بهترین مارک شیر پاک کن

امروزه آرایش به یک عنصر جدا نشدنی در زندگی بانوان تبدیل شده است، آرایش هم بانوان را زیباتر می کند و هم به آن ها روحیه می دهد. استفاده از پاک کننده آرایش یا شیر پاک کن به اندازه استفاده از لوازم آرایشی اهمیت دارد. زیرا باقی ماندن لوازم آرایشی روی صورت باعث مسدود شدن منافذ پوست می شود و سلامت پوستتان را به خطر می اندازد. پس حتما در پایان روز و قبل از خواب آرایشتان را به صورت کامل پاک کنید و با پوستی تمیز به رختخواب بروید. اگر می خواهید با بهترین مارک شیر پاک کن ایرانی و خارجی آشنا شوید تا انتهای این مقاله از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر ما را همراهی کنید.

شیر پاک کن چیست؟

یکی از پرکاربردترین پاک کننده های آرایش شیر پاک کن ها هستند. شیر پاک کن ها برای پاک کردن آرایش از چشم و صورت، پاک کردن و شستشوی مداوم صورت برای از بین بردن چربی و تعرق، از بین بردن آلودگی‌های محیطی نشسته بر روی پوست مورد استفاده قرار می گیرند. شیر پاک کن شبیه به کرم است و به هیج عنوان کف نمی کند. شیر پاک کن ها علاوه بر پاکسازی پوست فواید دیگری مانند آب رسانی پوست، جوان سازی، ترمیم پوست، نرم کنندگی و… هم دارند.

در هنگام خرید شیر پاک کن به نوع پوست خود توجه کنید و محصولی متناسب با نوع پوستتان خریداری کنید. در ادامه به معرفی بهترین مارک شیر پاک کن ایرانی و خارجی پرداخته ایم.

بهترین مارک شیر پاک کن خارجی

در ادامه بهترین مارک های شیر پاک کن خارجی را به شما معرفی خواهیم کرد.

لانکوم

برند لانکوم یکی از بهترین و لوکس ترین برندهای تولید و عرضه لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست است، که برای نخستین بار فعالیت خود را در کشور فرانسه آغاز نمود. درست است که محصولات برند لانکوم جزو گران قیمت ترین محصولات آرایشی و بهداشتی هستند، اما باید توجه داشت که قیمت آن به خاطر به کار گرفتن بهترین و کمیاب ترین مواد در تولید تمامی محصولات می باشد.

شیرپاک کن لانکوم مدل LAIT GALATEIS DOUCEUR بهترین مارک شیر پاک کن برای پوست های مختلف است، که به راحتی بر روی پوست پخش می شود و در عرض چند دقیقه تمام صورت را از مواد آرایشی پاک می سازد.

شیر پاک کن لانکوم

لورآل بهترین مارک شیر پاک کن

یکی از بزرگ ترین برند های تولید لوازم آرایشی برند فرانسوی لورآل می باشد، که به سبب کیفیت فوق العاده محصولات خود به خوبی توانسته است در میان خانم های خوش سلیقه ایرانی هم محبوبیت پیدا کند.

شیر پاک کن لورآل مدل Rare Flowers علاوه بر خاصیت پاک کنندگی پوست، به جهت وجود مواد معدنی و ویتامین در ترکیبات آن به تغذیه و متعادل سازی پوست هم کمک می کند. هم چنین عصاره های گل رز و یاسمن هم رایحه خوب و دلپذیری به این شیر پاک کن بخشیده است.

این شیر پاک کن بهترین مارک شیر پاک کن برای آن دسته از بانوانی است که پوست های خشک و حساسی دارند، چرا که پس از استفاده از آن پوست صورت به هیچ عنوان قرمز نمی شود.

بهترین مارک شیر پاک کن

نیوآ

نیوآ یکی از پرسابقه ترین برندهای محصولات آرایشی و بهداشتی است، که شروع فعالیت آن از کشور آلمان می باشد ولی هم اکنون در تمامی کشور های جهان طرفداران زیادی دارد. چیزی که محصولات این برند را از میان سایر برند ها متمایز کرده است، وجود رایحه های خاص و دلنشین در تمامی محصولات برند نیوآ می باشد.

Creme Pflege شیر پاک کن از برند نیوآ به جهت پاک کردن لوازم آرایشی ضد آب از روی پوست صورت معروف است، چرا که پانتنول موجود در آن کمک زیادی به پاک سازی کامل آرایش از روی پوست صورت می کند. بهترین مارک شیر پاک کن برای خانم هایی که پوست خشک تا نرمالی دارند، همین مارک است، چرا که حاوی نرم کننده های پوستی می باشد.

شیر پاک کن نیوآ

ایوروشه بهترین مارک شیر پاک کن

برند ایوروشه با شعار “باهم، برای یک ردپای مثبت” توانسته محبوبیت زیادی را در سراسر جهان کسب نماید. این شعار بدین جهت به این برند اختصاص دارد که تولید کنندگان آن مدعی اند در تمامی محصولات خود از مواد اولیه طبیعی و گیاهی بهره گرفته اند. این برند محصولاتی نظیر محصولات آرایش چشم و صورت، عطر و ادکلن، محصولات پاک کننده صورت و شیر پاک کن که هر کدام به نوبه خود جزو بهترین ها هستند، را تولید و عرضه می نماید.

شیر پاک کن آبرسان ایوروشه مدل Hydra Vegetal بهترین شیر پاک کن برای پوست خشک می باشد. عصاره درخت افرا که در ترکیبات این محصول به کار رفته است، باعث می شود تا پوست به طور کامل تغذیه شود و تمامی نواقص یک پوست خشک برطرف گردد. در نهایت هم پوستی درخشان و مرطوب را به ارمغان آورد.

کرم شیرپاک کن یوروشه

نوکس

برند نوکس یکی از مشهورترین برندهای لوازم آرایشی در دنیا است که توسط خانم الیزا ژابز در کشور فرانسه بنیان گذاری شد و خیلی زود توانست طرفداران زیادی را در بسیاری از کشورهای دنیا به دست آورد. به جرات می توان گفت که رمز موفقیت این کمپانی به این علت است که بنیان گذار آن یک خانم است که به راحتی می تواند نیازهای خانم ها را در حیطه آرایش و مد بشناسد. محصولات برند نوکس تلفیقی از طبیعت و نوآوری است. تمامی محصولات این برند قبل از ارائه به بازار در آزمایشگاه های مخصوص ارزیابی می شوند.

شیر پاک کن نوکس مدل Rose Petals بهترین مارک شیر پاک کن صورت است، که علاوه بر صورت برای چشم ها و لب ها هم مورد استفاده قرار می گیرد. این شیر پاک کن که عمدتا برای پوست های معمولی توصیه می شود، به جز خاصیت پاک سازی پوست از هر گونه مواد آرایشی، اثر مرطوب کنندگی هم دارد.

شیرپاک کن نوکس

بورژوا

یکی از برند های لوازم آرایشی که از قدمت بسیار بالایی هم برخوردار است، برند فرانسوی بورژوا می باشد. استفاده از بهترین مواد اولیه در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی این کمپانی، آن را به یکی از محبوب ترین برندها تبدیل کرده است. قیمت مناسب در کنار کیفیت فوق العاده محصولات این برند باعث شده است تا در کشور ما هم طرفداران بسیاری را پیدا کند. کمپانی بورژوا در زمینه تولید انواع لوازم آرایشی اعم از عطر، ادکلن، کرم پودر، ریمل، شیر پاک کن و… فعالیت دارد.

برند بورژوا در زمینه تولید شیر پاک کن هم توانسته است بهترین مارک شیر پاک کن را به نام خود نماید. شیر پاک کن FRESH یکی از مدل های شیر پاک کن از همین برند است که به گونه‌ای تولید شده است که برای انواع پوست صورت مناسب باشد. آن دسته از بانوان نکته سنجی که از این مدل شیر پاک کن استفاده کرده اند، بر این امر واقف هستند که این مدل پس از این که صورت را از هر گونه ناخالصی پاک سازی می کند، احساس خنکی و طراوت را به پوست هدیه می دهد، که آن هم به علت وجود عصاره خیار در ترکیبات این مدل از شیر پاک کن می باشد.

شیرپاک کن بورژوا

بایورگا

بایورگا یکی دیگر از کمپانی های تولید و عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی است، که در کشور فرانسه پایه گذاری شده و اکنون بیش از ۶۵ سال است که کارشناسان آن تخصص فوق العاده ای در زمینه پوست و مو دارند. همین مسئله هم باعث شده تا این برند محصولی تولید نکند که به پوست آسیب بزند. محبوبیت این برند فرانسوی در میان تمامی کشورهای جهان به علت همین موضوع است.

شیر پاک کن اپزک بهترین شیر پاک کن از برند بایورگا می باشد و برای آن دسته از بانوانی که به دنبال یافتن بهترین مارک شیر پاک کن برای پوست مختلط هستند، بهترین گزینه است. از ویژگی های بی نظیر این مدل شیر پاک کن می توان به قابلیت پاک کردن لوازم آرایشی ضد آب از روی پوست صورت و چشم اشاره نمود. در پایان هم پوستی عاری از لوازم آرایشی ولی با طراوت و درخشان را به ارمغان می آورد. بعد از پاک کردن آرایش دور چشم، کرم دور چشم بهترین گزینه برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک های اطراف چشم می باشد.

شیر پاک کن بایورگا

سپتونا

برند سپتونا یکی از برندهای مشهور لوازم آرایشی و بهداشتی است و با این که کار خود را از کشور یونان شروع کرده است، اما شهرت و محبوبیت آن به کشور یونان محدود نمی شود و در کشور های زیادی طرفداران خاص خود را دارد. کیفیت محصولات برند سپتونا در سراسر جهان زبانزد خاص و عام است و به سبب همین ویژگی هم توانسته است طرفداران زیادی را جلب نماید.

به جرات می توان شیر پاک کن سپتونا سری Daily Care مدل Juniper And Myrtle به عنوان بهترین مارک شیر پاک کن صورت معرفی نمود، چرا که علاوه بر پاک کردن پوست از مواد آرایشی، چربی پوست را هم تنظیم می کند و در نهایت جوش های صورت را درمان می کند.

این مدل شیر پاک کن به جز پوست صورت برای پوست گردن هم مناسب است، در صورتی که برای پاک کردن آرایش چشم به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

شیر پاک کن

بیو آکوا

محصولات این کمپانی نسبت به نمونه های مشابه از قیمت پایین تری برخوردار است و آن هم به خاطر جلب رضایت مشتری است، نه به خاطر به کارگیری مواد اولیه با کیفیت پایین. می توان گفت محصولات برند بیو آکوا از لحاظ کیفیت چیزی کم تر از گران قیمت ترین محصولات آرایشی نیست.

شیر پاک کن ویتامینه و روشن کننده بیوآکوا BioAqua V7 Toning Light از بهترین شیر پاک کن های صورت این برند می باشد، که با قدرت آبرسانی و لطیف کنندگی عالی برای انواع پوست صورت مناسب است و همان طور که از نام آن بر می آید، حاوی ۷ ویتامین کامپلکس است، که آن را به بهترین مارک شیر پاک کن تبدیل نموده است.

-۷-ویتامین-بیوآکوا

بهترین مارک شیر پاک کن ایرانی

برند هیدرودرم

برند هیدرودرم یکی از برندهای شرکت پارس حیان است. کیفیت محصولات این برند دست کمی از نمونه های مشابه خارجی ندارد و می تواند رقیب مناسبی برای آن ها باشد.

یکی از دلایل محبوبیت برند هیدرودرم تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با استفاده از مواد گیاهی و طبیعی و متناسب با نیاز مشتری است.

شیر پاک کن های برند هیدرودرم را به جرات می توان بهترین مارک شیر پاک کن ایرانی نامید. یکی از شیر پاک کن های هیدرودرم مدل Herbal Cleansing Milk است.

شیر پاک کن هیدرودرم مدلHerbal Cleansing Milk  حاوی عصاره گیاه رزماری و مناسب برای انواع پوست ها می باشد.

این محصول دارای مواد نرم كننده، پاك كننده های ملایم و سازگار با پوست صورت است که تمام آلودگی ها و سبوم اضافی پوست را از روی صورت پاک می کند و با جلوگیری از رشد باکتری ها مانع از ایجاد جوش می شود.

 هیدرودرم

برند سینره

نام تجاری محصولات شرکت دانش بنیان طبیعت زنده، سینره است. محصولات سینره کیفیت و کارایی فوق العاده ای دارد و مورد تایید پزشکان متخصص و نشست های علمی معتبر در سطح داخلی و بین المللی است. این برند ایرانی مجموعه متنوعی از لوازم آرایشی را ارائه کرده و پیشرفت قابل توجهی را در دنیای مد و زیبایی به دست آورده است.

شیر پاک ‌کن سینره بدون اینکه باعث خشکی پوست شود، تمام آلودگی های پوست را از بین می برد. عصاره گل همیشه بهار شیر پاک کن سینره برای ترمیم زخم ها و کاهش التهاب موثر است.

اگر به دنبال بهترین مارک شیر پاک کن برای پوست خشک تا معمولی هستید قطعا شیر پاک کن سینره بهترین انتخاب است. شما می توانید شیر پاک کن سینره را از طریق فروشگاه اینترنتی میس و مستر تهیه نمایید.

شیر پاک کن سینره

برند آردن

وقتی صحبت از زیبایی می شود، برند ایرانی آردن حرف اول را می زند. این برند در سال 1370 فعالیت خود را با تولید کرم ضدآفتاب آغاز کرد. شیر پاک کن های تولیدی آن از بهترین مارک های شیر پاک کن برای پوست چرب و معمولی است.

شیر پاک کن آردن با قدرت پاك كنندگی مناسب، آلودگی های سطحی و بقايای مواد آرايشی را برطرف می کند و احتمال بروز واكنش های التهابی و آلرژيك را به دلیل امولسیون کننده موجود غیر یونی و بسیار ملایم به حداقل می رساند به همین دلیل یکی از بهترین مارک های شیر پاک کن به شمار می رود.

 شیر پاک کن آردن

برند مای

مای یکی مطرح ترین و پرفروش ترین برندهای ایرانی است. بسیاری از افراد نمی دانند که مای یک برند ایرانی است. محصولات مای توسط شرکت آریان کیمیا تک و تحت لیسانس شرکت آلمانی Kahl&CO تولید می‌شوند.

قیمت مناسب محصولات مای به نسبت کیفیت بالای آن، این برند را به یکی از بهترین مارک های شیر پاک کن تبدیل کرده است.

شیر پاک کن مای با دارا بودن پرو ویتامین B5 و عصاره‌ جوجوبا باعث آبرسانی پوست صورت می شود و پوستی نرم را به ارمغان می آورد.

این محصول آلودگی ها را بدون ایجاد احساس چربی به صورت عمیق پاک می کند و از پوست شما محافظت می کند.

پس اگر به دنبال بهترین مارک شیر پاک کن با قیمت مناسب هستید، شیر پاک کن مای را خریداری کنید.

 شیر پاک کن

سی گل بهترین مارک شیر پاک کن صورت

یکی از برندهای خوش نام ایرانی برند سی گل است. شرکت لابراتوار اخوی در سال 1369 تولید محصولات آرایشی و بهداشتی را تحت عنوان سی ‌گل آغاز نمود. این شرکت با برندهای مطرح دنیا مانند اورآل، ویشی، لانکوم همکاری می کند.

همانند تمامی محصولات سی گل شیر پاک کن آن هم بهترین شیر پاک کن صورت است.

شیر پاک کن سی گل حاوی ویتامین E و اوره است. بهترین مارک شیر پاک کن صورت برای خانم هایی که به دنبال جوان سازی پوست هستند، شیر پاک کن سی گل است، چون ویتامین E موجود در آن مانع از پیری زودرس می شود و پوستی جوان را به شما هدیه می دهد. برای پاک کردن آرایش صورت و به عنوان پاک کننده آرایش چشم می توانید از آن استفاده کنید.

برند لامینین

یکی از پر طرفدارترین محصولات تولیدی شرکت گل افشان آرایش محصولات برند لامینین است. هدف برند لامینین ارائه محصولات مراقبت از پوست و مو با معيار سلامتی مشتريان بوده است و تاکنون در رسیدن به این هدف موفق بوده و توانسته افراد زیادی را به خود جذب کند و متناسب با نیاز آن ها محصولات خود را تولید کند. برای افرادی که به تمیزی پوست شان اهمیتی ویژه می دهند، بهترین مارک شیر پاک کن، شیر پاک کن لامینین است. شیر پاک کن لامینین فاقد الکل است و تمام آلودگی های روی پوست را از بین می برد و پوست را ضدعفونی می کند. این محصول به عنوان بهترین مارک شیر پاک کن به تمام نیازهای شما به عنوان يک پاک‌ کننده پاسخ می دهد.

شیر-پاک-کن-لامینین-2

برند لابورن

برند ایرانی لابورن از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. محصولات این برند الهام گرفته از طبیعت است و برای تبلیغات خود از سوپر استارهای سینما مانند نیوشا ضیغمی بهره گرفته است.

شیر پاک کن لابورن مدل Sebum control بهترین مارک شیر پاک کن برای پوست چرب است. شیر پاک کن لابورن حاوی عصاره آلوئه ورا و عصاره درخت چای می باشد این شیر پاک کن همان گونه که از اسمش پیداست دارای خاصیت کنترل کنندگی چرب پوست یا همان Sebum Control می باشد و آلودگی های سطح پوست را از بین می برد و از رشد باکتری ها و ایجاد جوش جلوگیری می کند.

شما می توانید شیر پاک کن لابورن را از طریق فروشگاه اینترنتی میس و مستر تهیه نمایید.

 شیر پاک کن لابورن

برند سیفلند

از بهترین مارک های پرطرفدار و مشهور شیر پاک کن می توان به برند سیفلند اشاره کرد. سیفلند به معنای سرزمین سلامتی است، این معنا و مفهوم به خوبی در کیفیت محصولات این برند دیده می شود.

شیر پاک کن سیفلند مدل Dry Skin برای پوست های حساس طراحی شده و بدون اینکه باعث خشکی پوست شود، لوازم آرایشی و تمام ناخالصی های پوست را پاک می کند. این محصول به دلیل داشتن عصاره گل همیشه بهار و بادام پوست شما را صاف و لطیف و مرطوب می کند. تمام این ویژگی ها در کنار هم توانسته است این مارک را به بهترین مارک شیر پاک کن تبدیل نماید.

سیفلند

سخن پایانی

در این مقاله لیستی از بهترین مارک های شیر پاک کن ایرانی و خارجی را به شما معرفی کردیم و مزایای هر برند را توضیح دادیم. شیر پاک کن ها قیمت های متفاوتی دارند و کیفیت یک شیر پاک کن به قیمت بالای آن نیست، اما قبل از خرید محصولات آرایشی به خصوص شیر پاک کن به خوبی تحقیق کنید و آن را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید. در خصوص استفاده از شیر پاک کن باید بگوییم که به علت وجود ترکیبات کاملاً سازگار با پوست استفاده بیش از یک مرتبه از شیرپاک کن به پوست شما آسیبی نخواهد رساند اما در هر صورت استفاده بیش از حد این ماده ممکن است برای بعضی افراد مشکلاتی جزئی ایجاد کند، به همین خاطر توصیه می‌شود شیر پاک کن را یک بار صبح، پس از بیدار شدن و یک بار شب هنگام خواب استفاده کنید تا بیشترین تاثیر را بر چهره شما داشته باشد. با این وجود شیر پاک کنی را خریداری کنید که با نوع پوستتان سازگار باشد، برای آن حساسیت ایجاد نکند و پوست را به طور کامل پاکسازی کند. اگر به غیر از مارک های گفته شده مارک دیگری را می شناسید که از آن استفاده کرده اید و تاثیر فوق العاده ای روی پوستتان داشته است خوشحال می‌شویم آن را در بخش نظرات معرفی کنید. مجله زیبایی و آرایش میس و مستر همراه همیشگی سلامت پوست و موی شماست.

سوالات متداول در مورد بهترین مارک شیر پاک کن

آیا شیر پاک کن باعث چروک زیر چشم می شود؟

اگر از شیر پاک کن های مخصوص دور چشم استفاده کنید، مشکلی پیش نمی آید، استفاده از شیر پاک کن مارک خوب به اندازه خرید محصولات مرغوب در آرایش چشم اهمیت زیادی دارد. برای خرید یک سایه چشم خوب می توانید مقاله راهنمای خرید بهترین سایه چشم را مطالعه کنید.

شیر پاک کن ایرانی بهتر است یا خارجی؟

مارک های خارجی از بهترین کیفیت برخوردار هستند، اما ممکن است به خاطر قیمت بالایی که دارند، عده ای از خرید آن ها صرف نظر کنند. برای این افراد پیشنهاد ما خرید مارک های ایرانی است و به جرات می توان گفت کیفیت آن ها با توجه قیمت پایین تر با نمونه های خارجی برابری می کند.

دلیل اختلاف قیمت بالای مارک های مختلف با یکدیگر چیست؟

بعضی از مارک های شیر پاک کن با به کارگیری بهترین مواد اولیه در ساخت محصولات خود که شامل ویتامین ها و مواد مغذی برای پوست است، از قیمت بالایی نسبت به نمونه های مشابه برخوردارند. این نمونه ها درست است قیمت بالایی دارند ولی در عوض فواید زیادی برای پوست دارند.

در هنگام خرید شیر پاک کن به چه نکاتی توجه کنیم؟

در هنگام خرید شیر پاک کن به نوع پوست خود و ترکیبات شیر پاک کن توجه نمایید.