جدیدترین ترندهای رنگ موی زمستان 2020 را بشناسیم

تغییر فصل و فرا رسیدن زمستان به همه چیز رنگ و بوی دیگری می دهد. ما هم می توانیم با ایجاد تغییراتی در ظاهر خود در این فصل زیباتر و شیک تر از همیشه به نظر برسیم. بدون شک همه ما دوست داریم که با تغییر فصل، رنگ موهایمان را هم تغییر دهیم ، اما یافتن رنگ مناسب برای هر فصل کار چندان ساده ای به نظر نمی رسد. به همین خاطر این بخش از مجله زیبایی میس و مستر به معرفی انواع رنگ موی زمستان می پردازد که مطالعه آن کار شما را برای انتخاب و تغییر رنگ مو در فصل زمستان راحت می کند.

معرفی انواع رنگ موی زمستان

در ادامه این بخش به معرفی ۱۵ رنگ مو می پردازیم که می توانید از میان آن ها رنگ موی زمستان امسال خود را انتخاب نمایید.

رنگ موی آبی

اگر از رنگ موهای تکراری خسته شده اید و به دنبال یافتن رنگ های جدید برای موهای خود هستید، به هیچ عنوان از کنار رنگ آبی به راحتی رد نشوید. داشتن موهایی به رنگ آبی علاوه بر این که به شما کمک می کند تا از رنگ موهای معمول و رایج کمی فاصله بگیرید، تغییرات فوق العاده ای را در چهره شما ایجاد می نماید.

رنگ آبی جزو رنگ های بسیار آرامش بخش و جذاب است که به روزهای سرد نشاط می بخشد و به خوبی می تواند، زیبایی آسمان پرستاره شب های زمستانی را برایتان تداعی کند. همه این دلایل در کنار هم سبب می شوند، تا انتخاب رنگ آبی برای رنگ موی زمستان امسال به بهترین گزینه تبدیل شود.

رنگ موی آبی

برای انتخاب رنگ مو در فصل زمستان با طیف وسیعی از رنگ های زیبا و خاص روبه هستیم که با الهام گرفتن از این رنگ ها، می توانیم ظاهری جذاب و شیک برای خودمان خلق کنیم.

رنگ موی سیاه با قهوه ای ظریف

آیا شما هم جزو آن دسته از بانوانی هستید، که در ظاهر و استایل خود سادگی را ترجیح می دهید و در عین آراستگی و شیک بودن، به هیچ عنوان نمی خواهید، در کانون توجه سایرین قرار بگیرید؟

توصیه ما به شما استفاده از رنگ موی سیاه با قهوه ای ظریف می باشد که استفاده از آن علاوه بر آن که تغییرات شگرفی را در چهره شما به وجود می آورد، سادگی و نچرال بودن ظاهرتان را هم حفظ می کند. زمستانی بودن رنگ مشکی غیر قابل انکار است، اما از آن جایی که رنگ مشکی به تنهایی برای رنگ مو بیش از حد تیره به نظر می رسد، اضافه کردن رگه هایی از رنگ قهوه ای، زیبایی و جذابیت خاصی را به آن می بخشد. ترکیب این دو رنگ موی مناسب زمستان چهره شما را گرم تر و با نشاط تر نشان می دهد. در صورتی که مایل به استفاده از انواع رنگ مو بدون دکلره هستید، این رنگ پیشنهاد خوبی برای شماست.

رنگ موی سیاه با رگه های قهوه ای

رنگ موی شامپاینی صورتی

در حال حاضر یکی از رنگ موهایی که پا به دنیای مد و فشن باز کرده و طرفداران بسیاری را هم در میان خانم های خوش سلیقه پیدا کرده است، رنگ موی شامپاینی صورتی می باشد. این رنگ مو جزو زیباترین ترندهای رنگ موی زمستان محسوب می شود. حال اگر شما هم به دنبال یک رنگ فانتزی برای موهای خود در فصل زمستان هستید، انتخاب رنگ شامپاینی صورتی بسیار هوشمندانه و سنجیده است. استفاده از این رنگ موی زیبا در فصل زمستان که بسیار لطیف و ملایم می باشد، برای شما یادآور شکوفه های بهاری خواهد بود و احساس سرزندگی را در شما زنده می کند.

رنگ موی شامپاینی صورتی

اگر به دنبال ظاهری مدرن برای موهای خود هستید، پیشنهاد ما استفاده از رنگ شامپاینی صورتی است.

رنگ موی بلوند توت فرنگی

اگر شما هم برای انتخاب رنگ موی زمستان امسال خود مردد هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ موی بلوند توت فرنگی می باشد که یک رنگ موی بلوند شیک و متفاوت به حساب می آید. این رنگ جزو رنگ هایی است که ستارگان هالیوودی از آن برای شرکت در فستیوال ها و جشنواره های مختلف استفاده می نمایند.

رنگ بلوند توت فرنگی از آن جایی به عنوان یک رنگ موی مناسب فصل زمستان شناخته شده است که جزو طیف رنگ های گرم محسوب می شود و استفاده از آن در روزهای ابری زمستان، محیط اطراف را روشن کرده و روحیه و نشاط فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد.

ترند رنگ موی فصل زمستان

رنگ موی بلوند مرواریدی

آیا شما هم از طرفداران رنگ های بلوند برای موهای خود هستید؟ یکی از رنگ های بلوند و زیبایی که برای تمام فصول به ویژه فصل زمستان مناسب است، رنگ موی بلوند مرواریدی می باشد.

استفاده از این رنگ موی گرم به خوبی می تواند، تغییرات بسیار فاحشی در ظاهر شما ایجاد نماید. استفاده از این رنگ موی مخصوص زمستان با ترکیب هایلایت های کرم، جلوه ای بسیار شیرین و جذاب به شما می دهد. رنگ موی بلوند مرواریدی با رنگ پوست و چشم اکثر افراد همخوانی دارد، اما برای آن دسته از بانوانی که چشم های آبی و خاکستری دارند، جذابیت بیشتری خواهد داشت.

انواع رنگ موی زمستان

رنگ موی خاکستری تیره

به یاد داشته باشید که در هنگام جستجو برای انتخاب بهترین رنگ موی فصل زمستان ، رنگ خاکستری را از قلم نیندازید؛ چراکه رنگ خاکستری یک گزینه فوق العاده برای رنگ موی زمستان می باشد.

خاکستری، رنگی خنثی است. به عبارتی نه جزو رنگ های گرم به شمار می رود و نه رنگ های سرد. به همین خاطر یکی از حسن هایی که انتخاب رنگ خاکستری برای مو در فصل زمستان دارد، این است که به خوبی می تواند در کنار تمامی رنگ ها قرار بگیرد و ترکیب زیبایی را ایجاد کند. با این وجود تمامی بانوانی که می خواهند در عرصه فشن و مد پیشرو باشند و بدرخشند، فارق از هر سن و هر نوع رنگ پوست، چه روشن و چه تیره می توانند از این رنگ موی زمستان فوق العاده استفاده نمایند. لازم به ذکر است که انتخاب رنگ موی خاکستری برای خانم هایی که چشمان مشکی دارند، زیبایی و جذابیت فوق العاده ای را به همراه خواهد داشت.

رنگ موی خاکستری تیره

رنگ موی پر طاووسی

شگفت انگیزترین رنگی که می توانیم برای انتخاب رنگ مویتان در فصل زمستان امسال پیشنهاد کنیم که برایتان جالب و زیبا باشد، رنگ موی پر طاووسی می باشد. این ترکیب رنگ دوست داشتنی یک رنگ موی زمستان جذاب و شیک بوده که شامل مجموعه ای زیبا و دیدنی از رنگ های فانتزی نظیر آبی، بنفش و… است. این مدل رنگ موی زمستانی الهام گرفته از ترکیب رنگ پرهای طاووس می‌باشد که در صورت استفاده از آن شاهد نگاه های تحسین برانگیزی خواهید بود که به سوی موهای شما سوق پیدا می کنند.

رنگ موی فانتزی

اگر شما هم طرفدار تنوع بخشیدن به ظاهر و رنگ موهای خود هستید، حداقل برای یک بار هم که شده، استفاده از رنگ موهای فانتزی را امتحان کنید.

رنگ موی سفید پلاتینی

آیا تصمیم دارید که رنگ موی زمستان امسال خود را جسورانه انتخاب کنید یا یک رنگ جدید را امتحان نمایید؟

یکی از بلوندترین رنگ موهای زمستانی امسال، رنگ موی سفید پلاتینی می باشد که یکی از ترندهای جذاب و شیک زمستان جاری به حساب می آید. اگر شما هم جزو دنبال کنندگان سلبریتی ها و مدل ها هستید، بدون شک شاهد این بوده اید که تا چه حد این رنگ در میان اهالی مد در سطح جهان مطرح است. این مورد می تواند دلیل محکمی باشد تا به سادگی از کنار این رنگ مو زمستانی نگذرید. به جرات می توان گفت، موهایی که به این رنگ سفید و براق که الهام گرفته از برف های زمستانی است، آغشته می شوند، نگاه های زیادی را به سمت خود می کشانند.

رنگ موی سفید پلاتینی

رنگ موی ترکیبی نارنجی و زرد

رنگ های زرد و نارنجی از رنگ های گرمی هستند که همواره افراد مطرح در حوزه مد و فشن استفاده از آن را در فصل های سرد سال همچون زمستان و پاییز پیشنهاد می کنند. در همین راستا انتخاب ترکیب رنگ زرد و نارنجی برای رنگ مو در فصل زمستان بسیار زیرکانه است؛ چرا که چنین رنگ هایی حس گرمای خوشایندی را در روزهای سرد زمستانی به افراد القا می نمایند. بنابراین اگر می خواهید در انتخاب رنگ موی زمستان جسور باشید و در محافل و میهمانی های این ایام در میان سایرین بدرخشید، به هیچ عنوان ترکیب رنگ موی نارنجی و زرد را از دست ندهید.

رنگ موی ترکیبی مخصوص فصل زمستان

رنگ موی شرابی

به جرات می توان رنگ موی شرابی را یکی از محبوب ترین رنگ ها در میان خانم ها نامید، که در تمام فصول سال، چه در جشن ها و میهمانی ها یا دانشگاه و محل کار علاقه مندان بسیاری دارد.

با این وجود، بد نیست که این رنگ پر جنب و جوش و سرزنده را در لیست رنگ موی زمستان خود بگنجانید، تا هم از گرمای بی نظیر آن در شب های زمستانی پر ستاره لذت ببرید و هم شادی و نشاط را برای خود به ارمغان بیاورد. استفاده از این رنگ موی جذاب و عاشقانه در کنار یک رژ لب بنفش ظاهری اغواکننده و تحریک آمیز را برای شما خلق می کند تا جایی که به سختی می توان از نگاه کردن به این ترکیب زیبا و دلربا دست کشید.

رنگ‌مو شرابی

یکی از جدیدترین مدل ها برای رنگ مو، طراحی آمبره یا سایه روشن است که به ویژه با رنگ شرابی در کنار رنگ مشکی جلوه فوق العاده جالب و بی نظیری را برای چهره شما ایجاد می‌کند.

رنگ موی ارغوانی

یکی دیگر از رنگ هایی که استفاده از آن در فصل زمستان رایج می شود، رنگ ارغوانی است. همچنان که امسال هم شاهد بودیم که بسیاری از ستارگان هالیوودی در رویدادهای فرش قرمز از این رنگ برای آرایش موهای خود استفاده نمودند. این مورد خود دلیل محکمی است تا رنگ ارغوانی بتواند، محبوبیت بسیاری در میان افراد مختلف به دست آورد.

بدون شک استفاده از این رنگ مو فانتزی زمستانه ظاهری بسیار متنوع و خاص را برایتان به ارمغان می آورد. درست است که انتخاب رنگ ارغوانی به عنوان رنگ موی زمستان به همه خانم های اهل مد پیشنهاد می شود، ولی لازم است بدانید، این رنگ برای افرادی که دارای پوست روشنی هستند، پسندیده تر است؛ چرا که کنار هم قرار گرفتن رنگ ارغوانی با پوست روشن این افراد هارمونی فوق العاده ای را خلق می کند.

رنگ موی ارغوانی

رنگ موی مسی

رنگ مسی جزو طیف رنگ های گرم است که استفاده از آن برای فصل پاییز و زمستان به شدت توصیه می شود؛ چرا که این رنگ یاد آور رنگ شاه بلوط و کدو تنبل است و می تواند جزو بهترین انتخاب ها برای روزهای سرد زمستانی باشد.

استفاده از این رنگ موی زمستان گرما و جذابیت بی نظیری را به چهره شما هدیه می کند. خوشبختانه این رنگ، چند سالی است که در میان خانم های ایرانی فارغ از هر سن و سلیقه ای طرفداران بسیاری را پیدا کرده است که البته این محبوبیت بی دلیل هم نیست. رنگ موی مسی بیشترین همخوانی را با انواع تناژهای رنگ پوست دارد و بزرگ ترین حسن آن هم برای بانوان این است که سن آن ها را کمتر از آنچه که هست، نشان می دهد و باعث جوان‌تر به نظر رسیدن ظاهر خانم‌ها می‌شود.

رنگ‌مو مسی

رنگ موی یخی بنفش

درست است که همیشه رنگ های گرم به عنوان رنگ مو برای زمستان مطرح می شوند، اما این بدان معنا نیست که رنگ های سرد را نمی توانید برای رنگ موی زمستان خود انتخاب کنید.

رنگ کردن مو با تناژهای سرد نظیر رنگ های یخی، ظاهر خیلی شیک و فریبنده ای را به دنبال خواهد داشت. همچنین با پیاده کردن چندین تار مو به رنگ یاسی روی تاج مو، می توانید نمای مسحور کننده ای را ایجاد نمایید. بدون شک این ظاهر چشمگیر و خیره کننده نگاه های زیادی را به سمت شما می کشاند و شما با انتخاب این رنگ موی زمستانه سلیقه بی نظیر خود را به رخ خواهید کشید.

رنگ‌مو فانتزی یخی و بنفش

 

رنگ موی کاراملی

رنگ موی کاراملی یکی از محبوب ترین رنگ موها در میان خانم های با سلیقه در هر رده سنی می باشد؛ چرا که به اکثر چهره ها با هر رنگ پوست و چشمی همخوانی دارد.

کاراملی یکی از رنگ‌های کلاسیک اروپایی است که زیبایی آن بیش از حد تصور است و از آن جایی که جزو رنگ های گرم نیز به شمار می‌رود، برای رنگ موی زمستان گزینه مناسبی می باشد.

شما با کمک این ترکیب رنگ مو علاوه بر این که می توانید تغییرات زیادی را در چهره خود ایجاد کنید و چهره ای جذاب تر و البته پر انرژی تر داشته باشید، می توانید حسن انتخاب و سلیقه خود را هم به همگان نشان دهید.

رنگ‌مو کاراملی

کلام آخر

در این بخش از مجله زیبایی میس و مستر شما با انواع رنگ موی مناسب زمستان آشنا شدید. در پایان توصیه ما به شما این است که بهتر است در هنگام انتخاب رنگ مو، رنگ پوست و سایر ویژگی‌های ظاهری تان را نیز در نظر بگیرید. همچنین تقاضامندیم که اگر شما هم رنگ دیگری را برای رنگ موی زمستان خود در نظر دارید، از طریق بخش ارسال دیدگاه با ما و همراهان همیشگی این مجله زیبایی در میان بگذارید.

منابع

therighthairstyles