بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

Table of Contents

ممکن است تاکنون این جمله را بارها شنیده باشید ولی دوباره گفتنش در اینجا ارزش دارد که: «بدون هیچ شک و تردیدی مهم‌ترین گام در روتین مراقبت از پوست استفاده از ضد آفتاب در هر 365 روز سال، چه در هوای آفتابی، چه ابری و چه بارانی است.» همانطور که خود بهتر می‌دانید بهترین ضد آفتاب را نوع پوستتان مشخص می‌کند. در این مقاله قصد داریم تا بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست‌ خشک را معرفی کنیم. اگر دغدغه شما نیز یافتن بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست خشک است، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید.

بهترین ضد آفتاب چه کرمی است؟

برای مراقبت از پوست خشک علاوه بر استفاده از بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست‌ خشک رعایت نکاتی دیگری همچون پوشیدن کلاه، عینک، لباس‌هایی دارای درجه‌ای از SPF لازم و ضروری است. این اقدامات نه تنها از شما در برابر پیری زودرس (مانند انواع خطوط ریز و درشت در پوست، توناژ ناهموار پوست، تغییر رنگ پوست، افتادگی و از دست دادن درخشندگی) محافظت می‌کند، بلکه مانع ابتلا به سرطان پوست نیز می‌شود.

گام‌های زیادی برای مراقبت از پوست خشک لازم است که به سادگی نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کنید.

در صورتی که پوستی خشک دارید، شاید با خود فکر کنید بهترین ضد آفتاب مناسب شما، ضد آفتاب‌های پودری و گچی شکل یا امولسیون‌هایی چرب و سنگین‌اند. در ادامه به بررسی ضد آفتاب‌هایی می‌پردازیم که هر یک به عنوان بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک شناخته شده که در صورت استفاده از آن‌ها، نه تنها از پوستتان به بهترین شکل ممکن مراقبت کرده‌اید، بلکه از هر جهت از آن‌ها راضی و خوشنود خواهید بود.

کدام ضد آفتاب برای پوست خشک مناسب است؟

برای یافتن بهترین ضد آفتاب برترین روش، انتخاب ضد آفتاب‌هایی با فرمولاسیون broad-spectrum (طیف گسترده) با حداقل SPF 30 است. بهترین ضد آفتاب‌ ، ضد آفتابی با طیف گسترده (broad-spectrum) است که از شما هم در برابر اشعه UVA و هم اشعه UVB محافظت می‌کند. باید بدانید که هر دو این اشعه‌ها اثرهای مختلف و مخربی بر روی پوست شما می‌گذارند.

ممکن است محصولاتی را مشاهده کنید که SPF آن‌ها از 30 کمتر باشد، ولی کارشناسان بهداشت و هیئت‌های پزشکی در سراسر جهان عقیده دارند که SPF یک کرم ضد آفتاب خوب برای پوست‌های خشک باید 30 یا بالاتر باشد تا بتواند به خوبی از پوست شما در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت کند.

همچنین بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست‌ خشک حاوی مواد اولیه بسیار مفید برای پوست است. گرچه SPF بسیار مهم است، ولی بهترین ضد آفتاب ، ضد آفتابی است که در ساختار خود از ترکیباتی استفاده کرده باشد که مقاومت پوست در برابر پیری زودرس را بالا ببرد.

به عبارتی دیگر بهترین ضد آفتاب‌ ، آنی است که در ترکیبات خود از آنتی اکسیدان‌های قوی و موثر، امولسیون‌های مغذی، روغن‌های گیاهی بی بو، مواد مرطوب‌کننده، ترکیبات محافظ و ترمیم کننده استفاده کرده‌ باشند که ضمن کاهش التهاب و قرمزی پوست، به شما در داشتن پوستی مرطوب، درخشان، سالم و زیبا کمک می‌کنند.

مهم‌ترین ویژگی بهترین ضد آفتاب پوست خشک این است که در ترکیباتش از سرامیدها و پپتیدها استفاده کرده باشد. شایان ذکر است این مواد در کاهش چین و چروک اثر خارق‌العاده‌ای دارند.

یک توصیه مهم: بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست‌ خشک و حساس، محصولی است که برای پوست شما ملایم باشد.

منظور از جمله بالا آن است که بهترین ضد آفتاب هرگز سبب تحریک و التهاب پوستتان نخواهد شد. بنابراین، بهترین ضد آفتاب ، ضد آفتابی است که در ساختارش از مواد بدون بو استفاده کرده باشد زیرا که بوها چه طبیعی و چه مصنوعی، همواره برای پوست‌های حساس مشکل‌زایند.

به علاوه بهترین ضد آفتاب برای پوست‌های خشک و حساس، ضد آفتابی است که فاقد الکل، روغن‌های اساسی، مرکبات و عصاره گیاهان باشد زیرا ممکن است موجب قرمزی، التهاب یا خشکی بیشتر پوست شود.

نکته: اکیدا توصیه می‌کنیم که هنگام خرید کرم ضدآفتاب برای پوست خشک و حساس به واژه «هایپوآلرژیک» نوشته شده روی بسته‌بندی آن توجه کنید.

بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک

اما سوال مهم اینجاست که دقیقا چه کرم ضد آفتابی برای پوست خشک مناسب است؟ برندهای نام برده شده در زیر، جزء بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست‌ خشک و حساس است.

بهترین ضدآفتاب برای پوست خشک ضد آفتاب رنگی بیودرما مدل فتودرم

بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست‌ خشک ، ضد آفتاب رنگی فتودرم بیودرما با SPF 50 است.

بیودرما مدل فتودرم از بهترین کرم ضد آفتاب مناسب پوست خشک و حساس در بازار است. بی‌شک، بهترین ضد آفتاب ، بیوردما فتودرم است زیرا برای پوست‌های مستعد ابتلا به پسوریازیس، پوست‌هایی با قرمزی شدید موقتی، پوست‌هایی با مویرگ‌های قابل رویت، یک گزینه عالی به شمار می‌رود.

دیگر مشخصات بهترین ضد آفتاب جهان:

  • وزن و حجم به ترتیب: 30 گرم و 30 میلی لیتر
  • محافظ در برابر اشعه UVA و UVB خورشید
  • کشور سازنده: فرانسه
  • بهترین ضد آفتاب در مبارزه با پیری زودرس پوست
  • فاقد عطر و پارابن
  • بهترین ضد آفتاب مقاوم در برابر نور خورشید و آب
  • بهترین ضد آفتاب ضد آکنه
  • بهترین ضد آفتاب غیر آلرژی‌زا
  • بهترین ضد آفتاب در کاهش التهاب پوستی و پیشگیری از قرمزی پوست
  • بهترین ضد آفتاب برای استفاده روزانه بزرگسالان
  • بهترین ضد آفتاب در فعال کردن سیستم دفاعی پوست در برابر خطرات و آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد

ضد آفتاب رنگی بیودرما مدل فتودرم بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست‌ خشک: بیودرما ضد التهاب

بیودرما ضد قرمزی با رنگ مات و بژ متوسط نیز در دسته بهترین ضد آفتاب قرار دارد. این کرم به خوبی از پوست شما در برابر دو اشعه زیان‌بار UVA و UVB خورشید به خوبی محافظت می‌کند.

دیگر این محصول:

  • وزن و حجم به ترتیب: 30 گرم و 30 میلی لیتر
  • بهترین ضد آفتاب ضد قرمزی و التهاب
  • بهترین ضد آفتاب برای پوست‌های خشک و حساس
  • میزان SPF: 50
  • کشور سازنده: فرانسه
  • بهترین ضد آفتاب که فاقد هرگونه عصاره‌ای است.

 

بهترین مارک ضدآفتاب برای پوست‌ خشک: بیودرما مدل فتودرم اسپات

این ضد آفتاب فرانسوی نیز جزء بهترین ضد آفتاب‌ خارجی برای پوست خشک موجود در بازار است که از پوست در برابر UVA/UVB به خوبی مراقبت می‌کند.

 شایان ذکر است آنچه این کرم را جزء بهترین ضد آفتاب جهان کرده این است که در ترکیباتش از هیچ گونه عصاره گیاهی یا شیمیایی استفاده نشده است.

حجم این ضد آفتاب تیوپی 30 میلی لیتر و وزن آن 40 گرم است.

کرم ضد آفتاب خوب برای پوست خشک: ایزدین فلوئید سری فوتو آلترا

یکی دیگر از بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست‌ خشک ، ضد آفتاب ایزدین فلوئید سری فوتو آلتراست که جزء بهترین ضد آفتاب‌ برای پوست‌های معمولی، خشک، چرب و مختلط است (صفر تا صد روتین پوست چرب، خشک، مختلط و حساس را از مقاله دیگر ما بیاموزید).

این ضد آفتاب تیوپی با محفظه پلاستیکی از پوست شما در برابر UVA / UVB به خوبی محافظت می‌کند. شایان ذکر است ایزدین فلوئید سری فوتو آلترا یک برند فرانسوی و فاقد هرگونه عصاره‌های شیمیایی یا گیاهی است.

ایزدین فلوئید سری فوتو آلترا بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک

بهترین ضد آفتاب مناسب پوست‌ های خشک و حساس: ویشی

ضد آفتاب ویشی سری Ideal Soleli مدل Dry touch یکی از بهترین ضد آفتاب‌ برای پوست خشک و حساس شناخته می‌شود. این ضد آفتاب فرانسوی با محفظه نگه دارنده تیوپی دارای SPF 50 است که از پوست در برابر دو اشعه UVA /UVB به خوبی محافظت می‌کند. ضد آفتاب ویشی یکی از بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست خشک و البته حساس است.

شایان ذکر است که ویشی جزء بهترین ضد آفتاب‌ برای پوست‌های مختلط است.

حجم این ضد آفتاب فرانسوی 50 میلی لیتر و وزن آن 100 گرم است.

معرفی کرم ضد آفتاب مخصوص پوست خشک: بایودرما مدل فتودرم مکس

یکی از بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست‌ خشک بایودرما فتودرم مکس است که مناسب پوست‌های معمولی، خشک و حساس است که از پوست شما در برابر دو اشعه UVA /UVB به خوبی محافظت می‌کند.

دیگر مشخصات بهترین ضد آفتاب‌ موجود در بازار:

  • بهترین ضد آفتاب‌ در جهت فعال کردن سیستم دفاعی طبیعی پوست در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد
  • بهترین ضد آفتاب‌ در محافظت شدید از پوست در برابر خطرات ناشی از آسیب‌های بالقوه سلولی
  • بهترین ضد آفتاب‌ بدون ایجاد رد سفیدی روی پوست
  • بهترین ضد آفتاب‌ سبک و بدون چربی (بنابراین اگر به دنبال یک ضد آفتاب سبک برای پوست خشک هستید، این محصول را در نظر داشته باشید).
  • بهترین ضد آفتاب‌ که پس از مدتی پوست را براق نمی‌کند
  • بهترین ضد آفتاب‌ فاقد عطر و پارابن
  • بهترین ضد آفتاب‌ بی رنگ برای پوست خشک
  • بهترین ضد آفتاب‌ ضد آکنه
  • بهترین ضد آفتاب‌ مقاوم در برابر آب و نور خورشید
  • بهترین ضد آفتاب‌ ضد حساسیت

ضد آفتاب بایودرما مدل فتودرم مکس یک ضد آفتاب خوب برای پوست خشک

ضد آفتاب خوب برای پوست خشک : سان سنس (Sun Sense)

یکی از بهترین مارک های کرم ضد آفتاب برای پوست‌ خشک ، ضد آفتاب‌ استرالیایی سان سنس است که دارای پوشانندگی مشابه کرم پودر و حاوی ویتامین E است. سان سنس فاقد چربی، بدون عطر و غیر کومدون زاست (Non-comedogenic) که از پوست‌ حساس صورت و گردن در برابر پیری زودرس ناشی از تابش خورشید به خوبی محافظت می‌کند.

دیگر مشخصات این محصول:

  • بهترین ضد آفتاب‌ دارای دوام دو ساعت در برابر آب
  • بهترین ضد آفتاب‌ که از پوستتان در برابر پرتو UVA محافظت می‌کند.
  • این کرم قادر به حفاظت از پوست در برابر UVB نیست.
  • هر دو ساعت یکبار، نیاز به تمدید مجدد دارد.

خلاصه اینکه اگر به دنبال بهترین ضد آفتاب کرم پودری برای پوست خشک هستید، این محصول را از دست ندهید.

یک ضد آفتاب برای پوست خشک: لایسل

یکی از بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست‌ خشک لایسل است. این برند سوئیسی مناسب پوست‌های خشک و نرمال است و به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی‌اش روند پیری پوست را کند می‌سازد.

به دلیل آن که حاوی مرطوب کننده است، به مدت طولانی پوست را مرطوب نگاه داشته و از آن در برابر اشعه UVA /UVB محافظت می‌کند. ضد آفتاب لایسل در دسته بهترین ضد آفتاب مقاوم در برابر آب و تعرق قرار دارد، به همین دلیل یک گزینه محبوب و ایده‌ال هنگام شنا کردن است. این ضد آفتاب در سه رنگ T1، T2 و T3 به بازار عرضه شده است. همچنین کرم ضد آفتاب مخصوص پوست خشک بی رنگ لایسل با SPF 50 نیز در بازار موجود است.

لایسل بهترین ضد آفتاب همه کاره است که علاوه بر جلوگیری از پیری زودرس پوست، باعث کاهش تیرگی آن شده و روند کلاژن سازی در آن را بهبود می‌بخشد.

مشخصات دیگر این ضد آفتاب:

  • بهترین ضد آفتاب‌ که بافتی نرم، سبک و لطیف دارد
  • بهترین ضد آفتاب‌ برای پایه آرایش
  • بهترین ضد آفتاب‌ برای پوست‌های خشک و حساس ، بسیار روشن و ناصاف

لایسل اسم یک ضد آفتاب برای پوست خشک

ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل natural –beige normal

یکی دیگر از بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست‌ خشک ، ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل نچرال بژ با SPF 50 است. اصالت این ضد آفتاب 55 میلی لیتری، فرانسوی است که از پوست در برابر UVA /UVB به خوبی محافظت می‌کند.

رنگ ضد آفتاب ام کیو، بژ روشن است و بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست حساس و خشک شناخته می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این محصول:

  • بهترین ضد آفتاب‌ مقاوم در برابر شست‌وشو و تعرق
  • بهترین ضد آفتاب‌ مرطوب کننده
  • بهترین ضد آفتاب‌ پیشگیری کننده از چین و چروک صورت و رفع چروک پیشانی (به دلیل بالا رفتن سن)

بنابراین اگر به دنبال بهترین کرم ضد آفتاب رنگی برای پوست خشک هستید، از این محصول غافل نشوید.

بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست خشک

در ادامه چند برند ایرانی را معرفی می‌کنیم که بهترین ضد آفتاب ها را برای پوست خشک تولید می‌کنند. برای آشنایی با بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی برای پوست خشک در ادامه همراه ما باشید.

 نئودرم، بهترین ضد آفتاب رنگی ایرانی

بهترین کرم ضد آفتاب پوست‌ خشک مربوط به برند ایرانی نئودرم است. این برند با SPF 50 تقریبا برای همه انواع پوست از جمله پوست‌های خشک و حساس مناسب است.

مشخصات این ضد آفتاب:

  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی که از پوست به خوبی در برابر UVA /UVB محافظت می‌کند.
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی رنگ دارای بژ طبیعی
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی که مانع از ابتلا به سرطان پوست و پیری زودرس پوست می‌شود.
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی که منجر به تقویت ذخایر آنتی اکسیدانی پوست (به واسطه سبوماین به کار رفته در ترکیباتش) می‌شود.
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی ضد التهاب به واسطه آلفا بیزابولول در ترکیباتش
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی فاقد پارابن
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی برای پایه آرایش

نئودرم بهترین ضد آفتاب رنگی برای پوست خشک

ضد آفتاب شون برای پوست خشک

یکی از بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست‌ خشک ، ضد آفتاب ایرانی شون با SPF 50 است که ضمن محافظت از پوست در برابر UVA /UVB، رطوبت مورد نیاز آن را تامین می‌کند.

 این ضد آفتاب:

  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی فاقد پارابن
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی حاوی کلاژن هیدرولیز شده
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی التیام بخش

 

بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست‌ خشک: لافارر

در پاسخ به این سوال که چه ضد آفتابی برای پوست خشک مناسب است که قیمت مناسبی هم داشته باشد، باید از ضد آفتاب ایرانی لافارر با SPF 30 نام برد که جزء بهترین ضد آفتاب‌ موجود در بازار است.

از مشخصات این کرم:

  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی که از پوست در برابر UVA /UVB محافظت می‌کند.
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی دارای عصاره گیاهان شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا، آلوئه ورا و بابایا

 

بهترین ضد آفتاب رنگی برای پوست خشک: آردن با SPF 46

یکی از بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست‌ خشک ضد آفتاب رنگی و فیزیکال آردن با SPF46 است که فاقد هرگونه جاذب‌های شیمیایی در فرمولاسیون خود است. در ترکیبات این کرم 50 میلی لیتری از مواد معدنی و طبیعی استفاده شده است و از پوست در برابر UVA /UVB به خوبی محافظت می‌کند.

دیگر مشخصات این ضد آفتاب:

  • بهترین ضد آفتاب‌ فاقد هر گونه عصاره در ترکیباتش
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی دارای رنگ بژ طبیعی
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی پایدار در برابر نور، شست‌وشو و تعرق
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی فاقد جاذب‌های شیمیایی
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی حاوی ویتامین‌های C و E
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی حاوی مرطوب کننده
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی که تاییدیه کشور انگلیس را داراست.

نکته: آردن را یک بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک تا معمولی می‌شناسند.

آردن

ضد آفتاب عالی برای پوست‌ خشک: ضد آفتاب سینره

یکی از بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست خشک و حساس ضد آفتاب سینره با SPF 60 است . در زیر با مشخصات این کرم بیشتر آشنا می‌شوید:

  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی محافظت کننده در برابر UVA /UVB
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی برای پوست‌های خشک تا معمولی
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی بدون ایجاد رنگ غیر طبیعی روی پوست
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی که ترکیبات گیاهی ضد التهاب دارد
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی حاوی ویتامین E
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی فاقد پارابن
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی که دارای فیلترهای فیزیکی و شمیایی مورد تاییدیه FDA است.

 

ضد آفتاب و جوان کننده رنگی پریم مدل Madex

بی‌شک یکی از بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست‌ خشک ، ضد آفتاب رنگی و جوان کننده پریم مدل مدکس با SPF 50 است که به عنوان یک کرم ضد آفتاب خوب برای پوست خشک و حساس شناخته می‌شود. شایان ذکر است این ضد آفتاب پودری و ضد لک قابل استفاده برای انواع مختلف پوست است. گفته می‎شود ضد آفتاب پریم مدل مدکس قابلیت جلوگیری از تغییر رنگ پوست را دارد و در نتیجه بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار است.

این ضد آفتاب حاوی عصاره انگور است که از ایجاد چین و چروک در صورت جلوگیری کرده و با مرطوب ساختن آن، از خشکی‌اش جلوگیری می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این کرم، جذب بسیار سریعش است، به همین دلیل بهترین ضد آفتاب برای پایه آرایشی و پرایمر در نظر گرفته می‌شود (اگر نمی‌دانید پرایمر صورت چیست مقاله دیگر ما را بخوانید). به علاوه، ضد آفتاب پریم حاوی مقادیر فراوانی ویتامین E است تا از پوست در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد جلوگیری کند.

بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی: برند مدیسان

از جمله بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست‌ خشک ، ضد آفتاب ایرانی 75 میلی لیتری مدیسان است.

مشخصات این کرم عبارت است از:

  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی دارای رنگ بژ نرمال
  • دارای SPF 40
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی برای استفاده روزانه پوست‌های خشک
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی مقاوم در برابر شست‌وشو و تعرق
  • محافظت از پوست در برابر UVA /UVB
  • ترکیبات اختصاصی: تی تری اویل و ماتریکسیل
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی پیشگیری کننده از آکنه
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی ضد چروک و کلاژن ساز
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی مرطوب کننده

ضدآفتاب ایرانی مدیسان

ضد آفتاب ایرانی سی گل مدل Sunpro

یکی دیگر از بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست‌ خشک ، ضد آفتاب ایرانی 40 میلی لیتری سی گل مدل SunPro است که حاوی ویتامین E بوده و ازپوست در برابر پرتوهای خطرناک UVA /UVB خورشید محافظت می‌کند.

دیگر مشخصات این کرم:

  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی فاقد هرگونه عصاره
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی بدون رنگ
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی برای پوست‌های خشک و معمولی

 

ضد آفتاب ایرانی رنگی هیدرودرم مدل Phisical

یکی دیگر از بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست‌ خشک ، ضد آفتاب رنگی و ایرانی هیدرودرم مدل فیزیکال است. این ضد آفتاب 50 میلی لیتری از بهترین ضد آفتاب برای پوست حساس و خشک است.

ضد آفتاب هیدرودرم مدل فیزیکال حاوی عصاره کاکتوس بوده و از پوست در برابر UVA /UVB به خوبی محافظت می‌کند.

دیگر ویژگی‌های این ضد آفتاب:

  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی پایدار در برابر نور، شست‌وشو و تعرق
  • دارای چهار ستاره در سیستم اندازه گیری Boots Star Rating
  • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی رنگ بژ روشن

بنابراین اگر به دنبال یک محصول ایرانی هستید، این گزینه بهترین ضد افتاب برای پوست حساس و خشک شماست.

کرم ضد آفتاب مخصوص پوست حساس و خشک سان سیف

یکی دیگر از بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست‌ خشک ضد آفتاب ایرانی سان سیف با SPF 50 است که حاوی عصاره بابونه و میموز بوده و برای پوست‌های بسیار حساس به نور خوشید یک انتخاب عالی به شمار می‌رود. در این کرم از فیلترهای فیزیکی استفاده شده که در پوست سبب ایجاد هیچ نوع حساسیت و آلرژی نمی‌شود. رنگ ضد آفتاب‌های سان سیف بژ طبیعی است.

ضد آفتاب ایرانی سان سیف

یک کرم ضدآفتاب باکیفیت: دکتر ژیلا

ضد آفتاب 50 میلی لیتری و بی رنگ دکتر ژیلا با SPF 35 از بهترین کرم ضد آفتاب گیاهی برای پوست‌ خشک است که مناسب برای پوست‌های معمولی تا خشک بوده و حاوی عصاره‌های گیاهی جهت جلوگیری از التهاب و قرمزی است. ضد آفتاب دکتر ژیلا همچنین به دلیل دارا بودن مجموعه‌ای از آنتی اکسیدان‌های قوی، در مبارزه با پیری زودرس پوست و ایجاد چین و چروک، عالی عمل می‌کند

دیگر ویژگی این کرم:

    • محافظت 95% پوست از پرتوهای خطرناک UVA /UVB
    • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی که حاوی جاذب شیمیایی پارسول 1789 است که هیچ‌گونه آلرژی، لک و التهاب بر روی پوست ایجاد نمی‌کند.
    • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی حاوی عصاره‌های گیاهی
    • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی حاوی فیلترهای شیمیایی و فیزیکی مختلف
    • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی با قدرت جذب بالا و کاهش تعرق
    • بهترین ضد آفتاب‌ ایرانی حاوی ترکیبات مرطوب‌کننده، ترمیم کننده و ضد التهاب و قرمزی

—–

منابع

paulaschoice

sephora