رنگ-لاک-زمستانی

بدون شک یکی از جذاب ترین کارها نزد خانم ها لاک زدن می باشد که به خوبی می توانند به تناسب هر فصل، رنگ و طراحی خاصی را برای ناخن های خود انتخاب کنند. شما هم اگر دوست دارید، ناخن هایتان در روزهای سرد و برفی زمستان جذاب تر به چشم بیاید، باید لاکی را انتخاب کنید که مناسب این فصل باشد. به همین خاطر در این بخش از مجله زیبایی میس و مستر، 10 رنگ لاک زمستانی زیبا را به شما پیشنهاد می دهیم تا در فصل زمستان از آن ها استفاده کرده و با داشتن زیباترین دست ها، ذوق و سلیقه خود را به رخ بکشید.

انواع رنگ لاک زمستانی

هماهنگی رنگ لاک با فصل زمستان کار سختی نیست. تنها کافی است، ادامه این مطلب که به معرفی 12 مورد از بهترین و زیباترین رنگ لاک های زمستانی می پردازد را از دست ندهید.

رنگ لاک ناخن مسی

رنگ مسی برای آن دسته از بانوانی که به دنبال رنگی برای لاک ناخن زمستانی هستند که چندان هم جلب توجه نکند، هوشمندانه ترین انتخاب می باشد. مسی یک رنگ متالیک با زمینه رنگ قرمز است. به همین علت هم تطبیق پذیری فوق العاده ای با حال و هوای زمستانی دارد. همه این ویژگی ها باعث می شود تا رنگ مسی جزو بهترین رنگ های لاک ناخن زمستانی بوده و برای کسانی که در جست و جوی یک رنگ متین و زیبا برای ناخن ها هستند، ایده آل باشد. اگر شما هم رنگ مسی را به عنوان رنگ لاک زمستانی خود انتخاب کردید، می توانید به انتخاب خود، این لاک را در تمام سطح ناخن های خود به کار ببرید یا بسته به سلیقه خود از آن فقط برای طراحی بخشی از ناخن هایتان استفاده کنید.

رنگ لاک زمستانی مسی

رنگ لاک ناخن طلایی

رنگ طلایی یکی از زیباترین و شیک ترین رنگ های لاک زمستانی می باشد؛ چرا که طیف های رنگ طلایی گرمای بسیار دلنشین و ملایمی دارند و استفاده از آن در روز و شب های سرد زمستان، حس گرمای شیرینی را به شما و اطرافیانتان القا می کند. از دیگر نکات قابل توجه این رنگ لاک زمستانی، قابلیت ست شدن آن با رنگ های مختلف می باشد که این خاصیت به خودی خود مزیت فوق العاده ای برای خانم های خوش ذوق محسوب می شود. لاک طلایی همراه با رگه های اکلیلی به جذاب تر دیده شدن دستان شما کمک زیادی کرده و نگاه های زیادی را به سمت دستانتان می کشاند.

لاک طلایی

رنگ لاک ناخن سبز تیره

رنگ سبز جزو آن دسته از رنگ هایی است که امسال توانسته سالن های مد را به تسخیر خود در آورد. اگر شما هم می خواهید در زمستان امسال بدرخشید، رنگ سبز تیره را برای لاک خود انتخاب نمایید. این رنگ بدان جهت بهترین رنگ لاک زمستانی نامیده شده که در این فصل سال به دلیل سردی هوا، کمبود رنگ سبز در طبیعت به وضوح مشاهده می شود و استفاده از لاک سبز جلوه فوق العاده زیبایی به دستان شما می دهد. همچنین گرمای رنگ سبز با حال و هوای سرد زمستانی تضاد زیبایی داشته و گرمای لذت بخشی را در روزهای سرد سال به دستان شما می بخشد.

طراحی ناخن با لاک سبز

رنگ لاک ناخن سفید

رنگ سفید، یک رنگ لاک زمستانی خاص و جسورانه می باشد که درخششی زیبا را برای دستان شما به همراه می آورد. استفاده از این رنگ لاک در فصل زمستان می تواند شما را به فردی خاص و منحصر به فرد تبدیل نماید. این ترند زمستانی شیک و زیبا، یکی از بهترین و جدیدترین مدل های طراحی ناخن برای روزهای برفی است. همچنین می توانید از قلم طراحی کمک بگیرید و با لاک سفید خود، طرح دانه های برف را روی ناخن هایتان پیاده کنید. این طرح لاک زمستانی تداعی کننده زیبایی دانه های سفید برف روی ناخن هایتان خواهد بود.

لاک سفید

رنگ لاک ناخن قرمز

لاک قرمز، یک رنگ شیک برای هر سن و سلیقه ای بوده و کمتر خانمی را می توان یافت که در میان لاک های خود، لاک قرمز نداشته باشد. به همین علت هم این رنگ لاک یکی از بهترین رنگهای لاک زمستانی به شمار می رود و در زمستان محبوبیت زیادی بین خانم های خوش ذوق دارد. استفاده از این رنگ لاک زمستانی در روزها و شب های سرد این فصل، علاوه بر این که گرمای لذت بخشی را به شما القا می کند، جذابیت دستانتان را هم دو چندان می نماید. از دیگر نکاتی که لاک قرمز را به پرطرفدارترین رنگ لاک تبدیل نموده، این است که با هر رنگ پوستی همخوانی داشته و با تمام تناژهای پوستی هارمونی بی نظیری را برقرار می کند.

لاک قرمز

استفاده از رنگ هایی مانند سبز تیره و قرمز برای ناخن ها در فصل زمستان بسیار مناسب است.

رنگ لاک مشکی

لاک مشکی جزو زیباترین و چشم نوازترین لاک ها می باشد که همواره شاهد نمونه های آن در فشن شوهای مختلف بوده ایم. این رنگ لاک مناسب فصل زمستان می باشد و استفاده از آن ظاهری جذاب و خیره کننده را برای ناخن هایتان به همراه خواهد داشت و همین ظاهر خیره کننده، این رنگ لاک زمستانی را به انتخابی ایده آل برای هماهنگی با لباس های رسمی و لباس شب تبدیل نموده است. علاوه بر آن لاک مشکی این قابلیت را دارد تا با هر استایل و رنگی هماهنگ شود. لاک مشکی برای آن دسته از افرادی که علاقه مند به تیپ و استایل های سیاه در فصل زمستان هستند، بهترین انتخاب خواهد بود. اگر لاک مشکی را به عنوان یک رنگ لاک زمستانی برمی گزینید، به راحتی می توانید طرح های شیک و زیبایی به کمک رنگ سفید روی آن پیاده کنید و نگاه همه اطرافیان را به سمت دستان خود بکشانید.

مشکی

رنگ لاک ناخن هولوگرامی

اگر به دنبال یک مدل جدید لاک ناخن زمستانی هستید، لاک هولوگرامی خاص ترین مدل برای شما می باشد. جیجی حدید (سوپر مدل جذاب و موفق آمریکایی) اولین کسی بود که این مدل را در استایل خود به کار برد و باعث محبوبیت لاک هولوگرامی در میان خانم های علاقه مند به مد و فشن شد. استفاده از این رنگ لاک زمستانی، حالت متالیک مدرنی به ناخن های شما بخشیده و کمی هم آینه ای به نظر می رسد. همچنین این لاک نگاه خیره و تحسین برانگیز اطرافیانتان را به همراه خواهد داشت. به همین خاطر پیشنهاد ما به خانم های خوش سلیقه و اهل مد این است که در زمستان امسال حداقل برای یک بار هم که شده آن را امتحان کنید و از زیبایی خارق العاده آن لذت ببرید.

هولوگرامی

رنگ لاک ناخن سرمه ای

رنگ سرمه ای جزو آن دسته رنگ های جذاب و پرطرفدار می باشد که برای هر گونه سلیقه ای مناسب است. به جرئت می توان گفت که امسال در فصل زمستان شاهد فرمانروایی رنگ سرمه ای خواهیم بود؛ چرا که رنگ سرمه ای یک رنگ رازآلود و شیک است که با تکیه بر سایه های زیبایش می تواند برای فصل زمستان فوق العاده باشد. به همین خاطر این لاک جزو بهترین رنگ های لاک زمستانی می باشد که علاقه مندان زیادی دارد. استفاده از لاک سرمه ای چه در محل کار و چه در مجالس و میهمانی ها، علاوه بر آن که جذابیت و زیبایی دستان شما را چندین برابر می کند، حسن انتخاب شما را در انتخاب رنگ لاک نشان می دهد.

سرمه ای

رنگ لاک ناخن هات چاکلت قهوه ای

یکی از شگفتی ها در مد و فشن امسال، راه پیدا کردن رنگ نوشیدنی محبوب زمستانی به دنیای مد می باشد. این رنگ زیبا، رنگ هات چاکلت قهوه ای بوده که این رنگ لاک به عنوان یکی از زیباترین رنگ های لاک زمستانی مطرح شده است. این رنگ لاک مناسب زمستان است و علاوه بر گرمای فوق العاده ایی که برایتان به ارمغان می آورد، مانند یک رنگ نود بسیار زیبا عمل کرده و با تمام لباس های گرم و زمستانی شما ترکیب بی نظیری را ایجاد می کند. تمامی این ویژگی ها در کنار یکدیگر قطعا می تواند شما را ترغیب نماید تا در زمستان امسال این رنگ را به عنوان یکی از رنگ لاک های زمستانی خود انتخاب کنید.

رنگ هات چاکلت

لاک ناخن خاکستری

یکی از جذاب ترین و داغ ترین انواع رنگ لاک زمستانی، رنگ خاکستری می باشد. این رنگ دلچسب ترین پیشنهادها برای خانم های پایبند به اصول مد در ایام سرد و بارانی زمستان است؛ چرا که با استفاده از چنین رنگ لاکی، سمبلی از زمستان را در استایل خود خواهید داشت. چیزی که باعث شده این رنگ لاک در میان خانم ها محبوبیت بسیاری پیدا کند، این است که خاکستری یک رنگ خنثی است که با هر رنگ پوستی ست شده و لطافت و زیبایی خاصی را به دستان شما هدیه می کند.

ناخن خاکستری

لاک ناخن کروم نقره ای

یکی از لاک هایی که اخیرا در بین طرفداران مد و فشن محبوبیت خاصی پیدا کرده است، لاک کروم می باشد. این سبک لاک درخشش جسورانه و زیبایی را به دستان شما هدیه می دهد. در حال حاضر لاک کروم یکی از پرطرفدارترین لاک ها می باشد.

اگر شما هم به دنبال یک رنگ لاک خاص و متفاوت برای فصل زمستان هستید، ما به شما لاک کروم نقره ای را پیشنهاد می‌دهیم. رنگ نقره ای این لاک که ظاهر آیینه ای دارد، جزو بهترین انتخاب ها برای فصول سرد سال و به ویژه فصل زمستان می باشد. همین ظاهر آینه ای سبب شده تا زمانی که نور روی آن منعکس می‌شود، ناخن‌ها به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشند و ظاهری رویایی و چشم نواز را برای دستان شما به ارمغان بیاورد.

ناخن کروم نقره ای

لاک ناخن بنفش

لاک بنفش یکی از لوکس ترین رنگ های لاک زمستانی است که گرمای دلچسبی را در روزهای سرد زمستانی برای دستان شما به ارمغان می آورد. این رنگ ترکیبی از دو رنگ آبی و قرمز است که رنگ قرمز نماد پویایی و نشاط و رنگ آبی نماد آرامش بخشی می باشد. بنابراین استفاده از لاک بنفش علاوه بر زیبایی خیره کننده ای که به دستان شما می بخشد، گرما و انرژی را هم برایتان به همراه دارد.

دیزاین ناخن بنفش

کلام آخر

در این مطلب با انواع رنگ لاک زمستانی آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار گرفته باشند. اکنون با دانستن اینکه کدام رنگ لاک برای فصل سرد سال مناسب است، می توانید به روز بوده و با مد پیش بروید. در صورت تمایل می توانید، جهت خرید انواع لاک ناخن زمستانی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به فروشگاه اینترنتی میس و مستر مراجعه نموده و در کمترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید.

منابع

cosmopolitan