آرایش کریسمس

در دنیای امروزی خانم های خوش ذوقی که اهل مد و فشن هستند، ترجیح می دهند، آرایش خود را متناسب با ایام خاص و مناسبت ها انجام دهند که این ایده، بسیار جالب و خاص نیز می باشد. یکی از این مناسبت های خاص، ایام کریسمس است که آرایش خاص خود را می طلبد. حال اگر شما هم به فکر انتخاب یک مدل آرایش به سبک کریسمس برای شرکت در مجالس و مهمانی های سال نو میلادی هستید، با این بخش از مجله زیبایی میس و مستر همراه شوید تا با 15  مدل آرایش کریسمس زیبا و خاص آشنا شوید.

معرفی انواع مدل های آرایش کریسمس

در ادامه از شما همراهان همیشگی مجله زیبایی میس و مستر دعوت می کنیم تا با معرفی جذاب ترین مدل های میکاپ و آرایش مناسب برای کریسمس همراه شوید.

سایه سبز اسموکی

درست است که خانم ها به ندرت از رنگ سبز در آرایش روزانه خود استفاده می کنند، اما همین رنگ به واسطه سبزی درخت کریسمس در آرایش های مخصوص این عید مسیحیت از محبوبیت بسیاری برخورد است. انتخاب این سبک آرایش برای کریسمس ظاهری جسورانه و فریبنده را برای شما به ارمغان خواهد آورد، به ویژه اگر ترکیب آن با سایه ای به رنگ قهوه ای باشد.

برای شروع این میکاپ پس از زیرسازی کامل پوست باید سایه رنگ سبز را به گونه ای روی کل پلکتان بکشید، که فقط تا چین پلک ادامه داشته باشید و به هیچ عنوان به زیر ابروها نرسد. سپس تیره ترین سایه خود را بردارید، از گوشه خارجی چشم شروع کرده و مانند حرف c تا نیمه خط مژه هایتان امتداد دهید. دقت کنید که آن قدر این حرکت را تکرار کنید تا هیچ گونه مرزی بین سایه سبز و سایه تیره رنگ خود مشاهده نشود. تکمیل کننده این آرایش کریسمس زیبا خط چشم دنباله دار آن خواهد بود که جذابیت چشم ها را دوچندان می کند. در پایان نیز با خط چشم مدادی سفید، نزدیک مجرای اشک خود را برای درشت به نظر رسیدن چشمانتان در مهمانی ها و مجالس سال نو سفید کنید.

سایه سبز اسموکی برای کریسمس

آرایش چشم سبز و قرمز مخصوص کریسمس

در این ویدئو یک مدل آرایش چشم زیبا مخصوص کریسمس آموزش داده شده است.

سایه چشم نقره ای

رنگ نقره ای یکی از زیباترین رنگ های کریسمس می باشد که استفاده از آن در آرایش چشم ها، زیبایی و جذابیت فوق العاده ای به چهره شما می بخشد. استفاده از رنگ نقره ای برای آرایش کریسمس با گوی ها و روبان های نقره ای که برای تزیینات درخت کریسمس به کار می رود، تطابق بی نظیری پیدا می کند. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که چشمان قهوه ای دارید، به راحتی می توانید، چشمان خود را به رنگ نقره ای آرایش کنید و شاهد تضاد زیبایی باشید که رنگ های قهوه ای و نقره ای در چهره شما به وجود آورده اند. همین دلیل باعث می شود تا به هیچ عنوان از پیاده کردن این مدل آرایش در مهمانی ها و مجالس سال نو و کریسمس نگذرید. نکته ای که باید در این سبک آرایش کریسمس رعایت کنید، این است که هیچ گاه نباید زیر چشمان خود را هم با رنگ نقره ای سایه بزنید، چرا که در این صورت تیرگی های زیر چشم بیشتر نمایان شده و جلوه آرایش شما ناخوشایند خواهد شد.

سایه چشم نقره ای

سایه قرمز چشم

در ایام کریسمس به هر کجا که نگاه کنید از کت قرمز بابانوئل گرفته تا بینی قرمز و براق رودلف و توت قرمز هالی در تاج گل های کریسمس، نشانه ای از رنگ قرمز مشاهده خواهید کرد. رنگ قرمز در آرایش کریسمس هم از جایگاه ویژه ای برخوردار است و مورد استقبال خانم های خوش ذوق و با سلیقه قرار می گیرد. بدون شک شما در انتخاب رژلب قرمز هیچ شک و تردیدی ندارید ولی در انتخاب سایه قرمز همیشه با اما و اگرهای بسیاری مواجه هستید. شاید هم انتخاب یک سایه چشم قرمز رنگ کمی عجیب و غریب و متفاوت به نظر برسد. به همین دلیل هم این رنگ در آرایش روزانه بسیاری از خانم ها جایی ندارد، اما استفاده از این ایده در ایام کریسمس قطعا بی نظیر خواهد بود و نگاه های زیادی را به سمت چشمان شما می کشاند.

اگر برای استفاده از سایه قرمز در آرایش کریسمس خود ترغیب شدید، لازم است بدانید که در صورت استفاده از این سبک آرایش به هیچ عنوان نمی توانید رژلب خود را از تناژهای قرمز یا نارنجی انتخاب نمایید و برای تکمیل زیبایی چشم نواز خود باید در نقاط دیگر صورت خود از رنگ های ملایم تر مانند رنگ های نود یا هلویی استفاده کنید.

آرایش چشم مخصوص کریسمس

سایه چشم طلایی

از آن جایی که رنگ طلایی برای تزیینات مختلف مانند شمع ها، ستارگان، فرشتگان و …. در جشن های کریسمس مورد استفاده قرار می گیرد، در آرایش مخصوص کریسمس هم به کار رفته و توسط خانم های خوش سلیقه مورد استفاده قرار گرفته است. درخشش رنگ طلایی در مهمانی های شب های سرد سال می تواند، ظرافت فوق العاده ای را خلق نماید. به همین علت اگر شما هم به دنبال یک ظاهر فریبنده و مدرن هستید، می توانید از سایه هایی به رنگ طلایی برای آرایش چشم کریسمس خود استفاده نمایید. نکته قابل توجه در استفاده از رنگ طلایی به عنوان سایه این است که این رنگ زیبا با هر رنگ پوستی همخوانی دارد و چه به تنهایی و چه همراه با یک خط چشم مشکی به جذاب تر دیده شدن چهره شما کمک زیادی می کند.

سایه چشم طلایی

رنگ‌های قرمز، سبز و طلایی در آرایش کریسمس بیشترین کاربرد را دارند.

آرایش کریسمس به کمک کلاه بابانوئل

همانطور که می دانید بابانوئل یکی از اصلی ترین نمادهای کریسمس به حساب می آید. همه ساله شاهد مدل های مختلفی از آرایش کریسمس مطابق با طرح بابانوئل بوده ایم. این بار هم قصد معرفی مدل آرایش ابرو با کلاه بابانوئل را داریم. این آرایش الهام گرفته از بابانوئل می باشد. اگر به دنبال آموزش آرایش چشم کریسمس با این سبک هستید، در ابتدا پس از آرایش ابروهای خود با استفاده از یک مداد در هر قسمتی از بالای ابرویتان که تمایل دارید، شروع به ترسیم کلاه نمایید. بهتر است بدانید که عمدتا کلاه در قسمت تاج ابرو کشیده می شود. شما می توانید از رسم کامل تصویر کلاه شروع کنید و سپس طرح خود را به رنگ های قرمز و سفید در آورید تا طرح زیبای شما کامل شود. همچنین می توانید از هر رنگ سایه ای برای آرایش چشم خود استفاده کنید، اما در این مدل اغلب سایه چشم قرمز به همراه آسترهای سفید رایج است. همچنین می توانید کلاه بابانوئل را به جای بالای ابروهای خود، مانند تصویر در پشت پلک هایتان نیز به تصویر بکشید.

آرایش کریسمس به کمک کلاه بابانوئل

مدل آرایش کریسمس

آرایش چشم صورتی براق

وجود رنگ های قرمز، سبز و طلایی به این معنا نیست که شما نمی توانید در جشن ها و مهمانی های کریسمس از رنگ های ملایم استفاده کرده و آرایشی شیک و ساده داشته باشید. شما با داشتن یک آرایش ظریف و در عین حال جذاب و درخشان هم می توانید در این گونه مهمانی ها به خوبی بدرخشید. امروزه نیز این سبک آرایش که به آرایش لایت اروپایی معروف است دارای طرفداران بسياري در همه جای دنیا می باشد. یکی از رنگ های پرکاربرد در این مدل میکاپ، رنگ صورتی است. زیبایی آرایش صورتی به این است که شما می‌توانید، بسته به سلیقه خود آن را ملیح تر کنید و ظاهری کاملا طبیعی برای خود خلق نمایید. در این مدل آرایش کریسمس چیزی که بیشتر از همه نگاه ها را به سمت خود می کشاند، گوشه های داخلی چشم ها می باشد که با ظرافت بسیاری به رنگ طلایی روشن درآمده است که جلوه ای آراسته و درخشان را برای این میکاپ به ارمغان آورده است.

آرایش به سبک کریسمس

آرایش چشم به سبک رنگین کمانی

یکی از خاص ترین سبک های آرایش کریسمس، آرایش رنگین کمانی است. در این مدل از طیف های رنگی مختلفی متناسب با کریسمس مانند سبز، زرد، طلایی و سایر رنگ های براق استفاده می شود که همین امر به جذابیت هر چه بیشتر چشمان شما می انجامد. از آن جایی که تمامی رنگ های نمادین جشن کریسمس در این سبک آرایش به چشم می خورد، ظاهری بی عیب و نقص و کاملا چشم گیر را برای شما به همراه می آورد. برای پیاده سازی آرایش رنگین کمانی ابتدا باید پشت پلک خود را به طور کامل به رنگ نود درآورید، سپس ازبخش داخلی چشم به سمت خارج به بیرون چشم به ترتیب سایه طلایی، براق و سبز تیره بزنید، برای بخش انتهایی چشم هم از همان سایه های سبز تیره ای که در انتهای چشم زدید، استفاده کنید. نکته مهم در این سبک آرایش کریسمس محو کردن حرفه ای سایه ها درون هم می باشد، به گونه ای که هیچ مرز مشخصی بین هر کدام از رنگ ها وجود نداشته باشد.

آرایش چشم رنگین کمانی

همیشه به یاد داشته باشید، در ترکیب چند رنگ سایه برای آرایش نباید هیچ گونه مرزی بین دو رنگ وجود داشته باشد.

آرایش لب ها به روش آمبره

یکی از جدیدترین میکاپ های لب، روش آمبره می باشد که در زیباتر و برجسته تر نشان دادن لب ها نقش موثری را ایفا می کند. روش کلی این سبک آرایش به این طریق است که باید از دو یا چند رنگ مختلف رژلب کمک بگیرید و با سایه روشن نشان دادن این رنگ ها، زیبایی آرایشتان را به رخ بکشید. اگر شما می خواهید یک ظاهر مدرن و شیک برای شرکت در مهمانی های کریسمس داشته باشید، می توانید برای آرایش لب های خود از روش آمبره استفاده کنید. این بار می توانید به جای استفاده از رژلب های قرمز از ترکیب رنگ های قهوه ای و طلایی که نمادی از درخشندگی و شکوه کریسمس می باشند، بهره بگیرید. به لطف استفاده از این رنگ های جذاب در کنار روش آمبره لب های شما به صورت برجسته تر و پرتری خودنمایی می کنند. به همین علت، این سبک آرایش می تواند برای آرایش کریسمس آن دسته از بانوانی که لب های باریکی دارند، بهترین گزینه باشد.

آرایش لب آمبره

خط چشم سفید

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که مجله های اینترنتی مد و آرایش و فشن شوها را دنبال می کنید، احتمالا شاهد آرایش های خاص و متنوع سلبریتی ها و مدل ها در مناسبت های مختلف بوده اید. یکی از سبک های آرایش ترند شده در روزهای اخیر، آرایش با خط چشم سفید است. در حقیقت استفاده از خط چشم سفید به آرایش شما جلوه ای مدرن و خاص می بخشد. از آن جایی که رنگ سفید جزو رنگ های کریسمس به حساب می آید، به کار گرفتن این مدل برای آرایش کریسمس نیز بسیار سنجیده و هوشمندانه است. به ویژه اگر این آرایش چشم کریسمس در کنار رنگ قرمز قرار بگیرد. مسلما به کار گرفتن این ترکیب بسیار زیبا در مهمانی های سال نو میلادی تداعی کننده نمادهای زیبای کریسمس مانند بابانوئل، آبنبات های عصایی و… می باشد.  استفاده از یک ریمل حجم دهنده، این مدل آرایش کریسمس را به قدری زیبا و چشم نواز می کند که به راحتی نمی توانیم از نگاه کردن به آن دست بکشیم.

خط چشم سفید برای کریسمس

خط چشم براق طلایی

اگر به دنبال یک آرایش چشم جذاب برای مهمانی های مخصوص کریسمس هستید یا خواهان روشن تر نشان دادن چشم های خود می باشید، انتخاب یک خط چشم طلایی برای شما هوشمندانه ترین گزینه خواهد بود. انتخاب یک خط چشم طلایی اکلیلی برای مهمانی ها و مجالس سال نو، درخشش فوق العاده ای را برای چشم هایتان به همراه خواهد داشت که توجه هر ببینده ای را به سمت شما جلب می نماید. توجه داشته باشید که اگر از این سبک آرایش برای کریسمس استفاده می کنید، از آرایش بیش از حد لب های خود بپرهیزید؛ چراکه رنگ طلایی جلوه خاصی را به چشمانتان بخشیده و چشم ها بیشترین تاثیر را روی فرد مقابلتان می گذارد. بنابراین می توانید، آرایش کریسمس خود را با یک رژلب به رنگ هلویی خاتمه دهید.

میکاپ چشم مخصوص کریسمس

خط چشم های رنگی و اکلیلی جزو ترندهای امسال محسوب می شوند که در زمان کریسمس همراه با رنگ های شاد و مناسب با این عید مسیحیت به کار می رود.

آرایش کریسمس به رنگ آبی

درست است که همیشه رنگ هایی پر جنب و جوش مانند قرمز، طلایی و سبز برای آرایش در جشن ها و مهمانی های تعطیلات کریسمس مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال آرایش زرق و برق دار به رنگ آبی تیره با سایه های براق کننده یاقوت کبود که آرامش یک شب پر ستاره زمستانی را تداعی می کند هم می توانید برای آرایش کریسمس انتخابی رویایی و بی نظیر باشد. در این مدل بهتر است، خط چشم خود را به صورت گربه ای، دنباله دار و به رنگ مشکی بکشید تا بر جذابیت این سبک آرایشی بیفزایید. همچنین برای رنگ رژ لب خود نیز می توانید به یک رنگ نود یا یک برق لب اکتفا کنید که همخوانی فوق العاده ای با رنگ آبی سایه چشمانتان خواهد داشت. برای یک بار هم که شده این سبک آرایش را در مهمانی های سال نو امتحان کنید. بدین ترتیب شاهد نگاه های بسیاری خواهید بود که به سمت چشمان گیرا و جذاب شما سوق پیدا کرده است.

آرایش کریسمس به رنگ آبی

آرایش چشم با طرح دانه های برف

دانه های برف یکی از زیباترین سمبل های فصل زمستان هستند و از آنجا که تعطیلات کریسمس در آستانه فصل زمستان است، استفاده از دانه های برف می تواند یکی از ایده آل ترین طرح ها برای آرایش کریسمس محسوب شود. بدون شک پیاده کردن طرح های برف روی هر چشمی زیباست، البته به شرط آن که تیرگی و روشنی سایه چشم زمینه خود را با سفیدی دانه های برف تطبیق داده و با اصول ابتدایی آموزش سایه چشم آشنا باشید. یکی از رنگ هایی که در خودنمایی هر چه بیشتر این طرح کمک می کند و جزو اصلی ترین رنگ های کریسمس نیز می باشد، رنگ قرمز است. بنابراین ابتدا باید هر قسمتی از پلک های خود را که مایل هستید، طرح دانه های برف را روی آن اجرا کنید، با سایه قرمز بپوشانید و سپس مانند تصویر بسته به سلیقه خود طرح برف ها را با رنگ سفید روی سایه های قرمز و به فواصل مختلف ترسیم کنید.

آرایش چشم قرمز

میکاپ چشم فانتزی

خط چشم با طرح بابانوئل

نقش خط چشم در جذابیت و خوش حالت نشان دادن چشم ها بر هیچ کس پوشیده نیست. کشیدن خط چشم هم برای مهمانی های رسمی و غیر رسمی و هم در کریسمس یا هر مهمانی دیگری مناسب است و جلوه ای شیک و زیبا به چشم ها می بخشد.

همان طور که پیش تر گفته شد، بابانوئل یکی از نمادهای اصلی کریسمس و سال نو میلادی است که در آرایش کریسمس هم به وفور استفاده می شود. در مدل های قبل تنها از کلاه بابانوئل در آرایش استفاده شد، اما این بار می توانید با طرح کامل بابانوئل آرایش خود را کامل کنید. تنها کافی است پس از این که خط چشم دنباله داری را به رنگ مشکی رسم کردید، در انتهای آن طرح بابانوئل را به گونه ای بکشید که گویی از دنباله خط چشم شما آویزان شده است.

آرایش با طرح بابانوئل

آرایش با طرح درخت کریسمس

بدون شک هر زمان که صحبت از آرایش مخصوص مهمانی های سال جدید و تعطیلات کریسمس می شود، رنگ های سبز و قرمز بیش از هر رنگ دیگری به ذهن ما خطور می کنند. بسیاری از خانم ها نیز برای آرایش کریسمس خود از همین رنگ ها استفاده کرده و مدل هایی به شکل درخت کریسمس را برای خود انتخاب می نمایند. این مدل آرایش کریسمس جدید با استفاده از رنگ های پر زرق و برق و درست شبیه به درخت کریسمس می باشد. برای اجرای این میکاپ زیبا، پس از کشیدن خط چشم قرمز رنگ و سایه های سبز به رنگ درخت کریسمس، زمان آن رسیده تا ریسه های نورانی درخت کریسمس را پشت پلک هایتان پیاده کنید. به این ترتیب توانسته اید، مدلی بی نظیر و فانتزی را برای مهمانی های سال نو خلق نمایید. داشتن چنین میکاپی شاید از دید برخی از افراد عجیب و متفاوت به نظر برسد، اما همین خاص بودن، باعث می شود تا نگاه های بسیاری به سمت چشمان شما سوق پیدا کند.

آرایش فانتزی چشم

خط چشم به رنگ آبنبات های عصایی کریسمس

همانطور که می دانید، آبنبات های عصایی از عناصر و شاخصه های کریسمس به حساب می آیند. به همین دلیل از آن در مدل های آرایش کریسمس استفاده می شود. یکی از میکاپ های زیبایی که به کمک رنگ و طرح این آبنبات ها می توانید در مجالس تعطیلات کریسمس استفاده کنید، کشیدن خط چشم با طرح آبنبات رنگی می باشد. ممکن است در نگاه اول کشیدن این مدل خط چشم قدری دشوار به نظر برسد، اما باید بدانید که کشیدن آن سخت نیست و شما به راحتی می توانید این طرح زیبا را روی صورت خود اجرا نمایید. برای این مدل آرایش کریسمس تنها کافی است، خط چشم دنباله داری را به رنگ سفید بکشید. سپس با افزودن چندین خط باریک قرمز رنگ که نشانه خون پاک مسیح می باشد، این مدل زیبا را تکمیل نمایید. شما می توانید با توجه به سلیقه خود از خط چشم های اکلیلی یا ساده استفاده کنید که مسلما انتخاب خط چشم قرمز اکلیلی جلوه بیشتری را به چشمان شما خواهد بخشید.

خط چشم رنگی

استفاده از مداد سفید در داخل چشم ها باعث می شود تا چشم ها درشت تر به نظر بیایند.

آرایش چشم کریسمس فانتزی

اگر شما هم جزو آن دسته از بانوانی هستید که همواره میکاپ های ساده را برای خود انتخاب می کنید، تعطیلات سال نو میلادی و کریسمس بهترین بهانه است تا قدری تنوع به خرج داده و از میکاپ های فانتزی استفاده نمایید. بدین ترتیب می توانید، آرایش خود را با تزیینات و دکور شب های کریسمس تطبیق دهید. برای این کار باید خط چشم دنباله داری به رنگ قرمز بکشید. سپس سایه های بالای چشم را به همین رنگ و پایین چشم را به رنگ سبز درخت کریسمس دربیاورید. همچنین برای قسمت انتهایی چشمان خود می توانید از آبنبات های عصایی استفاده کنید. به همین سادگی شما می توانید تمامی نمادها و رنگ های کریسمس را در آرایش خود به کار ببرید و در مهمانی ها و مجالس تعطیلات سال نو در میان سایر شرکت کنندگان به زیبایی بدرخشید.

مدل میکاپ فانتزی

کلام آخر

در این مطلب شما با مدل های مختلف آرایش کریسمس آشنا شدید. اکنون می توانید، علاوه بر پیاده کردن این طرح ها از آن ها ایده گرفته و مدل های متفاوت تر و جدیدتری را بسته به سلیقه خود خلق نمایید. از شما خواهشمندیم ایده ها و طرح های خود را برای آرایش کریسمس از طریق بخش ارسال دیدگاه با ما و سایر همراهان همیشگی مجله زیبایی میس و مستر نیز به اشتراک بگذارید.

منابع

blowltd