بهترین ست بهداشتی آقایان

خیلی از افراد به خصوص خانم ها به دنبال خرید بهترین هدیه هستند تا بتوانند محبت ها و زحمات پدر و همسرانشان را جبران کنند.‌ سوالی که مطرح می شود این است که برای روز مرد چی بخریم؟ پیشنهاد ما، ست بهداشتی مردانه است. خرید پک هدیه بهداشتی مردانه برای روز مرد ایده بسیار خوبی است که آقایان را خوشحال می کند. از آن جایی که ست های بهداشتی مردانه در برندهای مختلفی به بازار عرضه می شوند در ادامه شما را با بهترین مارک ست بهداشتی مردانه آشنا می کنیم. اگر شما هم از خرید کادوهای تکراری خسته شده اید و امسال قصد خرید یک کادوی متفاوت را دارید مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

بهترین مارک ست بهداشتی مردانه

ست بهداشتی مردانه شامل اقلام بهداشتی است که هر مردی به خصوص کسانی که رعایت بهداشت و آراستگی برایشان مهم است، به آن نیاز دارند. به همین دلیل شما می توانید به مناسبت روز مرد، به پدر یا همسر خود ست بهداشتی هدیه دهید. قبل از خرید این هدیه کاربردی و با ارزش باید با بهترین مارک های ست بهداشتی مردانه آشنا شوید. تا به راحتی بتوانید بهترین ست بهداشتی مردانه را برای عزیزانتان خریداری کنید. از این رو ما در ادامه به معرفی بهترین مارک های ست بهداشتی مردانه می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

ست بهداشتی مردانه نیوا

یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برندهای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در دنیا، برند آلمانی نیوآ است که بیش از صد سال قدمت دارد. محصولات نیوا در دو دسته عمده با نام های نیوا برای مردان و نیوا برای زنان تولید می شوند. ست بهداشتی مردانه این کمپانی جزو بهترین مارک های ست بهداشتی مردانه شناخته می شود و طرفداران زیادی دارد. این محصول هدیه ای کاربردی و مناسب برای روز مرد به شمار می رود که می تواند آقایان را خوشحال کند. شما با هدیه دادن بهترین مارک ست بهداشتی مردانه به عشق زندگی تان در واقع سلامتی ‌و زیبایی را به او هدیه داده اید‌. اما این محصول به عنوان بهترین ست بهداشتی مردانه شامل چه اقلامی است و قیمت حدودی آن چه قدر است؟

یکی از بهترین ست های بهداشتی مردانه موجود در بازار که از برند نیوآ است، شامل ژل اصلاح، اسپری ضدتعریق و کرم مرطوب‌کننده و ضدلک است که همگی درون یک کیف پارچه ای قرار گرفته اند.

ژل اصلاح کول کیک خنک کننده حاوی عصاره نعناع و ویتامین است که از پوست صورت آقایان در برابر بریدگی های ریز و التهاب ها محافظت می کند. این محصول فاقد الکل و ضدباکتری است و با پوست معمولی سازگاری دارد. حجم 200 میلی لیتر است.

کرم مرطوب کننده و ضدلک نیوآ مناسب برای پوست های خشک است و رطوبت از دست رفته پوست را به آن برمی گرداند. این کرم دارای رایحه مردانه و فیلتر‌های UV است و علاوه بر این به دلیل وجود عصاره شیرین بیان در ترکیباتش به روشن شدن پوست و از بین رفتن لک های پوستی کمک قابل توجهی می کند.

اسپری ضد تعرق نیوآ که در این پکیج قرار دارد با ماندگاری 48 ساعته از ایجاد بوی بد جلوگیری می کند و باعث طراوت و شادابی پوست آقایان می شود.

هر سه محصول از باکیفیت ترین محصولات تولیدی نیوآ است و به همین دلیل این پکیج به عنوان بهترین مارک ست بهداشتی مردانه شناخته می شود.

شما می توانید این ست کادویی مردانه را با قیمت حدودی  250000 هزار تومان خریداری کنید. برای زیبایی بیشتر می توانید محصولات این ست بهداشتی را داخل یک باکس زیبا قرار دهید و به سلیقه خود تزیین کنید. حتی می توانید داخل باکس یک کارت تبریک روز مرد هم قرار دهید تا هدیه شما بیشتر به چشم بیاید و به یاد ماندنی تر شود.

نیوآ

پکیج اصلاح ژیلت؛ بهترین ست بهداشتی اصلاح مردانه

بدون تردید یکی از بهترین مارک های ست بهداشتی مردانه، ژیلت است. شاید از شنیدن نام این برند تعجب کنید چون تا به حال فکر می کردید ژیلت نام یک محصول است، نه برند. ولی باید به شما بگوییم ژیلت نام یک برند آمریکایی است که در زمینه تولید محصولات مراقبت شخصی فعالیت می کند. این برند به قدری مشهور است که بسیاری از افراد، خودتراش و تیغ اصلاح را به این نام می شناسند. یکی از پرطرفدارترین محصولات این کمپانی آمریکایی، ست اصلاح آن است که همواره به عنوان بهترین مارک ست اصلاح مردانه از آن یاد می شود. این محصول بهترین هدیه برای مردانی است که به مرتب بودن ظاهر و آراستگی خود، اهمیت ویژه ای می دهند. حتی می توانید با هدیه دادن این محصول به آقایانی که به ظاهر یا بهداشت خود اهمیت چندانی نمی دهند، آن ها را تشویق به زیباسازی و آراستگی کنید. اما محتویات این پکیج به عنوان بهترین مارک ست بهداشتی مردانه چیست و قیمت حدودی آن چقدر است؟

محتویات پکیج ژیلت

  • ژل اصلاح فیوژن ژیلت sensitive
  • دئودورانت ژیلت endurance
  • شامپو بدن ژیلت hydrator
  • خود تراش ژیلت مدل flexball

ژل اصلاح فیوژن ژیلت با فرمولاسیون آبرسان که در بهترین سبت بهداشتی مردانه ژیلت است، باعث آبرسانی به پوست صورت آقایان در تمام مدت اصلاح می شود. همچنین به دلیل داشتن گلیسیرین و شی باتر در ترکیبات خود باعث نرمی پوست شده و به کاهش خارش و سوزش ناشی از اصلاح کمک می کند. دئودورانت ژیلت با ماندگاری 48ساعته و وزن 113 گرم عرضه می شود. این محصول علاوه بر جلوگیری از افزایش تعریق، باعث ایجاد بوی خوش می شود. شامپو بدن ژیلت قدرت پاک کنندگی بسیار خوبی دارد و با افزایش هیدراتاسیون مانع از خشک شدن پوست می شود. حجم این شامپو 473 میلی لیتر است. خودتراش ژیلت دارای تیغه استیل ضد زنگ و سری قابل چرخش برای کمک به اصلاح بهتر است.

تمام مزایای گفته شده و کیفیت محصولات این برند خوشنام، این محصول را به یکی از بهترین ست های کادویی برای روز مرد تبدیل کرده است و شما می توانید برای قدردانی از زحمات کسانی که دوستشان دارید، به آن ها هدیه دهید‌. قیمت این پکیج 530000 هزار تومان است.

ست بهداشتی مردانه

ست بهداشتی مردانه کامان

برند داخلی کامان یکی از بهترین و محبوب ترین برندهایی است که امروزه در سراسر کشور به فروشی بی سابقه دست پیدا کرده است. یکی از پرفروش ترین محصولات این کمپانی ست بهداشتی مردانه است که همواره از آن به عنوان بهترین مارک ست بهداشتی مردانه ایرانی یاد می شود. این ست بهداشتی حاوی محصولاتی است که هر مردی برای سلامت و زیبایی پوست خود به آن ها نیاز دارد. به همین دلیل، ست بهداشتی کامان هدیه مناسبی برای روز مرد به حساب می آید و هر مردی از دریافت آن خوشحال می شود.

محتویات ست بهداشتی مردانه کامان

  • کرم مرطوب کننده پوست کامان مخصوص آقایان حجم 400 میلی لیتر
  • ژل کرم آبرسان قوی کامان مخصوص آقایان حجم 200 میلی لیتر
  • ژل شستشو صورت آقايان کامان حجم 500 میلی لیتر
  • ژل افتر شیو کامان مدل Hydra+Sense حجم 260 میلی لیتر
  • اسپری دئودورانت مردانه کامان خنک کننده حجم 125 میلی لیتر
  • ماسک مو کامان مدل هير واتر حاوی بيوتين و زینک حجم 400 میلی لیتر

کرم مرطوب کننده و آبرسان صورت کامان مناسب برای دست، صورت و بدن است. این محصول فاقد ترکیبات روغنی است و با رطوبت رسانی و آبرسانی عمیق به پوست از خشک شدن پوست، ایجاد التهاب و تحریکات پوستی جلوگیری می کند.

بمب آبرسان کامان حاوی هیالورونیک اسید، آنزیم Q10 و ویتامین E است. این کرم به واسطه داشتن این ترکیبات، پوست را ترمیم و چربی آن را کنترل می کند. همچنین باعث از بین رفتن چین و چروک ها و بروز مجدد آن می شود. از آن جایی که آقایان دوست ندارند حس چربی و براقی روی پوستشان به وجود بیاید. این کرم بعد از استفاده به سرعت جذب پوست می شود و هیچ‌گونه چربی و احساس سنگینی روی پوست آقایان ایجاد نمی کند.

ژل شستشو صورت آقایان کامان به منظور شست و شوی صورت تولید شده ولی برای بدن هم قابل استفاده است. این محصول خاصیت شاداب‌کنندگی، پاک‌کنندگی، آبرسانی و ضدآلودگی دارد و از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است. همچنین این محصول به واسطه داشتن هیالورونیک اسید در ترکیبات خود باعث آبرسانی کامل به لایه‌های پوستی می‌ شود.

افتر شیو کامان با خاصیت رطوبت رسانی و آب رسانی فوق العاده، مانع از ایجاد التهاب و قرمزی و سوزش پوست بعد از اصلاح می شود و رطوبت سطح پوست را تنظیم می کند.

استیک دئودورانت مردانه کامان سرشار از ویتامین E است و خاصیت مرطوب کنندگی دارد. به همین دلیل علاوه بر کاهش میزان تعریق از خشک شدن و التهاب ناحیه مورد مصرف جلوگیری نموده و رطوبت خاصی به پوست می بخشد. ترکیبات این محصول فاقد الکل و آلومینیوم است و مناسب برای انواع پوست است.

این  محصولات باکیفیت در کنار هم توانسته اند این پکیج بهداشتی را به بهترین مارک ست بهداشتی مردانه تبدیل کنند. قیمت این هدیه مناسب حدود 400000 تومان است. شما می توانید ست بهداشتی مردانه کامان که یکی از بهترین ست های بهداشتی مردانه با قیمت مناسب است را از طریق فروشگاه اینترنتی میس و مستر خریداری کنید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

کامان

ست کادویی مردانه لورال

یکی از بهترین مارک های ست بهداشتی مردانه، برند لورال است. اگر شما هم به سلامت و زیبایی پوست و موی همسرتان اهمیت می دهید می توانید این محصول را به مناسبت روز مرد به او هدیه دهید. مطمئن باشید که همسرتان از این هدیه کاربردی استقبال می کند.

محتویات ست بهداشتی مردانه لورال

  • اسپری ضد تعریق لورال مدل Fresh Extreme حجم 150 میلی لیتر
  • رول دورچشم لورال Hydra Energetic حجم 10 میلی لیتر
  • ژل آبرسان پوست صورت و دور چشم لورال Hydra Energetic، به همراه یک عدد کیف زیپ دار

اسپری ضد تعریق تا ۴۸ ساعت قابلیت ماندگاری دارد. این محصول از تکنولوژی جذب سریع برای مقابله با رطوبت و تعریق برخوردار است. رایحه تازه و خنک کننده این اسپری مورد پسند آقایان است و احساس مطبوعی را برایشان به ارمغان می آورد.

رول دور چشم لورال حاوی کافئین، ویتامین C و B5 که موجب رفع سیاهی و پف دور چشم می‌شود و شادابی را به پوست هدیه می دهد.

ژل آبرسان لورال باعث رفع حلقه‌های تیره زیر چشم، کدری، خشکی، تیرگی و خستگی پوست می شود و علاوه ‌بر تقویت سیستم ایمنی پوست، به آبرسانی ۴۲ ساعته آن می پردازد.

قیمت حدودی این محصول 610000 تومان است.

ست مردانه لورال

 سینره بهترین مارک ست بهداشتی مردانه

برند سینره را می توان یکی از خوش آوازه ترین برندهای داخلی نامید، که در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی باکیفیت فعالیت می کند. برند سینره محصولات زیادی برای زیبایی و سلامتی پوست و موی آقایان دارد که می توانید آن ها را به صورت پک بهداشتی تهیه کنید و به عنوان یک پک هدیه مناسب به پدر یا همسرتان در روز مرد هدیه دهید.

در ادامه چند نمونه از محصولات بهداشتی سینره که با پوست آقایان سازگار است در قالب یک ست بهداشتی مردانه، معرفی می کنیم. البته این محصولات تنها یک پیشنهاد از طرف ماست و شما با توجه به سلیقه و نیاز همسر یا پدرتان می توانید هر محصول دیگری را به این پکیج بهداشتی اضافه کنید.

محتویات ست بهداشتی سینره به عنوان بهترین مارک ست بهداشتی مردانه

  • لوسیون افترشیو صورت آقایان سینره حجم 150 میلی لیتر
  • دئودورانت رولی مردانه با رایحه خنک سینره 50 میلی لیتر
  • شامپو تقویتی و ضد ریزش مو آقایان سینره حجم 250 میلی لیتر
  • کرم ضد آفتاب سینره با +SPF60 بی رنگ حجم 50 میلی لیتر

لوسیون افترشیو صورت آقایان سینره حاوی مواد ضد التهاب طبیعی و بسیار موثر است که سوزش و قرمزی پوست بعد از اصلاح را از بین می برد. این محصول با دارا بودن مواد آنتی باکتریال، سطح پوست را ضد عفونی می کند و مانع از ایجاد عفونت و جوش پس از اصلاح می شود. همچنین در ساخت این لوسیون از عصاره گیاهان دریایی با خواص مرطوب کنندگی قوی استفاده شده است که نرمی و لطافت را به پوست هدیه می دهد.

دئودورانت سینره با رایحه خنک و ملایم مورد پسند تمامی آقایان است. در ساخت این محصول از عصاره گیاه دم اسب و عصاره مریم گلی استفاده شده است که خاصیت ضد قارچ و ضد باکتری دارند. این دئودرانت به کاهش تعریق بدن آقایان کمک قابل توجهی می کند. یکی دیگر از مزایای این محصول که سبب محبوبیت آن شده، این است که لک و زردی بر روی لباس بر جای نمی گذارد.

برند سینره شامپو تقویتی و ضد ریزش مو آقایان را به صورت تخصصی برای رفع مشکلات موی آقایان طراحی و تولید کرده است. این شامپو مغذی که در بهترین ست بهداشتی مردانه سینره عرضه شده است، با بهره گیری از ویتامین ها و عصاره های گیاهی مانع از ریزش موی آقایان شده و با افزایش گردش خون در پوست سر به تقویت ریشه های مو کمک می کند.

کرم ضدآفتاب سینره از پوست شما در برابر اشعه های مضر UVA و UVB محافظت می کند. همچنین این محصول سرشار از ویتامین E و ترکیبات گیاهی ضد التهاب است که باعث بهبود التهابات ایجاد شده توسط آفتاب می شود و از چروک شدن و پیری پوست جلوگیری می کند.

وجود این محصولات باکیفیت در این پکیج بهداشتی آن را به یکی از بهترین مارک های ایرانی ست بهداشتی مردانه تبدیل کرده است.

قیمت حدودی بهترین ست بهداشتی مردانه برند سینره 250000 تومان است.

ست مردانه ارزان سینره

پک هدیه مردانه شون

ست بهداشتی مردانه شون، بهترین مارک ست بهداشتی مردانه برای هدیه روز مرد به حساب می آید و آقایان با استفاده از آن مراقبت از پوست بهتری خواهند داشت.

محتویات پکیج شون

  • شامپو بدن شون با عصاره جنسینگ
  • نرم كننده شون حاوی عصاره جينسينگ و کراتین
  • كرم دست و صورت با عصاره آووكادو شون
  • شامپو تقويت كننده موهاى ضعيف شون
  • کرم ضد آفتاب بی رنگ مناسب پوست خشک تا نرمال +SPF50

شامپو بدن جنسینگ شون، تمیز کننده عمقی پوست بوده و برای از بین بردن آلودگی ها و چربی های بدن به کار می رود. این شامپو با رایحه انرژی بخش خود به آقایان حس شادابی و تازگی می دهد. بعد از استفاده از شامپو بدن شون نه تنها پوست بدنتان خشک نمی شود بلکه نرم و مرطوب خواهد شد. به همین دلیل مناسب برای افرادی است که پوستشان دچار حساسیت و خشکی می شود. بعد از استفاده از شامپو بدن شون نه تنها پوست بدنتان خشک نمی شود بلکه نرم و مرطوب خواهد شد. به همین دلیل مناسب برای افرادی است که پوستشان دچار حساسیت و خشکی می شود.

نرم کننده شون به دلیل دارا بودن عصاره جنسینگ و کراتین در ترکیباتش، برای ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده مناسب است.

کرم مرطوب کننده شون مدل آووکادو موجود در بهترین ست بهداشتی مردانه شون علاوه بر اینکه باعث حفظ رطوبت و آبرسانی پوست شما می شود، از بروز سرطان و پیری زودرس پوست هم جلوگیری می کند. این کرم به واسطه داشتن ویتامین های A و E در ترکیباتش باعث ترمیم و آبرسانی پوست های خشک تا نرمال می شود.

در ساخت شامپو تقویت کننده موهای ضعیف شون از  عصاره گیاهانی چون سدر، رزماری، مورد، نعنا، اسطوخدوس، حنا و بابونه بهره گرفته شده که می توانند چربی موها را کنترل، تغذیه و رشد موهایتان را افزایش و تقویت کنند. همچنین به بازسازی و ترمیم ساختار مو از ریشه تا نوک آن کمک می کند.

کرم ضد آفتاب بی رنگ شون از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. همچنین از پیری زودرس پوست و ایجاد هر گونه جوش جلوگیری می کند.

قیمت پکیج شون 150000 تومان است.

بهرتین مارک ست بهداشتی مردانه

ست سریتا؛ بهترین ست بهداشتی ضد ریزش مو مردانه

ست بهداشتی سریتا بهترین مارک ست بهداشتی مردانه و بهترین گزینه برای هدیه دادن به آقایان به شمار می رود. محصولات این پکیج علاوه بر این که از پوست و موی آقایان در برابر آسیب ها محافظت می کند، باعث افزایش حس اعتماد به نفس آن ها هم می شود. قطعا می پرسید این پکیج به عنوان بهترین مارک ست بهداشتی مردانه حاوی چه محصولاتی است؟ ست بهداشتی مردانه سریتا شامل ژل ریزش سکه ای سریتا مدل Alopeca Areata و شامپو تقویت کننده مو مدل pro-min است.

ژل ضد ریزش سریتا، ریزش سکه ای در تمامی نقاط بدن را درمان می کند. این محصول حاوی نارینجینین، عصاره جلبک گالبانا، آمینکسیل و ویتامین D3 است، که التهابات ریشه مو را مهار می کنند و باعث رویش مجدد آن ها می شوند.

شامپو تقویت کننده مو سریتا نه تنها عوامل ریزش مو را از بین می برد بلکه باعث پیشگیری از ریزش مو هم می شود. علاوه بر این با تقویت فولیکول های مو، به رویش مجدد تارهای مو کمک قابل توجهی می کند.

قیمت پکیج سریتا 155000 تومان است.

بهترین ست سریتا

پکیج سی رین

پکیج سی رین به عنوان بهترین مارک لوازم بهداشتی مردانه در انتهای این لیست قرار می گیرد. پک هدیه بهداشتی مردانه سی رین هدیه ای خاص، شیک و جذاب برای آقایان است. اگر شما هم به دنبال یک هدیه مناسب برای روز پدر هستید می توانید این محصول را انتخاب کنید.

محتویات بهترین ست بهداشتی مردانه برند سی رین

  • شامپو بدن مردانه مدل Body Wash ​400ml سی رین
  • شامپو ضدشوره سی رین

فرمولاسیون شامپو بدن سی رین متناسب با نیازهای پوستی آقایان است و خاصیت خنک کنندگی و طراوت بخشی ویژه ای دارد. این شامپو فاقد ترکیبات صابونی است و به همین جهت در عین پاکسازی کامل آلودگی ها، به هیچ عنوان باعث بروز خشکی، حساسیت و اگزما نمی شود.

شامپو سی رین مدل ضد شوره در بهترین ست بهداشتی مردانه سی رین معرفی شده است، در ترکیبات خود داروی ضدخارش و شوره دارد که نتیجه آن کنترل شوره و چربی پوست سر و‌ جلوگیری از به وجود آمدن دوباره آن ها است. علاوه بر این حاوی پیروکتون اولامین ،گوار و پرو و ویتامین B5 است که پیاز مو را تقویت می کند و مقاومت، استحکام و ضخامت موها را افزایش می دهد.

تنها با پرداخت 55000 تومان می توانید صاحب این پکیج شوید.

سی رین

کلام آخر

در این مقاله از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر با بهترین مارک های ست بهداشتی مردانه، محتویات و قیمت هر کدام آشنا شدید. امیدواریم این مطلب بتواند به شما در انتخاب بهترین هدیه برای روز مرد کمک کند. امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برای حفظ سلامت خود و عزیزانتان، بهتر است هدیه روز مرد را به صورت اینترنتی و از سایت های معتبر مانند سایت میس و مستر سفارش دهید و به راحتی درب منزل خود دریافت کنید.