مدل آرایش بهاری 2021

بهار زمان مناسبی است که به زندگی روزمره خود جانی تازه ببخشید. این موضوع در سبک آرایش شما هم صدق می کند. در فصل زمستان رنگ های تیره و خط چشم های شناور و روی چین پلک بسیار ترند شده بودند، اما آرایش بهاری مدل های چشم، لب و ابرو رنگارنگ و جیغ را می طلبد. در این مقاله از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر قصد داریم به شما محبوب ترین متدهای آرایش بهاری در سال 2021 را معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

کارشناسان اینتل داغ ترین متدهای آرایش بهاری سال 2021 را فاش کردند و شما به زودی این مدل های آرایشی را در چهره بیشتر افراد به خصوص دختران جوان مشاهده خواهید کرد و به احتمال قوی خودتان هم به زودی جزو یکی از آن ها خواهید بود. هم اکنون که برف ها در حال ذوب شدن هستند و زیبایی و رنگ در حال بازگشت به طبیعت است، مجله بوستل با برترین میکاپ آرتیست ها و آرایشگران مشهور دنیا همچون سر جان، استیو کساجیکان و میلی مورالس درباره آرایش بهاری 2021 مصاحبه کرده است تا پیش بینی های خود را در خصوص تغییراتی که مدل آرایش سرد زمستانی برای تبدیل شدن به آرایش گرم بهار در پیش دارد، در میان بگذارند.

برخی از مدل های آرایشی که در مدل آرایش صورت پاییز و زمستان 2020 محبوب بودند، راه خود را به آرایش بهاری هم باز کردند. خط چشم های بالدار و سایه های اسموکی، خط چشم و ریمل های رنگی برخی از این ترندها هستند. اما تعدادی ظاهر جدید هم در آرایش بهاری به چشم می خورند که به زودی سراسر فضای مجازی را پر خواهند کرد. از آرایش چشم های رنگارنگ گرفته تا ترندهای آرایشی ظریف و نامحسوس. این هشت مدل آرایش بهاری سال 2021 که در ادامه معرفی می کنیم، قطعا جای خود را در دل شما باز خواهند کرد.

1. سبک شبنمی؛ سبک محبوب آرایش بهاری 2021

همانطور که در مقاله  مدل آرایش صورت فشن شوهای پاییز و زمستان گفته بودیم، این سبک آرایش به یک ترند محبوب در سال اخیر تبدیل شده است و در آرایش بهاری هم از این مدل آرایش صورت به شدت استقبال می شود. در این سبک آرایش برای زیرسازی صورت از کرم پودر، پنکک و… استفاده نمی شود، به جای آن در روش شبنمی از روغن های طبیعی و مرطوب کننده ها برای بازتاب نور و ایجاد درخشندگی استفاده می کنند. این کار چهره شما را درخشان، طبیعی و شاداب نشان خواهد داد.

به گفته سر جان، این بهار همه چیز در مورد رویکرد “هرچه کمتر بهتر” برای آرایش است.

آرایش شبنمی

او پیش بینی می کند که مردم برای تنفس بهتر پوستشان، پایه های سبک تری را انتخاب می کنند. سر جان با اشاره به این که مد به سوی رنگ طبیعی پوست افراد در حال حرکت است، گفت: “ما در مرحله ای هستیم که بیشتر مایل هستیم تا هویت اصلی خود را فاش کنیم و دوست داریم که بیشتر از پوست خود مراقبت می کنیم.”

او برای سبک آرایش شبنمی استفاده از هایلایتر های سبک و تینت لب را پیشنهاد می کند. همچنین جهت استفاده از یک پایه سبک برای یکدست کردن رنگ پوست به شکل طبیعی، وقتی پوست شما هنوز کمی از مرطوب است از یک مرطوب کننده رنگی پوست، بی بی کرم یا کانسیلر به میزان خیلی کمی در نواحی مورد نیاز استفاده کنید. برای این کار می توانید با کمک یک بیوتی بلندر مرطوب به صورت ضربه ای کرم مورد نظر را اعمال کنید. او می گوید: “هر جا لازم بود آن را بزنید، لازم نیست همه جای صورت آن را استفاده کنید.”

مقداری هایلایتر بالای گونه ها و نوک بینی و نقاط مشخص شده در تصویر زیر بزنید و آن را محو کنید.

نحوه درست زدن هایلایتر

همچنین برای لب ها بهتر است از تینت لب یا برق لب رنگ طبیعی استفاده کنید. برای مثال برق لب میوه ای گلدن رز  رنگ های طبیعی زیبایی دارد که آرایش شبنمی شما را دیدنی تر می کند.

در نهایت یک رژگونه گلگون روشن و کم رنگ به شکلی محو در ناحیه گونه ها اعمال کنید.

ویدئو آموزش آرایش پوست شبنمی

در ویدئو زیر می توانید به سادگی نحوه آرایش شبنمی را بیاموزید و برای آرایش بهاری از آن استفاده کنید.

2. ابروهای پرپشت و ضخیم

دوآ لیپا و لیلی کالینز به ابروهای پرپشت و پهن شان به شدت مشهورهستند، این شکل ابرو همان ظاهری است که آرایش بهاری امسال به دنبال آن است. به گفته مورالس، قوس ابرو ضخیم و پرپشت باعث زاویه دار و جوان تر دیده شدن چهره می شود. او برای پرپشت تر نشان دادن ابروها استفاده از ریمل ابرو و اسپری فیکساتور را پیشنهاد می کند. او می گوید: “این باعث می شود ابروهای شما در جای خود بمانند و در تمام طول روز آرایش ابرو شما دوام داشته باشد.”

ابرو پهن آرایش بهار

کساجیکیان همچنین توصیه می کند که برای آرایش بهاری سایه و ریمل ابرو خود را به صورت پخش، هاشور و با تقلید از موهای طبیعی ابروهایتان اعمال کنید، سپس آن ها را با یک ژل شفاف ابرو شانه بزنید تا به سمت بالا پف کند و پرپشت و شلخته تر به نظر برسد.

اگر ابروهای کم پشتی دارید، الان زمان مناسبی است که پیش از شروع بهار امسال با استفاده از محصولات تقویت کننده ابرو، ابروهایتان را تقویت کنید.

ابروی پهن

3. خط چشم ضخیم و پر رنگ

دوره محبوبیت خط چشم ضخیم احتمالا به اوایل دهه 2000 باز می گردد. یکی از سلبریتی هایی که باعث محبوبیت این مدل خط چشم شد، آوریل لاوین است. اما خط چشم ضخیم اسموکی این بهار بازگشت خوبی دارد. آنچه شما برای کشیدن این خط چشم نیاز دارید یک مداد سرمه ای یا سیاه پر رنگ است که این کار را برای مبتدیان و افراد حرفه ای آرایش آسان می کند.

رز، میکاپ آرتیست مشهور، به بوستل می گوید: “یک خط چشم غلیظ و جسورانه دور چشم بکشید و گوشه بیرونی آن را کمی پخش کنید تا لبه ای نرم به آن ببخشد. کار شما در اینجا تمام شده است.” برای این کار می توانید از مداد چشم پیچی نوت کمک بگیرید. این مداد چشم رنگدانه های غنی دارد و به نرمی و راحتی پشت پلک شما کشیده می شود.

آموزش خط چشم اسموکی آوریل لاوین

4. بلوک رنگ در آرایش بهاری 2021

از آنجا که این بهار همه چیز در مورد رنگ های پررنگ است، چرا فقط به یکی بچسبیم؟ سایه چشم بلوک رنگ، روشی ایده آل برای آوردن جلوه ای جدید و تازه به ظاهر آرایش روزمره شماست.

سایه چشم “بلوک رنگ” ( blocked-color ) شامل کشیدن یک بلوک سایه چشم پررنگ مستطیل شکل در پشت چشم و ترکیب آن با یک بلوک رنگ دیگر روی پلک است.

رز با اشاره به ترند سایه چشم “بلوک رنگ” در آرایش بهاری، به بوستل گفت: “انتخاب یک رنگ فوق العاده روشن همراه با پوستی بدون آرایش یکی از آرایش های مورد علاقه من در حال حاضر است.”

او توصیه می کند که برای استفاده از این روش در آرایش بهاری، به دو رنگ سایه اکتفا کنید (یکدست و هماهنگ). مقداری پرایمر چشم بزنید یک رنگ را پشت چشم بزنید و بخشی از سایه را به شکل صاف و تمیز پاک کنید، یک بلوک رنگ دیگر در کنار آن پیاده سازی کنید. باید مرز بین دو سایه مشخص باشد.

بلوک رنگ سایه چشم

سایه چشم بهار

بلوک رنگی آرایش بهار

5. سایه های رنگارنگ و جیغ

کم کم با گرم شدن هوا، بهتر است که جای رنگ های تیره و اسموکی زمستان را با رنگ های روشن تر و زنده تر عوض کنید. مورالس پیش بینی می کند که در آرایش بهاری امسال، تناژ زرد، سبز و آبی از محبوب ترین رنگ های سایه چشم باشند که با رنگ ماسک های تنفسی که مردم همچنان از آن ها استفاده می کنند، هماهنگ تر شود.

از ترکیب رنگ های جیغ و شاینی می توانید کمک بگیرید تا جلوه ای بشاش به آرایش بهاری خود ببخشید.

برای آشنایی با نحوه زدن سایه می توانید مقاله ” آموزش سایه چشم ” را مطالعه کنید.

سایه چشم بهاری

سایه رنگی

6. خط چشم صاف و کشیده

خط چشم گربه ای یک ترند زیبایی است که هرگز از مد نخواهد افتاد. اما به گفته سر جان، در مدل آرایش بهاری امسال همه توجه ها به سمت چشم های صاف و بلند است تا چشم ها را کشیده تر نشان دهند. او به بوستل می گوید: “دنباله خط چشم خود را از گوشه خارجی چشم کمی به سمت بالا امتداد دهید.” همچنین خط چشم را در گوشه های داخلی چشم خود هم بکشید. در نهایت اگر سایه چشم زده اید، بالای خط چشم را کمی در سایه پشت چشم محو کنید.

همچنین مورالس هم معتقد است که مهم ترین نکته در کشیدن این خط چشم برای آرایش بهاری تکرار و تمرین است. او می گوید: “راز این خط چشم آن است که ابتدا شکل کلی آن را با یک مداد چشم تیز ترسیم کنید.”

خط چشم بهار

7. مژه های رنگارنگ

سر جان همچنین پیش بینی می کند که خط چشم و ریمل های رنگی در آرایش بهاری امسال به شدت ترند شود. او ضمن اشاره به این که چیزی ساده تر از ریمل های رنگی وجود ندارد که بتواند جلوه ای خاص و دیدنی به یک ظاهر خنثی ببخشد، به بوستل گفت: “ما روی چشم‌ها رنگ می چسبانیم”. فوت کوزه گری او در استفاده از این ریمل ها چیست؟ قبل از زدن ریمل رنگی، از یک پرایمر مژه برای بلندتر کردن مژه‌هایتان استفاده کنید و به وسیله آن مژه هایتان را به سمت بالا شانه بزنید و سپس ریمل را اعمال کنید.

مژه رنگی

8. رژلب های جیغ و براق در آرایش بهاری 2021

به گفته سر جان، لب هایی با رنگ روشن و جیغ یکی از محبوب ترین روش ها برای استفاده از رنگ های پررنگ در آرایش بهاری است. برای این منظور سعی کنید آرایش صورت خود را خنثی انتخاب کنید و آن را با رژلبی غلیظ و براق با رنگ های بهاری مثل انواع رژ لب نارنجی پر رنگ و سرخابی و قرمز کامل کنید.

رژ لب

رژ لب آرایش بهاری

سخن پایانی در خصوص آرایش بهاری 2021

در این مقاله از مجله میس و مستر هشت مورد از مدل های آرایش بهاری را که به زودی همه جا آن ها را خواهید دید، معرفی کردیم. این مدل های آرایشی قرار است محبوبیت زیادی در بین خانم ها و دختران جوان پیدا کنند، به همین به خاطر به شما پیشنهاد می کنیم که این مدل ها را امتحان کنید و جلوه ای جدید و شاداب به چهره خود ببخشید. همانطور که می بینید دنیای مد و آرایش بیشتر به سوی مدل های آرایش صورت طبیعی می رود و اکثر میکاپ آرتیست ها سعی می کنند، جلوه خاص و طبیعی چهره افراد را دست نخورده نگه دارند و حتی برخی از المان های طبیعی چهره مثل کک و مک، ابروهای پرپشت و… را پر رنگ تر و بیشتر جلوه دهند. یادتان باشد، شما بدون آرایش هم زیبا و خاص هستید، بنابراین از خصوصیات چهره خود لذت ببرید و تنها با اضافه کردن کمی رنگ شاد به آرایشتان بر زیبایی صورتتان تاکید کنید. بسیار خوشحال می شویم اگر نظرتان را در خصوص مدل های آرایش بهاری و این مقاله از طریق ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید.

منبع

https://www.bustle.com/style/spring-makeup-looks-2021