عطرهای جنیفر لوپز

در سال 2002 جنیفر لوپز، خواننده، بازیگر و طراح مد آمریکایی، با عرضه موفقیت آمیز ادو پرفیوم گلو وارد دنیای عطر شد و طولی نکشید که عطرهای این سوپراستار محبوب، طرفداران پروپا قرصی پیدا کرد. جنیفر لوپز با همکاری عطرسازان معروف تا به امروز بیش از 30 عطر به بازار عرضه کرده است. در این مقاله به معرفی 7 مورد از بهترین عطرهای جنیفر لوپز می پردازیم که رایحه های زنانه و دلپذیری دارند. تا انتها همراه ما باشید.

جنیفر لوپز کیست؟

جنیفر لوپز معروف به جی لو (زاده ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ در برانکس، نیویورک) خواننده، بازیگر و رقصنده آمریکایی است. جنیفر اولین بار در سال 1991 در برنامه تلویزیونی In Living Color به عنوان «دختر مگس» ظاهر شد و در سال 1997 به عنوان نقش اصلی فیلم سلنا نامی برای خود دست و پا کرد. برخی از به یاد ماندنی ترین نقش های JLO از فیلم های خارج از دید، در مقابل جورج کلونی، و برنامه ریز عروسی با متیو مک کانهی بود. در سال 1999، جنیفر لوپز با انتشار اولین آلبوم خود به عنوان یک خواننده در کانون توجه جدیدی قرار گرفت. در سال 2010، جنیفر لوپز جایگزین پائولا عبدل به عنوان داور زن در برنامه تلویزیونی American Idol شد.

جنیفر لوپز در سال 2001 یک خط مد به نام JLO را راه‌اندازی و در سال 2002 اولین عطر از چندین عطر مشهور خود را به نام Glow by JLO روانه بازار کرد. در آوریل 2017، رسما نام تجاری جنیفر لوپز برای عطرهای محبوب او به ثبت رسید. در ادامه با 7 تا از بهترین عطرهای خنک و گرم زنانه جنیفر آشنا می شوید.

  1. عطر زنانه جنیفر لوپز گلو (Glow by JLo)

عطر گلو جنیفر لوپز، یکی از بهترین عطرهایی است که به نام برند جنیفر تولید شده است. این عطر حال و هوای خاص و صمیمانه ای می بخشد و رایحه آن با چاشنی هیجان همراه است. حس ناب و خالص عطر گلو که در یک بطری محصور شده، قطعا اطرافیان را جذب شما خواهد کرد. نت های یاس، عنبر، مشک، وانیل، ریشه زنبق و گل رز حس شیرین، قوی و متمایزی دارند که خاص عطرهای جنیفر لوپز است. در واقع حس بسیار قوی که از این عطر می گیرید، به دلیل نت ریشه زنبق آن است.

همان طور که از عطرهای معروف و لاکچری انتظار می رود، ماندگاری عطر زنانه جنیفر لوپز مدل گلو بسیار طولانی بوده و از این رو، برای مهمانی های شبانه گزینه بسیار ایده آلی است؛ چرا که با وجود ماندگاری بالای این عطر، لازم نیست عطر خود را در طول مهمانی تجدید کنید. عطر گلو جنیفر گرما و طراوتی را به ارمغان می آورد که به ویژه مناسب شب های تابستانی است.

  • نت آغازی: شکوفه پرتقال- بهار نارنج- گریپ فروت
  • نت میانی: گل یاس- گل رز- گل زنبق- وانیل
  • نت پایانی: چوب صندل سفید- مشک- کهربا- ریشه زنبق

عطرهای جنیفر لوپز

  1. عطر زنانه لیو جنیفر لوپز (Jennifer Lopez Live)

زندگی پرمشغله امروزی، بسیاری از افراد را به دویدن های بی پایانی وادار کرده که تمامی ندارند. عطر لیو جنیفر لوپز دقیقا برای چنین افرادی و در واقع استفاده در شهرهای بزرگ دنیا، توسط عطرسازی به نام دومینیک روپیون ساخته شده است. این عطر شامل نت هایی از لیمو سیسیلی، گل صد تومانی، لوبیا تونکا، کارامل، وانیل و چوب صندل است که همگی احساس راحتی به مصرف کننده می دهند و حال و هوای غیر رسمی -که اکثر زنان دوست دارند- به آن می بخشند.

از این عطر می توانید در محیط های کاری مختلف مانند دفاتر، رستوران ها، مدارس یا حتی در خانه خودتان استفاده کنید. ضمن اینکه لیو عطر منحصر به فردی برای زمستان است؛ چرا که رایحه این عطر، در شب و روزهای سرد زمستانی شما را گرم نگه می دارد.

عطر زنانه لیو جنیفر لوپز (Jennifer Lopez Live)

  1. عطر استیل جنیفر لوپز (Still)

یکی دیگر از عطرهای محبوب جنیفر لوپز، عطر استیل است که توسط میشل ژیرارد ساخته شده است. عطر استیل جنیفر برای زنان با همه جور سبکی ساخته شده و برای لایف استایل های مختلف ایده آل است. این عطر حاوی نت های فلفل، عنبر، مشک، گیاه پیچ امین الدوله و زنبق است که به دلیل رایحه نسبتا تند آن، جذابیت بسیاری دارد. همچنین، عنبر رایحه فمینیستی فوق العاده ای به این عطر می بخشد. البته نت های این عطر چنان حرفه ای به هم آمیخته شده اند که تشخیص هر کدام به تنهایی ممکن نیست.

عطر استیل جنیفر لوپز ماندگاری طولانی و رد بوی بی نظیری دارد که به دلیل نت های فلفل و عنبر است. توصیه می کنیم حس دلپذیر این عطر را به ویژه در فصل بهار از دست ندهید.

  • نت آغازی: فلفل سفید- نارنگی- چای اذل گری- سیب- برنج
  • نت میانی: گل یاسمن- گل پیچ امین الدوله- بهار نارنج- گل رز- گل سوسن
  • نت پایانی: چوب صندل- گل زنبق- مشک- عنبر- فلفل سفید

عطر استیل جنیفر لوپز (Still)

  1. عطر ریو گلو جنیفر لوپز (Rio Glow)

از منحصر به فردترین عطرهایی که این خواننده آمریکایی پورتوریکویی تبار دارد، ریو گلو است. رایحه این عطر از طبیعت الهام گرفته شده و در آن عنصر آب وجود دارد. عطر ریو گلو همراه با نت هایی از سیب، گلابی، هلو، آلو یا عنبر است که پوست را همزمان خوشبو و تغذیه می کنند. در واقع در این عطر هیچ گونه مواد شیمیایی مزاحم یا روغن بیش از حدی که روی لباس ردی بر جای بگذارد، به کار نرفته است.

عطر ریو گلو جنیفر لوپز برای تابستان مناسب است و همراه با آفتاب و بادهایی که در این فصل می وزند، حس فوق العاده ای به ارمغان می آورد. همچنین یکی از ماندگارترین عطرهاست و عطر نرم و لطیفی محسوب می شود.

عطر ریو گلو جنیفر لوپز (Rio Glow)

  1. عطر جنیفر لوپز گلو افتر دارک (Glow After Dark)

گلو افتر دارک جنیفر لوپز عطری است که ظرافت های ناشناخته این خواننده را برای عموم مردم آشکار می کند. مطمئنا جنیفر برای اولین بار رنگ تیره یا گوتیک را در این عطر امتحان کرده که نتیجه آن عطر پر رمز و رازی به نام گلو افتر دارک شده است. گل صد تومانی، نعناع هندی، چوب سفید یا یاسمین ترکیب دلپذیری از نت های این عطر است که پخش بوی بالایی داشته ولی تحت هیچ شرایطی آزاردهنده نیست.

رایحه سری عطرهای گلو افتر دارک جنیفر لوپز در تمام طول شب شکوه و جلال خود را حفظ می کند و به ویژه برای زنانی مناسب است که از هیجانات و احساسات شدید لذت می برند. این عطر ماندگاری بسیار بالایی دارد و همین باعث می شود که ساعت ها رایحه آن از مصرف کننده به مشام برسد. از طرف دیگر، مقدار رایحه عطر گلو افتر دارک نسبت به عطرهای دیگر بیشتر است و در نتیجه ماندگاری فوق العاده زیادی را به دنبال دارد. در نهایت، اگر می خواهید در زمان خاصی از این عطر استفاده کنید، پاییز فصل خوبی به نظر می رسد.

عطر جنیفر لوپز گلو افتر دارک (Glow After Dark)

  1. عطر لاو اند گلامور (Love & Glamor)

یکی از باورنکردنی ترین عطرهای جنیفر لوپز لاو اند گلامور است. این عطر چیزهای زیادی دارد که همه زنان به ویژه چهره های شناخته شده دنیای مد در زندگی به دنبال آن هستند و برایش می جنگند: عشق ابدی و تجملات بسیار. حسی که در نتیجه استفاده از این عطر به دست می آید، شگفت انگیز است؛ زیرا شخصیت و زیبایی فرد را تمام و کمال منعکس می کند.

این عطر برای مناسبت های مهم مانند جشن های عروسی یا مهمانی ها ساخته شده است و در آن نت هایی از یاس، چوب صندل، عنبر، مشک یا شکوفه پرتقال آفریقایی وجود دارد. علاوه بر این، ماندگاری بسیار طولانی مدتی دارد و رد بوی آن همه اطرافیان را مست خواهد کرد. توصیه می شود از این عطر در گرمای تابستان استفاده کنید؛ زیرا بیش از هر چیز با کت و شلوارهای باز زیبا ترکیب می شود.

عطر لاو اند گلامور (Love & Glamor)

  1. عطر بلو گلو (Blue Glow)

یکی دیگر از عطرهای شگفت انگیز جنیفر لوپز، عطر بلو گلو است که به ویژه برای محیط های جدی بسیار ایده آل است. این عطر با نت های نیلوفر آبی، سدر ویرجینیا، ماهون، دانه تونکا و انواع گل رز ترکیب شده است و همه این رایحه ها بیش از هر چیز به شما در محیط های کاری اعتماد به نفس می بخشد.

البته ماندگاری این عطر چندان زیاد نیست و رد بوی مشابهی دارد؛ به طوری که توجه زیادی به رایحه آن معطوف نمی شود و دقیقا به همین دلیل، برای محیط های رسمی و کاری توصیه می شود. استفاده از Blue Glow جنیفر لوپز از هر جهت لذت بخش و رایحه خنک آن به ویژه برای روزهای گرم تابستانی مناسب است.

عطر بلو گلو (Blue Glow)

سخن پایانی

کمتر کسی است که با جنیفر لوپز، خواننده و بازیگر معروف و محبوب آمریکایی آشنایی نداشته باشد. در طول سال های گذشته، جنیفر لوپز نشان داده که استعدادها و آرزوهای او سقفی ندارد و به هر کاری دست می زند، موفقیت شگرفی در انتظارش خواهد بود. یکی از این موفقیت ها، ورود به عرصه تولید عطر و ادکلن و ثبت عطرهایی به نام خودش بود که طولی نکشید محبوبیت زیادی پیدا کردند. در این مقاله بهترین عطرهای زنانه جنیفر لوپز را معرفی کردیم که در همه آن ها روحیه لطیف زنانه حس می شود. البته جنیفر لوپز عطرهای مردانه ای را هم طراحی کرده که طرفداران زیادی دارد.

سوالات متداول درباره عطرهای جنیفر لوپز

در انتهای این مقاله، به پاسخ چند مورد از پرتکرارترین سوالات درباره عطرهای جنیفر لوپز می پردازیم.


بهترین عطرهای جنیفر لوپز چیست؟

عطرهای زنانه گلو، لیو، بلو گلو و موارد دیگری که در این مقاله معرفی کردیم، از بهترین عطرهای برند جنیفر محسوب می شوند و خریداران زیادی در سراسر دنیا دارند. در این مقاله مشخصات و رایحه های هر کدام از عطرهای جنیفر را بخوانید.

بهترین عطر مردانه جنیفر لوپز کدام است؟

عطر ادکلن دسئو مردانه جنیفر یکی از بهترین محصولاتی است که تاکنون توسط این برند تولید شده و امتیاز زیادی را در ریویوهای فروشگاه های آنلاین به خود اختصاص داده است.

از کجا می توان عطرهای جنیفر لوپز را خریداری کرد؟

شما می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه های معتبر عطر و ادکلن موجودی عطرهای این برند را استعلام بگیرید و یا از این راحت تر، از آنلاین شاپ ها عطر مورد نظر خود را سفارش دهید و به این ترتیب در زمان خود صرفه جویی کنید. البته توصیه می کنیم پیش از خرید از اعتبار فروشگاه اینترنتی مورد نظر اطمینان حاصل کنید. فروشگاه اینترنتی میس و مستر یکی از معتبرترین آنلاین شاپ ها در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی است.

 

منابع

topandtrending

fragrantica