معرفی 11 مورد از بهترین ادکلن زنانه و عطرهای برای تابستان

فصل گرم، پر شورترین فصل سال، زمان استفاده از بهترین ادکلن و عطر های زنانه برای تابستان، استراحت در ساحل و استخر و بهترین موقع برای سفر و پیک نیک رفتن با کسانی که دوستشان داریم، از راه می رسد. هوای گرم و آفتاب داغ شرایط ماجراجویی را برایمان فراهم کرده و رایحه های خنک و تابستانی همه جا شنیده می شوند. تابستان یکی از بی استرس ترین و پر آرامش ترین اوقات سال است و انتخاب شما در بهترین عطر زنانه برای تابستان باید این موضوع را منعکس کند. وقت آن رسیده است که به سراغ رایحه های میوه ها، گل ها و مرکبات رفته و استفاده از رایحه های سنگین تر را به پاییز و زمستان واگذار کنیم. در ادامه با میس و مستر همراه شوید تا ۱۱ مورد از بهترین ادکلن و عطر های زنانه برای تابستان را به شما معرفی کنیم. محصولاتی برای مناسبت ها و شرایط مختلفی از فعالیت های روزانه گرفته تا مهمانی در فهرست ما درخصوص بهترین عطر زنانه برای تابستان قرار دارند.

ادوپرفیوم کالوین کلین اترنیتی سامر: بهترین ادکلن زنانه برای تابستان

یکی از بهترین عطر های زنانه برای تابستان، ادوپرفیوم کالوین کلین اترنیتی سامر است. عطری با رایحه کمی خنک و رمانتیک که رایحه ای گلی و میوه ای دارد. Calvin Klein Eternity Summer  در سال 2019 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد و هنوز محصولی جدید به حساب می آید. نت آغازین یا اولین رایحه ای که از این عطر با بوی هندوانه شنیده می شود، بوی گلابی، هندوانه و نارنگی ماندارین است، پس از آن بوی سنبل، گل صدتومانی و سنبل آبی شنیده می شود. نت پایانی این ادکلن زنانه برای تابستان شامل چوب صندل سفید، مشک و کهرباست. استفاده از آن برای شام های دونفره و قرارهای عاشقانه انتخابی فوق العاده خواهد بود.

بسته بندی این بهترین عطر زنانه برای تابستان ۱۰۰ میلی لیتر است و از لحاظ غلظت مایع روغنی در دسته بندی Eau de Parfum ها جای می گیرد. بطری آن با اندکی تغییر در رنگ بدنه ی شباهت بسیاری به نسخه پیشین اترنیتی دارد.

  • نت آغازین: گلابی، هندوانه و نارنگی ماندارین
  • نت میانی: سنبل، گل صدتومانی و سنبل آبی
  • نت پایانی: چوب صندل سفید، مشک و کهربا

ادوپرفیوم کالوین کلین اترنیتی سامر بهترین عطر زنانه برای تابستان

ادکلن ایو سن لورن سینما: از بهترین عطر تابستانی زنانه

اگر بخواهید به سراغ بهترین عطر های زنانه گران قیمت بروید و یک ادکلن تابستانه زنانه لوکس انتخاب کنید، باید از برند ایو سن لورن انتخاب کنید. عطر سینما ایو سن لوران زنانه (Yves Saint Laurent Cinema) محصولی طراحی شده در سال ۲۰۰۴ و توسط ژاک کاوالیر و از بهترین ادکلن های زنانه برای تابستان است. استفاده از آن احساس جذابیت و مسحور کنندگی بازیگران هالیوودی را به شما می دهد و اعتماد به نفس را چند برابر افزایش می دهد. عطری ملایم که تمام طول روز شما را شاداب و سرحال نگاه می دارند و ماندگاری و دوام زیادی دارد. این عطر زنانه یکی از بهترین ادکلن های مناسب فصل تابستان زنانه برای افرادی است که به دنبال بوهای گل یاس و صد تومانی و زنبق هستند. نت ها و رایحه های این بهترین عطر زنانه برای تابستان به شرح زیر هستند:

  • نت آغازین: گرامانتین، شکوفه بادام و گل نگون سار (سیکلمه)
  • نت میانی: زنبق بلادونا، گل یاس و گل صد تومانی
  • نت پایانی: کهربا، مشک، رزین استیراکس و وانیل

عطر ادکلن ایو سن لورن سینما، عطر تابستانی زنانه

ادو پرفیوم زنانه جورجیو آرمانی: بهترین عطر زنانه برای تابستان

جورجیو آرمانی در میان برندهای معتبر، به داشتن بهترین ادکلن و عطر های زنانه معروف است. این مدل عطر جورجیو آرمانی (Giorgio Armani Acqua di Gioia EDP) که رایحه ای شاداب، خنک و کمی شیرین دارد، توسط Alberto Morillas خلق شده است. آکوا دی جیوا محصول سال ۲۰۱۰ در گروه بویایی آبی اقیانوسی گلی قرار می گیرد. با استفاده از این بهترین عطر زنانه برای تابستان در روزهای گرم و داغ تابستان همواره حس طراوات و تازگی خواهید داشت. از نظر شباهت می توان آن را با عطرهای مشهوری چون لوک دانگ، آن فلیپو و دومینیک روپیون مقایسه کرد. پخش بوی عالی، ماندگاری طولانی، حجم 100 میلی ‌لیتری، بطری زیبا و برند معتبرش، آن را بهترین عطر زنانه مناسب تابستان تبدیل کرده است.

نت ها و رایحه های آن به شرح زیر هستند:

  • نت آغازین: لیمو، نعناع
  • نت میانی: یاس، فلفل صورتی، گل صد تومانی
  • نت پایانی: لادن، چوب سدر، قندادو پرفیوم زنانه جورجیو آرمانی، خوشبوترین عطر زنانه برای تابستان

بهترین عطر برای تابستان: عطر زنانه کلینیک مدل هپی

اگر می خواهید برای محل کار یا برای استفاده روزانه بهترین عطر زنانه برای تابستان را داشته باشید، عطر زنانه کلینیک یکی از بهترین انتخاب هاست. عطر کلینیک هپی زنانه (Clinique Happy For Women) در سال 1997 توسط ژان کلاود دلویله و رودریگو فلورس راکس طراحی و روانه بازار عطر زنانه شد. رایحه دلنشین با ساختار گل، مناسب استفاده در روزهای گرم تابستانی است. برای مهمانی ها یا روزهایی که کمی احساس کسالت دارید، هپی کلینیک یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. ادلکن هپی سرشار از لذت و یادآور صبحی شاد و آفتابی است که در سال 1998 جایزه FIFI را از آن خود کرد. افرادی که به دنبال بوهای پرتقال و ماندارین و ارکیده هستند، این عطر زنانه بهترین انتخاب خواهد بود. نت ها و رایحه های آن به شرح زیر هستند:

  • نت آغازین: پرتقال، ماندارین، آلو برقانی، گریپ فوروت، سیب سبز و ترنج
  • نت میانی: ارکیده، گل رز، مانگا و سوسن
  • نت پایانی: میموس، سوسن، مگنولیا، عنبر و مشک

عطر کلینیک هپی زنانه بهترین ادکلن زنانه برای تابستان

ادو پرفیوم زنانه جورجیو آرمانی: یکی از بهترین عطرهای تابستانی زنانه

آرمانی یک نوع عطر دیگر هم دارد که نام بهترین عطر زنانه برای تابستان را به خود اختصاص داده است. عطر سی جورجیو آرمانی (Giorgio Armani Si for women) در سال 2013 توسط Christine Nagel معرفی شد و یکی از عطرهای مناسب تابستان است. یک ترکیب فوق العاده از ظرافت که با قدرت و روح جاودانه اش، نقش برجسته ای را در بیان احساسات خانم ها بازی می کند. در واقع این محصول احساسات عمیق، عشق و جذابیت یک زن را آشکار می کند. تبلیغات عطر سی توسط بازیگر مشهور استرالیایی هالیوود Cate Blanchett انجام شد و در پی آن به سرعت طرفداران بسیاری را در سراسر جهان پیدا کرد و پس از آن به عنوان یکی از بهترین ادکلن و عطر های زنانه برای تابستان شناخته می شود. بطری این عطر خیلی زیبا و در همان پلتفرم سری Si ساخته شده است. روی بطری خطوط موربی کار شده که این عطر را از دیگر اعضای سری Si متمایز می‌ کند.

نت ها و رایحه های آن به شرح زیر هستند:

  • نت آغازین: برگ و جوانه انگور فرنگی
  • نت میانی: گل رز و فریزیا
  • نت پایانی: وانیل، چوب های جنگلی، آمبروکسان و نعنای هندی

ادو پرفیوم زنانه جورجیو آرمانی مدل SI، عطر زنانه مناسب تابستان

ادوپرفیوم زنانه پولو مدل Number 8: عطر زنانه برای تابستان

اگر به دنبال عطری در کلاس های قیمتی پایین تر و مناسب استفاده های روزمره هستید، ادوپرفیوم زنانه پولو مدل Number 8 را به شما پیشنهاد می کنیم که از بهترین عطر های زنانه با قیمت مناسب به شمار می روند. عطری متعادل، خنک و شیرین که دارای رایحه های بهاری و مرکبات است. پس از اسپری کردن عطر اولین بویی که می شنوید، رایحه مرکبات و نت های میوه ایی است. این ترکیب شیرین نشاط را برای شما به ارمغان می آورد. با گذشت زمان متوجه تغییر رایحه به نت های میانی که شامل برگ بنفشه و نیلوفر آبی میشود، خواهید شد. انرژی که از این ترکیب دریافت می کنید طراوت و تازگی را برای شما به همراه دارد. در آخر و با سپری شدن زمان نت های پایانی شامل گل یاس شنیده خواهد شد.

نت ها و رایحه های آن به شرح زیر هستند:

  • نت آغازین: مرکبات و نت های میوه ای
  • نت میانی: برگ بنفشه و نیلوفر آبی
  • نت پایانی: گل یاس

ادوپرفیوم زنانه پولو مدل Number 8

خاطره انگیزترین و بهترین عطرهای زنانه تابستانی

برخی به دنبال جدیدترین و به روزترین عطرها میگردند و گروهی عطرهای کلاسی قدیمی تر را ترجیح می دهند. در ادامه ۵ مورد از بهترین و خاطره انگیزترین عطر های تابستانی زنانه را معرفی می کنیم که در طول سال های مختلف تولید شده اند و در سراسر جهان به عنوان بهترین عطر زنانه برای تابستان طرفداران بسیاری دارند.

عطر بربری سامر، محصولی از سال ۲۰۱۳

بربری هم از آن دسته برندهایی است که به سراغ تولید بهترین عطر های زنانه برای تابستان رفته است که مدل سامر یکی از با کیفیت ترین هاست. عطر بربری سامر (Burberry Summer) با رایحه خنک و شیرینش در تمامی فهرست های بهترین عطر زنانه برای تابستان قرار می گیرد. رایحه ای لطیف از میوه ها و گل ها که تمام طول روز را روی پوستتان دوام می آورد. این عطر در نسخه مردانه نیز تولید می شود و زوج ها می توانند ست تابستانی آن را هم زمان با یکدیگر استفاده کنند. رایحه سامر 2009 را مارک باکستون Mark Buxton با ۲۵ سال سابقه در ساختن عطر، طراحی کرده است. بوی دل پذیر این ادکلن زنانه برای تابستان با ترکیب کشمش قرمز، انگور، نارنگی و میوه لیچی (میوه‌ای از نواحی گرمسیری چین مانند فوجیان) آغاز شده و نت میانی آن شامل گل‌ های پنجه مریم، فریزیا، یاس و رز است. در آخر نت پایانی آن با رایحه چوب صندل و خنکی سدر تکمیل می شود.

نت ها و رایحه های این بهترین عطر زنانه برای تابستان به شرح زیر هستند:

  • نت آغازین: کشمش قرمز، انگور، نارنگی و میوه لیچی
  • نت میانی: گل‌ های پنجه مریم، فریزیا، یاس و رز
  • نت پایانی: رایحه چوب صندل،‌ مشک و خنکی سدر

عطر بربری سامر، محصولی از سال ۲۰۱۳

عطر جورجیو بورلی هیلز مدل جورجیو، محصولی از سال ۱۹۸۱

ادوتویلت Giorgio Beverly Hills Giorgio for women با رایحه گل ، ملایم و شیرین یکی از بهترین عطر های مناسب برای فصل تابستان است. بطری زرد و راه راه آن از سال ۱۹۸۱ تبدیل به نمادی از شادی و هیجان شده و افراد زیادی با این عطر مخصوص تابستان خاطره ساخته اند. طبع معتدل آن پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد.  عطر معروف دهه ۸۰ رایحه ای جسورانه و جذاب دارد که شیوه زندگی مجلل و پر زرق و برقی از بورلی هیلز را به تصویر می کشد.

نت ها و رایحه های این بهترین عطر زنانه برای تابستان به شرح زیر هستند:

  • نت آغازین: پرتقال، هلو، زردآلو و ترنج شیرین
  • نت میانی: یلانگ یلانگ، گل مریم، گل یاس، گل یاسمن، گل رز و گل ارکیده
  • نت پایانی: رایحه چوب صندل،‌ مشک، خنکی سدر، نعناع هندی، وانیل، کهربا، خزه و بابونه

عطر جورجیو بورلی هیلز مدل جورجیو، محصولی از سال ۱۹۸۱

عطر کوکو مادمازل شنل، بهترین ادکلن زنانه مناسب تابستان در ۳ سال پیاپی

یکی از بهترین عطر های قدیمی و خوشبو زنانه برای فصل تابستان، کوکو مادمازل شنل است. عطر CHANEL COCO MADEMOISELLE for woman در سال ۲۰۰۱ توسط Jacques Polge طراحی و وارد بازار شد. کوکو مادمازل شنل برای گرامی داشت و یادآوری شخصیت بزرگ و متفاوت G.chanel تولید شد. ترکیب منحصر به فرد آن از میوه ها و گل ها میزان پخش بو و ماندگاری بالایی دارد. این عطر برای ۳ سال پیاپی عنوان بهترین عطر زنانه برای تابستان را از آن خود کرد و سال ۲۰۰۸ موفق به کسب جایزه FiFi‌ برای داشتن بهترین تبلیغ شد. رایحه مدرن و شرقی این بهترین مدل عطر تابستانه دخترانه با ساختاری کاملا زنانه به راحتی منجر به فریفتن اطرافیان می شود. طبق آمار به دست آمده از کاربران جهانی سن پیشنهاد شده برای مخاطبان این عطر زنانه بالای 25 سال است، اما در کشورهای مختلف و با توجه به سلیقه های گوناگون افراد با سنین متفاوت طرفدار این عطر زنانه تابستان هستند. در کل نمی توان محدودیت سنی برای عطرها قائل شد و هر کسی می تواند انتخاب دلخواه خود را داشته باشد.

نت ها و رایحه های این بهترین عطر زنانه برای تابستان به شرح زیر هستند:

  • نت آغازین: شکوفه درخت پرتقال، ترنج، پرتقال ماندارین و میوه پرتقال
  • نت میانی: گیاه یلانگ یلانگ، گیاه میموسا، گل یاس و گل رز ترکیه ای
  • نت پایانی: وانیل، نعناع هندی، مشک، گیاه خس خس، صمغ اپوپوناکس و دانه تونکا

عطر کوکو مادمازل شنل، بهترین ادکلن زنانه برای تابستان در ۳ سال پیاپی

عطر کول واتر دیویدف، محصولی از سال ۱۹۹۶ و از بهترین عطرها برای تابستان

پس از موفقیت بسیار در مدل مردانه، عطر کول واتر دیویدف (Davidoff Cool Water for Women) در سال ۱۹۹۶ توسط پیر بوردن طراحی و وارد بازار شد و در مدتی کوتاه به عنوان بهترین عطر زنانه برای تابستان شناخته شد. رایحه آن با الهام گرفتن از نسیم خنک اقیانوس طراحی و ساخته شده است و روزهای گرم و داغ تابستان را به کلی دگرگون می سازد. این رایحه سبک و ملایم برای محل کار یا حتی قرارهای عاشقانه بهترین عطر زنانه برای تابستان است. قیمت آن در مقایسه با دیگر عطرهای خوب بسیار مناسب بوده و یکی از مزایای بزرگ دیویدف شمرده می شود. 

نت ها و رایحه های این عطر زنانه مناسب تابستان به شرح زیر هستند:

  • نت آغازین: آناناس، بِه، انگور سیاه، گل سوسن سفید، خربزه، لیمو ترش، لاله مردابی و کالون
  • نت میانی: عسل، زالزالک، یاس، نیلوفر آبی، گل برف، لاله مردابی و گل رز
  • نت پایانی: توت سیاه، بنفشه، چوب صندل سفید، مشک، تمشک، وانیل، هلو و خس خس

عطر کول واتر دیویدف، محصولی از سال ۱۹۹۶

ادو پرفیوم گس پینک، از بهترین عطرهای تابستانی

اگر بوی هلو و گل یاس و برگ بلوط را برای بهترین عطر زنانه برای تابستان می پسندید، به شما ادو پرفیوم گس پینک را معرفی می کنیم که یکی از بهترین عطر های زنانه به شمار می رود. عطر Guess Women edp for Women مجسم کننده زنانگی خالص در عطر و بوی دلپذیر میوه هاست. این رایحه خنک برای فصل تابستان انتخابی فوق العاده است. طراح و سازنده آن موریس روسل یکی از عطرسازهای مشهور و برجسته، در سال ۲۰۰۶ گس پینک را روانه بازار کرد. بسته بندی آن ۷۵ میلی لیتری است و پخش بوی متوسطی دارد. با توجه به نوع پوست و شرایط محیطی بین ۳ تا ۶ ساعت روی پوست دوام می آورد.

نت ها و رایحه های آن به شرح زیر هستند:

  • نت آغازین: سیب سبز، ترنج، توت فرنگی و نارنگی
  • نت میانی: گل صد تومانی، گل مگنولیا، هلو، گل یاس و گل سوسن
  • نت پایانی: مشک، برگ بلوط و سرو

ادو پرفیوم گس پینک، عطر زنانه برای فصل تابستان

در این مطلب بهترین ادکلن برای تابستان و بهترین عطر های زنانه برای تابستان از نظر سلیقه های مختلف را بررسی کردیم و رایحه و ویژگی های هریک را گفتیم. امیدواریم که این فهرست برای انتخاب ادکلن زنانه تابستانی دلخواهتان به شما کمک کند. برای خرید عطر به سراغ مراکز معتبر و فروشگاه های قابل اعتماد بروید تا از اصل بودن آن مطمئن شده و ماندگاری و دوام کافی را بر روی پوستتان داشته باشد. اگر پیشنهادی برای افزودن به فهرست بهترین عطر زنانه برای تابستان دارید در بخش نظرات، عطرهای زنانه مناسب فصل تابستان را با ما و سایر خوانندگان میس و مستر در میان بگذارید.

سوالات متداول هنگام خرید بهترین ادکلن و عطر های زنانه برای تابستان

 

رایحه ادکلن خوشبو زنانه برای تابستان چگونه است؟

عطرهای شیرین و خنک بهترین گزینه برای روزهای گرم تابستان هستند. اکثر خریداران معتقدند که این عطرها انرژی خیلی زیادی به شخص برمی گردانند و او را شاداب و سرحال می سازند. اصولا جذابیت چنین رایحه ای خیلی زیاد است و کمتر پیش می آید کسی به آن علاقمند نباشد.

آیا عطر کوکو مادمازل شنل مخصوص افراد با سن بالا است؟

این عطر رایحه ای کمی جوانانه دارد اما نمی توان هیچ محدودیت سنی برای آن قائل شد. یکی از پرفروش ترین و ماندگارترین عطرهای جهان که برای خانم ها با هر سنی مناسب است.

پرفروش ترین عطرهای زنانه کدامند؟

عطرهای زیر پرفروش ترین عطرهای زنانه تا سال ۲۰۲۰ هستند:
ویکتور اند رولف فلاوربمب ادو پرفیوم
شنل کوکو نویر
گوچی بای گوچی ادو پرفیوم
کلوین کلین ایفوریا
جیوانچی آماریج
تیری موگلر الین
پاکو رابان لیدی میلیون
نینا ریچی ریچی
ایو سن لورن بلک اوپیوم
ایسی میاکی لئو د ایسی

 

منابع

goodhousekeeping