتمال تابش نور مستقیم روی موها بیشتر از سایر فصول سال است، برای جلوگیری از وز شدن یا دهیدراته شدن موها نیز باید از راهکارهای مراقبتی کمک بگیرید. به طور مثال از انواع نرم کننده، ماسک مو مغذی و همچنین سرم مو استفاده کنید تا از آسیب به موها جلوگیری شود. همچنین استفاده از کلاه آفتابی و روسری کمک زیادی به محافظت از موها در برابر نور آفتاب می کند.

منابع

therighthairstyles