بهترین برند فرکننده مو

Table of Contents

خانم‌ها معمولاً علاقه دارند تا تغییراتی را در ظاهر خود ایجاد کنند. برخی افراد این تغییرات را در اجزای صورت خود اعمال می‌کنند و برخی دیگر با رنگ کردن موها یا حالت دادن آن‌ها این کار را انجام می‌دهند. فر کردن یا حالت دادن به مو بعد از یک مدت طولانی، می‌تواند ظاهر شما را از یکنواختی خارج نماید. در این راستا ابزارهایی مانند سشوار، اتو مو و بابلیس وسایلی هستند که می‌توانند به تغییر حالت موهای شما کمک کنند. با داشتن این ابزارها دیگر لازم نیست برای فر کردن موهایتان به آرایشگاه بروید و خودتان می‌توانید به‌راحتی این کار را در خانه انجام دهید. فر کردن موها دردسر خاصی ندارد و هرکسی می‌تواند از پس آن بر بیاید. برندهای مختلفی انواع گوناگون محصولات حالت دهنده و فرکننده مو را تولید می‌کنند. بدین ترتیب در این مقاله بهترین برند فرکننده مو را به شما معرفی می‌کنیم. فر کننده‌های موجود در بازار معمولاً با روکش‌های سرامیکی و فلزی به بازار عرضه می‌شوند. فرکننده‌های سرامیکی طرفداران زیادی دارند.

پوشش بهترین دستگاه‌های فر کننده مو

در بخش قبلی نیز اشاره کردیم که دستگاه‌های فرکننده مو با روکش‌های گوناگونی به بازار عرضه می‌شوند. بنابراین هر فردی باید باتوجه‌ به بودجه‌ای که در نظر دارد، یکی از محصولات را برای خود انتخاب کند. در این بخش انواع پوشش‌های مختلفی را که برای دستگاه‌های فر کننده مو وجود دارد، بررسی می‌کنیم.

بهترین برند: دستگاه فرکننده مو با پوشش سرامیکی

برترین دستگاه‌هایی که برای فر کردن موها به کار می‌روند، جنسی از تورمالین یا سرامیک دارند. چنانچه از آن دسته افرادی هستید که موهای خود را دائماً فر می‌کنند، بهتر است از این مدل‌ها استفاده کنید. زیر انواع مدل‌های سرامیکی به نسبت سایرین آسیب کمتری به موهای شما وارد می‌کند.

تورمالین یا سرامیک خیلی راحت گرما را به‌صورت کاملاً یکنواخت در سراسر پوشش دستگاه پخش می‌کند. تولید یون‌های منفی به میزان مناسب نیز کوتیکول‌های مو را نرم می‌کند. به همین دلیل موها کمتر دچار براقی یا وز شدن (درمان وزی مو را از مقاله دیگر ما بخوانید) می‌شوند. بهترین برند فر کننده مو معمولاً دستگاه‌های خود را اغلب با چنین پوششی تولید می‌کند.

بهترین برند: دستگاه فرکننده مو با پوشش سرامیکی

دستگاه فرکننده با پوشش تیتانیوم

موهایی که کمی زبر هستند، بهتر است از فرکننده هایی استفاده کنند که پوشش تیتانیوم دارد. این موها قادر به نگهداری گرما در خود نیستند، به همین دلیل حالت گرفتن آن‌ها کمی مشکل است. دستگاه تیتانیومی نیز مانند دستگاه سرامیکی از خود یون منفی تولید می‌کند. این یون‌ها کوتیکول مو را نرم می‌کنند. به همین دلیل براقی و وز شدن موها به کمترین میزان خود می‌رسد.

دستگاه فرکننده مو با پوشش کروم

فرکننده هایی که روی پوشش خود از کروم استفاده می‌کنند، قادر به توزیع مناسب گرما در لابه‌لای موهای شما هستند. اما نکته منفی که در خصوص این دستگاه‌ها وجود دارد، این است که نمی‌توانند از وز شدن موها جلوگیری نمایند. این مدل به نسبت سایر مدل‌های بازار قیمت پایین‌تری دارد.

اما گاهی اوقات به دلیل گرم‌شدن بیش از حد به موها آسیب می‌زند. بنابراین ما باتوجه‌به نکات گفته شده، خرید این مدل را به شما توصیه نمی‌کنیم. دستگاه‌های کرومی محبوبیت کمی در بازار دارند. به همین دلیل معمولاً بهترین برند فرکننده مو که در زمینه تولید انواع ابزارها فعالیت دارد، چنین دستگاهی را کمتر تولید می‌کند.

دستگاه فرکننده مو با پوشش فلزی

دستگاه‌هایی که بر روی خود از پوشش فلزی بهره می‌برند، برای حالت دادن موهای نازک مناسب هستند. موهای نازک نمی‌توانند خیلی راحت فر شوند و قادر به تحمل گرمای بالا نیستند. البته این مدل‌ها از خود بخار تولید می‌کنند. بدین ترتیب زمانی که رطوبت موجود در ساقه موهای شما به‌وسیله برخورد با فلز از بین می‌رود، بخاری که دستگاه تولید می‌کند قادر به بازیابی رطوبت موهای شما به‌صورت مجدد است. این بخار ماندگاری فرهای موی شما را نیز چندبرابر می‌کند.

دستگاه فرکننده مو با پوشش فلزی

انواع دستگاه فرکننده مو بر اساس شکل ظاهری و عملکرد

علاوه بر جنس‌های متفاوتی که برای تولید انواع دستگاه‌ها به کار می‌رود. دستگاه‌های فرکننده مو در شکل‌های گوناگونی نیز به بازار عرضه می‌شوند. هر فردی بنا بر نیازی که دارد باید یکی از این مدل‌ها را که برای فر کردن موهای خود به کار می‌برد، خریداری نماید. برخی از انواع دستگاه‌های فرکننده مو عبارتند از:

دستگاه فرکننده مو مخروطی

فرکننده مخروطی یا لوله‌ای جزء محبوب‌ترین مدل‌های بازار به شمار می‌رود. به همین دلیل بهترین برند فرکننده مو این دستگاه را حتماً در تولیدات خود قرار می‌دهد. این فرکننده به‌عنوان فرکننده کله‌قندی و عربی نیز نامیده می‌شود. سری دستگاه فرکننده شکلی شبیه حرف S دارد و ظاهر آن مخروطی است. موهای شما نیز بعد از استفاده از این دستگاه، به شکل S درمی‌آید. مدل نهایی موهای شما به مدلی که شما آن را به‌دور بابلیس می‌پیچید نیز بستگی دارد.

دستگاه فرکننده مو لوله‌ای یا استوانه‌ای

این دستگاه برای افرادی مناسب است که دوست دارند موهای خود را به حالت یکدست و ملایم فر کنند. اگر قصد خرید این دستگاه را دارید، باید به قطری که لوله دارد توجه نمایید. برخی از اندازه‌های رایجی که برای قطر لوله‌ها به کار می‌برند به‌صورت زیر است:

  • قطر 1.5 سانت: این مدل برای کسانی است که می‌خواهند کل موهای خود را به‌صورت فرهای ریز درآورند.
  • قطر 2.5 سانت: افرادی که دوست دارند فر موهای خود را خیلی پر انجام دهند، این دستگاه کاملاً مناسب آن‌هاست. موهای کوتاه و متوسط بهترین گزینه برای استفاده از این دستگاه به شمار می‌روند.
  • قطر 3 سانتی‌متر: اگر می‌خواهید موهایی با فرهای ملایم و متوسط ایجاد کنید، این دستگاه برای شما مناسب است. دستگاه‌های با قطر 3 سانتی‌متر اغلب در تولیدات بهترین برند فرکننده مو قرار دارد.
  • قطر 3.5 سانتی‌متر: افرادی که موهای بلندی دارند برای حجم دادن به موها و ایجاد فر درشت، می‌توانند از این مدل استفاده کنند.
  • قطر 4.5 سانتی‌متر: این مدل برای کسانی که با وجود موهای بلند دوست دارند آن‌ها را به‌صورت ملایم فر کنند، مناسب است.

دستگاه فرکننده مو لوله‌ای یا استوانه‌ای

دستگاه فرکننده مو برقی

موهای مارپیچی را فرکننده های موی برقی ایجاد می‌کنند. به این مدل فرها سیم تلفنی یا نانسی نیز گفته می‌شود. این فرکننده‌ها شباهت زیادی به فرکننده‌های میله‌ای دارند. اما نمونه‌های فرکننده برقی با سرعت بیشتری موها را فر می‌کند و فر مو را ریزتر و ظریف‌تر می‌کند.

دستگاه فرکننده مو اتوماتیک

دستگاه‌هایی که به‌صورت اتوماتیک کار می‌کنند، یک‌تکه از مو را درون دستگاه قرار می‌دهند. حال با ایجاد حرارت موها را به‌صورت مارپیچی فر می‌کنند. برای استفاده از این دستگاه باید نحوه کار با آن را به‌خوبی بدانید. زیرا اشتباه کردن در استفاده از آن سبب کنده شدن موها می‌شود.

دستگاه فرکننده مو پیچ

این دستگاه نسبت به مدل‌های قبلی ظاهر متفاوتی دارد. روی میله‌ای که در محصول تعبیه شده است، برجستگی‌های توپ مانندی دیده می‌شود. برند پرو مکس بهترین برند فرکننده مو در زمینه تولید این مدل به شمار می‌رود. شکل نهایی موهای شما با استفاده از این دستگاه، به‌صورت S می‌شود. این دستگاه  گزینه مناسبی برای موهای بسیار بلند محسوب می‌شود.

دستگاه بیگودی مو

یکی از روش‌های بسیار خوب و کارآمد برای فر کردن موها، استفاده از دستگاه بیگودی است. فرکننده های برقی بر اثر استفاده طولانی، گاهی سبب آسیب‌دیدن موها می‌شوند. بیگودی‌ها در انواع بسیار متنوعی تولید و روانه بازار می‌شوند.

دستگاه‌های فر درشت بهتر است با ریز؟

این سؤالی است که دغدغه بسیاری از کاربران است. در این مورد تنها چیزی که مهم است سلیقه شخصی هر فرد است. این موضوع به این بستگی دارد که شما می‌خواهید موهای خود را از ریشه فر کنید یا از ساقه موها. در این زمینه می‌توانید از آرایشگر خود نیز مشاوره بگیرید و با او صحبت کنید. برای انتخاب راحت‌تر و بهتر دستگاه، می‌توانید دستگاه‌های مختلف را بررسی کنید. بدین ترتیب انتخاب بهتری نیز خواهید داشت.

بعد از فر کردن موها به چه نکاتی توجه کنیم؟

حالا که اطلاعاتی در مورد چگونگی فر کردن موها کسب کردید، بهتر است برخی از نکات که برای فر کردن موها لازم است را موردتوجه قرار دهید. حتی اگر از دستگاه‌های بهترین برند فرکننده مو استفاده می‌کنید، باید این نکات را در نظر بگیرید.

در وهله اول لازم است بدانید که پس از استفاده از دستگاه‌های مختلف، در اثر حرارتی که موها می‌بینند، دچار خشکی و شکنندگی می‌شوند. شما برای جلوگیری از آسیب بیشتر آن‌ها، همچنین ترمیم مو باید از انواع ماسک و روغن مو استفاده کنید. برخی از نکات مهمی که برای فر کردن موها باید مدنظر قرار دهید عبارتند از:

  • به‌صورت روزانه سعی کنید از برس‌های استفاده کنید دندانه‌های ریزی دارند و فلزی هستند
  • هنگامی که قصد سشوار کردن موهای خود را دارید از برس چوبی استفاده کنید
  • به‌صورت ماهیانه سعی کنید موهای خود را کمی کوتاه کنید تا فر مو حالت زیباتری بگیرد
  • هنگامی که موهای خود را فر می‌کنید، سعی کنید مدتی موهای خود را رنگ و مش نکنید.

دستگاه‌های فر درشت بهتر است با ریز؟

هنگام خرید بهترین برند فرکننده مو به چه نکاتی توجه کنیم؟

زمانی که قصد دارید وسایل آرایشی بهداشتی برای خود تهیه کنید باید نکات مختلفی را مدنظر قرار دهید. اولین چیزی که برای خرید دستگاه باید به آن توجه کنید جنس روکش دستگاه فرکننده مو است. روکش‌های رایج بازار معمولاً سرامیکی، فلزی، تیتانیوم و کروم است. دستگاه‌های سرامیکی در بازار طرفداران بیشتری دارند.

در نوع دیگری از دستگاه‌ها سرامیک و تورمالین در کنار یکدیگر استفاده می‌شوند. اغلب بهترین برند فرکننده مو از این دو پوشش استفاده می‌کند تا دستگاه‌های آن‌ها آسیب کمی به موها بزند. این کار سبب می‌شود، موهای شما بعد از استفاده از دستگاه وز نشود. پوششی که برای دستگاه فرکننده مو استفاده می‌شود، باید کمترین میزان آسیب را به موهای شما وارد کند.

میزان حرارت بهترین برند فرکننده مو

موهای هر فرد نسبت به فرد دیگر شرایط متفاوتی دارد. برخی افراد موهای کم پشتی دارند و بعضی دیگر موهای ضخیم‌تر و پرتری دارند. افرادی که موهای کم پشتی دارند، باید موهای خود را با حرارت پایین فر کنند. موهای ضخیم و پرپشت نیز برای حالت گرفتن باید حرارت بیشتری ببینند؛ بنابراین اولین چیزی که باید مدنظر قرار دهید این است که دستگاه شما قابلیت تنظیم دما را داشته باشد.

از آن جایی که در خانواده شما افراد موهای متفاوتی دارند، دستگاه شما باید حتماً از قابلیت تنظیم دما برخوردار باشد. بدین ترتیب خیلی راحت می‌توانید دمای دستگاه خود را طوری تنظیم کنید که موهای شما دچار آسیب نشود. شما می‌توانید از طریق صفحه روی دستگاه دمای آن را مشاهده کنید.

سیستم خاموش‌کننده خودکار دستگاه

گاهی اوقات ممکن است پس از استفاده از دستگاه فراموش کنید آن را خاموش کنید. این اتفاق کوچک ممکن است سبب آتش‌سوزی و بروز خسارت‌های زیادی شود. بهترین برند فرکننده مو با دیدن چنین خساراتی به دنبال راه حلی برای این مشکل افتادند. بنابراین دستگاه‌های جدیدی که وارد بازار شدند را طوری ساختند که پس از مدت‌زمان مشخصی، به‌صورت خودکار خاموش شوند. این ویژگی ایمنی دستگاه‌ها را تا چندین برابر افزایش می‌دهد. بدین ترتیب اگر فراموش کنید فرکننده مو را خاموش کنید، اتفاق ناگواری برای شما پیش نمی‌آید.

خرید بهترین برند فرکننده مو

وجود آیونیک در بهترین برند فرکننده مو

در صحبت‌های قبلی خود نیز ذکر کردیم که تورمالین اغلب در کنار پوشش سرامیکی فرکننده مو استفاده می‌شود. تورمالین اجازه نمی‌دهد که موهای شما پس از استفاده از فرکننده مو، دچار پیچ‌وخم شود. به این ویژگی آیونیک می‌گویند. از مزایای دیگری که آیونیک بودن دارد، می‌توان به جلوگیری از آسیب‌دیدن موها اشاره کرد. آیونیک موهای شما را براق و زیبا می‌کند.

قیمت فرکننده مو

بر اساس نکاتی که در مورد فرکننده مو اشاره کردیم قیمت این دستگاه‌ها از 100 هزارتومان تا 2 میلیون خواهد بود. شما باید این دستگاه را بر اساس نیازی که دارید تهیه کنید. از آن جایی که برندهای بسیار گوناگون در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارند می‌توانید دستگاهی را بیابید که علاوه بر ویژگی‌های مناسب قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز داشته باشد.

بهترین مارک دستگاه فرکننده مو

در این بخش قصد داریم دستگاه‌های بهترین برند فرکننده مو را به شما عزیزان معرفی کنیم. این دستگاه‌ها از کیفیت بالایی برخوردارند. بدین ترتیب می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید.

1. بهترین برند فرکننده مو power 230C کایزر

حداکثر دمای این دستگاه به 230 درجه می‌رسد. فرکننده موی power 230C پس از گذشت مدت 70 دقیقه به‌صورت خودکار خاموش می‌شود. طول سیم این دستگاه به 2 متر می‌رسد، به همین دلیل می‌توانید از فواصل دور از پریز نیز موهای خود را فر کنید. دستگاه کایزر از یک ال‌سی‌دی نیز برای نمایش دما بهره می‌برد.

2. بهترین برند فرکننده مو کایزر مدل 2018

نهایت دمای این دستگاه نیز 230 درجه است. این دستگاه بعد از گذشت 60 دقیقه به طور خودکار خاموش می‌شود. مدل 2018 از سیستم یون‌ساز نیز بهره می‌برد. بنابراین موهای شما در اثر استفاده از فرکننده آسیب زیادی نمی‌بیند. طول سیم این مدل به 2 متر می‌رسد.

3. بهترین برند فرکننده روزیا مدل ROZIA HR721

حداکثر دمای این دستگاه برابر با 220 درجه است. بر خلاف دو مدل قبلی فرکننده روزیا سیمی به طول 1.8 متر دارد. این دستگاه از قابلیت تنظیم دما نیز بهره می‌برد. گستره دمایی که برای این دستگاه وجود دارد چیزی حدود 200 تا 220 درجه است. با وجود چنین ابزارهایی می توان روزیا را بهترین برند فرکننده مو در نظر گرفت.

بهترین مارک دستگاه فرکننده مو

4. دستگاه روزیا مدل HR775 سایز 32 میلی‌متری

نمایشگر دستگاه روزیا از نوع ال‌ای‌دی است. این دستگاه پس از 60 دقیقه خاموش می‌شود. کیفیت خوب دستگاه روزیا سبب می‌شود، موهای شما بدون آسیب براق و زیبا به نظر برسد

5. بهترین برند فرکننده مو روزیا مدل HR746A

نکته جالبی که در مورد این دستگاه به چشم می‌خورد، این است که دمای آن تا 400 درجه نیز بالا می‌رود. پوشش سرامیکی دستگاه اجازه نمی‌دهد موهای شما وز و خشک شود. سیم دستگاه قابلیت گردش 360 درجه‌ای را دارد. دستگاه روزیا برای داغ شدن تنها به 30 ثانیه زمان احتیاج دارد.

6. بهترین برند روزیا مدل HR73

این دستگاه یکی از ابزارهای بسیار خوب برای فرکردن موها به شمار می‌رود. به دلیل پوششی که دارد کمترین میزان آسیب را به موها می‌زند. طول 2 متری سبب می‌شود که بتوانید به‌راحتی از دستگاه استفاده کنید. نمایشگر فرکننده روزیا مدل HR73 از نوع ال‌ای‌دی خواهد بود. پایه‌ای که در قسمت بدنه دستگاه تعبیه شده آن را به یک مدل منحصربه‌فرد بدل ساخته است.

7. دستگاه روزیا مدل HR772

قابلیت تنظیم دمایی که این دستگاه دارد، سبب می‌شود افراد با هر جنس مویی بتوانند از این دستگاه استفاده کنند. روزیا به دلیل ارائه دستگاه‌های باکیفیت در زمره بهترین برند فرکننده مو قرار می‌گیرد. نمایشگر دستگاه ال‌سی‌دی است و حداکثر دمایی که دارد برابر 230 درجه است. مزیت دیگری که قابلیت تنظیم دما دارد این است که اجازه نمی‌دهد، موهای شما آسیب ببیند.

8. بهترین برند پرو مکس مدل 8500ez

طول سیم‌های فرکننده موی پرو مکس بیشتر از مدل‌های قبلی است و به 2.4 متر می‌رسد. نمایشگر دستگاه نیز از نوع دیجیتال است. حداکثر دمایی که دستگاه پرو مکس دارد برابر 220 درجه است. دستگاه‌های پرو مکس کیفیت بالایی دارند و حالت زیبایی به موهای شما می‌دهند.

9. فرکننده موی پرو مکس مدل 4750k

سیم این دستگاه به‌صورت 360 درجه می‌چرخد و طول آن 3 متر است، بنابراین به‌راحتی می‌توانید از فواصل دور از پریز نیز از آن استفاده کنید. دمای دستگاه چیزی بین 110 تا 220 درجه است. ظاهر دستگاه به شکل استوانه‌ای یا لوله‌ای است و سبب می‌شود موهای شما حالت زیبایی به خود بگیرد.

10. فرکننده مو پرو مکس مدل 4738k

سیم این دستگاه برابر 3 متر است. دمای قابل تنظیمی که دستگاه دارد، سبب می‌شود همه اعضای خانه بتوانند از آن استفاده کنند. دستگاه شکل استوانه‌ای دارد و خیلی راحت موهای شما را حالت می‌دهد. شرکت پرو مکس نیز بهترین برند فرکننده مو به شمار می‌رود.

11. بهترین برند فرکننده مو پرو مکس مدل 4732k

دمایی که برای مدل 4732 در نظر گرفتند 220 درجه است. البته بسته به جنسی که موهای شما دارد، می‌توانید درجه آن را تنظیم کنید. این دستگاه سیمی به طول 3 متر دارد.

12. بهترین ست حالت دهنده مو پرو مکس مدل 4480

همان‌طور که از نام دستگاه مشخص است، این مدل چندین سری مختلف دارد که می‌توانید هر یک از آن‌ها را که دوست دارید روی دستگاه تعبیه کنید. به کمک این سری‌ها می‌توانید حالت‌های مختلفی را به موهای خود بدهید. سیم دستگاه برابر با 1.8 متر است.

حداکثر دمایی که برای این مدل در نظر گرفتند برابر 200 درجه خواهد بود. پوشش این دستگاه سرامیکی است و به همین دلیل موهای شما را وز نمی‌کند. سیستم گرمایش سریع سبب می‌شود، فرکننده ظرف 30 ثانیه کاملاً گرم شود. ست پرو مکس دارای فرکننده مخروطی و استوانه‌ای است.

بهترین ست حالت دهنده پرو مکس مدل 4480

13. دستگاه فرکننده مو پرو مکس مدل 4755k

210 درجه حداکثر میزان دمایی است که برای این مدل در نظر گرفتند. طول سیم دستگاه 3 متر است. دستگاه حالت استوانه‌ای دارد. شما با استفاده از مدل 4755k می‌توانید موهای خود را در زمان بسیار کوتاهی با کمترین میزان آسیب، حالت دهید. تنوع بالای محصولات پرو مکس آن را به بهترین برند فرکننده مو تبدیل کرده است. قابلیت تنظیم دما نیز ویژگی دیگری است که این دستگاه دارد.

14. بهترین برند فرکننده مو بابلیس مدل ST-2228

بابلیس یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید لوازم آرایشی به شمار می‌رود. محصولات این برند تنوع بالایی دارند. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سیم 2 متری و دمای 230 درجه اشاره نمود. پایین‌ترین درجه دستگاه 80 درجه است، بنابراین شما می‌توانید آن را بین 80 تا 230 تنظیم نمایید. نمایشگر دستگاه بابلیس از نوع دیجیتالی است. از آن جایی که قطر دستگاه کم است، برای افرادی که فر ریزتر را ترجیح می‌دهند مناسب است.

15. بهترین دستگاه فرکننده مو بابلیس مدل C1100SDE

ظاهر متفاوت دستگاه آن را از سایر تولیدات این برند متمایز می‌کند. طول سیم مدل 1100 به 2.5 متر می‌رسد و حداکثر دمای آن برابر 230 درجه خواهد بود. این دستگاه کیفیت بسیار بالایی دارد. قابلیت تنظیم دما سبب می‌شود، هر فردی بتواند از آن استفاده کند.

16. دستگاه فرکننده پرو مدل BAB2665U

سیستم خاموشی خودکار دستگاه، ایمنی آن را به میزان زیادی افزایش می‌دهد. طول سیم این مدل به 2.7 متر می‌رسد. طول بلند سیم سبب می‌شود که افراد هنگام استفاده از دستگاه آزادی عمل خوبی داشته باشند. به دلیل زیاد بودن برندهای تولیدکننده این دستگاه، تعیین بهترین برند فرکننده مو کمی مشکل است. حداکثر میزان دمایی که می‌توان برای دستگاه در نظر گرفت برابر 230 درجه است.

دستگاه فرکننده بابلیس مدل C1100SDE

17. دستگاه فرکننده موی بابلیس BAB2280TTE

حداکثر دمایی که برای این مدل در نظر گرفتند برابر با 200 درجه است. با گذشت 72 دقیقه دستگاه به طور خودکار خاموش می‌شود. سیم 2.7 متری مدل 2280 سبب می‌شود، بتوانید از آن خیلی راحت و بدون محدودیت استفاده کنید. این دستگاه به دلیل برخورداری از قابلیت تنظیم دما موهای شما را بسیار خوش حالت و زیبا جلوه می‌دهد.

18. بهترین فرکننده مو بابلیس نانو مدل ST2278

دمای حداکثری دستگاه 230 درجه است. ال‌سی‌دی که روی دستگاه تعبیه شده است میزان دمای آن را به شما نشان می‌دهد. فر موی بابلیس پس از 72 دقیقه به‌صورت خودکار آف می‌شود. طول سیم دستگاه به 2 متر می‌رسد. سیم بلند کار را برای شما راحت‌تر می‌کند.

19. دستگاه فرکننده بابلیس مدل C20E

دمای حداکثری این دستگاه برابر 200 درجه سانتی‌گراد است. قابلیت تنظیم دمای دستگاه آن را برای هر مویی قابل‌استفاده می‌کند. C20E پس از 72 دقیقه بدون استفاده ماندن خاموش می‌شود تا حادثه بدی مانند آتش‌سوزی رخ ندهد.

20. دستگاه فرکننده بابلیس مدل 2665SDE

بابلیس را می‌توان بهترین برند فرکننده مو در نظر گرفت، زیرا ابزارهای باکیفیتی تولید می‌کند. سیم این مدل طولی به‌اندازه 2.7 متر دارد. پس از اینکه دستگاه به مدت 60 دقیقه استفاده نشد، به طور خودکار خاموش می‌شود.

حداکثر میزان دمایی که این مدل بابلیس دارد 230 درجه است. پوشش سرامیکی محصول میزان آسیب وارد شده به موها را به کمترین میزان لازم کاهش می‌دهد. با استفاده از این مدل می‌توانید، فرهای زیبا و درخشانی را برای خود خلق کنید. دستگاه پس از 60 دقیقه نیز خودبه‌خود خاموش می‌شود.

بهترین برند فرکننده مو

21. فرکننده بابلیس مدل C519E

اگر می‌خواهید فرهای کوچک و ظریفی را برای موهای خود ایجاد کنید، این محصول گزینه مناسبی به شمار می‌رود. قابلیت تنظیم دما آن را برای هر نوع مویی مناسب می‌کند. افرادی که موهای نازکی دارند بهتر است از دماهای پایین‌تر استفاده کنند. گستره‌ای که برای حداکثر میزان دمای دستگاه وجود دارد، چیزی حدود 200 تا 220 درجه سانتی‌گراد است.

22. فرکننده بابلیس مدل C319E

حداکثر دمای این دستگاه نسبت سایر مدل‌هایی که معرفی کردیم، کمتر است. 180 درجه بیشترین مقداری است که می‌توان دما را روی آن تنظیم کرد. طول سیم این مدل برابر 1.5 متر است. ظاهر استوانه‌ای دستگاه استفاده از آن را بسیار راحت نموده است. بهترین برند فرکننده مو اغلب قابلیت خاموشی خودکار را در دستگاه‌ها قرار می‌دهد.

23. دستگاه فرکننده چرخشی رمینگتون مدل Ci606

طول سیم دستگاه به 1.8 متر می‌رسد. 230 درجه نهایت دمایی است که می‌توانید دستگاه را روی آن تنظیم کنید. این دستگاه از سیستم ایمنی قفل دما نیز برخوردار است. دستگاه باگذشت زمان 60 دقیقه‌ای خاموش می‌شود تا محل موردنظر دچار آتش‌سوزی نشود.

24. دستگاه فر موی نوا مدل NHC-8558

طول سیم این دستگاه برابر با 2 متر است. اگر می‌خواهید موهای خود را به‌صورت درشت فر کنید، می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید. گستره دمایی این دستگاه بین 200 تا 220 درجه است. میله دستگاه به شکل استوانه‌ای است. با پیچاندن موهای خودتان دورتادور استوانه حالت خوبی به آن‌ها می‌دهید. این دستگاه آسیب زیادی به موهای شما نمی‌زند.

25. بهترین برند فرکننده مو مک استایلر MC-3319

این دستگاه نمایشگر ال‌ای‌دی دارد که دمای آن را به شما نشان می‌دهد. سیم طولانی آن موجب می‌شود با آزادی عمل بتوانید از دستگاه استفاده کنید. فرکننده مک استایلر پوشش سرامیکی دارد و از فرکننده های مو پیچ به شمار می‌رود. حداکثر دمایی که این دستگاه خواهد داشت برابر 230 درجه است. از دیگر مزایای این دستگاه می‌توان به سیستم ایمنی قفل دما اشاره نمود. بهترین برند فرکننده مو چنین قابلیتی را در ابزارهای خود قرار می‌دهد.

26. دستگاه فرکننده مو کیمی مدل KM-1010

طول سیم این دستگاه به 2 متر می‌رسد. فرکننده کیمی ظاهر بسیار متفاوتی دارد. در این دستگاه 3 استوانه در کنار هم قرار گرفتند. دمای دستگاه قابل تنظیم است و به همین دلیل می‌توانید برای موهای متفاوتی آن را به کار ببرید.

جمع‌بندی

بهترین برند فرکننده مو را در مقاله امروز بررسی کردیم. برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید این  دستگاه فعالیت دارند. انتخاب دستگاه‌های این برندها به بودجه شما بستگی دارد. شرکت بابلیس دستگاه‌های بسیار متنوع و باکیفیتی را روانه بازار می‌کند. به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. برای خرید فرکننده مو بیش از هر چیزی به نیاز خود دقت کنید. شناخت نیاز کار شما را برای تصمیم‌گیری نیز راحت‌تر می‌کند.