نکاتی کوتاه برای ماندگار کردن عطر – [اینفوگرافیک]

بسیاری از افراد به عطر علاقه دارند و حتی هزینه های بالایی را هم برای خرید انواع عطر و ادکلن صرف می کنند. اما مشکل اینجاست که تمامی عطرها دارای ماندگاری طولانی مدت نیستند. در این مطلب قصد داریم تا به طور خلاصه برخی از راه های ماندگار کردن عطر را برای شما توضیح دهیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

راه های ماندگار کردن عطر چیست ؟

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید از عطرهای با ماندگاری بالا استفاده کنید، خواندن ادامه این مطلب را از دست ندهید.

  • عطر خود را در هوا اسپری نکنید: احتمالا شما هم فیلم ها و سریال های زیادی دیده اید که در آن ها بازیگران، عطر خود را بالای سرشان و در هوا اسپری می کنند. اما باید بدانید که این روش غلط است و باعث کاهش ماندگاری عطر می شود.
  • قبل از عطر زدن، پوست خود را چرب کنید: استفاده از کرم یا وازلین روی پوست، قبل از عطر زدن باعث افزایش ماندگاری عطر روی پوست شما می شود. اما دقت کنید که مرطوب کننده شما حتما فاقد عطر باشد.
  • بلافاصله پس از استحمام، عطر بزنید: رطوبت پوست پس از استحمام به ماندگار شدن بیشتر عطر شما کمک خواهد کرد.
  • پس از عطر زدن روی مچ ها، آن ها را به هم نمالید: همه ما می دانیم که باید عطر و ادکلن را روی نقاط دارای نبض اسپری کنیم. اما دقت کنید که پس از استفاده عطر روی مچ دست، مچ ها را به هم نمالید. این کار باعث کاهش ماندگاری عطر شما خواهد شد.
  • عطر را در نقاط صحیح اسپری کنید: همانطور که اشاره کردیم، به منظور ماندگار کردن بیشتر عطرهای خود، آن ها را روی نقاط نبض اسپری کنید؛ چراکه این نقاط از بدن گرم بوده و باعث آزاد شدن رایحه عطر می شوند. همچنین دقت کنید که عطر را روی لباس خود هم بزنید.

با رعایت نکات بالا می توانید مدت ماندگاری عطرهای خود را تا میزان قابل توجهی افزایش دهید.

نکاتی کوتاه برای ماندگار کردن عطر – [اینفوگرافیک]

منابع

officinadelleessenze