Table of Contents

شاید شما نیز دوست داشته باشید از عطر ماه تولد خود استفاده کنید. عطر یکی از محصولاتی است که افراد زیادی به استفاده از آن علاقه دارند. همان‌طور که در جاهای مختلفی این مطالب را خواندید، ماه تولد روی شکل‌گیری شخصیت فرد نقش به‌سزایی دارد. برخی از افراد چنین نظراتی را قبول دارند، اما عده‌ای دیگر اصلاً این مسائل را قبول ندارند و به آن توجهی نمی‌کنند. صرف‌نظر از پذیرش یا عدم‌پذیرش این موضوع آگاهی از عطر ماه تولد می‌تواند نکته جالب و جذابی برای شما باشد. این موضوع می‌تواند در انتخاب عطر نیز به افراد کمک کند و گزینه‌های ساده‌تری را پیش روی آن‌ها قرار دهد.

عطرها نیز مانند انسان‌ها پیچیدگی‌های زیادی دارند. شرکت‌های تولیدکننده عطر برای تهیه آن چند اسانس مختلف را با هم ترکیب می‌کنند. ترکیب این اسانس‌ها سبب تشکیل رایحه می‌شود. انواع رایحه‌های رایجی که بین عطرها وجود دارد، شامل مدیترانه‌ای، شیرین، تلخ، گرم و خنک می‌شود. انتخاب عطر مناسب نیز مانند انتخاب لباس و سایر لوازم سخت و ضروری است. زیرا یک بوی خوب می‌تواند، روی افرادی که با شما در ارتباط هستند، تاثیر زیادی بگذارد. یک رایحه خوش گفت‌وگوی شما با افراد را دلنشین‌تر می‌کند. این موضوع به قدری مهم است که در موفقیت‌های شما نیز نقش دارد.

عطر ماه تولد یک گزینه عالی برای هدیه دادن نیز به شمار می‌رود. سعی کنید انتخاب عطر را بسیار باحوصله انجام دهید. زیرا یک انتخاب مناسب سبب ماندگاری شما در ذهن افراد می‌شود. ممکن است این موضوع برای شما نیز پیش آمده باشد که در یک جمع بزرگ حضور دارید و ناگهان فردی وارد آن می‌شود. به محض ورود آن فرد، عطر دلنشینی به مشام می‌رسد که خاطرات گذشته را برای شما تداعی می‌کند. عطرها مانند امضای شخصی افراد به شمار می‌روند. به همین دلیل است که امکان دارد بوی یک رایحه تا سال‌ها در ذهن شما بماند.

استفاده از نمادهای ماه تولد در انتخاب عطر

اگر می‌خواهید انتخاب عطر خود را بر اساس ماه تولد امتحان کنید، باید به چهار عنصر تشکیل‌دهنده انسان توجه ویژه‌ای داشته باشید. این چهار عنصر شامل خاک همچنین آب و آتش می‌شوند. هر یک از ماه‌های تولد به یکی از  عناصری که ذکر کردیم باز می‌گردد و در شکل‌گیری شخصیت افراد اهمیت دارد. به طور مثال، افرادی که متولد فروردین هستند، از نظر شخصیتی شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند. علت این موضوع نیز عنصر وجودی آن‌ها محسوب می‌شود. در بخش زیر نمادهای مربوط به هر یک از ماه‌های تولد را برای شما ذکر می‌کنیم. عطر ماه تولد افراد را در ادامه به طور کامل معرفی می‌کنیم.

  • عنصر آتش: آتش معنای الهام‌پذیر بودن دارد. این عنصر نماد افراد متولد آذر، فروردین و مرداد محسوب می‌شود.
  • عنصر هوا: هوا معنای نیروهای ذهنی قوی را در خود دارد. کسانی که متولد مهر، خرداد و بهمن هستند، هوا را به‌عنوان عنصر اصلی ماه تولد خود می‌شناسند.
  • عنصر خاک: خاک به معنای مادی است. این نماد به عنوان سمبل متولدین شهریور، دی و اردیبهشت  شناخته می‌شود.
  • عنصر آب: آب معنای احساسات دارد. آبانی‌ها، تیر ماهی‌ها و متولدین اسفند این عنصر را به‌عنوان نماد ماه تولد خود می‌شناسند.

عطر ماه تولد

عطر ماه تولد فروردین

فروردین ماهی‌ها به طور ذاتی جذاب و سخاوتمند هستند، آن‌ها خیلی زود افراد را می‌بخشند و بدی‌های آن‌ها را فراموش می‌کنند. عنصری که با این ماه ارتباط دارد، آتش است. به همین دلیل آن‌ها جذب عطرهایی می‌شوند که شاد و قوی است، همچنین بوی تندی دارد. اما به دلیل اینکه در فصل بهار متولد شدند، رایحه‌های بهاری و عطرهای ملایم گل نیز می‌تواند شور و شوق زیادی در آن‌ها ایجاد کند.

عطر بولگاری برای خانم های فروردینی

بولگاری اومنیا آمتیس یکی از عطرهای محبوب متولدین فروردین محسوب می‌شود. این عطر ماه تولد فروردین دارای رایحه شیرین و ملایمی است که آن را برای خانم‌های شیک‌پوش و سخت‌پسند مناسب می‌کند. نت بویایی این عطر شامل مشک گلی می‌شود، به همین دلیل اغلب از آن برای فصل‌های گرم سال استفاده می‌کنند. در نت اولیه عطر رایحه گریپ فروت و ترکیبات سبز وجود دارد. نت میانی شامل زنبق و رز می‌شود و در رایحه پایانی آن گل‌های خوش عطر و رایحه‌های چوبی استشمام می‌شود. Amouage Beloved، Chanel Coco Mademoiselle و Tom Ford Violet Blonde سایر عطرهایی هستند که خانم‌‌های فروردینی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

عطر Lacoste Pour Homme EDT برای مردان فروردینی

این عطر بوی شیرینی دارد که سمبل شور و هیجان در متولدین فروردین است و استفاده از آن شخصیت فرد را با انرژی و خونگرم نشان می‌دهد. این عطر برای آقایان متولد فروردین گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. استفاده از رایحه آلو سیاه، گریپ فروت، فلفل، دارچین، سیب سبز و هل آن را بسیار باکلاس کرده است. در نت پایانی عطر لاکوست بوی وانیل، رایحه چوب صندل و نیشکر به مشام می‌رسد. از سایر گزینه‌های آقایان فروردینی می‌توان به Amouage Beloved، Chanel Allure Homme Sport Eau Extreme و Dior Fahrenheit اشاره کرد.

عطر ماه تولد اردیبهشت

اردیبهشت‌ماهی‌ها مهربان صبور و قابل‌اعتماد هستند. آن‌ها روحیه بسیار حساس و عاشقانه‌ای دارند. عنصر تشکیل دهنده ماه تولد اردیبهشت خاک است. چنانچه متولدین این ماه بخواهند مناسب با ماه تولد خود عطر خریداری کنند، ما به آن‌ها رایحه‌های ملایم و از خاک مانند چوب صندل، گل یاسمن و رز پیشنهاد می‌کنیم. این افراد می‌توانند، از عطرهای بسیار معروف در استایل خود استفاده کنند. چند مورد از اجزای مناسب متولدین اردیبهشت را برای شما ذکر می‌کنیم.

عطر ماه تولد اردیبهشت 

عطر مناسب خانم‌های متولد اردیبهشت Miracle Blossom

مجموعه بسیار بی‌نظیر از عطرهای گلدار که سمبل عشق و علاقه به اطرافیان است، میراکل بلاسم به شمار می‌رود. این عطر رایحه‌ای از گل‌های خوشبو که بوی شیرینی دارند، مانند گل یاس به همراه مقدار کمی رایحه میوه‌ای، همچنین گل صد تومانی در خود دارد. به همین دلیل افراد خیلی سریع مجذوب آن می‌شوند. خانم‌های متولدین اردیبهشت می‌توانند در اغلب فرصت‌ها از این عطر استفاده کنند. اردیبهشتی‌ها می‌توانند از عطرهای Amouage Memoir Woman، Chanel Allure و Carolina Herrera Good Girl نیز در استایل خود استفاده کنند.

عطر مناسب آقایان متولد اردیبهشت Amouage Figment Man

هر مرد بر اساس عطر ماه تولد که انتخاب می‌کند، خصوصیات منحصربه‌فرد خود را در معرض نمایش می‌گذارد. به همین دلیل از میان رایحه‌های بی‌شماری که وجود دارد، باید عطری را انتخاب کنید که مناسب شخصیت شما باشد. انتخاب عطر بر اساس ماه تولد می‌تواند راهکار خوبی برای یک خرید بی‌نظیر  محسوب شود. یکی از ابزارهایی که ویژه متولدین اردیبهشت است، عطر مردانه Amouage Figment Man به شمار می‌رود. افرادی که از این عطر استفاده می‌کنند، می‌توانند خاطره خوبی را در ذهن بر جای بگذارند. از رایحه‌های تشکیل‌دهنده آن می‌توان به چوب صندل، خاک، شمعدانی، لیمو و فلفل اشاره کرد. سایر عطرهایی که آقایان می‌توانند استفاده کنند، شامل Armani Acqua Di Gio Profumo، T. Dupont 58 Avenue Montaigne، Dior Sauvage و Amouage Journey Man می‌شود.

عطر مناسب افراد خردادی

ذهن افراد متولد خرداد پر از فکرهای خلاقانه و ایده‌های نو است. هوش هیجانی این افراد به‌شدت بالاست. عنصری که با متولدین خرداد ارتباط دارد، هواست. بنابراین عطر آن‌ها باید بوی تازه و ملایمی داشته باشد. جوزهندی، گل نرگس و گیشنیز  می‌تواند آن‌ها را سر ذوق آورد. گل همیشه بهار نیز روحیه  تازه‌ای به این افراد که می‌خواهند زندگی فعالی داشته باشند، می‌دهد. در بخش بعدی به عطر ماه تولد خرداد مردانه و زنانه اشاره می‌کنیم.

عطر مناسب افراد خردادی

ورساچه Bright Crystal Absolu برای خانم‌های خردادی

عطر ماه تولد متولدین خرداد بسیار خاص است. کسانی که در انتخاب عطر سلیقه خاصی دارند و بسیار شیک‌پوش هستند، مطمئنا می‌توانند از این گزینه استفاده کنند. عطر ورساچه از رایحه‌های میوه و شکوفه‌های بسیار خوشبوی طبیعت استفاده کرده است. گل صد تومانی، ماگنولیا، انار، کهربا، یوزو، چوب ماهون،  نیلوفر آبی و مشک از رایحه‌های این عطرها به شمار می‌روند. این عطر با روحیه پرانرژی و فعال افراد خردادی سازگاری زیادی دارد. شما می‌توانید Lancome La Vie Est Belle L’Eau de Parfum ، Cerruti 1881 Pour Femme، Amouage Ubar و Dior J’adore را در استایل خود به کار ببرید.

عطر ورساچه EROS مناسب مردان خردادی

ورساچه اروس ویژه آقایان سخت‌پسند است.  اگر به استایل خود اهمیت می‌دهید، ورساچه گزینه خوبی برای شماست. استفاده از ورساچه، خوش ذوق بودن  آقایان را نشان می‌دهد. می‌توان گفت که این عطر بر اساس عشق و علاقه ساخته شده است. رنگ فیروزه‌ای بطری آن  نشان‌دهنده دریای مدیترانه است. در عطر ماه تولد خرداد مردانه از عصاره‌های نعناع ،سیب، شمعدانی، درخت بلوط، دانه تونکا، خس خس، خزه درخت بلوط و وانیل استفاده کردند. ما به شما عطرهایی نظیر Bvlgari Man In Black، Armani Code، Caron Yatagan و Lacoste L 12.12 Blanc نیز پیشنهاد می‌دهیم.

عطر ماه تولد تیر

فرهیخته‌ترین افراد در صور فلکی کسانی هستند که در اولین ماه تابستان یعنی تیر متولد شدند. عنصر وجودی آن‌ها آب است و بسیار احساسی و زودرنج هستند. برهمین اساس می‌توان گفت که این افراد بسیار رمانتیک و احساسی در برخورد با مسائل عمل می‌کنند. بهترین عطرهایی که این افراد می‌توانند در استایل خود به کار ببرند، رایحه‌هایی نظیر وانیل دارچین گل یاسمن و نعناع هندی دارد. در کنار احساسی بودن تیر ماهی‌ها ذاتی فریبنده و وحشی نیز دارند. در ادامه عطر ماه تولد تیر زنانه را به شما معرفی می‌کنیم.

خانم‌های تیر ماهی چه عطری بزنند؟

GUCCI Guilty یکی از بهترین عطرها برای افراد تیرماهی به شمار می‌رود. افراد جذاب و شیک‌پسندی که برای استایل خود اهمیت زیادی قائل هستند، از این عطر استفاده می‌کنند. رایحه شیرین آن با خصیصه‌های تیرماهی‌ها سازگاری دارد. در این عطر از رایحه‌های عنبر، شمعدانی، انگور سیاه، مشک سفید، هلو و نعنای هندی استفاده شده است. اگر دوست دارید خاطره خوبی از خود در ذهن افراد به جا بگذارید، از این عطر استفاده کنید. Roccobarocco Fashion Woman، Tom Ford Black Orchid، Cacharel Noa و Nina Ricci L’Extase نیز گزینه خوبی برای افراد باکلاس است.

عطر ماه تولد آقایان تیرماهی alfred dunhill London

چنانچه آقایان تیرماهی تمایل دارند بر اساس ماه تولد خود عطر انتخاب کنند، هرگز نباید از کنار نام آلفرد دانهیل به‌سادگی عبور نمایند. این عطر رایحه شرقی و شیرینی را تداعی می‌کند بنابراین بهترین گزینه برای استفاده در فصول بهاری به شمار می‌رود. قطعا افرادی که این عطر را انتخاب می‌کنند بسیار باسلیقه و شیک هستند. Roccobarocco Jeans Pour Homme، Guy Laroche Fidji، Prada Luna Rossa Extreme و Benetton Let’s Move نیز سایر گزینه‌های عطر ماه تولد تیر مردانه است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

عطر ماه تولد تیر 

عطر ماه تولد مردادی ها

 افراد متولد مرداد روحیه بسیار قوی و پرانرژی دارند. به همین دلیل ذات آن‌ها بسیار جذاب و خلاق است. عنصری که با متولدین این ماه ارتباط دارد آتش است. افرادی که در مرداد متولد شدند به رایحه‌هایی مانند رزماری، عنبر، پاتچولی و گل مریم علاقه زیادی دارند. همچنین باید عطری که مردادی‌ها انتخاب می‌کنند، حاوی عطر چوب باشد و از تنوع زیادی برخوردار باشد.

خانم‌های مردادی چه عطری بزنند؟

Laura Biagiotti Venezia عطر ماه تولد برای خانم‌های مردادی محسوب می‌شود. رایحه این مدل شیرین و گرم است. به همین دلیل هنگام استشمام عطر ماه تولد مرداد زنانه باید احساس نشاط و شادابی کنید. رایحه‌هایی که در این عطر وجود دارد شامل انگور فرنگی سیاه، یاس، چوب صندل، رزین، لانگ یلانگ، آلو، رز و وانیل می‌شود. شما می‌توانید آن را بدون هیچ محدودیتی در روز و شب استفاده کنید. Laura Biagiotti Venezia Eau de Toilette، Fendi Furiosa، Lancome Tresor و Guy Laroche Fidji برای مردادی‌ها مناسب به شمار می‌رود.

عطر مناسب مردان مردادماهی

یکی از عطرهای بسیار محبوب مردادماهی ها Diesel Only The Brave به شمار می‌رود. رایحه استفاده شده در این عطر لیمو ترش، بنفشه، چرم، کهربا، سدر، بوته وحشی و نارنگی است. پخش بوی این عطر بسیار مناسب است همچنین ماندگاری زیادی روی لباس دارد. عطر ماه تولد مرداد مردانه Diesel Only The Brave در استایل شما جادو می‌کند.

عطر ماه تولد شهریور

آرامش بسیار زیادی در شخصیت افراد شهریوری وجود دارد. آن‌ها دانش و اطلاعات زیادی در مورد موضوعات مختلف دارند. از رایحه‌های ترکیبی این ماه می‌توان به میوه هلو و چرم اشاره کرد. عنصر وجودی این افراد خاک است. افراد شهریوری عطر دارچین و صندل را می‌پسندند.

عطر ماه تولد شهریور

عطر زنانه Be Delicious  DKNY؛ عطر ماه تولد شهریور زنانه

این عطر ماه تولد را به‌عنوان نمادی از آرامش و انرژی می‌شناسند. خانم‌های شهریوری که سلیقه خوبی دارند، قطعاً این عطر را می‌پسندند. رایحه این عطر شیرین و خنک است و در آن از عصاره خیار، گریپ فروت، گل سوسن و بنفشه استفاده شده است. عطر ماه تولد شهریور زنانه Be Delicious  DKNY استایل شیکی به شما می‌دهد.

عطر Legend برای مردان شهریوری

اگر از شهریور ماهی‌هایی هستید که رایحه سنگین عطرها برای شما اهمیت بالایی دارد، عطر مون بلان برای شما گزینه محبوبی است. بوی خوش این عطر خیلی سریع در فضا پخش می‌شود و حس شادابی را به اطرافیان شما القا می‌کند. از رایحه‌های به کار رفته در این عطر می‌توان به شمعدانی، میوه‌های خنک، نارنج، آناناس، اسطوخدوس، خزه و میوهای خشک اشاره نمود.

عطر ماه تولد مهر

شخصیت آرام  ساده‌ای در متولدین ماه مهر دیده می‌شود. به همین دلیل رایحه شیرین و ملایم برای آن‌ها بسیار جذاب است. عنصر وجودی آن‌ها هواست به همین دلیل این افراد از نیروی ذهنی قوی برخوردارند. اگر می‌خواهید  به افراد مهرماهی عطر هدیه بدهید، بهتر است سراغ رایحه‌هایی بروید که علاوه‌بر ملایم بودن کمی شیرین هستند.

عطر ماه تولد مهر

عطر Elizabeth Arden 5th avenue برای خانم های مهر

نام این عطر ماه تولد از یکی از خیابان‌های معروف شهر نیویورک برگرفته شده است. به دلیل شیرین بودن آن، مهرماهی‌ها حس خوبی نسبت به آن دارند. رایحه‌های به کار رفته در الیزابت آردن شامل چوب صندل، گل بنفشه، گل یاس، گل رز، شکوفه لیمو، هلو، چوب میخک، وانیل، عنبیه، گل مریم، سوسن و مشک می‌شود.

عطر لالیک برای مردان مهرماهی

لالیک انتخاب بسیار ایده‌آلی برای مردان مهرماهی محسوب می‌شود. این عطر نمادی از عشق و صفا به شمار می‌رود و به دلیل پخش بوی خوب و ماندگاری بالا بسیار محبوب است. در رایحه آن از مشک سدر هل فلفل و عنبر استفاده شده است.

عطر ماه تولد آبان

شخصیت افراد متولد آبان با قدرت و مستقل در آن‌ها به هر هدفی که داشته باشند، می‌رسد. رایحه‌ای که این افراد دوست دارند، چوب صندل، سدر، وانیل و مشک است. ما به افراد آبان ماهی عطرهای زیر را پیشنهاد می‌کنیم.

عطر محبوب زنانه Bvlgari Jasmin Noir EDP

این عطر زنانه بهبودی با روحیه افراد متولد آبان سازگاری دارد و حس قدرت را به آن‌ها القا می‌کند. برای تهیه این عطر از بوی یاسمن و شیرین بیان استفاده کردند. به همین دلیل بعد از استفاده افراد را مجذوب خود می‌کند. خانم‌های شیک و لاکچری می‌توانند در استایل خود از این عطر ماه تولد استفاده کنند. رایحه‌هایی همچون توکا، شیرین بیان، بادام  و مشک نیز در این عطر وجود دارد.

عطر مردانه Lalique Encre Noire برای آبان ماهی

عطر لالیک انکر نویر انتخاب آقایان آبان‌ماهی به شمار می‌رود. این عطر طرفداران بسیار زیادی دارد. از رایحه‌های این محصول می‌توان به خس خس، چوب کشمیر، اسطو خدوس، جوز، سرو، مشک و گریپ فروت اشاره کرد. آقایانی که از این عطر استفاده می‌کنند، در مهمانی‌ها بسیار جذاب به نظر می‌رسند.

عطرآبانی ها

عطر ماه تولد آذر

یکی از ویژگی‌های بارزی که متولدین آذر دارند، شوخ‌طبعی آن‌هاست. بنابراین در انتخاب عطری که باید متناسب با ماه تولد باشد، رایحه شیرین را انتخاب کنید. این عطرها اگر رایحه‌ای از مرکبات داشته باشند، بسیار بهتر است. آذرماهی‌ها بر اساس عنصر آتش دارای شخصیت ماجراجویی هستند.

استفاده از j’adore dior برای خانم های آذر ماهی

عطر دیور از گل‌های بسیار خوشبو همراه با مرکبات تشکیل شده است. به همین دلیل حس شادی را به افراد می‌دهد. استشمام این عطر، شادی را روی لب‌های شما به وجود می‌آورد. در این عطر ماه تولد رایحه‌ای مانند ماندارین، بهار نارنج، لیمو، گل یاس، جوز هندی، مشک و وانیل در آن وجود دارد.

استفاده از porsche design the essence برای مردان آذری

بر اساس تحقیقاتی که صورت گرفته است، مردانی که متولد آذرماه هستند، شیفته این عطر می‌شوند.  بعد از اینکه بوی پورش دیزاین اسنس تند و تیز را تجربه کردید، همیشه آن را در  استایل خود خواهید داشت. در رایحه‌های این عطر از سرو کوهی، روی چوب و زغال اخته استفاده شده است. این ترکیب دوگانه سبب شده تا بوی شادابی، همراه با طراوت و شیرینی به مشام برسد.

بعد از گذشت چند دقیقه، نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. در نت‌های میانی از چوب درخت کاج، تخم گشنیز و فلفل استفاده شده است. بودن این رایحه‌ها سبب می‌شود، هیجان و شور و شوق خاصی به افراد منتقل شود. در آخر نیز نت‌های پایانی که شامل گیاه بانک چوب می‌شود، مشام شما را خوشبو می‌کنند.

دی ماهی‌ها شخصیت ساده و بی‌ریایی دارند. به همین دلیل عطری که استفاده می‌کنند نیز باید این شفافیت را خیلی خوب نشان دهد. از آنجایی که عنصر وجودی آن‌ها خاک است، عطر‌ ماه تولد که برای آن‌ها مناسب است شامل گل یاسمن، رایحه‌های چوبی و چرمی می‌شود.

 عطر زنانه Dior Hypnotic Poison

عطری که معرفی کردیم، به دلیل شیرینی و گرمی خود با شخصیت دی ماهی‌ها سازگاری خوبی دارد. عطر در بین خانم‌های دی ماهی محبوبیت زیادی دارد و رایحه‌های به کار رفته در آن شامل گل مریم، نارنگی، چوب صندل، مشک، زیره سیاه، نارگیل، بادام، زنبق دره، زردآلو و وانیل می‌شود.

 Dior Hypnotic Poison

عطر مردانه Burberry London

مدل بربری لندن یکی از عطرهایی است که نزد آقایان اذری محبوبیت خوبی دارد. این عطر با بوی تند برگ‌ها، ادویه جات و مرکبات ساخته شده است. به همین دلیل بهتر است از آن در فصول سرد سال استفاده کنید.

عطر ماه تولد بهمن

بهمن‌ماهی‌ها شخصیت کنجکاو و صادقی دارند. عنصر وجودی این افراد آب است. عطر مناسب این ماه دارای رایحه گل‌های خوشبو و مرکبات است.

عطر زنانه بهمن ماهی‌ها Burberry Brit Rhythm

این عطر موجی از شادابی و لطافت را به اطرافیان شما انتقال می‌دهد. این عطر رایحه‌ای شیرین و گرمی دارد.  ترکیبات به کار رفته در آن شامل ریشه زنبق زرد، فلفل صورتی، خزه، نت‌های چوبی و شکوفه پرتقال می‌شود. این عطر ماه تولد بهمن زنانه استایل را خاص جلوه می‌دهد.

عطر مردانه amouage journey برای بهمنی ها

این عطر ماه تولد از برند آمواج  مجذوبیت بالایی برای مردان بهمن‌ماهی دارد. هنگامی که این عطر به مشام اطراف می‌رسد. بوی دارچین، فلفل سیچوان و روغن بهار نارنج حس می‌شود. این عطر حس خوبی به شما می‌دهد. پس از استفاده از آن بوی تنباکو و درخت توت در نت میانی به مشام می‌رسد. افرادی که رایحه تنباکو و اسموکی دوست دارند، به این عطر علاقه‌مند می‌شوند.

عطر ماه تولد اسفند

 شخصیت اسفندی‌ها گرم و مهربان است. به همین دلیل عطری که استفاده می‌کنند باید به خوبی مهربانی و جذابیت و آن‌ها را به دیگران نشان دهد. رایحه گل‌ها ایده‌آل‌ترین گزینه برای خانم‌های متولد اسفند می‌توانند از عطر channel coco noir در استایل خود استفاده کنند.

عطر channel coco noir مناسب برای خانم‌ها

یکی از انتخاب‌های لاکچری محسوب می‌شود و خانواده خانم‌های باسلیقه از آن خوششان می‌آید. در رایحه اولیه آن از گریپ فروت و ترنج استفاده شده است، اما در نت میانی عطر یاسمن، رز، شمعدانی و نرگس به مشام می‌رسد. نت پایانی آن شامل نعنای هندی، دانه تونکا، چوب صندل سفید و مشک است.

آقایان اسفند ماهی و استفاده از Made To Measure

این عطر ماه تولد برای آقایان اسفند ماهی بسیار مناسب است. به‌محض پخش بوی آن در هوا،  عطر ترنج، اسطوخودوس و دانه دانیس  را استشمام می‌کنیم. در نوت دومین از سرو کوهی، آلو  و توت‌فرنگی استفاده شده است. نت پایانی این عطر ماه تولد اسفند مردانه نیز با بوی گل لادن نعناع هندی و چرم شما را جادو می‌کند.

جمع بندی

عطر ماه تولد را در مقاله زیر بررسی کردیم. این عطرها تناسب زیادی با شخصیت شما دارند. اگر در انتخاب عطر که جز مهمی از استایل محسوب می‌شود، مشکل دارید بهتر است از عطرهای ماه تولد خود استفاده کنید. عطر تاثیر زیادی بر افرادی که با شما در ارتباط هستند، دارد. با یک انتخاب شیک و لاکچری می‌توانید خود را در ذهن افراد ماندگار کنید.