انواع مدل خط چشم جدید

بدون شک چشمان شما نگین صورت شما هستند که تنها به کمک یک خط چشم زیبا، می توانید آن ها را درخشان تر نشان دهید. همه ساله مدل های جدیدی از خط چشم معرفی می شوند که می توان نمونه هایی از آن را در راهروهای فشن شوها و روی چشمان جذاب و دلربای سلبریتی ها و مدل ها مشاهده نمود. اگر شما هم به دنبال یافتن زیباترین مدل های جدید خط چشم هستید، مطالعه این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید. در این مقاله تلاش کرده ایم تا جدیدترین و شیک ترین مدل های خط چشم را برای شما عزیزان تهیه کنیم.

انواع مدل خط چشم جدید

در حال حاضر مدل های متنوع و مختلفی از خط چشم وجود دارد. در ادامه این مطلب به معرفی 7 مدل خط چشم که از زیباترین مدل خط چشم های جدید محسوب می شوند، می پردازیم.

خط چشم رنگی

یکی از جدیدترین مدل های خط چشم که امسال در میان مدل ها آرایش چشم مطرح شد، خط چشم های رنگی می باشد. خط چشم رنگی به این دلیل توانست لقب مدل خط چشم جدید را به خود اختصاص دهد که خط چشم مشکی که همیشه مورد استفاده قرار می گرفت، دیگر به شدت قبل خاص و جذاب نبودند. به مرور زمان خط چشم های رنگی بخاطر تنوع بیشتر مورد استقبال خانم های خوش ذوق قرار گرفتند. در حال حاضر خط چشم ها در رنگ های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده اند که بسته به سلیقه و رنگ پوستتان می توانید از هر رنگی استفاده کنید. یکی از محبوب ترین مدل های جدید خط چشم رنگی، خط چشم های اکلیلی می باشند که با جلوه فوق العاده ای که به چشم ها می بخشند، باعث جذابیت چند برابری چشم ها در میهمانی ها و مجالس شبانه می شوند.

خط چشم رنگی

خط چشم تو خالی

یک مدل خط چشم جدید که اخیرا در هنگام شرکت در مجالس عروسی مورد توجه خانم ها قرار می گیرد، مدل خط چشم تو خالی است. ممکن است ترسیم این مدل زیبا در نگاه اول قدری مشکل به نظر برسد، اما در واقع کشیدن آن بسیار آسان تر از چیزی است که تصور می کنید. شما به راحتی می توانید این مدل را روی چشم های خود پیاده کنید. برای کشیدن این مدل خط‌چشم جدید که از آن به عنوان خط‌چشم عروس جدید هم یاد می شود، تنها کافی است، خط چشم بالداری ترسیم نمایید و ادامه آن را در راستای ابرو ادامه دهید. فضای خالی ایجاد شده را بسته به سلیقه خود هم می توانید، به همان شکل بگذارید و داخل آن را پر نکنید و هم می توانید به کمک خط چشم های رنگی و اکلیلی داخل آن را پر کنید و جلوه این مدل خط چشم جدید را دوچندان کنید.

خط چشم تو خالی

خط چشم دو رنگ

استفاده از یک خط چشم رنگی روی خط چشم مشکی، یک روش شیک و لوکس است که جزو مدل های خط چشم جدید امسال می باشد. برای اجرای این مدل جذاب ابتدا باید با رنگ مشکی خط چشم دنباله داری بکشید و اجازه دهید خشک شود. سپس در یک سطح بالاتر از آن با یک رنگ دیگر خط چشمی مطابق خط چشم اولیه ترسیم کنید. رنگی که برای خط چشم دوم انتخاب می کنید، می تواند رنگ سال یعنی آبی کلاسیک باشد، چرا که تلفیق رنگ های آبی و مشکی هارمونی بی نظیری را خلق کرده و جذابیت چشم ها را در مجالس و میهمانی ها افزایش می دهند. با این وجود بسته به سلیقه خود می توانید از رنگ های دیگر همچون خط چشم های اکلیلی که بسیارهم چشم نواز هستند، استفاده نمایید. این مدل جدید خط چشم به کشیده تر شدن چشم ها کمک زیادی می کند.

خط چشم دو رنگ

خط چشم گربه ای

به جرئت می توان خط چشم گربه ای را جدیدترین و محبوب ترین مدل خط چشم نامید. درست است که خط چشم گربه ای به عنوان یک مدل خط چشم جدید دخترانه در سال 2020 مطرح شده است، اما این مدل همیشه و در هر برهه ای از زمان جذاب و دلربا بوده است و طرفداران بسیاری را چه در میان دختران جوان و چه در میان بانوان داشته است.

برای ترسیم خط چشم گربه ای باید با قلمو از گوشه چشم به سمت بیرون خطی بکشید. سپس از گوشه چشم شروع کنید و خطی نازک را به گونه ای رسم کنید که هر چه به سمت بیرونی چشم می رود، ضخیم تر گردد. خط چشم گربه ای در نهایت به یک خط نوک تیز ختم می شود. این مدل خط‌چشم جدید عمدتا برای هر فرم چشمی مناسب است و به خوبی می تواند زیبایی و جذابیت چشم ها را چندین برابر نماید.

خط چشم گربه ای

برای داشتن چشمانی زیباتر، به سازگاری رنگ آرایش با رنگ پوست و چشم خود دقت کنید.

خط چشم های محو شده

در میان مدل های خط چشم جدید، مدل خط چشم محو از بهترین انتخاب ها برای جشن ها و دورهمی های شبانه و به ویژه قرارهای عاشقانه می باشد؛ چرا که این مدل فوق العاده جلوه مرموز و شیکی به چشمان شما می دهد و باعث می شود چشمانتان دلربا و جذاب به نظر برسند. بدون شک استفاده از چنین مدل مسحور کننده ای مخاطبتان را شیفته هنر و خوش ذوقی شما می کند. برای کشیدن مدل خط‌چشم جدید محو تنها کافی است، یک خط نازک و چسبیده به مژه ها در پشت پلک هایتان ترسیم کنید. سپس به کمک براش های زاویه دار سعی کنید، خط چشم را به گونه ای محو کنید که به هیچ عنوان خط مرزی آن مشخص نباشد. در پایان نیز می توانید از سایه های قهوه ای برای محو کردن خط چشم استفاده نمایید. در تمامی مراحل باید دقت لازم را به خرج دهید تا آرایش چشمان شما حالت شلخته و نامرتب به خود نگیرد.

خط چشم های محو شده

خط چشم دولبه

مدل خط چشم دو لبه یکی دیگر از مدل های جدید خط چشم می باشد که ظاهری جسورانه را برای چهره شما به ارمغان می آورد و طرفداران خاص خود را دارد. برای این که بتوانید این مدل خاص را روی چشم های خود پیاده کنید، لازم است تا در ابتدا خط پایه را مانند مدل گربه ای بکشید و پیش از کشیدن خط بعدی برای جلوگیری از نامرتب شدن مدل، اجازه دهید تا خط چشم اولیه کاملا خشک شود. سپس خط دوم را هم مطابق خط اولی ترسیم نمایید، با این تفاوت که در انتها فقط دم آن را کمی بالاتر ببرید. به این ترتیب در انتهای پلک میان دو خط شکافی ایجاد می شود، که به جذابیت و زیبایی ظاهری این مدل خط‌چشم جدید کمک شایانی می نماید.

آرایش چشم

خط چشم عروس اروپایی اکلیلی

امروزه جدیدترین مدل های خط چشم عروس که در کشور ما مورد پسند دختران جوان قرار گرفته، تحت تاثیر آرایش عروس های اروپایی می باشد. در آرایش چشم عروس اروپایی سایه ها و خط چشم های شاین خودنمایی می کند. اگر شما هم به دنبال یافتن یک مدل خط چشم جدید عروس هستید، مدل اروپایی اکلیلی برایتان هوشمندانه ترین انتخاب خواهد بود. در این مدل زیبا پس از کشیدن خط چشم به رنگ مشکی، لازم است تا خط چشم اکلیلی خود را بردارید و از انتهای خط مشکی به سمت داخل چشم و موازی با ابروها خطی ترسیم کنید. همچنین بسته به سلیقه خود می توانید بالای چشم خود را نیز درست چسبیده به مژه ها به خط چشم اکلیلی خود مزین نمایید. بدون شک استفاده از این مدل خیره کننده علاوه بر این که نگاه همگان را به سوی شما می کشاند، تحسین آنان را نیز برمی انگیزد.

آرایش چشم عروس اروپایی اکلیلی

سوالات متداول در رابطه با مدل خط چشم جدید

همانطور که می دانید، کشیدن خط چشم باید با توجه به مدل و فرم چشم ها انجام شود. طبق این اصل مسلما سوالات زیادی در ذهن ها مطرح می شود که در ادامه این مطلب به سه مورد از رایج ترین آن ها پاسخ داده می شود.

در میان مدل های جدید خط چشم کدام مدل برای چشم های ریز مناسب تر است؟

اگر شما چشمان ریزی دارید، برای درشت تر نشان دادن چشم های خود به راحتی می توانید از خط چشم های رنگی برای خط چشم کشیدن استفاده کنید.

بهترین مدل جدید خط چشم کشیدن برای چشم های درشت کدام است؟

به جرئت می توان گفت افرادی که چشمان درشتی دارند، برای انتخاب مدل های جدید خط چشم هیچ گونه محدودیتی ندارند و با خیال راحت می توانند هر کدام از مدل ها را انتخاب نمایند. با این وجود مدل خط چشم گربه ای یکی از بهترین مدل ها برای این گونه افراد می باشد.

کدام مدل خط چشم جدید ساده برای پلک های افتاده بهتر است؟

آن دسته از بانوانی که پلک های افتاده دارند، باید از میان مدل های جدید خط چشم، آن هایی را انتخاب کنند که در قسمت بالای چشم پهن و کلفت باشد؛ چرا که خط چشم این گونه افراد، پشت پلکشان پنهان می شود.

کلام آخر

در این مطلب با انواع خط چشم جدید آشنا شدیم. امیدواریم این مدل ها مورد پسندتان واقع شود. شما می توانید از هر کدام از این مدل ها ایده بگیرد و برای خود ارایش خط چشم جدید ساده یا مجلسی را خلق نمایید. همچنین می توانید برای تکمیل یادگیری آرایش چشمان خود به مقاله آموزش سایه چشم مراجعه نموده و از سایه و خط چشم در کنار هم استفاده کنید.

اکنون از شما تقاضا داریم تا هر گونه نظر یا پیشنهادی در رابطه با مدل های معرفی شده در این مطلب را از طریق بخش ارسال دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

منابع 

pinterest