کاندوم برقی چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

بدون شک اهمیت رضایتمندی زوجین در رابطه زناشویی بر هیچ کس پوشیده نیست. متاسفانه برخی از آقایان از مشکل سرد مزاج بودن و پایین بودن میل جنسی رنج می برند. کاندوم برقی یکی از پیشنهادات ما برای رفع این مشکل است. حالا سوال این است که کاندوم برقی چیست ؟ امروزه با پیشرفت در صنعت کاندوم سازی انواع گوناگونی از کاندوم ها به بازار عرضه می شوند که یکی از آن ها، کاندوم برقی است. کاندوم برقی به کاندوم هایی می گویند که در بسته بندی آن ها یک حلقه ویبراتور یا لرزشی وجود دارد. این حلقه که در انتهای آلت تناسلی آقایان نصب می شود، باعث افزایش میل و لذت جنسی می شود. به همین علت این نوع کاندوم را با نام کاندوم ویبره دار هم می شناسند. لذت جنسی با لرزشی که توسط کاندوم برقی ایجاد می شود، هم در آقایان و هم در بانوان به طور چشمگیری افزایش پیدا می کند. در ادامه مقاله به طور دقیق تر در مورد اینکه کاندوم برقی چیست خواهیم گفت. همچنین به کاربرد کاندوم برقی و مزایای آن اشاره خواهیم کرد. 

کاندوم برقی یا ویبره دار چیست ؟

همان طور که اشاره کردیم، مدتی است با پیشرفت در صنعت کاندوم سازی محصولی پرطرفدار و کاربردی به نام کاندوم برقی وارد بازار شده است. همچنین در پاسخ به سوال کاندوم برقی چیست ؟ گفتیم که حلقه ویبراتور یا همان کاندوم برقی به کاندوم هایی می گویند که در بسته بندی آن ها یک حلقه ویبراتور یا لرزشی وجود دارد. این حلقه های لرزشی دارای باتری بوده و انرژی مورد نیاز کاندوم از این راه تامین می شود. همچنین دکمه کوچکی جهت روشن و خاموش کردن آن بر روی کاندوم تعبیه شده است که استفاده از این وسیله را به تجربه ای آسان بدل کرده است. این باتری به میزان 20 دقیقه استفاده از حلقه ویبراتور هنگام نزدیکی، انرژی دارد. همچنین باتری کاندوم ویبره دار مانند باتری های ساعتی بوده و قابل تعویض است. جنس حلقه های ویبراتور یا کاندوم های برقی معمولا از لاستیک یا سیلیکون نرم است. همچنین کاندوم های برقی با خاصیت چسبندگی بیشتر و جنس سفت تر در بازار موجود هستند. توجه داشته باشید که کاندوم های برقی یکبار مصرف نیستند. شما می توانید پس از دور انداختن کاندوم لاتکس، حلقه ویبراتور را با آب و مواد شوینده به خوبی بشوئید و دوباره استفاده کنید. تنها یک محدودیت در استفاده از حلقه ویبراتور وجود دارد و آن هم اتمام باتری آن به صورت میانگین بعد از دو یا سه مرتبه استفاده است.

کاندوئم برقی چیست و طرز استفاده

کاربرد کاندوم برقی چیست ؟

کاربرد اصلی کاندوم های برقی فراهم کردن تجربه نعوظ راحت تر برای آقایان و همچنین تحریک کلیتورال بانوان است. لذت بردن طرفین، هنگام رابطه زناشویی سالم به عنوان یک اصل شناخته می شود. آقایانی که از مشکلات جنسی مربوط به نعوظ رنج می برند، می توانند از حلقه ویبراتور استفاده کنند. همچنین برخی از بانوان توسط دخول به اوج لذت جنسی یا ارگاسم نمی رسند. به همین علت نصب حلقه ویبراتور در انتهای آلت مردانه باعث تحریک کلیتورال و نقطه G بانوان می شود. این تحریک کلیتورال می تواند تجربه ارگاسم بسیار لذت بخش را برای بانوان فراهم کند. حلقه ویبراتور یا کاندوم برقی با بالا نگه داشتن جریان خون در آلت تناسلی آقایان هنگام رابطه جنسی باعث فراهم شدن تجربه نعوظ لذت بخش و بدون دردسر در آقایان می شود. از طرفی به میزان خیلی کم، اندازه آلت تناسلی آقایان را افزایش می دهد. به علت لرزش حلقه ویبراتور روی آلت تناسلی مردانه و بالا بودن جریان خون در آلت جنسی مردانه، تجربه ارگاسم بسیار لذت بخش تر در آقایان رخ می دهد. حال که تا حدودی با کاربرد کاندوم ویبره دار یا برقی آشنا شدیم به سراغ شرح کامل مزایای آن می رویم.

کاندوم برقی به کاندوم هایی می گویند که در بسته بندی آن ها یک حلقه ویبراتور یا لرزشی جهت افزایش لذت جنسی طرفین وجود دارد.

مزایای استفاده از ویبراتور برقی چیست ؟

مسلما کاندوم برقی یا حلقه ویبراتور دارای مزایای خاص خود است که باعث شده تا طرفداران بسیاری میان زوجین در سراسر جهان پیدا کند. شرح کامل مزایای آن را در ادامه برای شما عنوان کرده ایم.

داشتن تجربه نعوظ راحت برای آقایان

شاید برای تان سوال پیش بیاید که مزایای کاندوم برقی چیست و چرا در دنیای حاضر برخی از زوجین به سراغ استفاده از آن می روند. همانطور که قبلا اشاره کردیم، حلقه های ویبراتور یا همان کاندوم های برقی در انتهای آلت تناسلی مردانه قرار می گیرند و باعث افزایش و محبوس ماندن جریان خون در آن می شوند. البته محبوس شدن جریان خون در آلت تناسلی امری نگران کننده و حساسیت زا نیست. کاندوم های برقی که از جنس ژله ای هستند، با قرار گرفتن دور آلت تناسلی مردانه مانند کش عمل می کنند. همچنین لرزشی که ایجاد می کنند باعث افزایش میل جنسی و نعوظ در آقایان می شوند.

بعضی از آقایان در ابتدای رابطه جنسی با مشکل نعوظ مواجه نمی شوند ولی پس از دقایقی آلت تناسلی آن ها سختی خود را از دست می دهد. این حالت باعث نوعی شرمندگی و اضطراب در آقایان می شود. همچنین بانوان ممکن است در این موقعیت ها این فکر به ذهنشان خطور کند که شاید جذابیت کافی را برای همسرشان ندارند. استفاده از حلقه ویبراتور این مشکلات را به راحتی حل می کند.

رفع مشکل زود انزالی

ممکن است با خود فکر کنید که این نوع از کاندوم ها مناسب افرادی که با مشکل زودانزالی مواجه اند، نیست. اما به دو دلیل این حرف بی اعتبار است. دلیل اول این است که بسیاری از افرادی که از کاندوم برقی استفاده کرده اند، داشتن تجربه ای لذت بخش تر و طولانی تر را گزارش کرده اند، البته این افراد از ارائه توضیحات بیشتر خودداری نموده اند. دلیل دوم این است که حتی در صورتی که کاندوم های برقی باعث زود انزالی شوند، به علت اینکه سختی آلت تناسلی را حتی پس از انزال نیز حفظ می کنند، می توانید به لذت بردن شریک جنسی تان در صورتی که به ارگاسم نرسیده باشد، کمک کنید.

درمان زود انزالی و مشکلات جنسی

افزایش دادن لذت جنسی در بانوان

همانطور که گفتیم، حلقه های ویبراتور باعث افزایش لذت جنسی در بانوان می شوند. لرزشی که این حلقه ها ایجاد می کنند، به هنگام دخول به علت تماس متناوب با ناحیه کلیتورال زنان باعث افزایش میل جنسی آن ها می شوند. از طرفی شناخت این که شریک جنسی شما از چه نوع عمل جنسی به ارگاسم می رسد هنگام برقرار کردن رابطه زناشویی بسیار مهم است. برخی از زنان معمولا توسط عمل جنسی دخول به ارگاسم نمی رسند و حتما نیاز است که ناحیه کلیتورال آن ها تحریک شود. برای زنانی که از چنین عادت جنسی برخوردار هستند، استفاده از کاندوم برقی توسط شریک جنسی کمک بسیاری به تجربه کردن ارگاسمی لذت بخش می کند.

طرز استفاده از کاندوم ویبره دار و لرزشی چگونه است؟

راه استفاده از کاندوم برقی چیست ؟ سوالی که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید. در ادامه این مطلب طرز استفاده از کاندوم ویبره دار و لرزشی را برای شما تشریح خواهیم کرد.

در بسته بندی کاندوم های برقی معمولا تعدادی کاندوم لاتکس وجود دارد. این کاندوم های لاتکس ممکن است بسته به نوع کاندوم برقی، از نوع خاردار یا معمولی باشند. برای استفاده از کاندوم برقی باید پس از پوشیدن کاندوم لاتکس، حلقه ویبره دار را در انتهای آلت تناسلی خود قرار دهید. دکمه ON را فشار دهید و از داشتن رابطه جنسی لذت بخش با شریک جنسی خود لذت ببرید. توجه داشته باشید که حتما قبل از قرار دادن کاندوم برقی روی آلت تناسلی خود، کاندوم لاتکس را روی آلت تناسلی خود بپوشید. قرار دادن حلقه ویبراتور زیر کاندوم تجربه چندان لذت بخشی را برای بانوان فراهم نمی کند.

کاندوم برقی چیست

حرکت لرزشی کاندوم برقی سبب افزایش تحریک ناحیه کلیتورال بانوان و همچنین بهبود نعوظ آقایان می گردد.

نکاتی در مورد حلقه ویبره دار یا همان کاندوم برقی

پس از این که متوجه شدیم کاندوم برقی چیست و چه مزایایی دارد، نکاتی را در رابطه با آن بیان می کنیم. هنگام استفاده از حلقه ویبره دار یا همان کاندوم برقی به نکات زیر توجه کنید:

  • همان طور که گفته شد کاندوم های برقی جریان فشار خون برگشتی را در آلت تناسلی کاهش می دهند. این اتفاق باعث می شود که پوست آلت تناسلی حساسیت بالایی داشته باشد و لذت جنسی را افزایش دهد. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که بلافاصله پس از اتمام رابطه جنسی، حلقه ویبره دار یا لرزشی را از روی آلت تناسلی خود جدا کنید. چرا که نعوظ طولانی مدت ممکن است به پوست آلت تناسلی آسیب بزند.
  • حتما به سایز حلقه ویبراتوری که استفاده می کنید، توجه کنید. بسیاری از کاندوم های برقی دارای سایز آزاد بوده و با خاصیت کشسانی که دارند برای اکثر سایز ها مناسب هستند. ولی اگر کاندوم برقی مورد نظرتان دارای سایز بندی است، حتما سایز مناسب آلت تناسلی در حالت نعوظ را انتخاب کنید.
  • موهای زائد اطراف آلت تناسلی خود را قبل از استفاده از کاندوم برقی اصلاح کنید. این کار علاوه بر ایجاد حس بهتر باعث می شود که از رفتن موهای زائد زیر حلقه ویبراتور و ایجاد درد در هنگام دخول جلوگیری کند.
  • سعی کنید از حلقه های ویبراتور فلزی استفاده نکنید. همچنین تلاش کنید تا حلقه ویبراتوری که استفاده می کنید، در مواقع ضرورت به راحتی قابل جدا شدن باشد.
  • کاندوم لرزشی یا همان کاندوم برقی را بیش از 30 دقیقه استفاده نکنید.
  • در صورتی که هنگام استفاده از کاندوم برقی در حالت نعوظ با مشکل مواجه شدید و آلت تناسلی سختی خود را از دست داد، تغییر رنگ در آلت تناسلی ایجاد شد یا هر گونه ناراحتی حس کردید حلقه را سریعا از آلت تناسلی خود جدا کنید.
  • به هنگام قرار دادن کاندوم ویبره دار از مقداری چرب کننده استفاده کنید تا این پروسه به پوست آلت تناسلی آسیب وارد نکند. این کار همچنین به در آوردن کاندوم ویبره دار پس از رابطه جنسی کمک می کند.
  • از استفاده از کاندوم های برقی که با پوست شما سازگاری ندارند و باعث حساسیت پوستی می شوند، خودداری کنید.
  • کاندوم برقی خود را پس از استفاده برای جلوگیری از انتقال انواع بیماری احتمالی و باکتری ها به خوبی با آب و صابون بشوئید.

طرز استفاده از کاندوم

مواردی که به مشورت با دکتر نیاز دارید

  • در صورت استفاده از داروهایی که به رقیق شدن غلظت خون کمک می کنند.
  • در صورت استفاده از داروهایی که بر توجه و هوشیاری تاثیر می گذارند.
  • در صورت زخم بودن یا وجود هر نوع آسیب دیدگی در آلت تناسلی
  • در صورت احساس درد در آلت تناسلی یا کشاله ران
  • در صورت ابتلا به دیابت
  • در صورت داشتن هر نوع بیماری مرتبط با خون یا بیماری عصبی
  • در صورت داشتن بیماری های قلبی و عروقی
  • در صورت تمایل به استفاده از انواع خاصی از کاندوم در بارداری مانند کاندوم برقی

سوالات متداول در زمینه کاندوم برقی

آیا استفاده از کاندوم برقی با درد همراه است؟

اگر از سایز مناسبی از حلقه های ویبراتور و کمی چرب کننده هنگام قرار دادن و بیرون آوردن آن استفاده کنید، خیر. استفاده از این حلقه ها بخصوص حلقه های لاستیکی و سیلیکونی هیچ تجربه دردناکی را به شما منتقل نمی کند.

کاندوم ویبره دار حداکثر چه مدتی می تواند بر روی آلت تناسلی قرار بگیرد؟

20 الی 30 دقیقه حداکثر زمان پیشنهادی برای استفاده از این نوع کاندوم ها است. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که بهتر است بلافاصله پس از اتمام رابطه جنسی برای سلامت خود حلقه ویبراتور را بیرون بیاورید.

آیا از کاندوم برقی تنها برای موارد درمانی و بالا بردن قدرت نعوظ مردان استفاده می شود؟

خیر، از کاندوم های برقی جهت تحریک کلیتورال بانوان نیز استفاده می شود. به عبارت دیگر کاندوم برقی باعث بالا رفتن لذت و میل جنسی در طرفین رابطه جنسی می شود.

مزایای کاندوم برقی چیست ؟

برای پاسخ دادن به سوال کاندوم برقی چیست به شما پیشنهاد می دهیم که مقاله ما در سایت میس و مستر را مطالعه نمایید تا به مزایای استفاده از این نوع کاندوم پی ببرید.

 

 

منبع: 

refinery29

healthline