کاندوم طعم دار چیست و نحوه استفاده از آن چگونه است ؟

به جرات می توان گفت، یکی از مهم ترین دلایل سرد شدن زن و مرد نسبت به یکدیگر، تکراری و یکنواخت شدن رابطه جنسی است. آیا می دانید، یکی از بهترین روش ها برای ایجاد تنوع در روابط جنسی استفاده از کاندوم های طعم دار است؟ بی شک اکنون این سوال در ذهن شما پیش می آید که کاندوم طعم دار چیست ؟ کاندوم طعم دار یکی از انواع کاندوم است که به کمک آن می توانید، یک رابطه متفاوت با طعم ویژه و منحصر به فرد را تجربه کنید.

حال اگر می خواهید بدانید، طعم کاندوم برای چیست و طعم های کاندوم چه تاثیری دارد، با ما در این بخش از مجله سلامت و زیبایی میس و مستر همراه باشید تا اطلاعات کاملی در پاسخ به این سوال که کاندوم طعم دار خوراکی چیست را در اختیار شما قرار دهیم.

کاندوم طعم دار چیست؟

در پاسخ به سوال کاندوم طعم دار چیست باید گفت، کاندوم طعم دار یا خوراکی یکی از انواع کاندوم است که در طعم های مختلف تولید و به بازار عرضه شده. جنس این کاندوم ها، همانند سایر کاندوم ها معمولا از لاتکس طبیعی است با این تفاوت که کاندوم های طعم دار به وسیله مواد قندی مزه دار شده اند و یک لایه خوراکی خوشمزه در قسمت لایه بالایی آن قرار گرفته است. با وجود این که امروزه کاندوم های طعم دار با مزه های بستنی، شکلاتی، نوتلا و میوه ای در بازار موجود هستند، اما همواره کاندوم های میوه ای از محبوب ترین کاندوم های طعم دار به شمار می روند. این به معنی است که کاربرد کاندوم میوه ای در میان سایر کاندوم های خوراکی بیشتر است.

کاندوم طعم دار چیست ؟

کاندوم طعم دار برای چیست؟

تا اینجا به سوال کاندوم طعم دار چیست ، پاسخ دادیم. حال بدون شک اولین سوالی که در ذهن شما را مطرح می شود، این است که کاندوم طعم دار برای چیست ؟ برای پاسخ به این سوال باید ابتدا به بررسی رابطه جنسی دهانی بپردازیم.

رابطه جنسی دهانی یا همان Oral Sex یکی از انواع روابط جنسی است که در میان زوجین از محبوبیت بسیاری برخوردار می باشد. در این رابطه افراد سعی می کنند، تا با زبان و دهان خود شریک جنسی خود را تحریک نمایند. بی شک چنین رابطه ای می تواند، منجر به انتقال سریع ویروس هایی مانند زونا، ایدز، HPV، عفونت های مخمری و … از طریق تماس دهان با آلت تناسلی فرد آلوده و بر عکس تماس آلت تناسلی با دهان فرد آلوده شود. حال اینجاست که می توانید، درک کنید که کاربرد کاندوم طعم دار چیست. این گونه کاندوم ها به خوبی می توانند، از دهان، زبان، لثه و دندان های شما از بیماری های احتمالی موجود در آلت تناسلی و متقابلا از آلت تناسلی شما در برابر بیماری های احتمالی منتقل شونده از دهان به آلت تناسلی محافظت نمایند.

درصورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله کاندوم دهانی چیست مراجعه نمایید.

کاربرد کاندوم طعم دار چیست؟

همانطور که در ابتدای مطلب و در قسمت کاندوم طعم دار چیست ، مطالعه کردید، اصلی ترین ماده اولیه در تولید کاندوم، لاتکس است. اما چرا کاندوم طعم دارد؟ لاتکس موجود در کاندوم باعث می شود تا از کاندوم در حین رابطه به دلیل افزایش حرارت، بوی ناخوشایندی منتشر شود. چنین بوی نامطبوعی فرد را آزار می دهد و اجازه نمی دهد، آن لذتی که از رابطه دهانی انتظار دارد، ببرد. دیگر کاربرد کاندوم طعم دار این جا مشخص می شود. تولیدکنندگان این کاندوم ها برای برطرف کردن این بوی ناخوشایند، اقدام به اضافه نمودن رایحه و اسانس های دلپذیر و مطبوع به کاندوم ها کرده اند. استفاده از انواع کاندوم میوه ای با طعم های موز، توت فرنگی، بلوبری، آناناس، انگور و … باعث می شود تا دیگر بوی بد و زننده لاتکس را حس نکنید و از طعم دلپذیر این محصولات در حین رابطه دهانی لذت کافی را ببرید.

کاربرد کاندوم طعم دار چیست

استفاده از انواع کاندوم های طعم‌ دار، بهترین راه برای زوجینی است که به دنبال یک رابطه جنسی دهانی، با طعم خوش، در کنار در امان ماندن از بیماری های مقاربتی هستند.

بهترین طعم کاندوم چیست؟

همانطور که می دانید، کاندوم با طعم های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند و اینکه بهترین مزه کاندوم طعم دار چیست ، کاملا به ذائقه و سلیقه شخص مصرف کننده بستگی خواهد داشت. از آن جایی که هر فرد، سلایق و علایق متفاوتی نسبت به دیگران دارد، گفتن این که در بین انواع طعم کاندوم بهترین مزه کاندوم طعم دار چیست ، کمی دشوار است. با این حال کاندوم هایی که طعم توت فرنگی، فندق و آناناس دارند، جزو پرطرفدارترین انواع کاندوم طعم دار هستند. همچین کاندوم هایی که طعم انگور سیاه شیرین دارند، می توانند در هیجان انگیز کردن رابطه شما نقش بسزایی را ایفا کنند. پس تا به الان باید پاسخ خود را به این سوال گرفته باشید که کاندوم طعم دار توت فرنگی برای چیست.

بهترین طعم کاندوم خوراکی

نحوه استفاده از کاندوم های طعم دار به چه شکل است؟

تا اینجای مطلب دریافتید که علت طعم دار بودن کاندوم و کاندوم طعم دار چیست و چه کاربردی دارد. اکنون وقت آن رسیده تا بدانید، نحوه استفاده از کاندوم میوه ای به چه شکل است و طریقه استفاده از کاندوم طعم دار چه فرقی دارد؟

نحوه استفاده از این کاندوم ها بسیار ساده است. در قسمت زیر ما ابتدا به معرفی نکاتی که باید قبل از استفاده از آن رعایت کنید، می پردازیم، سپس نحوه استفاده را شرح خواهیم داد.

  • حتما به تاریخ انقضای کاندوم از روی بسته بندی توجه کنید؛ چراکه استفاده از کاندوم تاریخ مصرف گذشته می تواند، عوارض متعددی را برای شما در پی داشته باشد.
  • اگر به هر دلیلی متوجه پارگی بسته بندی کاندوم شدید، اصلا از آن استفاده نکنید و آن را دور بیندازید.
  • سعی کنید، کاندومی را انتخاب کنید که با سایز آلت تناسلی شما یا شریک جنسیتان متناسب باشد.
  • حالا وقت آن رسیده تا کاندوم را باز کنید. توجه داشته باشید که محل باز کردن کاندوم روی بسته بندی کاملا مشخص شده است.
  • اکنون بسته بندی کاندوم را از همان قسمت باز کنید و کاندوم را به آرامی از داخل بسته بندی خارج نمایید.
  • حال باید کاندوم را از سمت درست، روی کلاهک آلت تناسلی خود قرار دهید و به سمت پایین بکشید. تنها تفاوت کاندوم های طعم دار با سایر کاندوم ها در نحوه استفاده، اینجاست که باید دقت کنید، کاندوم را از جهت مناسب روی آلت بکشید. اگر در هنگام قرار دادن کاندوم طعم دار روی آلت تناسلی، اشتباه کنید، مواد موثر طعم دهنده آن در حین رابطه دهانی با دهان شریک جنسیتان تماس پیدا نمی کند و وی لذت کافی را در حین رابطه نمی برد.

همواره به یاد داشته باشید، که هرگز از کاندوم های طعم دار برای رابطه واژینال استفاده نکنید، چرا که می تواند، عوارض جبران ناپذیری را برای شما به دنبال داشته باشد.

مضرات کاندوم طعم دار چیست؟

ممکن است، این سوال ذهن شما را به خود درگیر کند که آیا کاندوم های طعم دار با وجود کاربردها و مزایای فراوانی که دارند، عوارض و مضراتی هم برای مصرف کننده به دنبال داشته باشند؟

تا اینجا می دانید کاندوم میوه ای برای چیست و هدف از تولید کاندوم های طعم دار استفاده از آن برای رابطه دهانی می باشد و برای ساخت آن نیز از مواد طعم دهنده شیمیایی و قندی استفاده شده است. حال لازم است بدانید، استفاده از کاندوم های طعم دار برای رابطه دهانی یا همان اورال سکس هیچ گونه عوارضی ندارد، اما اگر از آن برای روابط واژینال و مقعدی استفاده کنید، مضراتی را به همراه خواهد داشت که این عوارض به شرح زیر است. عوارض کاندوم طعم دار چیست؟

·      احتمال ابتلا به عفونت های مخمری

اگر از کاندوم های طعم دار در روابط واژینال استفاده کنید، قندی که در این کاندوم ها به کار رفته، در حین رابطه در واژن حل شده و همین مسئله می تواند، باعث تغییر میزان PH واژن و به دنبال آن ابتلا به عفونت های مخمری و بیماری های باکتریایی در زنان شود.

·      احتمال ابتلا به بیماری های مقاربتی

شاید عجیب به نظر برسد که محصولی که برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های مقاربتی به کار می رود، بتواند خطر ابتلا به این عفونت ها را افزایش دهد. اما اگر از کاندوم های طعم دار برای روابط واژینال استفاده کنید، متوجه خواهید شد که این مسئله چندان هم عجیب نیست و واقعیت دارد. دلیل آن هم، این است که حل شدن قند موجود در کاندوم های طعم دار در واژن می تواند، حساسیت واژن را نسبت به عفونت های sti افزایش داده و خطر ابتلا به بیماری های مقاربتی را بیشتر کند.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با فواید کاندوم میوه ای آشنا کنیم و در کنار آن به سوالاتی مانند کاربرد کاندوم های طعم دار چیست ، بهترین طعم کاندوم طعم دار خوراکی چیست و … هم پاسخ دادیم و امیدواریم تمامی این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. حال که می دانید دلیل طعم دار بودن کاندوم چیست، در پایان توصیه ما به شما این است که خود را به استفاده از یک طعم به خصوص محدود نکرده و طعم های مختلف این کاندوم ها را امتحان کنید و به کمک آن قدمی در راستای گرم تر کردن روابط جنسی خود بردارید.

سوالات متداول در خصوص کاندوم طعم دار چیست

استفاده از کاندوم های طعم دار یکی از پر بحث ترین مباحث است. در همین راستا در ادامه این مطلب به سه مورد از رایج ترین سوالات پاسخ خواهیم داد.

کاندوم خوراکی چیست ؟

کاندوم خوراکی همان کاندوم طعم دار است که جزو محصولات مراقبت های بهداشت جنسی بوده و هدف از تولید آن ایجاد لذت در رابطه دهانی است که در این مقاله مفصلا راجع آن توضیح داده شده است.

کاندوم طعم دار را از کجا بخریم؟

شما می توانید برای خرید انواع کاندوم طعم دار به فروشگاه اینترنتی میس و مستر مراجعه کرده و بدون هیچ خجالت زدگی، طعم مورد نظر خود را انتخاب نمایید. توصیه ما به شما این است که خرید کاندوم طعم دار را با مشورت شریک جنسی خود، انجام دهید تا بتوانید، طعم و مدلی را انتخاب کنید که مورد پسند هر دو شما باشد.

مزایای کاندوم طعم دار چیست ؟

برای آگاهی از مزایای کاندوم طعم دار به شما پیشنهاد می دهیم که مقاله ما در سایت میس و مستر را مطالعه نمایید تا متوجه شوید مزایای کاندوم طعم دار چیست.

 

منابع

healthline