بهترین مارک سایه چشم چیست؟ معرفی بهترین برندهای جهان

یکی از کلیدی‌ترین اجزای صورت در آرایش کردن، آرایش چشم‌هاست. یک آرایش چشم جذاب می‌تواند زیبایی شما را چندین برابر کند و از این رو انتخاب و خرید بهترین مارک سایه چشم و دیگر ابزار آرایشی برای این دو مروارید چهره امری ضروری به نظر می‌رسد. بهترین سایه چشم ‌های موجود در بازار، تنوع زیادی دارند و از هزاران رنگ با بافت‌های مختلف ساخته شده‌اند. در وهله اول بهترین سایه چشم سایه‌ای است که متناسب با رنگ و حالت چشم، رنگ موها و همچنین رنگ لباس‌تان باشد. جالب است بدانید در فصل‌های مختلف سال هم باید از رنگ‌های متفاوتی برای بهترین سایه چشم استفاده کرد. برای مثال در حال حاضر که تقریبا در ابتدای فصل گرم سال قرار داریم، بهترین سایه چشم برای بهار و تابستان رنگ‌های صورتی، سبز و آبی خواهد بود؛ این رنگ‌ها در این فصل شادابی و زیبایی بی نظیری به چهره شما می‌بخشند.

اما نکته مهم‌تر از تشخیص رنگ و بافت مناسب، این است که بهترین مارک سایه چشم را بشناسید و هنگام خرید از اورجینال بودن محصول اطمینان حاصل کنید. به یاد داشته باشید که چشم‌ها یکی از حساس‌ترین اعضای بدن شما هستند و باید برای آرایش آن‌ها با بهترین سایه چشم حساسیت ویژه‌ای به خرج دهید. خرید لوازم آرایشی از برندها و فروشگاه‌های معتبر، علاوه بر زیباتر ساختن چهره شما سلامت‌تان را هم حفظ می‌کند. پس همیشه به دنبال بهترین‌ ها باشید.

بهترین مارک سایه چشم

بعد از اینکه بهترین سایه چشم مناسب‌تان را تشخیص دادید، نوبت به شناخت بهترین برندها و انتخاب سایه در بین آن‌ها می‌رسد. برخی افراد معتقدند که همیشه قیمت بالا ضامن کیفیت بهترین سایه چشم و دیگر محصولات نیست. اما توجه داشته باشید که چنین فکری همیشه درست نبوده و اتفاقا بهترین سایه چشم ها معمولا گران قیمت بوده و رنگدانه‌های غنی‌تر و باکیفیت‌تری دارند. معمولا بهترین سایه چشم در کنار حفظ سلامت چشم‌ها، دوام و ماندگاری بیشتری روی پلک داشته و در نتیجه توقع و انتظار شما را از یک آرایش چشم حرفه‌ای براورده خواهند کرد. در ادامه بهترین مارک سایه چشم های موجود در بازار ایران را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه خود، محصولات هرکدام از این برندها را انتخاب کرده و آرایش چشم لذت بخشی را تجربه کنید.

بهترین مارک سایه چشم اسنس

یکی از برندهای بسیار معروف و معتبر تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی، کمپانی اسنس است که از سال 2001 در زمینه تولید این نوع محصولات تجربه دارد. روی محصولات اسنس برچسب حمایت از حیوانات درج شده و به این معنی است که این برند به شدت مخالف انجام آزمایش روی حیوانات است (پس اگر وگان هستید، اسنس حتما بهترین سایه چشم برای شما خواهد بود) و همین موضوع می تواند دلیل انتخاب آن به عنوان بهترین مارک سایه چشم طرفدار محیط زیست باشد.

پالت سایه چشم اسنس و سایه چشم اسنس مدل all about Nudees از بهترین سایه چشم ها هستند. پالت سایه چشم اسنس دارای 8 رنگ با طیف رنگی نزدیک به هم است و هرگز بین چین و چروک‌های پشت چشم پخش نمی‌شود. به همین دلیل و همچنین به دلیل تنوع رنگی و ماندگاری بالای آن، برخی افراد اسنس را بهترین برند سایه چشم می‌دانند. علاوه بر این سایه چشم اسنس مدل all about Nudees برای طرفداران آرایش چشم شاین مناسب است. این سایه بافت ابریشمی داشته و جلوه براقی به پلک‌ها می‌بخشد. در نتیجه اگر طرفدار آرایش‌های پر زرق و برق باشید، انتظار شما را از بهترین سایه چشم برآورده می‌کند.

بهترین مارک سایه چشم اسنس

بهترین سایه چشم این لی

یکی از برندهای محبوب ایرانی کمپانی این لی است که از سال 1394 آغاز به کار کرده و محصولات آن قابل رقابت با لوازم آرایشی درجه یک جهان است. از نظر بسیاری از مصرف کنندگان این لی بهترین مارک سایه چشم ساخت ایران است. این بهترین سایه چشم بافت مخملی و سبکی دارد و جلوه ماتی روی پلک‌ها ایجاد می‌کند. ماندگاری این سایه پودری روی پلک‌ها نسبتا بالاست و امکان ایجاد پوشش یکدستی را فراهم می‌کند.

طیف رنگی پالت بهترین سایه چشم این لی بسیار کاربردی است؛ به نحوی که رنگ‌ها کاملا با هم هماهنگ بوده و شما با ترکیب رنگ‌های مختلف آن می‌توانید جذابیت چشم‌ها را دو چندان کنید. یک رنگ روشن به عنوان رنگ پایه در هر شماره از پالت سایه چشم این لی به کار رفته که استفاده از آن باعث افزایش ماندگاری سایه چشم شما خواهد شد.

سایه چشم این لی

بهترین سایه چشم هدی بیوتی

یکی دیگر از کمپانی‌های موفق فعال در حیطه تولید لوازم آرایشی و بهترین مارک سایه چشم در جهان برند هدی بیوتی است. کیفیت محصولات این برند ثابت شده است و اگر تنها کمی در زمینه آرایش مطالعه و تجربه داشته باشید، حتما نام هدی بیوتی در لیست بهترین مارک سایه چشم به گوش‌تان خورده است. پالت های بهترین سایه چشم این برند بسیار جذاب و کاربردی هستند و هم به نسبت کیفیت و حجم آن، قیمت معقولی دارند.

دو مورد از پرطرفدارترین محصولات، پالت سایه دیزرت داسک و همچنین پالت سایه چشم نود است که به خصوص آرایشگران حرفه‌ای آن را بهترین سایه چشم می‌دانند. بسیاری از میکاپ آرتیست‌ها معتقدند هدی بیوتی تولید کننده بهترین مارک سایه چشم عروس است و نمی‌توان از مزایای فوق العاده آن چشم پوشید. پالت دیزرت داسک 18 رنگ مختلف و ترکیبی از رنگ‌های براق و مات را دارد و این بهترین سایه چشم امکان ایجاد متنوع‌ترین آرایش‌‌ها را برای شما فراهم می‌کند. همچنین رنگدانه‌های پالت سایه چشم‌های هدی بیوتی بسیار قوی بوده و ماندگاری بالایی دارد. ویدیوی زیر آرایش چشم فوق العاده جذابی را با بهترین پالت سایه چشم نود هدی بیوتی آموزش می‌دهد:

بهترین سایه چشم آناستازیا

بهترین مارک پالت سایه چشم آناستازیاست که یک برند مطرح آمریکایی در زمینه تولید محصولات آرایشی از سال 2014 است. پالت‌ بهترین سایه چشم ‌های آناستازیا بسیار حرفه‌ای بوده و بیشتر برای کسانی که در زمینه آرایش‌های تخصصی و یا گریم فعالیت دارند، مناسب است. پالت‌های این برند، رنگ‌های بسیار متنوعی برای آرایش شب و روز و داشتن بهترین سایه چشم دارند؛ به نحوی که هر پالت 7 رنگ مات و 7 رنگ متالیک دارد و با آن‌ها می‌توان طرحی حرفه‌ای بر پلک‌ها کشید.

بهترین سایه چشم آناستازیا ماندگاری بالایی دارد و رنگدانه‌های بسیار قوی آن خیال شما را بابت کم رنگ و محو نشدن سایه در طول مهمانی راحت می‌کند. کیفیت محصولات آناستازیا تضمین شده و در آن‌ها از مواد مضری مانند پارابن و سولفات استفاده نشده است.

سایه چشم آناستازیا

بهترین سایه چشم کالیستا

اگر چشم‌های حساسی دارید، بهترین مارک سایه چشم برای شما برند کالیستاست. محصولات کالیستا هم ساخت ایران بوده و دو مورد از پرفروش‌ترین و بهترین محصولات سایه چشم آن سری Design و Quattro Eye Design است که در طراحی و تولید آن‌ها به ترتیب از دو و چهار رنگ متفاوت استفاده شده است.

بهترین سایه چشم های کالیستا بافت بسیار نرمی دارند و ذرات ریز میکرونی آن پوشش ابریشمی و سبکی روی پلک‌ها ایجاد می‌کنند. به همراه سایه چشم‌های کالیستا یک اپلیکاتور دو طرفه از جنس اسفنج فشرده ارائه شده است. شما می‌توانید نمونه اصل و اورجینال هر دو مدل بهترین سایه‌ چشم‌ های کالیستا را از فروشگاه اینترنتی میس و میستر تهیه کنید.

کالیستا

سایه چشم مورفی

با نگاهی به سایت‌های نظرسنجی حتما نام برند مورفی را در لیست بهترین مارک سایه چشم جهان خواهید دید. مبدا این برند کشور انگلستان است و پالت‌های سایه چشم آن تنوع رنگی بی نظیری دارند. پالت بهترین سایه چشم مورفی 35 رنگ مختلف دارد و یک ترکیب عالی از انواع رنگ‌های مات، ساتن و براق، کمرنگ و پررنگ برای داشتن حرفه‌ای‌ترین و بهترین مارک سایه چشم فراهم می‌کند.

این پالت سایه چشم هیچگونه حساسیتی ایجاد نکرده و بهترین مارک سایه چشم برای انواع پوست‌هاست. به خصوص افرادی که پوست خشک یا پوسته پوسته‌ای دارند، از بافت نرم و لطیف آن شگفت زده خواهند شد؛ چرا که در فرمولاسیون این سایه ویتامین E به کار رفته است. بهترین سایه چشم مورفی روی پوست سریعا جذب شده و به هیچ عنوان پخش نمی‌شود. این سایه ماندگاری طولانی مدتی دارد و حتی در صورت عرق کردن زیر چشم‌ها نمی‌ریزد. بنابراین به نظر می‌رسد برند مورفی هم گزینه مناسب دیگری به عنوان بهترین مارک سایه چشم عروس باشد.

پالت مورفی

بهترین سایه چشم گرلن

یکی از نام آشناترین برندهای فرانسوی تولیدکننده لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین عطر و ادکلن گرلن، است. گرلن در سال 1828 توسط خانواده گرلن تاسیس شدو در حال حاضر پالت سایه چشم مدل Tonka Imperiale آن طرفداران پروپاقرصی به عنوان بهترین سایه چشم دارد. این پالت سایه، چند رنگ هماهنگ با هم دارد که مات و اکلیلی هستند. در واقع رنگ‌های پالت کاملا حرفه‌ای انتخاب شده و کاملا برای بهترین سایه چشم مکمل همدیگرند.

رنگدانه‌های سایه چشم گرلن بسیار غنی و غلیظ و در عین حال سبک است؛ به نحوی که با استفاده از این سایه چشم هیچ لایه اضافه‌ای را پشت پلک‌های‌تان حس نخواهید کرد. زمان ماندگاری سایه چشم گرلن روی پلک‌ها بسیار بالاست و از این رو مناسب مراسم‌هایی است که می‌خواهید در آن طولانی مدت آرایش داشته باشید. این پالت به همراه دو اپلیکاتور برای آرایش حرفه‌ای و آینه عرضه می‌شود. بعد از خرید این مجموعه هر آنچه را که برای آموزش سایه چشم نیاز دارید، خواهید داشت.

پالت سایه چشم گرلن

سایه چشم گلدن رز

محصولات آرایشی و بهداشتی گلدن رز ساخت ترکیه هستند و از کیفیت خوبی برخوردارند. در پالت‌های سایه چشم گلدن رز از پنج رنگ متفاوت و هماهنگ با هم استفاده شده و بهترین مارک سایه چشم برای استفاده روزانه و آرایش‌های متنوع مات و براق است. بافت سایه چشم گلدن رز بسیار نرم و ابریشمی است و بدون ایجاد احساس سنگینی، روی پلک می‌نشیند.

محصول دیگر آرایش چشم گلدن رز، بهترین سایه چشم چهار تایی آن است که از آن می‌توان هم به صورت خشک و هم به صورت مرطوب استفاده کرد. ماندگاری سایه چشم‌های گلدن رز بالاست و در اثر تعریق پخش نشده و نمی‌ریزد. انواع پالت سایه چشم گلدن رز و همچنین انواع بهترین سایه چشم های تکی گلدن رز از فروشگاه اینترنتی میس و میستر قابل خریداری است.

بهترین سایه گلدن رز

بهترین سایه چشم ایزادورا

این برند سوئدی تولیدکننده لوازم آرایشی، از سال 1983 میلادی آغاز به کار کرده و در حال حاضر یکی از برندهای لوکس دنیاست. محصولات ایزودورا رنگ‌های خاص و بی نظیری برای تولید بهترین سایه چشم دارند که کمتر در دیگر محصولات آرایشی دیده می‌شوند. این برند از مواد اولیه عالی و درجه یکی برای تولید لوازم آرایشی خود استفاده می‌کند و در عین حال قیمت مناسبی دارد.

از آن جا که مواد اولیه محصولات ایزادورا کاملا طبیعی و درجه یک است، سایه چشم آن را می‌توان بهترین مارک سایه چشم برای چشم‌ های حساس دانست. سایه چشم ایزادورا مدل Eye Sculptor Bar بافت کرمی، مخملی و نرمی دارد و شما می‌توانید با استفاده از آن صورت‌تان را هم به زیباترین نحو ممکن کانتور و هایلایت کنید. ماندگاری این سایه چشم بالاست و رنگ‌های آن قابلیت ترکیب شدن با هم را دارند.

ایزادورا مدل Eye Sculptor Bar

بهترین مارک سایه چشم لورا مرسیر

لورا مرسیر هنرمند و نقاشی بود که بعدتر در سال 1996 به تولید محصولات آرایشی روی آورد. رنگ‌های محصولات و همچنین سایه چشم لورا مرسیر کاملا طبیعی هستند و حاوی هیچ گونه مواد مضری نیست. به همین دلیل تاکنون جوایز زیادی را در زمینه مراقبت از پوست و آرایش دریافت کرده است. این برند محبوبیت زیادی در کشورهای مختلف دارد؛ به نحوی که هم اکنون محصولات برند لورا مرسیر و همچنین بهترین سایه چشم های آن در 27 کشور جهان به فروش می‌رسد.

از جمله محصولات پرطرفدار این برند، سایه چشم لورا مرسیر است. برخی از آرایشگران حرفه‌ای بر این باورند که لورا مرسیر بهترین مارک سایه چشم مات است. رنگدانه‌های این پالت سایه 12 رنگه بسیار غنی و باکیفیت است و به گفته مصرف کنندگان این محصول محبوب خیلی نرم و یا خیلی سخت نیست. رنگدانه‌های رنگ‌های مختلف این پالت سایه چشم به راحتی با هم ترکیب شده و همین مورد امکان ایجاد یک سایه و آرایش چشم طبیعی روی چشم‌های شما را فراهم می‌کند. بسته بندی این پالت سایه چشم هم بسیار حرفه‌ای و با چرم صورت گرفته و در واقع یک محصول آرایشی لاکچری به شمار می‌رود.

بهترین مارک سایه چشم لورا مرسیر

سخن پایانی

در این مقاله بهترین مارک سایه چشم های موجود در بازار ایران را معرفی کردیم. توصیه می‌کنیم ابتدا از راهنمای سایه چشم رنگ و بافت مناسب‌تان را انتخاب کرده و سپس بهترین سایه چشم را از برندهایی که معرفی کردیم، تهیه کنید. از امتحان کردن رنگ‌های مختلف نترسید و ترکیبات رنگی متفاوت را روی صورت‌تان امتحان کنید تا ببینید کدام رنگ بهترین سایه چشم برای شماست. اما به هر حال مهم است که حتی امتحان کردن این رنگ‌ها، با بهترین برندهای سایه چشم باشد تا به چشم‌های‌تان آسیبی وارد نشود. سلامت چشم‌ها، مهم‌ترین و ابتدایی‌ترین اصل در زیبایی شماست. آن را نادیده نگیرید. در پایان اگر شما بهترین سایه چشم را از برند دیگری می‌دانید، خوشحال می‌شویم در بخش نظرات تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات مربوط به بهترین مارک سایه چشم


بهترین سایه چشم چه مارکی است؟

در این مقاله بهترین مارک های سایه چشم را از نظر رنگدانه‌های غنی، ماندگاری و کیفیت بالا معرفی کردیم. این لیست پس از بررسی بسیار نظرات مصرف کنندگان و نقد و بررسی لوازم آرایشی معتبر تهیه شده است. علاوه بر مواردی که گفته شد، سایه چشم‌های سیگما بیوتی، تو فیس، کاپریس، میبلین، لورال، یور، استودیو میکاپ، ادور و بورژوا هم از بهترین سایه چشم ها هستند.

آیا سایه چشم سرب دارد؟

براساس دستورالعملی که سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) در سال 2016 صادر کرد، بیشترین میزان سرب مجاز در محصولات آرایشی مانند سایه چشم به ازای هر محصول 10 PPM اعلام شد. نتیجه مطالعات گروهی از دانشمندان این سازمان بر روی بیش از 20 محصول از برندهای معتبر نشان داد که میزان سرب موجود در این محصولات کمتر از این میزان است. همچنین آزمایشات ثابت کرد مقدار سربی که از طریق این محصولات آرایشی جذب می‌شود، بسیار کم بوده و خطری برای سلامتی ندارد.

آیا سایه چشم تاریخ انقضا دارد؟

حتی اگر بهترین برند سایه چشم را داشته باشید، نباید از آن بیش از تاریخ مصرف اعلام شده استفاده کنید. معمولا تاریخ انقضای سایه چشم‌ها بین 18 ماه تا یک سال است و استفاده بیش از یک سال از یک سایه چشم می‌تواند صدمات جبران ناپذیری برای چشم‌های‌تان داشته باشد. بهترین حالت این است که هر 18 ماه سایه چشم‌تان را تعویض کنید. همچنین توجه داشته باشید اگر رنگ و بوی سایه نسبت به روز اول تغییر کرده است، آن را دور بیندازید. احتمال این اتفاق کمتر از تاریخ مصرف گفته شده به خصوص برای محصولات برندهای معتبر، بسیار کم است.