لوازم آرایشی ارگانیک

در چند دهه اخیر با افزایش تقاضا برای انواع و اقسام لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر جهان، برندهای بسیاری با هدف تولید این نوع محصولات تاسیس شده اند. در این میان ساخت محصولات آرایشی ارگانیک هم مزیتی برای برخی برندهاست؛ چرا که روز به روز محبوبیت آن ها بیشتر می شود. اما چرا محصولات آرایشی ارگانیک انقدر محبوب هستند و چطور می توان آن ها را شناخت؟

همان طور که در اینفوگرافیک زیر هم اشاره کوتاهی کرده ایم، به آن دسته محصولاتی که با استفاده از مواد طبیعی مانند عسل یا گیاهان و یا مواد معدنی از جمله خاک رس و… ساخته می شوند، لوازم آرایشی ارگانیک می گویند. در واقع در روند تولید این محصولات، هیچ ماده شیمیایی یا آلی استفاده نشده و به همین دلیل تصور عموم مردم بر این است که عوارض کمتری داشته باشد. با این حال، این نوع لوازم آرایش هم عاری از آسیب و عارضه نیست و گاه حتی ممکن است برای شخص شما مناسب نباشد. برای اینکه مطمئن شوید این نوع محصولات آسیبی برای پوست شما ندارد، حتما مقاله لوازم آرایشی ارگانیک را بخوانید.

با این وحود معمولا می توان گفت لوازم آرایشی ارگانیک مناسب کسانی است که پوست حساسی دارند. نکته جالب تر اینکه محصولات ارگانیک روی پوست سبک هستند و احساس سنگینی روی پوست نخواهید داشت. اما تمام این فواید و مزایا (و دیگر فوایدی که در مقاله ذکر کرده ایم) در گروی آن است که یک محصول ارگانیک واقعی (و نه تقلبی) را بشناسید. از این رو ضروری است پیش از خرید، ترکیبات محصول را بررسی کرده و حتما به برچسب‌ های روی لوازم آرایشی دقت کنید تا استانداردهای لازم را داشته باشد. اگر سوالی در این باره دارید، خوشحال می شویم در بخش دیدگاه ها پاسخگوی شما همراهان دوست داشتنی مجله زیبایی میس و مستر باشیم.

اینفوگرافیک لوازم آرایشی ارگانیک 3

منبع

thegoodtrade