بهترین مدل مو مردانه

هیچ زمانی بهتر از سال جدید برای تغییر استایل و مدل مو نیست. مدل مو بیشترین تاثیر را روی جذابیت چهره و استایل دارد و چه بسا قادر است ظاهر شما را از این رو به آن رو کند. در ادامه این مطلب، ۱۸ مورد از بهترین مدل مو مردانه را آماده کرده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد. آشنایی با انواع مدل مو مردانه دست شما را برای انتخاب بهترین مدل بازتر می‌گذارد.

۱. مدل مو کوتاه مردانه

این مدل موی کوتاه الهام گرفته شده از مدل موی مردان در جنگ و ارتش است که طول آن بسیار کوتاه بوده و در اطراف سر محو می شود. ظاهری ساده و کاربردی دارد و حالت دادن به آن آسان است. به این صورت که قسمت پهلوها و پشت مو کوتاه نگه داشته می شوند و موهای قسمت بالای سر طول بیشتری دارد.

این مدل مو ظاهری بسیار مرتب و جذاب ایجاد می کند. استفاده از یک محصول حالت دهنده که موها را در جای خود نگه دارد، به شما کمک می کند تا مدل موی جذاب تری داشته باشید. این یک مدل عالی برای افرادی است که خواهان مدل موی بدون زحمت هستند که بتوان در موقعیت های مختلف از جمله موارد رسمی تر، مورد استفاده قرار داد.

مدل مو کوتاه مردانه

شما می توانید با مشاهده ویدیوی زیر نحوه کوتاهی مو را به این مدل بیاموزید:

۲. مدل موی کلاسیک مردانه

مدل موی کلاسیک مردانه برای انواع سلیقه و بافت موها مناسب است. این یک انتخاب عالی برای مردانی است که می خواهند همیشه ظاهری آراسته و شیک داشته باشند. نمای کلی بهترین مدل مو مردانه به این شکل است که کناره های سر حالت محو داشته و موهای بالای سر کمی بلندتر است. شما می توانید بسته به سلیقه خود اندازه موها را کوتاه یا بلند در نظر بگیرید و دور مو را محوتر کنید. مدل موی کلاسیک برای موقعیت های رسمی بهترین گزینه است.

مدل موی کلاسیک مردانه

۳. مدل موی تراشیده مردانه

مردانی که ظاهری کاملا مردانه دوست دارند و از طرفی زمان کافی برای رسیدگی به موها را ندارند، می توانند از مدل مو تراشیده مردانه استفاده کنند. معمولا ورزشکاران بیشتر از این سبک مو استفاده می کنند. مردان با سر تراشیده اغلب قدرتمندتر، سرسخت تر و با اعتماد به نفس تر به نظر می رسند. شما می توانید در کنار این مدل مو، ریش خود را نیز کاملا بتراشید تا ظاهر یکدست داشته باشید. البته برخی افراد ترجیح می دهند همراه با استایل مو کاملا تراشیده، ته ریش بگذارند تا در ظاهرشان تضاد ایجاد شود.

مدل موی تراشیده

۴. مدل مو فر کوتاه

نکته مهم در مورد موهای مجعد این است که می توان آن را به روش های مختلف استایل و در اندازه های مختلف کوتاه کرد. البته که کوتاه نگه داشتن مدل مو فر بدون شک یکی از ساده ترین راه ها برای رسیدگی به آن است. فرهای کوتاه یک راه فوق العاده برای داشتن بهترین مدل مو مردانه است که مدت زمان استایل کردن را کاهش داده و موها به این راحتی ها گره نمی خورند. همچنین می تواند ظاهری مردانه و جذاب ایجاد کند. شما می توانید موهای خود را نامرتب بگذارید تا یک سبک موی مدرن تر داشته باشید. همچنین می توانید با برس کشیدن آن را مرتب و شیک نگه دارید.

بسیاری از مردانی که موهای فر یا مجعد دارند، روزانه زمان زیادی را برای آراستگی موهایشان در نظر می گیرند. با مدل مو فر کوتاه که اخیرا ترند شده، دیگر نیازی نیست ساعت ها مقابل آیینه بایستید.

مدل موی فر کوتاه

۵. مدل موی مردانه با خط رویش مو متقارن

یکی از بهترین مدل مو مردانه که اخیرا بسیار ترند و پرطرفدار شده، خط رویش مو متقارن است. این مدل مو ظاهری متمایز ایجاد می کند که خطوط آن روی پیشانی مستقیم با زوایای تیز هستند. این مدل مو با اکثر فرم صورت سازگاری داشته و می تواند ویژگی های صورت شما را برجسته کند. همچنین گزینه ای عالی برای افرادی است که موهای فرفری یا مجعد دارند و می خواهند آن ها را کنترل کنند.

مدل موی مردانه با خط رویش مو متقارن

۶. مدل مو سیخ سیخی

شاید با خود فکر کنید این مدل مو فقط در دهه ۹۰ میلادی محبوب بود و امروزه جذابیت زیادی ندارد. اما جالب است بدانید که هنوز هم در اقصی نقاط جهان از مدل مو سیخ سیخی استفاده می شود. بهترین مدل مو مردانه در دهه ۹۰، با نام مدل مو فشن مردانه نیز شناخته می شود. شما می توانید اندازه موها را به دلخواه کوتاه یا بلند کنید. همچنین برای ظاهر زیباتر موها می توانید از محصولات حالت دهنده مو استفاده کنید.

مدل مو سیخ سیخی

۷. مدل مو مردانه مواج

موهای موج دار یکی از پرطرفدارترین و بهترین مدل مو مردانه است که می تواند موهای شما را حجیم تر و پرپشت تر نشان دهد. شما می توانید آن را بلند یا کوتاه نگه دارید و به روش های مختلف از جمله محو کردن قسمت های کناری سر آن را استایل دهید. یکی از بهترین نکات در مورد مدل مو مواج این است که به ایجاد ظاهری حرفه ای تر کمک می کند و می تواند حتی ساده ترین استایل ها را نیز مرتب و شیک نشان دهد.

همچنین، توجه را به چهره شما جلب می کند و می تواند ویژگی های صورت شما را برجسته تر نشان دهد. این استایل مو می تواند برای هر موقعیتی مناسب باشد، اما اگر می خواهید امواج طبیعی موهای خود را برجسته تر نشان دهید، باید طول مو را بلندتر نگه دارید. برای کمک به حفظ استایل خود و افزایش جذابیت آن، موهایتان را با یک محصول حالت دهنده مواج کنید. این کار به افزایش ماندگاری بهترین مدل مو مردانه شما نیز کمک می کند.

مدل مو مردانه مواج

۸. مدل مو مردانه آندرکات

تمایل دارید سن تان را چند سالی کمتر نشان دهید؟ می خواهید صورت تان تو پُر جلوه کند؟ پس پیشنهاد می کنیم از مدل مو آندرکات استفاده کنید. در این مدل مو دور تا دور سر با موزر یا ماشین کاملا محو می شود و تنها موهای بالای سر باقی می ماند. قسمت موهای بالای سر را می توانید با توجه به سلیقه خود کوتاه یا بلند نگه دارید.

مدل مو مردانه آندرکات

۹. مدل موی سزار برای مردان

مدل مو پسرانه سزار یک ظاهر کلاسیک است که می تواند برای مردان در هر سنی مناسب باشد. موها در سرتاسر از جمله بالا، پشت و پهلوها طول یکسانی دارد. البته می توان دور تا دور سر را کمی محو کرد تا تضاد جزئی ایجاد شود. راهکار خوب برای رسیدگی سریع به موها، کوتاه کردن آن است. اگر خواهان تلفیق سبک های مدرن و کلاسیک هستید، می توانید مدل موی آندرکات را به آن اضافه کنید.

مدل مو مردانه کات سزار

۱۰. بهترین مدل مو مردانه بوچ کات

مدل موی بوچ کات یکی از ساده ترین مدل های موی مردانه است که تاثیر زیادی در جذابیت چهره دارد. این مدل مو به نگهداری زیادی نیاز ندارد، ظاهری مردانه دارد و به راحتی استایل می شود. موهای قسمت بالا در مدل موی بوچ کات، پشت و پهلوها طول یکنواخت دارد و معمولا حدود یک چهارم اینچ نگه داشته می شود. بسیاری از مردان سادگی ظاهر را می پسندند و این واقعیت که طول مو در استایل بوچ کات یکسان است، می تواند موثر واقع شود.

البته می توان اندازه موها را با توجه به سلیقه خود کوتاه یا بلندتر کرد. مثلا اگر موها را کمی بلندتر کوتاه کنید، روشی موثر برای برجسته کردن بافت موها و پرپشت نشان دادن آن است. یا می توانید اطراف سر را با ماشین کوتاه کنید تا حالت محو تری به خود بگیرد.

مردانی که طرفدار سادگی هستند، می توانند مدل موی بوچ کات را امتحان کنند که در آن طول مو در همه قسمت های سر یکسان بوده و ظاهر ساده اما شیکی دارد.

مدل مو بوچ کات

۱۱. مدل موی فر آفریقایی مردانه

مدل موی آفریقایی کوتاه یک گزینه فوق العاده برای مردانی است که می خواهند بافت طبیعی موهای خود را نشان دهند. همچنین می خواهند ظاهری داشته باشند که حفظ و رسیدگی به آن آسان تر باشد. این مدل مو یک ظاهر توانمند و مغرور در شما ایجاد می کند. علاوه بر این، مدل موی کوتاه آفریقایی باعث می شود مدت زمان استایل کردن موها تا حد زیادی کاهش یابد. همچنین، مدرن و شیک است و جذابیت چهره را دو چندان می کند.

مدل موی کوتاه آفریقایی

۱۲. مدل مو مردونه ادگار

مدل موی ادگار بسیار شبیه مدل مو سزار است، با این تفاوت که میزان فید شدن دور تا دور سر بیشتر است. مانند مدل مو سزار، موها در اطراف سر محو می شود، با این تفاوت که محو شدن آن به صورت پله ای بوده و رفته رفته فید می شود. یکی از بهترین مدل مو مردانه برای افرادی است که به دنبال مدلی مدرن و جسورانه هستند. می توان آن را با همه نوع بافت و جنس مو امتحان کرد و گزینه ای فوق العاده برای موهای پرپشت است. این مدل کوتاهی مو در افرادی که فرم صورت‌ بلند، بیضی و زاویه ‌دار دارند بهتر به نظر می‌ رسد.

مدل موی ادگار

۱۳. مدل موی فرانسوی مردانه

مدل مو فرانسوی یک مدل موی ساده مردانه است؛ اما ویژگی بارز آن، حاشیه های اطراف سر است. حاشیه های کناری این مدل مو می توانند چهره شما را متحول کنند و ویژگی های آن را برجسته کنند. طول مو در قسمت بالا، پشت و کناره های سر باید همه نسبتا یکسان باشد، در حالی که حاشیه آن کمی بلندتر است و کنتراست ایجاد می کند. می توان آن را متناسب با استایل و فرم صورت شما و بافت و جنس مختلف مو تطبیق داد. همچنین می توان آن را به روش های مختلف استایل کرد.

مدل مو فرانسوی

۱۴. مدل موی ژولیده مردانه

اگر جنس موهای شما مواج است، خودتان را برای بهترین مدل مو مردانه آماده کنید. مدل موی مواج متوسط در دهه ۵۰ بسیار محبوب بود؛ اما امروزه نیز از طرفداران زیادی برخوردار است. این مدل مو یک ظاهر ژولیده و مدرن به چهره می بخشد. اگر موهای مجعد و مواج دارید، کافیست اجازه دهید به آرامی اطراف صورت تان بریزد. اندازه موها را هم می توانید به دلخواه کوتاه کنید. اگر بافت موهایتان نازک است، می توانید از انواع محصولات حالت دهنده و حجم دهنده استفاده کنید.

مدل مو مجعد متوسط

۱۵. مدل موی مردانه بلند

اگر موهای بلندی دارید و می‌ خواهید روشی ساده و در عین حال موثر برای حالت دادن به آن ‌ها داشته باشید، بهتر است مدل موی ساده و بلند را انتخاب کنید. این یک گزینه کم هزینه است که حالت دادن به آن زمان زیادی نمی برد و می توان آن را روی بافت های مختلف مو امتحان کرد.

البته موهای بلند با جنس مو صاف نمای بهتری دارد. این استایل می تواند موهای شما را از صورت دور نگه داشته و همچنین ویژگی های چهره شما را برجسته می کند. بسته به نحوه استایلی که به مو می ‌دهید، می ‌تواند چهره شما را به شکلی جذاب قاب کند. برای مردانی که می ‌خواهند زمان رسیدگی به خود و گذراندن وقت در آرایشگاه را کاهش دهند و در عین حال از یک آرایش مو شیک لذت ببرند، این گزینه بهترین است.

مدل موی مردانه بلند

۱۶. مدل مو آفریقایی

اگر موهای شما فر ریز است، می توانید با انتخاب مدل مو آفریقایی بلند، ظاهری جسورانه به چهره خود بدهید. طبیعی نگه داشتن موها می تواند ظاهری مدرن و جذاب به شما بدهد. برای اینکه انواع بافت مو مانند بافت آفریقایی شما جلوه بهتری داشته باشد، می توانید از انواع محصولات حالت دهنده و اسپری فیکس استفاده کنید.

مدل مو آفریقایی کوتاه

۱۷. مدل موی وایکینگی

اگر به دنبال ظاهری جذاب و گیرا هستید، بهتر از مدل مو وایکینگی پیدا نمی کنید. این مدل مو می تواند ترکیبی از چندین عنصر باشد. یعنی اگر موهایتان بلند است، می ‌توانید چند بافت به اطراف سر اضافه کنید یا نیمی از موهایتان را در بالای سر ببنیدید. همچنین می توانید کناره های سر را بتراشید و باقی موها را در بالا ببندید. مدل مو وایکینگ هم برای جنس مو صاف و هم مجعد کاربرد دارد.

به دنبال یک مدل موی جذاب و در عین حال بدون دردسر هستید؟ پس قطعا مدل مو وایکینگ به کارتان می آید و کمک می کند تا ظاهری شیک و مدرن داشته باشید.

مدل مو وایکینگ

۱۸. مدل مو بافت مردانه

مدل مو بافت مردانه یکی دیگر از بهترین مدل مو مردانه است که یک گزینه جسورانه و هیجان انگیز بوده و شما را در مرکز توجه قرار می دهد. همچنین این یک راه فوق العاده برای تغییر ظاهر شماست، زیرا انواع مختلفی از بافت مو وجود دارد که به شما امکان می دهد خلاق باشید.

اگر تازه کار هستید و آشنایی چندانی با انواع بافت ندارید، می توانید بافت مو کلاسیک را امتحان کنید. اما اگر حرفه ای هستید، می توانید بافت مو آفریقایی یا بافت مو کف سر را نیز امتحان کنید. شما همچنین می توانید نیمی از موها را بالای سر ببنیدید و با دنباله آن بافت انجام دهید که این کار می تواند کنتراست جذابی ایجاد کند.

بافت مردانه

سخن آخر

در این مطلب شما را با رایج ترین و بهترین استایل موی مردانه آشنا کردیم که امیدواریم از آنها نهایت استفاده را برده باشید. شما می توانید انواع مدل مو را متناسب با هر نوع سلیقه و جنس مو مشاهده کنید و ایده بگیرید. اگر شما هم مدل موی مردانه جدید و جذابی سراغ دارید، خوشحال می شویم آن را از طریق نظرات با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول درباره بهترین مدل موی مردانه

در ادامه قصد داریم به رایج ترین سوالات در مورد بهترین مدل مومردانه پاسخ دهیم.


بهترین مدل مو پسرانه برای عروسی کدام است؟

مدل موهای آلمانی، بوکسوری و آندرکات که در همه آنها اطراف سر فید می شود، گزینه بسیار خوبی برای پسرها هستند و استایل منحصر بفردی برای آن ها در مراسم های مختلف ایجاد می کنند.

بهترین مدل مو مردانه کوتاه کدام است؟

انواع مختلفی از مدل مو مردانه کوتاه وجود دارد که با توجه به سلیقه خود می توانید آن ها را انتخاب کنید. مدل مو کلاسیک، مدل مو مجعد کوتاه، مدل مو فید و … از جمله بهترین مدل مو مردانه کوتاه هستند.

مدل مو مردانه کلاسیک چگونه است؟

موها در همه قسمت های سر از جمله بالای سر، اطراف و پشت سر دارای اندازه یکسانی هستند. معمولا فرق کج باز شده و موها با حالت دهنده در جای خود ثابت نگه داشته می شود.

بهترین مدل مو مردانه ساده کدام است؟

بسته به نوع و جنس موها می توانید یک مدل موی ساده برای خود انتخاب کنید. مثلا اگر موهایتان مجعد یا فر است، می توانید آن را همیشه کوتاه نگه دارید تا به زمان زیادی برای رسیدگی نیاز نباشد. یکی از بهترین گزینه ها تراشیدن کامل موها است که خیلی ساده بوده و همچنین ظاهر جسورانه ای به شما می دهد.

چه مدل موی مردانه ای جدید است؟

مدل موهایی که در آن اطراف سر فید می شود یا مدل مو خط رویش متقارن که در این مقاله به آن اشاره کردیم، مدرن هستند و ظاهر متفاوتی در شما ایجاد می کنند.