عطر برای قرار عاشقانه

عطرها در زندگی ما نقش حیاتی و مهمی دارند. تقریبا اکثر محصولاتی که استفاده می‌کنیم، از انواع شامپو و صابون گرفته تا مرطوب کننده‌ها، دئودورانت، بالم لب و چیزهای مهم‌تری مانند عطر و ادکلن، معطر هستند و برای خوشبو کردن بدن ما به کار می‌روند. بنابراین بدیهی است که عطر برای قرارهای عاشقانه اهمیت بسیار زیادی داشته باشد.

قدمت استفاده از عطر در چنین مناسبت‌های خاصی به زمان‌های دور برمی‌گردد؛ زمانی که نامه نوشتن رواج بیشتری داشت و افراد با انواع عطرها نامه‌های عاشقانه‌شان را خوشبو می‌ساختند. از این رو تصمیم گرفتیم در مقاله کوتاه ولی جامعی هر آنچه را که باید درباره عطر برای قرارهای عاشقانه بدانید، توضیح دهیم. تا پایان با ما همراه باشید تا بیاموزید چطور می‌توان با یک رایحه جادویی تا مدت زمان طولانی در ذهن طرف مقابل ماندگار شد.

دلیل اهمیت عطر برای قرارهای عاشقانه چیست؟

وقتی قرار است برای اولین بار با کسی ملاقات کنید، طبیعی است درباره اینکه آیا مورد پسند طرف مقابل قرار می‌گیرید یا نه، کمی نگران باشید. از طرفی قطعا برای این روزهای مهم و به یاد ماندنی هیجان دارید. ترکیب همه این احساسات مختلف، می‌تواند آماده شدن برای قرارهای عاشقانه را سخت کند. ممکن است مدام به این فکر کنید که آیا فلان لباسم را دوست دارد؟ درباره آرایشم چه نظری خواهد داشت؟ بهتر است آرایش ملایمی داشته باشم و یا غلیظ‌تر؟ کدام عطر برای قرارهای عاشقانه بهتر است؟

در این شرایط هزاران سوال در ذهن فرد وجود دارد و البته این سوالات تنها به اولین قرار عاشقانه محدود نمی‌شود و هربار در شب‌های خاص با یارتان تکرار خواهد شد. یکی از مهم‌ترین چیزهایی که در بین تمام این سوالات نباید نادیده بگیرید، عطر و ادکلن شماست که از لباس و حتی میکاپ‌تان اهمیت بیشتری دارد.

یک رایحه خوشایند باعث می‌شود تصویر زیبایی از شما در طرف مقابل‌تان نقش ببندد و لب به تحسین شما بگشاید. مورد تمجید و تحسین واقع شدن در یک قرار عاشقانه تمام آن چیزی است که به شما جرات و اعتماد به نفس می‌دهد و کمک می‌کند جذابیت خاصی داشته باشید. اما یک عطر مناسب برای چنین قرارهایی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ آن چه در ادامه می‌خوانید، نحوه انتخاب و استفاده درست از عطرهایی است که حال و هوای مطبوعی به قرارتان می‌بخشند.

چطور برای قرارهای عاشقانه عطر بزنیم؟

همیشه در فیلم و سریال‌های رمانتیک شاهد این سکانس بوده‌ایم که وقتی شخصیت‌های داستانی برای قرار ملاقات‌های عاشقانه آماده می‌شوند، عطر می‌زنند. برای مثال در فیلم آمریکایی Untamed Heart یا قلب بدون نام، می‎‌بینیم که چطور شخصیت‌های اصلی این فیلم رمانتیک قبل از ملاقات با هم عطر را در هوا اسپری می‌کنند و زیر آن راه می‌روند. یا از آن هم قدیمی‌تر مدل عطر زدن تصویر زیر است که حتما برای‌تان آشناست.

نحوه عطر زدن

رایحه عطر برای قرارهای عاشقانه باید جذاب و دلپذیر باشد و هر زمان که طرف‌تان به شما فکر می‌کند و یا رایحه مشابهی را می‌شنود، مانند خاطره زیبایی در ذهنش تداعی شود. اگر هنوز مطمئن نیستید که چه عطری را باید برای چنین قرارهایی بزنید، در ادامه این مقاله چند نکته ساده اما مهم آورده شده که پیدا کردن عطر برای قرارهای عاشقانه را راحت‌تر می‌کند.

عطر درستی را انتخاب کنید

از آنجایی که در قرارهای عاشقانه به کسی که دوستش دارید نزدیک می‌شوید، باید مطمئن باشید که عطرتان درست همان چیزی است که باید باشد. در این شرایط عطرتان نباید زیاد تند و تیز باشد. برای مثال عطرهای طلایی رنگ Colour Me رایحه رمانتیک و مطلوبی دارند و به ویژه برای قرارهای عاشقانه و شبانه با نامزدتان ایده آل هستند.

از طرفی اگر به قرار صبحانه یا ناهار دعوت شده‌اید، بهتر است از عطرهایی استفاده کنید که رایحه لطیف گلی و یا رایحه‌های تازه شکوفه‌های مرکبات دارند. این نوع عطرها برای قرار عاشقانه در روز، شخصیت زنانه و جذاب شما را به بهترین شکل ممکن نشان می‌دهند.

علاوه بر این ترکیب رایحه وانیل و چوب صندل هم می‌تواند برای این روزهای به یاد ماندنی ایده آل باشد. شما می‌توانید از عطرهای حاوی این رایحه یا دیگر محصولات خوشبوکننده با چنین رایحه‌ای استفاده کنید. به عنوان مثال استفاده از لوسیون بدن مرطوب کننده وانیل و چوب صندل از برند ویکتوریا سکرت گزینه مناسبی است که استفاده از آن قبل از قرارتان، رایحه دلپذیر و جذابی را از شما ساطع خواهد کرد.

یکی از عطرهای جذاب برای قرارهای عاشقانه، ادوپرفیوم زنانه ورسای مدل Tesoro است که با رایحه گرم و میوه‌ای خود، اطرافیان را مست عطر و بوی شما می‌کند. این عطر گرم و تند تا 5 ساعت ماندگاری دارد و به ویژه برای فصول سرد سال مناسب است. اگر می‌خواهید قرارهای پاییزی و زمستانی‌تان را خاطره انگیزتر کنید، همین حالا اصل این محصول را از فروشگاه اینترنتی میس و مستر سفارش دهید.

هرچه مقدار عطر کمتر، بهتر!

توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید با عطرتان، حتی عطری که خیلی دوستش دارید، دوش بگیرید! بیش از حد عطر زدن دقیقا با انتخاب یک عطر اشتباه برابر است. یک عطر تنها باید بیانگر شخصیت شما باشد؛ نه خود شخصیت شما. در واقع معشوق‌تان باید با شنیدن آن رایحه خاص به یادتان بیافتد؛ نه اینکه تنها چیزی که از شما به یاد می‌آورد، عطرتان باشد.

همواره برای عطر زدن (در همه مناسبات) به قانون 2 پاف پایبند باشید. عطر برای قرارهای عاشقانه باید روی گردن، قفسه سینه، پشت گردن و شکم اسپری شود اما برای هر قسمت تنها دو پاف از عطر کافی است. این مقدار تا چند ساعت آینده ماندگار خواهد بود.

از سایر محصولات معطر استفاده نکنید

وقتی به طور همزمان از چند محصول معطر مانند اسپری، ادکلن، بادی اسپلش، دئودورانت و … استفاده می‌کنید، رایحه عطر اصلی شما تحت تاثیر قرار می‌گیرد. قبل از قرارهای عاشقانه‌تان سعی کنید ترجیحا از محصولاتی با رایحه مشابه استفاده کنید و یا از مصرف همزمان همه آن‌ها با هم خودداری کنید.

ترکیب عطرها و رایحه‌های مختلف با هم می‌تواند منجر به بوی ناخوشایندی شود. بنابراین وقتی برای قرارتان آماده می‌شوید، از محصولات مراقبت از پوست غیرمعطر استفاده کنید تا رایحه عطر اصلی شما پخش شده و پارتنرتان را تحت تاثیر قرار دهد.

عطر برای قرارهای عاشقانه

عطرتان را بادوام و ماندگار کنید

ترفندهای زیادی برای ماندگاری بیشتر در هنگام عطر زدن وجود دارد. یکی از این تکنیک‌ها، ترفند Layering perfumes یا عطر زدن لایه‌ای است که سلبریتی‌ها برای ماندگاری عطرشان از آن استفاده می‌کنند. به این ترتیب باید از عطرهایی با نوت‌های مشابه یا دئودورانت‌های معطر استفاده کنید.

برخی از برندهای تولیدکننده عطر و ادکلن، به همراه انواع عطرهای تولیدی‌شان دئودورانت مشابهی را هم طراحی و ارائه کرده‌اند. برای مثال عطر زنانه Colour Me Gold هم به صورت ادکلن و هم دئودورانت وجود دارد. شما می‌توانید ابتدا از عطر برای قرارهای عاشقانه تان استفاده کنید و در طول روز و با کمرنگ شدن رایحه موردنظر، روی آن دئودورانت مربوطه را بزنید. شرط می‌بندیم از نتیجه و ماندگاری به مراتب بیشتر عطر شگفت زده خواهید شد.

سخن پایانی

شما می‌توانید با رعایت این نکات ساده و مهم، از عطرتان نهایت لذت را ببرید و قرار عاشقانه‌تان را به مدت طولانی در ذهن طرف مقابل‌ ماندگار کنید. با انتخاب و استفاده درست از یک عطر مناسب، همان خاطره عاشقانه‌ای باشید که حتی در نبودتان، با رایحه‌ مشابهی در ذهنش تداعی می‌شود.

در این مقاله راهنمایی‌تان کردیم یک عطر برای قرارهای عاشقانه چه خصوصیاتی باید داشته باشد و چطور مورد استفاده قرار گیرد. شما چه تجربه‌ای در این خصوص دارید؟ آیا رایحه عطر خاصی یادآور عزیزی برای شماست؟ خودتان ترجیح می‌دهید از چه نوع عطرهایی برای روز و شب‌های ویژه زندگی‌تان استفاده کنید؟ خوشحال می‌شویم در بخش نظرات این مقاله از مجله زیبایی و آرایش میس و مستر پذیرای کامنت‌ها و سوالات احتمالی شما همراهان عزیز باشیم.

سوالات متداول درمورد بهترین عطر برای قرارهای عاشقانه


چرا باید عطر بزنیم؟

استفاده از عطری که رایحه دلنشینی دارد، اعتماد به نفس و موقعیت اجتماعی شما را بالا می‌برد و باعث می‌شود در قرارهای عاشقانه‌تان جذاب‌تر به نظر برسید. عطر شما برگ برنده شما در چنین موقعیت‌های خاصی است؛ چرا که در غیاب‌تان هم یادآور شخصیت شما خواهد بود.

کدام عطر برای قرارهای عاشقانه مناسب است؟

عطرهایی که نوت‌های چوبی، شرقی، وانیل، ترنج و نارنگی (به طور کلی مرکبات) دارند، برای خانم‌ها در قرار ملاقات‌های عاشقانه مناسب هستند. البته بهترین عطر به زمان قرارتان (روز یا شب) و همچنین فصل سال بستگی دارد که در این مقاله توضیح دادیم.

چگونه عطر بزنیم که ماندگار باشد؟

لزوما استفاده زیاد و بیش از حد از عطر باعث ماندگاری بیشتر آن نمی‌شود و چه بسا در این حالت رایحه ناخوشایند و تندی به مشام برسد. تنها دو پاف عطر در نقاطی که در این مقاله گفتیم، کافی است تا برای تمام طول روز عطرتان ماندگار شود. البته برای ماندگاری بیشتر می‌توانید از تکنیک عطر زدن لایه‌ای با دئودورانت استفاده کنید.

عطر را کجای بدن بزنیم؟

در این مقاله مهم‌ترین نقاطی را که باید برای عطر زدن در قرارهای عاشقانه در نظر داشته باشید، نشان دادیم. علاوه بر آن موارد پشت و بالای گوش‌ها، داخل آرنج و روی مچ، زیر سینه و دور ناف، پشت زانو، ساق و مچ پا و همچنین لا به لای موها نقاط مهمی هستند که در ماندگاری و پخش بوی عطر شما تاثیر زیادی دارند.