روزهای گرم و تابستان در ذهن همه یادآور رنگ ‌های شاد و جذاب در کنار لباس های خنک رنگارنگ و پر انرژی هستند. آرایش های تابستانی پرزرق و برق و تماشایی نیز با این لباس ها همراه شده و برای تکمیل شدن ست جذاب تابستانی تنها به لاک ناخنی با حال و هوای بهاری و تابستانی نیاز دارید. طرح های شلوغ و شاد یا ساده و شیک هرکدام را که با تم نیمه اول سال استفاده کنید، بر زیباییتان افزوده شده و برای روزهای طولانی انرژی بیشتری خواهید داشت. در ادامه با میس و مستر همراه شوید تا بهترین مدل لاک ناخن رنگارنگ بهار و تابستان و ایده های استفاده از رنگ های جذاب را به شما معرفی کنیم.

در این روزهای گرم بیشتر افراد ترجیح می دهند که صندل و کفش های جلوباز بپوشند و به همین خاطر برای انگشتان پا از طرح لاک ناخن ساده زده و رنگ آن را با کفش و لباس هایشان ست می کنند.

رنگ های مناسب برای مدل لاک ناخن ساده

در ادامه چهار نوع رنگ لاک پرکاربرد برای روزهای گرم بهار و تابستان را معرفی می کنیم.

لاک های براق

لاک های براق و اکلیلی برای این روزها فوق العاده خواهند بود. بخصوص رنگ هایی با تم صورتی تیره که جذابیت انگشتان را دوچندان می سازند. ترکیب آن ها با رنگ مشکی و استفاده از مدل لاک ناخن آمبره برای ناخن های بلند و کشیده نتیجه زیبایی خواهد داشت. برای ناخن ها کوتاه پدیکور کردن و استفاده از رنگ های ملایم تر را پیشنهاد می کنیم.

خاکستری ملایم

اگر می خواهید رنگ و مدل لاک شما تا چند روز روی ناخن هایتان بماند و اهل تغییر رنگ سریع آن ها نیستید، یا برای محل کار و امور روزمره به دنبال رنگ های ملایم هستید، استفاده از رنگ خاکستری را به شما پیشنهاد می کنیم. خاکستری براق انتخابی بی‌ نقص برای وارد شدن به فصل تابستان است. مانیکور و پدیکور ناخن ها و سپس لاک زدن، زیبایی آن ها را دوچندان می سازد. بهتر است از رنگ های خاکستری طبیعی برای مدل لاک ناخن خود استفاده کنید تا ترکیب زیبایی را با رنگ پوستتان شکل دهد. از طبیعی ترین لاک های خاکستری باید به مدل کالر اکسپرت ( Color Expert) گلدن رز اشاره کنیم.

طرح های ساده مدل لاک ناخن

رنگ های متالیک

به طرفداران مدل های لاک ناخن براق تر و فانتزی تر استفاده از لاک های متالیک را پیشنهاد می کنیم. این رنگ ها دست ها را شیک نشان می دهد و رنگ های نقره ای یا طلاییشان باعث می شود که تیپی لوکس و لاکچری پیدا کنید. لاک های کروم و متالیک بسیار براق هستند و توجه زیادی را جلب می کنند. دقت داشته باشید که روی لاک ممکن است ورقه ورقه شده یا خط بیفتد به همین خاطر حتما پس از زدن آن از تاپ کات استفاده کنید. یکی از بهترین تاپ کات های حجم دهنده و براق کننده تاپ کات گلدن رز (Gel Look) است. پیشنهاد می‌کنیم که قبل از استفاده از لاک های متالیک روی ناخن ‌های خود از بیس لاک سفید رنگ مات استفاده کنید تا باعث زیبا دیده شدن و ضخیم‌ تر شدن لاک شما شود.

رنگ سبز

هیچ رنگی بهتر از رنگ سبز نمی تواند نشان دهنده زندگی در فصل بهار و تابستان باشد. رنگی شاد و جذاب که بر روی ناخن های مانیکور شده جلوه زیبایی دارد. استفاده از رنگ سبز در مدل های لاک ناخن ، ایده بسیار زیبایی است که در کنار رنگ های دیگر درخشندگی منحصر به فردی به ناخن ها می دهد. این رنگ برای دیزاین کردن ناخن ها در مجالس و مهمانی ها مناسب بوده و جذابیت خاصی به آنان می بخشد.

مدل های طراحی ناخن ساده و شیک

تقریبا هر شکل و تصویری که فکرش را بکنید، می تواند مدل زدن لاک ناخن باشد. طراحی ها گاهی سخت و زمان بر هستند. در ادامه آموزش طراحی مدل ناخن با لاک را به ساده ترین شیوه های ممکن به شما می گوییم که انتخاب های فوق العاده ای برای روزهای بلند بهار و تابستان هستند.

گرادیان، بهترین مدل لاک ناخن بهاری

اگر عاشق رنگ صورتی هستید اما نمی توانید از میان کلکسیون لاک های صورتی خود یکی را انتخاب کنید. اصلا جای نگرانی نیست، از همه آن ها استفاده کنید. طرح ناخن گرادیان هر روز محبوبیت بیشتری پیدا کرده و این روزها حسابی مد روز است. بطور مثال از رنگ مشکی و خاکستری شروع کرده و در آخر به سفید برسید یا با صورتی جیغ کار را آغاز کرده و لایه آخر را نود بزنید. این ایده برای اشخاصی مناسب است که طیف های رنگی و مدل های مختلف از یک رنگ خاص لاک ناخن مورد علاقه خود را می خرند.

مدل لاک و طرح ناخن مینیمال تابستانی

این طراحی ناخن مخصوص افرادی است که به دنبال مدل های ساده و شیک لاک هستند. می توانید آن را حتی بدون داشتن یک لایه لاک روی ناخن های خود امتحان کنید. زیبایی هر چه بیشتر این مدل در داشتن ناخن های سالم و پدیکور شده است. می توانید بدون نگرانی از دقیق بودن، از آن برای طرح های هندسی شیک استفاده کنید. این سبک بهترین نتیجه را با استفاده از بیس های بی رنگ و کم رنگ دارد.

مدل لاک ناخن مینیمال و ساده

چگونه زدن طرح لاک ناخن مینیمال و ساده

از سه یا چهار تکه کوچک چسب نواری استفاده کنید. آن ها را به شکل دلخواه روی ناخن های خود زده و یک مستطیل (یا هر شکل دلخواه دیگر) ایجاد کنید. می توانید این طرح ساده را روی یکی از انگشتان یا تمامی آن ها امتحان کنید. روی چسب را فشار داده و مطمئن شوید کاملا صاف به ناخن چسبیده اند. سپس با خیال راحت رنگ دلخواهتان را بر روی ناخن بزنید. لازم نیست نگران پخش شدن باشید، چرا که چسب ها مانند لایه ای محافظ عمل کرده و تنها باید صبر کنید تا کامل خشک شده و سپس چسب را از ناخن هایتان جدا کنید. با این روش می توانید یک مدل لاک ناخن ساده و جذاب داشته باشید.

طراحی ناخن فرنچ تابستانی و رنگی

اگر فکر می کنید که فرنچ های رنگی تابستانی از مد افتاده اند و دیگر زیبا نیستند، باید به سراغ مدل لاک ناخن تابستانی جدید سال ۲۰۲۰ بروید. به جای طراحی ناخن با لاک سفید از رنگ های شاد تابستانی استفاده نمایید. سر ناخن هایتان را به زیبایی رنگین کمان لاک بزنید. توجه کنید که این مدل از فرنچ رنگی تابستانه بیشتر مناسب ناخن های بلند است.

چگونه زدن طراحی ناخن فرنچ رنگی تابستانی و بهاری

برای لذت بردن از مدل لاک فرنچ تابستانی ناخن روی دستان خود باید رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید، بیشتر لاک برس را به دخل شیشه لاک بمالید تا کنترل بیشتری روی قلم مو داشته باشید. قلم را به آرامی بر گوشه خارجی ناخن کشیده و مورب با سمت وسط بالای ناخن خود بکشید. پس از رسیدن به وسط ناخن، قلم را از روی ناخن برداشته و همین کار را برای سمت دیگر تکرار کنید. اضافه ها را با آغشته کردن گوش پاک کن به محلول های پاک کننده لاک، پاک نمایید. برای جلوه و زیبایی هرچه بیشتر در نهایت تاپ کت بزنید. به این مدل طرح ناخن نوک رنگی گفته می شود و شما می توانید این مدل را با کمک انواع لاک رنگی رنگی و به سادگی روی ناخن های خود طراحی کنید.

مدل فرنچ رنگی

مدل های لاک زدن ناخن با اشکال ساده

با استفاده از لاک های طراحی با برسی باریک یا لاک ژل فرنچ رنگی می توانید، طرح های ساده و اشکال مختلف بر روی ناخن های خود بکشید و در عین سادگی زیبایی آن ها را دوچندان سازید.

چگونه زدن طرح لاک ناخن با اشکال ساده

استفاده از آن ها شباهت زیادی به کار با مدادهای نقاشی دارد. اگر از لاک های طراحی نوک مدادی استفاده می کنید، باید کمی از آن را فشار داده تا رنگ به مقدار کافی خارج شود. توجه داشته باشید که اغلب آن ها رقیق تر از لاک های معمولی هستند و باید تنها کمی فشار داده شوند. می توانید هر شکل ساده ای مانند چند نقظه، دایره، مثلث، خطوط صاف یا هر شکل دیگری را روی ناخن هایتان طراحی کنید. در ادامه می توانید ویدیویی از طرح ها و مدل های ساده دیزاین ناخن با لاک های جذاب را ببینید.

ایده های طراحی لاک ناخن برای بهار و تابستان

طراحی لاک ناخن در تابستان

طراحی ناخن برای بهار

دیزاین ناخن بهار

دیزاین ساده ناخن

طراحی ناخن تابستان

مدل طراحی لاک ناخن

نکاتی برای زیباتر شدن طرح ناخن با لاک

برای زیباتر شدن هرچه بیشتر ناخن ها استفاده از بیس کات (محلولی برای استفاده زیر لاک) و تاپ کات را فراموش نکنید. هر دو باعث زیبایی بیشتر و افزایش ثبات و ماندگاری لاک ناخن های شما می شود. تمیز کردن پوست اطراف ناخن ‌ها پس از اتمام کار از دیگر نکات تاثیر گذار است.

برای تمیزی یک برس لاک قدیمی را به محلول لاک پاک کن آغشته کرده و دور ناخن ‌های خود را تمیز کنید. داشتن مقدار کافی از لاک روی قلم مو یکی از مهم ترین کارهایی است که کار طراحی مدل لاک ناخن را آسان می سازد. برای انجام این کار قلم مو را در سطح داخلی بطری تکان دهید تا رنگ اضافی آن خارج شود.

در این مطلب، رنگ های جذاب و پرانرژی را معرفی کردیم و گفتیم هر کدام مناسب چه افرادی با چه سلیقه ای هستند. همچنین چند مورد از بهترین مدل های لاک ناخن و فرنچ رنگی در بهار و تابستان را معرفی کرده که شما می توانید به سادگی از آن ها استفاده کرده و جلوه ای خاص به دست هایتان بدهید. در آخر نیز به چند نکته کلیدی برای زیباتر شدن لاک ها اشاره کردیم. امیدواریم که استفاده از این نکات برایتان کاربردی باشد. همچنین از شما تقاضا داریم که در بخش نظرات، ایده های خود را با ما در میان بگذارید.

منابع

glamour