آیا شما هم به رنگ موی کهکشانی علاقه دارید؟ این رنگ ها نه تنها خیره کننده بلکه بسیار جذاب نیز به نظر می‌رسند. اگر خواب سفر به کهکشان را می‌بینید، می‌توانیم به شما کمک کنیم تا مدل رنگ مویی متناسب با خلق و خویتان داشته باشید. در این مقاله چند مدل رنگ موی کهکشانی افسانه‌ای با ترکیب رنگی متفاوت از چندین رنگ مو که به موهای شما عمق می‌دهد را معرفی کرده‌ایم. در این مقاله به رنگهای بسیار زیبایی که از ترکیب رنگ‌های آبی، بنفش و سرخابی بدست آمده تا ظاهری کهکشانی در موهای شما ایجاد کند نگاهی خواهیم داشت.

رنگ موهای کهکشانی ترکیبی از رنگ‌های الهام‌گرفته از فضا مانند آبی، سبز، بنفش و صورتی است. رنگ موی مورد پسند شما می‌تواند ترکیبی از دو رنگ یا حتی شش رنگ باشد، این به شما و آرایشگر شما بستگی دارد. در ادامه به چند مدل از ترکیب این نوع رنگ مو به دقت اشاره خواهیم کرد.

  1. رنگ موی کهکشانی آبی و صورتی

 ایده ترکیب رنگ موی آبی و صورتی همیشه ترکیبی درخشان بوده است. اگر به تصاویر کهکشان در گوگل نگاهی بیندازید، خواهید گفت که جهان با رنگ موی شما هماهنگ است. این ترکیب رنگ مو بیشتر به سمت رنگ روشن‌تر است. این نوع رنگ مو برای خانم‌هایی با رنگ پوست روشن عالی به نظر می‌رسد. کمی سفید به مخلوط رنگ مو اضافه کنید تا صورتی و آبی برجسته‌تر شود.

رنگ موی کهکشانی آبی و صورتی

  1. بنفش با کمی آبی

 بنفش با کمی رنگ آبی می‌تواند دنیای موهای شما را زیر و رو کند. چه بنفش روشن باشد، چه آمیتیستی یا خود رنگ بنفش، همه خانم‌ها تمایل دارند که این رنگ موی کهکشانی بنفش را امتحان کنند. با افزودن مقداری رنگ آبی به آن، بُعد بنفش خود را در پیچ و تاب کهکشانی موها نشان می‌دهد.

بنفش با کمی آبی

  1. رنگ موی کهکشانی بهاری

این رنگ موی بهاری ترکیبی منحصر به فرد است که هر کسی را به یاد یک چمنزار می اندازد. ترکیب سبز، زرد و صورتی زرق و برق دار است. این یک ترکیب رنگ موی درخشان است که در فصل بهار، زمانی که طبیعت در حال شکوفه دادن است، خودنمایی می‌کند.

رنگ موی کهکشانی بهاری

  1. سایه‌های پاستلی قوی

 رنگ مو با سایه‌های پاستلی صورتی و بنفش ترکیبی همیشه سبز را ایجاد می‌کند. صورتی نشان دهنده زنانگی و بنفش نشان دهنده انرژی است.

سایه‌های پاستلی قوی

  1. رنگ موی آبنباتی

آیا تا به حال رنگ مویی دیده‌اید که به رنگ آب نبات باشد؟ در حالی که همیشه تصور این است موهای کهکشانی دارای سایه‌های عمیق‌تری است ولی این ترکیب آبنباتی واقعاً جذابیت خاصی را به این رنگ مو اضافه می‌کند.

رنگ موی آبنباتی

  1. موهای کهکشان رنگین کمانی

 اگر عاشق رنگ‌ها هستید، چرا موهایتان را فقط به چند رنگ محدود کنید؟ این ترکیب رنگ موی رنگین کمانی خیره کننده را انتخاب کنید تا همه رنگ‌هایی را که دوست دارید در بر بگیرد. با این حال، قبل از انجام کار با آرایشگرتان صحبت کنید تا بفهمید کدام سایه‌ها و رنگ‌ها بیشتر به شما می‌آید.

کهکشان رنگین کمانی

  1. رنگ موهای جنگلی

تا به حال رنگ موی کهکشانی سبز دیده‌اید؟ این رنگ فوق العاده زیبا به نظر می‌رسد شما فقط می‌توانید آرامش ناشی از این ترکیب رنگ را احساس کنید. اگر روح جنگل دارید، این رنگ برای شما ایده‌آل است.

رنگ موهای جنگلی

  1. چتری رنگی رنگی

در این نوع رنگ مو قرمز، نارنجی و آبی در کنار هم قرار می‌گیرند تا ظاهری خیره کننده زیبایی شبیه کهکشان شکل دهند. تنها چیزی که نیاز دارید چند ستاره است و آماده هستید که به فضا پرتاب شوید! اگر فقط می‌خواهید یک شوک رنگی در جلوی موهای خود داشته باشید، از بین رنگ موهای معرفی شده در این مقاله به دنبال این مدل رنگ مو باشید.

چتری رنگی رنگی

  1. موهای کهکشان ساحلی

شاید شما هم وقتی بچه بودید، تصور میکردید که ابرها شبیه خرگوش، بستنی و اینچیزها هستند. در بزرگسالی شاید فکر کنید که کهکشان راه شیری چگونه به نظر می‌رسد و به دلایلی آن را شبیه ساحل تصور کنید. در رنگ موی ساحلی مقدار زیادی رنگ مو آبی وجود دارد. اگر موهای بلوندی دارید و عاشق رنگ سبز هستید، این ترکیب رنگ برای شما مناسب است!

موهای کهکشان ساحلی

  1. رنگ موی راه راه کهکشانی

اگر در مورد ترکیب رنگ‌ها در رنگ موی خود مطمئن نیستید، مدل راه راه را انتخاب کنید. شما می‌توانید از دو یا سه سایه استفاده کنید و رنگ موی تمام عیاری خلق کنید.

رنگ موی راه راه کهکشانی

  1. رنگ موی کهکشانی تک شاخ

تک شاخ‌ها خارج از این دنیا هستند. درست مثل کهکشان‌ها! جای تعجب نیست که کسی آنها را کنار هم قرار دهد تا این ترکیب رنگ موی زیبا را ایجاد کند.

رنگ موی کهکشانی تک شاخ

  1. رنگ موی چند کهکشانی

حدود 2 تریلیون کهکشان وجود دارد که ما آنها را می‌شناسیم. اگر همه آنها را با هم تصور کنید، احتمالاً شبیه به این رنگ مو هستند. این ترکیب رنگ فوق العاده رنگارنگ و پر حرارت است. مطمئناً شادابی جدیدی را به موهای کدر القا می‌کند!

رنگ موی چند کهکشانی

  1. رنگ موی کهکشانی تابستانی

این ترکیب رنگ موی کهکشانی جدید برای تابستان عالی است. رنگ‌ها ترکیبی از خاکی و روشن هستند، بنابراین به خوبی با تم تابستانی ترکیب می‌شوند. شما همچنین می‌توانید این رنگ مو را در پاییز نیز امتحان کنید. زیرا از رنگ نارنجی هم استفاده شده است.

رنگ موی کهکشانی تابستانی

  1. رنگ موی کهکشانی امسال: بلوند تا بنفش

رنگ موی ترند امسال ترکیب رنگهای بلوند تا بنفش است که با آمبره همراه است. برای اینکه بدرخشید از تکنیک آمبره استفاده کنید و بلوند، صورتی و بنفش را با هم ترکیب کنید و این موی درخشان را ایجاد کنید! در مقاله دیگری فرق آمبره و سامبره و بالیاژ را توضیح داده ایم.

رنگ موی کهکشانی امسال: بلوند تا بنفش

  1. رنگ موی کهکشانی سرد

اگر پوستی با رنگ سرد دارید، این رنگ مو برای شما مناسب است! سبز، بنفش، آبی و قرمز با هم ترکیب می‌شوند تا این ترکیب رنگ موی دلپذیر را ایجاد کنند. این یک ترکیب رنگی است که واقعاً خارج از این جهان است!

رنگ موی کهکشانی سرد

  1. رنگ موی تک شاخ روشن

آیا اغلب احساس می‌کنید که یک فرد کاملاً شاد هستید؟ آیا همیشه در تلاش برای دیدن جنبه روشن مسائل هستید؟ آیا سعی می‌کنید همه را خوشحال کنید؟ اگر اینطور است روح تک شاخ خود را با این ترکیب درخشان رنگ مو به رخ بکشید.

رنگ موی تک شاخ روشن

  1. رنگ موی ترکیبی کهکشانی

اگر به تصاویر کهکشان نگاه کنید، به احتمال زیاد کهکشان‌های صورتی و بنفش زیادی خواهید دید. آنها غیرقابل توصیف به نظر می‌رسند و ممکن است یک قدرت برتر را به شما یادآوری کنند. بنابراین، آن احساس بی‌نظیر را با رنگ مو روی موهایتان بسازید. این رنگ شما را ناامید نخواهد کرد.

رنگ موی ترکیبی کهکشانی

  1. رنگ موی کهکشانی خاموش

اگر رنگ‌های روشن مورد توجه شما نیستند، اما دوست دارید این مدل رنگ مو را امتحان کنید، این ترکیب را انتخاب کنید. نیازی نیست به اندازه‌ای که در تصویر اینجا می‌بینید سایه‌ها را امتحان کنید، اما سعی کنید کمی در انتخاب رنگها جسارت به خرج دهید.

رنگ موی کهکشانی خاموش

  1. رنگ موی کهکشانی پررنگ

سایه‌های پررنگ نسبت به سایه‌های روشن چشمگیرتر هستند. آنها کمی احساس دودی به موهای شما می‌دهند. این رنگ تکه‌ای از بهشت برروی موهای ​​شماست! با این ترکیب رنگ مو چشم همه را به خود جلب کنید!

رنگ موی کهکشانی پررنگ

  1. رنگ موی کهکشانی صورتی و نارنجی

اگر تا به حال آسمان گرگ و میش را با ستاره‌های در حال درخشش دیده‌اید، احتمالاً با تماشای این تصویر در آن صحنه‌ها برای شما یادآوری میشود. خلاقیت با ترکیب رنگ موی نارنجی و صورتی دست به دست هم می‌دهند و شما را شگفت‌زده می‌کنند.

رنگ موی کهکشانی صورتی و نارنجی

  1. رنگ موی گرم کهکشانی

اگر پوستی با رنگ گرم دارید، این ترکیب رنگ برای شما مناسب است. این رنگ مو برای تابستان نیز مناسب است. جای تعجب نیست که چرا این رنگ مویی پرطرفدار است. رنگ‌ها فوق‌العاده گرم و دوست‌داشتنی به نظر می‌رسند و برای هر کسی که آن را می‌بیند جذاب است!

رنگ موی گرم کهکشانی

  1. رنگ موی کهکشانی تکه تکه

در کنار رنگ موی راه راه، می‌توانید تکه‌های رنگی را نیز مشاهده کنید که به سرتاسر موهای این مدل پاشیده شده‌اند. اگر واقعاً می‌خواهید ریسک کنید و تمام تلاش خود را انجام دهید، این ترکیب رنگ موی تکه تکه برای شما مناسب است!

رنگ موی کهکشانی تکه تکه

  1. سایه‌هایی از پرهای سیمرغ

از میان خاکستر، ققنوس دیگری برمی‌خیزد! ققنوس موجودی اساطیری و ماورایی است. یک ققنوس و یک کهکشان را با هم ترکیب کنید تا این ترکیب رنگ مو را ایجاد و حسی فوقالعاده را تجربه کنید.

سایه‌هایی از پرهای سیمرغ

  1. کهکشان گرم روشن

رنگ موی روشن گرم بهترین گزینه برای موهای شماست! سبز، صورتی، قرمز و زرد گرد هم می‌آیند تا این ترکیب کهکشانی سورئال را به ما بدهند.

کهکشان گرم روشن

  1. رنگ موی کهکشانی اقیانوسی

آیا تا به حال اقیانوس را در گرگ و میش دیده‌اید؟ آبی، صورتی و بنفش با نور خورشید ادغام می‌شوند تا ترکیبی دقیقاً مانند این ترکیب رنگ مو نشان دهند. آنقدر آرام و زیبا است که تنها کاری که می‌خواهید انجام دهید خیره شدن به آن است. در میان همه هرج و مرج جهان، با این ترکیب رنگ موی آبی کهکشانی هر کجا که می‌روید، کمی آرامش را با خود همراه کنید.

رنگ موی کهکشانی اقیانوسی

  1. رنگ موی کهکشانی گرانگی

خطاب به همه خانم‌هایی که عاشق سبک راک اند رول هستند، فکر نکنید که شما را فراموش کرده‌ایم! این ترکیب رنگ مو برای شما عالی است. روشن و پانک است. هنگام امتحان کردن این ترکیب باید رنگ پوست خود را در نظر داشته باشید.

رنگ موی کهکشانی گرانگی

  1. رنگ موی کهکشانی آتشین

اگر کل کهکشان را یک زن کشیده بود کهکشان‌ها چیزی شبیه به این رنگ مو می‌شدند! در این رنگ ترکیب قرمز، نارنجی و صورتی گرد هم آمده‌اند تا این ترکیب زنانه را به عنوان رنگ موهای جذاب آموزش دهد.

رنگ موی کهکشانی آتشین

  1. رنگ موی طاووسی

طاووس واقعاً موجودی باشکوه است. با این ترکیب رنگ‌ها ظاهری شگفت انگیز را به موهای خود هدیه دهید! بهترین چیز در مورد این ترکیب رنگی این است که برای تمام فصول مناسب است!

رنگ موی طاووسی

  1. رنگ موی ترکیبی

آبی و قرمز رایج ترین رنگ‌های کهکشان هستند. آنها همچنین به خوبی با هم ترکیب می‌شوند. ترکیبی از این دو سایه را انتخاب کنید تا روی موهای شما طبیعی‌تر به نظر برسند. این رنگ مو شگفت انگیز به نظر می‌رسد و راهی عالی برای به رخ کشیدن استایل شماست.

سخن پایانی

در اینجا چند ایده رنگ موی کهکشانی را معرفی کردیم که می‌تواند ظاهری خیره کننده به شما بدهد و موهای شما را زیباتر کند. شما می‌توانید با ترکیب این رنگ موها یک ظاهر جدید برای خود خلق کنید. رنگی را انتخاب کنید که برای به رخ کشیدن استایل شما مناسب است. این مدل‌های رنگ مو شما را ملزم به ترکیب رنگ‌های الهام گرفته از فضا می‌کند که می‌تواند ظاهری آینده نگرانه به شما بدهد. در میان رنگ‌هایی مانند بنفش، صورتی و سبز، رایج‌ترین رنگ‌ها برای ایجاد یک مدل رنگ مو، قرمز و آبی هستند. شما می‌توانید به سلیقه خود تنها دو رنگ یا بیشتر از آن را با هم ترکیب کنید.

منبع

stylecraze