جدیدترین رنگ مو های 2021 که برای عید نوروز مناسب هستند

تغییر رنگ مو مخصوصا در هنگام نو شدن سال یکی از علاقه مندی های بانوان است. شمار زیادی از خانم ها در روزهای پایانی سال به دنبال جدیدترین رنگ مو ها هستند تا مناسب ترین آن ها را برای خود برگزینند. در این مقاله قصد داریم تا جدیدترین رنگهای مو 2021 که برای بهار و مخصوصا نوروز 1400 مناسب هستند را به شما معرفی کنیم.

به شما توصیه می کنیم که تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با جدیدترین رنگ مو 2021 آشنا شده و مناسب ترین و بروزترین رنگ موی سال را از بین آن ها برای خود انتخاب کنید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • جدیدترین رنگ موهای سال
  • جدیدترین رنگ موی زنانه
  • جدیدترین رنگ موی دخترانه
  • جدیدترین رنگ مو برای عروس
  • جدیدترین مدل هایلایت مو

جدیدترین رنگ موهای سال

همانطور که اشاره کردیم در این بخش قصد داریم تا انواع جذاب ترین و جدیدترین رنگ موی سال 2021 که برای فصل بهار مناسب هستند را به شما معرفی کنیم. به جهت سهولت کار شما جدیدترین رنگ و مش مو را بر طبق طبقه بندی: زنانه، دخترانه و عروس به خوانندگان این مطلب ارائه می کنیم.

جدیدترین رنگ موی زنانه

جدیدترین مدل رنگ مو برای بانوان در نوروز 1400 می تواند یکی از رنگ های زیر باشد:

تمامی طیف های رنگ قرمز

اگر شما هم از طرفداران رنگ قرمز هستید باید بدانید که امسال سال شماست. شما می توانید موهای خود را به هر رنگی با زمینه قرمز دربیاورید و چهره ای زیبا و طبیعی به صورت خود ببخشید.

رنگ مو قرمز

رنگ موی عسلی تیره

یکی دیگر از جدیدترین رنگ موهای امسال، رنگ عسلی تیره است. این رنگ مو کاملا طبیعی بوده و با زمینه رنگ پوست زنان کشور ما نیز هماهنگ است.

رنگ عسلی تیره

رنگ موی مشکی

رنگ موی مشکی یکی دیگر از بروزترین رنگ مو های سال جدید است. اگر می خواهید چهره ای شبیه به چهره دوران جوانی خود داشته باشید، می توانید رنگ موی مشکی را امتحان کنید. همچنین برای ایجاد تغییر بیشتر و خاص تر کردن موهای خود می توانید از انواع جدیدترین هایلایت روی موی مشکی بهره بگیرید تا زیبایی موهای شما چندین برابر شود.

رنگ موی مشکی

رنگ موی زمستانی

شماری از بانوان هستند که علاقه ای به تغییرات بیش از حد در رنگ موهای خود ندارند. این افراد می توانند، رنگ موی فعلی خود را با استفاده از جدیدترین مش مو زیباتر کنند. بدین صورت که رگه هایی با رنگی عمیق تر از رنگ موی خود به موهایشان اضافه کنند.

اگر شما پوستی سبزه دارید، می توانید رگه هایی از رنگ های طلایی و شامپاینی را روی موهای خود استفاده کنید. البته در صورتی که به موضوع جدیدترین رنگ مو برای پوست سبزه علاقه دارید باید بدانید که آمبره کردن موها برای شما بهترین و بروزترین گزینه است.

جالب است بدانید که این سبک به این دلیل به رنگ موی زمستانی معروف شده که در آن شما تمام موهای خود را رنگ نمی کنید و تنها تغییرات اندکی در رنگ موی خود که از فصل زمستان روی موهای شما باقی مانده است، ایجاد می نمایید.

رنگ موی زمستانی

رنگ موی قرمز-قهوه ای یا ماهاگونی

یکی دیگر از جدیدترین ترکیب رنگ مو های 2021 که با فصل بهار همخوانی دارد، رنگ موی ماهاگونی است. شما می توانید با ترکیب دو رنگ قرمز و قهوه ای به این رنگ موی زیبا و جذاب دست پیدا کنید. این رنگ موی زیبا برای استفاده بانوان در هر سن و سالی مناسب است.

ماهاگونی

جدیدترین رنگ موی دخترانه

تا اینجا با 5 مورد از جدیدترین رنگ مو های زنانه آشنا شدیم در ادامه این مطلب برخی از ترندهای رنگ موی دخترانه برای سال جدید را به شما معرفی می کنیم.

رنگ موی بنفش، یکی از جدیدترین رنگ ها برای استفاده دختران جوان در بهار 1400 است.

ترکیب انواع رنگ موی آبی

یکی از جدیدترین رنگ مو های دخترانه ترکیب طیف های مختلف رنگ آبی روی موهاست. برای استفاده از این سبک می توانید از ترکیب رنگ های سیاه، سرمه ای، آبی درباری و آبی فانتزی بهره بگیرید.

رنگ موی آبی

جدیدترین رنگ مو

رنگ موی آمتیست

اگر به دنبال جدیدترین رنگ مو با دکلره هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ موی آمتیست است. این رنگ موی زیبا احساس قدرت، جسارت و ظرافت را به صورت همزمان به شما القا می کند.

اگرچه که رنگ موی بنفش نیز برای سال جدید توصیه می شود اما رنگ آمتیست زیبایی بیشتری به چهره شما خواهد بخشید.

رنگ موی آمتیست

رنگ موی آبی فانتزی

یکی دیگر از بروزترین رنگ مو های فانتزی، رنگ موی آبی فانتزی است. این رنگ مو برای افرادی که چهره ای رنگ پریده دارند، بسیار مناسب است اما باید بدانید که استفاده از رنگ موی آبی فانتزی کمی سایه قرمز به پوست شما می بخشد. نکته قابل توجه اینجاست که اگر موهای شما به خوبی دکلره نشده و کمی زردی روی موها باقی مانده باشد، پس از اتمام کار موهای شما به جای آبی به سبز تبدیل می شود. پس هنگام تغییر رنگ موهای خود دقت کنید که موهای شما به طور کامل دکلره شده باشند.

رنگ آبی فانتزی

رنگ موی هلویی

از دیگر رنگ موهای دخترانه ترند امسال می توان به رنگ موی هلویی اشاره کرد. این رنگ مو با طبع گرم خود باعث سالم تر دیده شدن موها و همچنین درخشش بیشتر چهره شما می شود. رنگ موی ترند این روزها رنگ موی هلویی با زمینه گلدن رز است که اخیرا روی موهای شارلوت لارنس دیده شده است.

در صورتی که علاقه مند به ایجاد تغییرات اساسی در چهره خود هستید می توانید به مقاله مدل موی کوتاه دخترانه و زنانه مراجعه کنید تا با جدیدترین مدل های مو آشنا شده و موهای خود را به بهترین شکل ممکن برای سال نو بیارایید.

رنگ مو هلویی

جدیدترین رنگ مو برای عروس

اگر تصمیم دارید که در فصل بهار ازدواج کنید یا بانویی هستید که به تازگی ازدواج کرده اید، می توانید از انواع جدیدترین رنگ مو عروس که در این بخش به شما معرفی می شود، استفاده کنید.

رنگ موی چند رنگ نواری

مدل نواری چند رنگ یکی از انواع جدیدترین ترکیب رنگ مو در سال 2021 است. به عنوان مثال ترکیب رنگ های بلوند، قهوه ای و عسلی در این مدل، ترکیبی زیبا و چشم نواز خواهد شد. در این سبک شما می توانید از طیف های روشن تا سایه های عمیق انواع رنگ ها را روی موهای خود امتحان کنید.

جدیدترین رنگ مو بهاری

جدیدترین رنگ موی بلوند

بهترین و جدیدترین رنگ موی عروس در کشور ما همواره رنگ موی بلوند است. اما اجازه دهید تا با جدید ترین رنگ موی بلوند در سال 2021 آشنا شویم. رنگ بلوند کودک نامی است که برای این طیف رنگ بلوند انتخاب شده است. این رنگ برای طرفداران رنگ موی بلوند با طیفی گرم و سایه ای از رنگ طلایی ارائه شده است.

بلوند کودک

رنگ موی بروند

یکی از جدیدترین رنگ مو ها رنگ طلایی بروند است. این رنگ پس از این که مورد استفاده جی جی حدید قرار گرفت، بین علاقه مندان به مد و فشن به شدت پرطرفدار شد. رنگ بروند مابین رنگ های طلایی، قهوه ای و بلوند است. بهتر است بدانید که کمی هایلایت یا لولایت روشن بین موهای شما که به رنگ بروند درآمده اند، چهره ای زیبا و در عین حال طبیعی را برای شما به ارمغان می آورد.

رنگ بروند برای موها

بهره گرفتن از جدیدترین مدل رنگ و مش همواره انتخاب بانوان علاقه مند به مد و فشن بوده است.

جدیدترین مدل هایلایت مو

در بخش انتهایی این مقاله قصد داریم تا شما را با برخی از انواع جدیدترین هایلایت مو آشنا کنیم.

هایلایت تکه ای

یکی از جدیدترین مدل های هایلایت مو، روش هایلایت تکه ای است. این مدل از آغاز سال 2021 به یکی از انواع جدیدترین لایت مو تبدیل شد. در این مدل شما تنها بخش جلویی موهای سر خود را رنگ می کنید. شما می توانید از هر رنگی ( از رنگ های فانتزی تا رنگ های طلایی ) در این روش استفاده کنید.

بروزترین انواع هایلایت مو

مدل شادو روت

مدل شادو روت یا مدل سایه زدن به ریشه ها یکی دیگر از جدیدترین مدل های رنگ مو 2021 است. جالب است بدانید که در این روش، ریشه موها به رنگی نزدیک با رنگ طبیعی موها درمی آیند و به همین علت هم نیازی به تمدید سریع و مجدد رنگ مو نیست. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که سرعت رشد موهای تان زیاد است، می توانید با خیال راحت از این روش بهره بگیرید.

هایلایت شادوروت

بالیاژ پاستیلی

یکی دیگر از جدیدترین مدل های هایلایت مو ، مدل بالیاژ پاستیلی است. این مدل با بالیاژ های دیگر فرق زیادی ندارد و تنها تفاوت آن در این است که از رنگ های ملایم و فانتزی استفاده می کند. برای این روش شما باید موهای خود را دکلره کنید و سپس از هر طیف رنگی که دوست دارید برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید.

بالیاژ پاستیلی

سوالات متداول در رابطه با جدیدترین رنگ موها
 
جدیدترین رنگ موها برای سال جدید چه رنگ هایی هستند؟

تمامی طیف های رنگ قرمز در سال 2021 مورد توجه آرایشگران سراسر جهان قرار گرفته اند. همچنین استفاده از رنگ های فانتزی مانند، بنفش، آبی فانتزی، آمتیست و سایر رنگ های پاستیلی توسط جوانان با استقبال زیادی رو به رو شده است.

چه رنگ موهایی هرگز از مد نمی افتند؟

رنگ های طلایی، ماهاگونی، بلوند و انواع جدیدترین رنگ و مش مو در هر زمانی مورد علاقه بانوان شیک پوش ایرانی هستند.

جدیدترین مدل های هایلایت مو برای عروس در سال جدید چیست؟

مدل هایی مانند هایلایت تکه ای، مدل نواری چند رنگ و شادو روت از جمله جدیدترین ترندهای هایلایت در روزهای اخیر هستند. شما می توانید با مراجعه به متن این مقاله با آن ها آشنا شده و تصاویر مرتبط به این مدل ها را نیز مشاهده کنید.

 

کلام آخر

در این مقاله، 15 مدل از جدیدترین مدل های رنگ مو در سال 2021 که برای استفاده در فصل بهار مناسب هستند را به شما معرفی کردیم. امیدواریم که این مطلب مورد پسند شما واقع شود.

همچنین در صورتی که علاقه مند به آشنایی با جدیدترین مدل مو مجلسی زنانه و دخترانه هستید، به مقاله مربوط به آن در وبلاگ میس و مستر مراجعه نمایید.

در پایان از شما تقاضا داریم تا هرگونه پیشنهاد و انتقاد خود را در رابطه با این مقاله از طریق بخش ارسال دیدگاه با ما درمیان بگذارید.

منابع

glamour

cosmopolitan

glamour.com