زیباترین مدل مو های زنانه هنرمندان هالیوودی روی فرش قرمز

بدون شک یکی از فاکتورهای زیبایی و جذابیت هر فرد مدل موی او می باشد که عمدتا خانم ها در انتخاب آن نسبت به آقایان حساسیت بیشتری به خرج می دهند. یکی از زیرکانه ترین کارهایی که خانم های نکته سنج و خوش سلیقه برای انتخاب مدل موی خود انجام می دهند، این است که از مدل مو ستاره های هالیوودی روی فرش قرمز الگو می گیرند، چرا که بهترین آرایشگران جهان برای مدل مو این سلبریتی ها نظر می دهند. اگر شما هم می خواهید با بهترین مدل مو زنانه هنرمندان هالیوودی روی فرش قرمز آشنا شوید، مطالعه این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید.

بهترین مدل مو زنانه هنرمندان هالیوودی روی فرش قرمز جشنواره های مختلف

از آن جایی که سلبریتی های هالیوودی همواره بهترین مدل موی هالیوودی خود را روی فرش قرمز جشنواره ها به نمایش می گذارند، در ادامه این مقاله به مدل مو زنانه 10 نفر از بازیگران هالیوودی در جشنواره ها و فستیوال های مختلف پرداخته می شود که قطعا برای شما نیز جالب خواهد بود.

پنه ‌لوپه کروز

پنه لوپه کروز بازیگر اهل اسپانیا است که توانسته شهرت و محبوبیت زیادی را در سینمای هالیوود به دست آورد. این بازیگر پرآوازه در فیلم همه می دانند که ساخته اصغر فرهادی هنرمند شاخص کشورمان می باشد، ایفای نقش نموده است. کروز همواره توانسته خود را با لقب جذاب ترین زن دنیا مطرح نماید و در مراسم های مختلف با زیباترین چهره و لباس خودنمایی کند.

وی در مراسم Goya از یک مدل موی سر زنانه جدید رونمایی کرد. به این صورت که بافت هایش را بالای سرش جمع کرده و شنیون زیبا و چشم نوازی را به وجود آورد. موهای چتری کروز نیز به زیبایی خیره کننده وی کمک زیادی کرده است. این چتری ها باعث شد تا مدل موی چتری بازیگران هالیوود در شبکه های اجتماعی مطرح شود.

اگر این مدل مو زنانه برای شما هم زیبا و چشم نواز بوده و در صدد یادگیری آن هستید، فقط کافی است موهای خود را دم اسبی ببندید و بنا به سلیقه خود بافتی روی آن اجرا نمایید. سپس آن را به صورت گوجه ای در بالای سرتان محکم کنید. در این مرحله دقت کنید، قسمت هایی از دور موی گوجه ای شده را کمی بیرون بکشید تا دور تا دور آن کاملا یکدست و زیبا جلوه دهد. اگر صورتی کشیده دارید، بهتر است بدانید که چتری کردن مو بهترین مدل مو زنانه برای صورت کشیده می باشد.

مدل موی بازیگران زن خارجی

لوسی بوینتون؛ دارای زیباترین مدل موی کوتاه بازیگران خارجی

یکی از زیباترین بازیگران مو کوتاه هالیوود ، لوسی بوینتون می باشد که همواره جزو بازیگران برجسته سینما و تلویزیون بوده است. زیبایی خیره کننده این هنرمند در کنار بازی های فوق العاده اش باعث شده تا علاقه مندان زیادی را به دست آورد. لوسی بوینتون جزو آن دسته سلبریتی هایی است که به خوبی می تواند هر بار با یک سبک و استایل جدید آرایشی طرفداران خود را غافلگیر نماید. در مراسم اسکار ۲۰۲۰ نیز طبق انتظاری که همگان از وی داشتند با مدل مو زنانه خیره کننده ای ظاهر شد. لوسی در این مراسم از فرق کج استفاده کرد تا بتواند خلاقیت خود را به نمایش بگذارد و با مزین کردن فرق موهایش به مروارید هایی زیبا، تحسین همه شرکت کنندگان در جشنواره را برانگیخت.

به جرات می توان گفت فرق کج یکی از پرطرفدارترین مدل موهای بازیگران زن هالیوود است، چرا که این مدل حالت صورت را کاملا تغییر می دهد و ظرافت بی نظیری را برای چهره به ارمغان می آورد. برای داشتن این مدل مو زنانه چه با موی کوتاه و چه موی بلند، تنها کافی است به اندازه  4سانتی متر از فرق وسط خود به هر سمتی که برای چهره تان زیباتر است، بروید و فرق کج خود را باز کنید. از این مدل می توان به عنوان مدل موی هالیوودی مجلسی نام برد که بازیگران زن مو کوتاه از آن استفاده می کنند.

لوسی-بوینتون

مدل مو زنانه رونی مارا

رونی مارا یکی دیگر از بازیگران محبوب جهان است که خود را با بازی در فیلم دختری با خالکوبی اژدها مطرح کرد. شهرت این فیلم به گونه ای است که علاقه مندان سینما او را با این فیلم می شناسند. رونی مارا نیز همچون سایر بازیگران مطرح در اسکار ۲۰۲۰ حضور پیدا کرد. وی مثل همیشه با ظاهر آراسته و شیک روی فرش قرمز قدم گذاشت و مدل موی گوجه ای او بر آراستگی وی مهر تایید گذاشت. درست است که مدل مو زنانه او در این مراسم بسیار ساده بود اما توانست نگاه های زیادی را به سمت خود بکشاند و یکی از بهترین مدل مو های زنانه روی فرش قرمز باشد.

مدل گوجه ای از مدلهای جدید مو زنانه می باشد که امروزه در میان خانم های شیک پسند بسیار محبوب شده است. برای این مدل مو که یک مدل موی متوسط زنانه است، تنها به یک کش ساده نیاز دارید. شما به راحتی می توانید موهای خود را به زیبایی هر چه تمام تر درست کنید. با کمی خلاقیت می توانید این مدل را به بهترین مدل شینیون موی زنانه تبدیل کنید، به این صورت که مدل گوجه ای خود را همراه با بافت مو ترکیب نمایید.

سلبریتی مدل موی کوتاه بازیگران هالیوودی

کیت مارا

کیت مارا یکی دیگر از هنرپیشه های زن هالیوود با موی کوتاه و از بازیگران برجسته آمریکایی است که سال هاست در سینما و تلویزیون هنرنمایی می کند. او از آن جایی که خواهر دیگر هنرمند شناخته شده هالیوودی یعنی رونی مارا است، توانسته شهرت بسیاری را به دست آورد. کیت مارا به بهترین شکل ممکن در فشن شوی کروز دیور در کاخ بلنهایم شرکت کرد. وی در این مراسم بهترین مدل مو زنانه را به نمایش گذاشت و با بافت هلندی که هم در قسمت جلو و هم در کناره موهایش به کار گرفت، یکی از انواع بهترین مدل موی زنانه را به خانم های نکته سنج و باسلیقه معرفی نمود.

بافت موی هلندی یکی از بهترین و زیباترین مدل های موی زنانه برای سلبریتی های مو کوتاه می باشد که جلوه بسیاری به مو و ظاهر می بخشد. بافت این مدل مو جدید زنانه از یک طرف سر شروع می شود و در کنار گوش مخالف به زیبایی هر چه تمام تر تمام می شود. ممکن است این مدل مو زنانه جدید در نگاه اول کمی دشوار به نظر برسد، اما شما به راحتی و با کمی تمرین می توانید آن را روی موهای خود اجرا کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

بازیگر زن خارجی مو کوتاه

کیت هادسون

یکی از بازیگران هالیوود با موی کوتاه ، کیت هادسون بازیگر مشهور سینمای آمریکاست. قطعا او را در فیلم های معروفی همچون جنگ عروس ها، چطور یک مرد را در ده دقیقه از دست بدهید و… به یاد می آورید. همواره نام این هنرپیشه هالیوودی در میان نامزدهای بهترین بازیگران زن در فستیوال های مختلف دیده می شود. وی همیشه برای شرکت در این گونه مراسمات ظاهر شیک و منحصر به فردی دارد و به این منظور از مدل موهای جدید زنانه بهره می گیرد.

کیت هادسون در روزی که برنده جایزه گلدن گلوب شد، تصمیم گرفت از بهترین مدل جدید مو زنانه خود رونمایی کند و به جای موهای صاف و بلند با موهای کوتاه و کمی حالت دار روی فرش قرمز ظاهر شود. وی با انجام این تغییر در موهای خود، شیفته مدلهای موی زنانه کوتاه شده، به گونه ای که قصد دارد موهای خود را از این مدل هم کوتاه تر کند.

همواره مدل موی کوتاه بازیگران هالیوود جزو انواع مدل مو زنانه بوده که در هر برهه از زمان طرفداران خاص خود را داشته است. اگر در این مدل، مو زیاد کوتاه نشود و کناره های مو همچون مدل موی کیت هادسون حالت دار شود، می تواند به بهترین مدل مو برای صورت کشیده زنانه تبدیل شود. استفاده از این

مدل مو زنانه کیت-هادسون

جولیا باترز

جولیا باترز از هنرپیشه های جوان هالیوودی می باشد که در فیلم هایی همچون روزی روزگاری بازی کرده است. این بازیگر کوچک موفق شده تا استعداد فوق العاده خود در بازیگری را به همگی نشان دهد و آینده درخشانش در عرصه سینما و تلویزیون اثبات نماید. او با همین سن کم توانسته در بازیگری به خوبی بدرخشد و در فستیوال های مختلف دعوت شود. اسکار ۲۰۲۰ نیز یکی از همین فستیوال ها بود که میزبانی جوان ترین و زیباترین هنرپیشه هالیوودی را بر عهده داشت.

جولیا باترز تنها با  ۱۱سال سن در این فستیوال شرکت کرد و با مدل موی هالیوودی دخترانه خود چشم همگان را به سوی خود جلب نمود. مدل مو زنانه این هنرمند جوان در اسکار لقب بهترین مدل مو مجلسی زنانه را به خود اختصاص داد. اخیرا بسیاری از سلبریتی ها برای مدل مو های زنانه خود از مدل مو گوجه ای استفاده می کنند و جولیا باترز هم شامل همین سلبریتی ها می باشد.

آن دسته از بانوان خوش سلیقه ای که به دنبال آموزش مدل مو زنانه جولیا هستند، باید بدانند وی موهای خود را به شکل گوجه ای در بالای سر خود جمع نموده و برای این که جلوه زیباتری به خود ببخشد، تنها چند رشته تار موی خود را در پیشانی خود آزاد نموده است.

جولیا-باترز

زازی الیویا بیتز

زازی الیویا بیتز یکی از خاص ترین چهره های فیلم های هالیوودی می باشد که با ایفای نقش در فیلم جوکر توانست طرفداران زیادی را در سراسر جهان به دست آورد. یکی از جذاب ترین و خاص ترین ویژگی های ظاهری زازی، موهای فر و زیبای وی است. مدل موی فر هالیوودی زازی بیشتر از همیشه روی فرش قرمز اسکار به چشم آمد. مدل مو زنانه ای که این هنرپیشه به نمایش گذاشت، می تواند بهترین مدل مو برای پیشانی بلند زنانه باشد. چیزی که جذابیت مدل موی زازی را بیشتر می کند، این است که اصلا تلاشی در جهت مرتب جلوه دادن آن نکرده است و موهای فرفری اش را کاملا سردرگم روی پیشانی خود رها کرده است.

این مدل مو یک مدل موی جذاب است که هر چه فرهای آن درشت تر باشد، زیبایی آن نیز دوچندان می شود. آن دسته از خانم هایی که موهای فر ندارند ولی به دنبال مدل موی زنانه جدید هستند، به راحتی می توانند موهای خود را به وسیله بابلیس بدین شکل فر نمایند. این مدل مو زنانه شینیون زیبایی را خلق می نماید و در مجالس مختلف چشم همگان را به خود جلب می کند.

مدل مو زنانه خارجی

شارلیز ترون و زیباترین مدل مو زنانه کوتاه

یکی دیگر از بازیگرانی که موهای کوتاه دارند ، شارلیز ترون است. شارلیز ترون یکی از ستاره های سینمای هالیوود می باشد که علاوه بر این که جزو برترین بازیگران جهان به حساب می آید، سال هاست که نامش در میان زیباترین زنان جهان نیز به چشم می خورد. وی با کارهای درخشان خود در سینما و تلویزیون توانسته افتخارات و جوایز بسیاری را از فستیوال ها و جشنواره های مختلف نظیر اسکار دریافت کند. اسکار ۲۰۲۰  آخرین اسکاری است که این هنرپیشه محبوب در آن شرکت نموده است. شارلیز ترون این بار نیز همچون دفعات قبل با زیباترین و آراسته ترین ظاهر روی فرش قرمز قدم گذاشت. بهترین مدل مو زنانه برای وی مانند همیشه نگاه های زیادی را به خود خیره ساخت. ترکیب رنگ مو پلاتینی و مدل موی جدید زنانه پیکسی زیبایی چشم نوازی را برای این ستاره هالیوودی بوجود آورد.

مدل پیکسی از بهترین مدل موهای زنانه جدید به خصوص برای بازیگران زن با موی کوتاه است و در میان سلبریتی ها از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد. با این حال بسیاری از خانم ها نیز جسارت استفاده از این مدل مو زنانه را ندارد، در صورتی که اگر این مدل به صورت سنجیده انتخاب شود، می تواند عیوب فرم صورت را به خوبی بپوشاند و تغییرات شگرفی را در چهره به وجود آورد.

شارلیز ترون موی کوتاه

مدل مو زنانه درو بریمور

درو بریمور یکی دیگر از هنرپیشه های مطرح هالیوود است که با بازی های فوق العاده خود توانسته افتخارات بسیاری از جمله جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره گلدن گلوب را از آن خود کند. ظاهر شیک و پسندیده بریمور همیشه زبان زد خاص و عام بوده است، به ویژه در جشنواره ها و فستیوال ها که بدون شک با بهترین چهره و ظاهر شرکت پیدا می کند. یکی از این فستیوال هایی که او شرکت کرد و با ظاهر جذاب خود، نگاه های زیادی را به سمت خود کشانید، گلدن گلوب 2017  بود. مدل مو زنانه وی در این مراسم مدل فرق وسط بود که هم خوانی بی نظیری با فرم صورت وی داشت. بهتر است بدانید که مدل موی بازیگران زن همواره باید با فرم صورت آن ها تطبیق داشته باشد.

باید بدانید که برای داشتن بهترین چهره زنانه مدل مو تاثیر زیادی دارد و مدل فرق وسط یکی از مدل هایی است که نباید از دست داد. فرق وسط از آن دسته مدل های موی زنانه است که هیچ وقت قدیمی نمی شود و از مد نمی افتد. استفاده از این مدل موی بازیگران در هر سن و سالی، زیبایی و جذابیت فوق العاده ای را به چهره شما هدیه می دهد. برای این کار لازم است بسته به علاقه خود، موهایتان را صاف یا موج دار کنید و پس از آن موها فرق وسط کنید. اگر به دنبال جلب توجه بیشتر هستید، می توانید برای یک یا هر دو سمت مو از گیره موهای زیبا و چشم نواز استفاده کنید.

دوری-بریمور

جسیکا پارکر

مدل موی سلبریتی ها همیشه مورد توجه مردم عادی قرار می گیرد. جسیکا پارکر از سلبریتی های پر سابقه هالیوود می باشد که حضور مستمر او در سریال های تلویزیونی در دو دهه اخیر چهره او را تبدیل به یک چهره آشنا و معروف در سطح جهان کرده است و به طبع آن توانسته طرفداران بسیاری را به دست آورد. پارکر به واسطه همین سابقه درخشان کاری همواره در اکثر فستیوال های معروف حضور داشته که یکی از آن ها گلدن گلوب 2017 است. وی در این مراسم با بهترین مدل مو زنانه شیک خود ظاهر شد و توجه افراد بسیاری را به خود جلب نمود.

این مدل مو زنانه که به بافت مو به شکل هاله معروف است، چهره را معصوم و زیبا نشان می دهد و به همین خاطر است که در سال های اخیر مورد استقبال ستاره های هالیوودی مانند جسیکا پارکر بوده است. این مدل را می توان به عنوان یک مدل مو مجلسی نیز در نظر گرفت و از آن برای شرکت در مراسم عروسی استفاده کرد.

اگر این نوع مدل موی بازیگران خارجی مورد پسندتان می باشد و تمایل دارید آن را یاد بگیرید، بدانید برای بافت فقط کافی است در ابتدا موها را از فرق سر به دو دسته تقسیم کنید و هر دسته را به صورت جداگانه ببافید. سپس بافت ها را به قسمت جلو صورت بیاورید و آن را به کمک سنجاق روی سر محکم کنید. در ضمن اگر موهای کوتاهی هم دارید باز هم به راحتی می توانید با استفاده از اکستنشن در لا به لای موهای خود، این مدل زیبا را روی موهای خود پیاده کنید.

مدل مو زنانه هالیوودی

کلام آخر

شما با مطالعه این مطلب با بهترین مدل مو بازیگران زن هالیوودی روی فرش قرمز آشنا شدید. همچنین باید اشاره کنیم که برخی هنرمندان ضد آفتاب مورد تایید خود را معرفی نموده اند یا ستاره های هالیووی لوازم آرایشی محبوب خود را به طرفدارانشان معرفی کرده اند، که با مراجعه به وبلاگ میس و مستر می توانید با آن ها آشنا شوید.

امیدواریم هر کدام از این مدل ها که مورد پسندتان بود را بتوانید با کمی دقت و تمرین روی موهای خود پیاده کنید. با این حال اگر شما هم مدل مو زنانه ای در نظر دارید که سلبریتی های هالیوودی از آن استفاده می کنند، می توانید در بخش ارسال دیدگاه با ما و سایر مخاطبین به اشتراک بگذارید.

منابع

pinterest