آموزش تصویری چند مدل موی شیک با استفاده از شانه جادویی

با وجود انواع و اقسام ابزار آرایشی و میکاپ صورت، در نهایت مدل مو بسیار می‌تواند در زیبایی شما اثرگذار باشد. یک مدل موی شیک چهره شما را از این رو به آن رو می‌کند و حتی در فرم و شکل صورت‌تان موثر است. بنابراین طبیعی است که قبل از رفتن به مجالس و مهمانی‌ها برای مدل موی خود وسواس زیادی به خرج دهید و بعضا حتی در زمان کوتاه باقی مانده از عروسی، از نتیجه کار آرایشگرتان ناراضی باشید. در چنین در چنین شرایطی چه باید کرد؟ پیشنهاد ما، استفاده از شانه‌های جادویی است که به راحتی می‌توان با آن‌ها شیک ترین مدل مو را به تنهایی در خانه ایجاد کرد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا انواع مدل مو با شانه جادویی و طرز استفاده از شانه جادویی را آموزش دهیم. این آموزش بستن مو با شانه جادویی پارچه ای بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. 

آموزش چند مدل موی شیک باز و نیمه باز

موهای باز و نیمه باز یکی از انواع مدل موی شیک و زیبا است که به ویژه برای فصول سرد سال گزینه مناسبی برای انواع مجالس و مهمانی‌ها به شمار می‌رود. به خصوص اگر موهای بلندی داشته باشید، ریختن موهای‌تان روی شانه‌ها به طرز خاصی جذاب به نظر خواهد رسید.

اگر دوست دارید در فصل تابستان و روزهای گرم این مدل مو را پیاده کنید، مراقب باشید که موهای‌تان به دلیل تعریق زیاد آشفته نشده و از حالت منظم خود خارج نشود.

بسته به سلیقه خودتان می‌توانید به موهای صاف‌تان فر ریز و درشت دهید و یا اگر موهای فری دارید، آن‌ها را اتو مو بکشید. اگر هم حالت طبیعی موهای‌تان را می‌پسندید، صرفا با واکس مو یا اسپری‌های حالت دهنده مو کمی به موها حالت دهید تا هم وز موها کم شود و هم بعد از گذشت مدت زمانی موهای‌تان به هم ریخته به نظر نرسند.

اما اگر صرفا باز گذاشتن موها، باب سلیقه شما نیست و دوست دارید موهای‌تان حالت مجلسی‌تری داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم مدل موهای نیمه باز و بستن مو با کش جادویی را امتحان کنید. به این ترتیب که قسمتی از موها را با بافت مو ببندید و یا از آن زیباتر، درست کردن مو با شانه جادویی را امتحان کنید. 

بستن مو با گیره جادویی و در واقع طرز استفاده از کش موی جادویی راحت‌تر از آن چیزی است که ظاهرا به نظر می‌رسد. یک مدل موی شیک برای مراسماتی مانند تولد و یا عروسی‌هایی که عروس و داماد فامیل درجه یک یا دوست صمیمی شما محسوب نمی‌شوند، این است که قسمت بالایی موها را با شانه جادویی جمع کنید و پایین موها را باز نگه دارید. نمونه‌ای از این مدل‌ های بستن مو با شانه جادویی به صورت نیمه باز را در تصاویر زیر می‌بینید:

مدل موی شیک با شانه جادویی
مدل موی شیک با شانه جادویی

مدل موی شیک با شانه جادویی

مدل موی مهمانی

مدل موی شیک و زیبا

مدل مو شیک جدید

مدل موی نیمه باز

مویی شیک برای مهمانی

شیک ترین مدل مو با شانه جادویی

مدل موی جمع شیک

یکی دیگر از مدل موهایی که مد بودن آن محدود به زمان خاصی نیست و معمولا همیشه جذابیت خاص خودش را دارد، مدل شینیون مو ساده و شیک است. نکته مهم برای انتخاب مدل بستن موی شیک در مهمانی این است که با توجه به فرم صورت‌تان تصمیم بگیرید چه مدلی مناسب شماست.

برای مثال اگر صورت نسبتا درشتی دارید، به هیچ عنوان موهای‌تان را سفت پشت سر نبندید؛ چرا که باعث می‌شود چهره‌تان بیش از آن چه واقعا هست، درشت به نظر برسد. و یا اگر صورت‌تان کشیده و مستطیلی است، از شینیون‌های شل استفاده کنید و موها را زیاد بالای سرتان نبندید. همچنین بهترین مدل موی شیک برای کسانی که صورت گردی دارند، شینیون‌های رو به بالایی است که ارتفاع مو را افزایش می‌دهند.

اگر صورت گردی دارید، توصیه می‌کنیم برای کشیده‌تر نشان دادن صورت‌تان حتما موها را پوش داده و با شانه جادویی ببندید. همچنین کمی موهای اطراف صورت را تا روی گوش‌ها و گونه‌تان بیاورید.

علاوه بر این اگر فرم صورت‌تان مربعی است شینیون موهای‌تان را باید به نحوی انجام دهید که زاویه پیشانی را بپوشاند و عرض پیشانی را کم کند. برای این کار مقداری از چتری‌های‌تان را روی صورت و پیشانی بریزید. همچنین ریختن موها در اطراف صورت (مشابه آن چه در شینیون‌های شل اجرا می‌شوند)، قسمت‌های زاویه‌دار صورت را پوشانده و در نهایت فرم صورت‌تان را به نحو زیبایی نمایش خواهد داد.

به هر حال صورت‌تان به هر فرمی که هست، یک مدل مو شیک جدید شینیون مو با شانه جادویی است. با این شانه‌ها و بعضا به کمک چند سنجاق مو، می‌توانید میزان شل بودن و سفتی شینیون را تنظیم کنید و از هنر دست خودتان در خانه لذت ببرید. از تصاویر زیر برای مدل موی شیک مورد نظرتان و مدل بستن مو با شانه جادویی الهام بگیرید و در نهایت، بخش آخر مقاله و ویدیوی آموزشی را برای طرز بستن مو با شانه جادویی حتما تماشا کنید:

مدل موی جمع شیک

شینیون ساده مو

شینیون ساده مو با شانه جادویی

شینیون موهای پرپشت

استفاده از شانه جادویی

چرا و چگونه از شانه جادویی استفاده کنیم؟

اولین و بهترین دلیل این است که استفاده از این شانه‌ها بسیار ساده و راحت‌ است. با شانه‌های جادویی دیگر برای هر مهمانی و مناسبتی نیازی به آرایشگاه نخواهید داشت؛ چرا که این ابزار کاربردی تنها با چند حرکت ساده مدل موی شیک و زیبایی را به موهای‌تان می‌بخشد.

استفاده از شانه‌های جادویی صرفا به اندازه یا نوع موهای خاصی محدود نیست و هر کسی با موهای کوتاه، بلند، ضخیم، نازک، فر، صاف، خشک و حتی خیس می‌تواند از آن استفاده کند. کش‌های انعطاف پذیری که در این شانه‌ها تعبیه شده، به هیچ عنوان موهای شما را نمی‌کشد و صرفا آن‌ها را نگه می‌دارد. بنابراین عوارض شانه جادویی صفر است و آسیبی برای موهای‌تان ندارد. همچنین برعکس چیزی که شاید ظاهرا به نظر برسد، سر درد نخواهید داشت. البته به شرط آن که طرز زدن شانه جادویی را بلد باشید. 

چند مدل مو با شانه جادویی

تمام این مزایا در گروی آن است که شانه جادویی استانداردی را تهیه و از آن استفاده کنید. معمولا شانه‌های استاندارد نباید وزن زیادی داشته باشند و از طرفی بتوانند طولانی مدت (حتی برای تمام روز) موهای‌تان را نگه دارند.

آخرین و البته مهم‌ترین دلیلی که استفاده از انواع شانه‌ جادویی را توصیه می‌کنیم، امکان ایجاد مدل موهای شیک و جذابی است که در عرض چند ثانیه به صورت دم اسبی، نیمه باز، آبشاری و یا انواع شینیون‌های مجلسی آراسته می‌شوند. در بخش‌های قبل این مقاله با انواع مدل مو با گیره جادویی آشنا شدید. علاوه بر آن تصاویر، نحوه بستن چند مدل موی شیک را با ویدیوی زیر می‌آموزید. با این ویدیو دیگر سوالی پیرامون روش استفاده از شانه جادویی نخواهید داشت.

سخن پایانی

یکی از دغدغه‌های مهم اکثر خانم‌ها قبل از مراسمات خاص، مدل موهاست؛ چرا که یک مدل موی نامناسب می‌تواند به راحتی زیبایی آرایشِ هر چند حرفه‌ای شما را تحت تاثیر قرار دهد. بدیهی است که همیشه زمان کافی برای رفتن به آرایشگاه نداشته باشید؛ و یا شاید نخواهید صرفا برای چند ساعت کوتاه و داشتن یک مدل موی شیک هزینه‌ بسیاری بپردازید. در این مواقع شانه جادویی بسیار برای‌تان کاربردی خواهد بود. در این مقاله با چندین مدل موی شیک برای عروسی و مهمانی‌ آشنا شدید. همین الان دست به کار شوید و انواع مدل مو با کش جادویی را چند بار تمرین کنید. قول می‌دهیم که در نهایت به اندازه کافی به استفاده از این شانه‌ها مسلط شده و از هنر دست خودتان به تنهایی لذت می‌برید. اگر سوالی درباره آموزش درست کردن شانه جادویی و استفاده از آن و یا هر نوع مدل موی شیک و زیبایی که مد نظر شماست دارید، خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌های این مقاله پاسخگوی شما همراهان عزیز و همیشگی مجله زیبایی میس و مستر باشیم.

منابع

hairmagicoriginal

pinterest

سوالات متداول درمورد مدل موی شیک با شانه جادویی


شانه جادویی مو چیست؟

شانه‌های جادویی از ترکیب دو شانه در طرفین ساخته شده‌ که با کش به هم متصل شده اند. با این شانه‌ها می‌توان موها را در مدل‌های مختلف جمع کرد و آراست. معمولا روی کش شانه‌های جادویی گاه پارچه و گاهی با سنگ و مهره تزئین می‌شود.

چگونه از شانه جادویی استفاده کنیم؟

چندین مدل موی شیک با شانه جادویی برای موهای کوتاه و بلند قابل اجراست که به راحتی و در عرض چند ثانیه موهای‌تان را آماده مراسم و مهمانی‌ها می‌کند. برای استفاده از این شانه‌ها، صرفا کافی است موها را مانند همیشه شانه بزنید تا هیچ گره خوردگی نداشته باشد. سپس از آموزش شانه جادویی به صورت تصویری این مقاله کمک بگیرید.

چه مدل مویی بهم میاد؟

توجه داشته باشید مدل مویی شیک محسوب می‌شود که کاملا براساس فرم صورت شما آراسته شده باشد. در مقاله پیش روی‌تان نکاتی را برای شینیون و بستن موهای کسانی که صورت گرد، کشیده و … دارند، توضیح دادیم.