بهترین آبرسان پوست چرب

فرقی نمی کند پوست شما چرب باشد یا خشک در هر صورت یکی از مشکلات پوست، دهیدراته یا کم آب شدن آن است پس باید به سراغ بهترین آبرسان های پوست چرب یا خشک بروید. عوامل زیادی همچون افزایش سن، قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، مواد آلاینده موجود در هوا، استرس‌ های روزانه، استفاده بیش‌ از حد از مواد آرایشی، استفاده از شوینده های نامناسب، عدم استفاده از مرطوب کننده و تغذیه نامناسب باعث بروز این مشکل شود. پوست چرب به جز مشکل دهیدراته شدن مستعد جوش و آکنه و همچنین چربی اضافه پوست هم هست به همین دلیل برای مراقبت از پوست چرب باید از محصولات مخصوص این نوع پوست استفاده کنید. در صورتی که به خاطر هر کدام از این دلایل پوست شما دچار کم آبی شود کسل، پیر و بیمار به نظر می رسد. پس باید به فکر راهکاری برای رفع این مشکل باشید. یکی از راه های رفع این مشکل خرید و استفاده از کرم آبرسان است. برای خرید بهترین کرم آبرسان باید به نوع پوست خود توجه نمایید و با توجه به آن خرید کنید. در این مقاله از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر به معرفی بهترین آبرسان پوست چرب می پردازیم، پس اگر شما هم پوست چربی دارید که دچار کم آبی شده تا انتها با ما همراه باشید.

کرم آبرسان خوب برای پوست چرب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

بهترین کرم آبرسان پوست چرب، کرمی است که دارای بافتی سبک باشد و بدون ایجاد احساس سنگینی و چربی روی پوست آن را آبرسانی کند و همچنین چربی پوست را متعادل کند و رنگ و بافت پوست چرب را بهبود ببخشد.

بهترین آبرسان پوست چرب

از آنجایی که تنوع محصولات آبرسان در بازار محصولات آرایشی بسیار بالا است، این احتمال وجود دارد که هنگام خرید سردرگم شوید. در ادامه قصد داریم بهترین آبرسان ها برای پوست چرب را با توجه به کیفیت و نظرات مصرف کنندگان در سراسر دنیا معرفی کنیم:

ژل آبرسان دراماتیکالی کلینیک Clinique

اگر بخواهیم لیستی از بهترین آبرسان پوست چرب را معرفی کنیم، به جرات می‌توان ژل آبرسان کلینیک را در بالای این لیست قرار داد. برند انگلیسی کلینیک یکی از برندهای مطرح تولید لوازم آرایشی است که موفق شد برای اولین بار محصولات ضدآلرژی و تخصصی پوست را تولید کند. یکی از برترین تولیدات این کمپانی ژل آبرسان آن می باشد که با استقبال بی نظیری از سوی بانوان رو به رو شده است.

ژل آبرسان کلینیک فاقد روغن و چربی، حاوی هیدراتاسیون روزانه و ترکیبات تقویت کننده پوست می باشد و توانایی بی نظیری در رطوبت رسانی و آبرسانی به پوست چرب دارد. بعد از استفاده از این محصول که بهترین آبرسان برای پوست چرب است، شاهد پوستی نرم، لطیف، شفاف و درخشنده خواهید بود. همچنین این محصول حاوی مواد معدنی و ‌تغذیه کننده برای بازسازی پوست می باشد.

روش استفاده از این محصول به این صورت است که دو مرتبه در روز (صبح و شب) مقداری از محصول را بر روی پوست تمیز صورت، گردن و تمامی نواحی مورد نیاز قرار داده و به آرامی ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوستتان شود.

برای نتیجه گیری بهتر و ایده آل حتما قبل از استفاده از ژل آبرسان پوستتان را با شوینده و لوسیون مناسب پاکسازی کنید.

مزایای ژل آبرسان کلینیک

  • فاقد هرگونه اسانس
  • ضد آکنه و ضد حساسیت
  • دارای فرمولاسیون سبک
  • قابلیت جذب سریع
  • افزایش مقاومت و استحکام پوست
  • ایده آل برای استفاده در زیر آرایش

آبرسان کلینیک

کرم آبرسان لانکوم مدل Hydra Zen بهترین کرم آبرسان برای پوست چرب

لانکوم نامی آشنا برای مصرف کنندگان ایرانی است. این برند فرانسوی محصولات مراقبتی و آرایشی خود را به سرتاسر دنیا صادر می‌کند و از محبوبیت زیادی برخوردار است. محصولات لانکوم از فرمولاسیون گیاهی بدون حساسیت تولید شده و به همین دلیل طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

اگر شما به دنبال یافتن بهترین آبرسان طبیعی پوست چرب هستید، بهترین گزینه کرم آبرسان لانکوم است. این کرم برای انواع پوست مناسب بوده و به دلیل ساختار ژله ای که دارد برای پوست چرب هم مناسب می باشد. کرم آبرسان لانکوم غنی شده با رز فرانسوی و عصاره های  Paeonia Suffruticosa و Morgina  می باشد و با آب رسانی عمقی به سلول های پوست، مقاومت آن ها را در برابر آسیب های روزانه افزایش داده و از پوست محافظت می نماید.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد کرم آبرسان لانکوم که کمتر کرمی از آن بهره مند است خاصیت آرام بخش و ضد استرس آن می باشد، این محصول از پوست شما در برابر آثار ناشی از فشارهای عصبی و استرس محافظت می نماید تا پوستی درخشان، شاداب و لطیف داشته باشید.

مزایای کرم آبرسان لانکوم

  • تغذیه کننده و تسکین دهنده پوست
  • مناسب برای انواع پوست ها، حتی پوست های خشک و حساس
  • اثر ۲۴ ساعته
  • قدرت جذب فوق العاده

آبرسان لانکوم

ژل آبرسان متعادل کننده چربی پوست Vichy Normaderm

برند ویشی از برندهای معروف و پر سابقه در عرصه مراقبت از پوست است که طبیعت گرایی را سرلوحه خود قرار داده و مهم ترین شعار آن ها، حفظ و نگه داری کره زمین می باشد. ویشی از ترکیبات معدنی چشمه های آب گرم شهر ویشی برای زیبایی و مراقبت از پوست بهره می گیرد. آب معدنی چشمه‌های شهر ویشی سرشار از کلسیم، منیزیم و هفده نوع نمک معدنی است که خاصیت ضد التهابی، ترمیم و بازسازی سلول های پوست و محافظت از پوست را داراست و به همین دلیل است که محصولات این برند طرفداران زیادی دارد. بنابراین پیشنهاد ما به آن دسته از خانم هایی که به دنبال بهترین آبرسان برای پوست چرب هستند، ژل آبرسان متعادل کننده چربی پوست ویشی است.

ژل آبرسان ویشی دارای بافت ژلی نرم و سبک بوده و پوست های چرب و مستعد به آکنه و پوست چرب دهیدارته را به خوبی آبرسانی می کند و چربی آن را متعادل و منافذ باز را کوچک می کند. در ساخت این ژل از روغن آرگان و شی باتر بهره گرفته شده است که پوست را تغذیه کرده و از آن در برابر عوارض ناشی از رادیکال های آزاد خورشید محافظت می کند. علاوه بر آن روغن های طبیعی موجود در آن موجب بازسازی پوست و حفظ نرمی و رطوبت اولیه آن می شود. با وجود این ویژگی کسانی که پوست حساسی دارند هم می توانند از این ژل استفاده کنند و شاهد نرمی و لطافت پوست خود باشند.

مزایای ژل آبرسان و متعادل کننده چربی ویشی

  • بهترین آبرسان پوست چرب و پر از جوش
  • فاقد ترکیبات مضر و حساسیت زا
  • متعادل کننده چربی پوست
  • افزایش شادابی و لطافت پوست
  • کاهش براقی پوست چرب

بهترین آبرسان پوست چرب

آبرسان هیدراجینوس لورال

لورال یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در دنیا می باشد که با داشتن بیش از یک قرن تجربه موفق در این زمینه، باکیفیت ترین لوازم آرایشی را به بانوان سراسر جهان ارائه می کند. یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند فرانسوی کرم آبرسان آن است که به عنوان بهترین کرم آبرسان پوست چرب نام گرفته است.

اگر از خواص آلوئه ورا برای پوست آگاهید و طرفدار این گیاه هستید، در خرید و استفاده از این کرم آبرسان شک نکنید. کرم آبرسان لورال حاوی عصاره طبیعی آلوئه ورا است که لایه های مختلف پوست را به صورت عمقی آبرسانی می کند. علاوه بر وجود آلوئه ورا، اسید هیالورونیک موجود در این محصول تاثیرات شگفت انگیزی روی پوست دارد. در مورد اسید هیالورونیک باید بگوییم:

هیالورونیت ترکیبی طبیعی است که در پوست وجود دارد که باعث حفظ رطوبت، انعطاف پذیری، کمک به بافت برای ترمیم، حفظ عوامل پوست مانند کلاژن و الاستین و … می شود. ممکن است با گذر زمان و افزایش سن این اسید از بین برود که با استفاده از کرم آبرسان لورال می توانیم این عنصر را به پوست بازگردانیم.

پس اگر از جمله افرادی هستید که به زیبایی و سلامتی پوستشان اهمیت می دهند، لورال بهترین کرم آبرسان برای پوست چرب است.

مزایای کرم آبرسان هیدراجینوس لورال

  • جذب بسیار سریع با نفوذ پذیری عمقی به پوست
  • قدرت آبرسانی 72 ساعته
  • بدون برق انداختن روی پوست
  • شاداب کننده و شفاف کننده پوست
  • مناسب برای پوست چرب و مختلط

بهترین آبرسان پوست چرب

سرم آبرسان ضدچروک و محافظ طراوت پوست یوس هیدرا الارو

الارو یکی از مشهور ترین و شناخته شده ترین برندهای دنیا در زمینه تولید لوازم آرایشی بهداشتی با فرمولاسیون استاندارد است. محصولات این برند فرانسوی مورد تایید متخصصان پوست و مو می باشد. یکی از مهم ترین خصوصیات محصولات این برند چندکاره بودن آن است. سرم آبرسان الارو هم با برخوداری از این ویژگی به عنوان بهترین آبرسان پوست صورت چرب شناخته شده است.

سرم آبرسان الارو حاوی ماده ای شبه بوتاکس بوده و با آبرسانی به پوست، خطوط و چین و چروک های سطحی پوست به خصوص چروک های دور چشم و پیشانی را از بین برده و کلاژن سازی پوست را افزایش می دهد. این محصول دارای بافتی سبک بوده و به راحتی به اعماق پوست نفوذ می کند. بعد از استفاده از این محصول که بهترین آبرسان پوست چرب است، شاهد مخملی، شفاف، صاف و ابریشمی شدن پوست به خصوص در اطراف چشم خواهید بود.

برای استفاده از این محصول ابتدا پوست تان با شوینده و لوسیون مناسب پاکسازی کنید. سپس مقداری از آن را روی پوست صورت، گردن و هر قسمت دیگری که خواستید قرار بدهید و به آرامی ماساژ بدهید تا کاملا جذب پوست شود. برای نتیجه گیری حداقل دو ماه پیوسته از این محصول استفاده کنید.

مزایای سرم آبرسان و جوان کننده الارو

  • ضد چروک قوی
  • افزایش کلاژن سازی پوست
  • فاقد پارابن
  • بافت سبک با جذب سریع
  • آبرسان، افزایش درخشندگی و شفافیت پوست

شما می توانید سرم الارو Youth Preserving Hydra Plus را از طریق فروشگاه اینترنتی میس و مستر تهیه کنید.

آبرسان پوست چرب

ژل کرم آبرسان قوی کامان حاوی کلاژن

کامان یک برند محبوب ایرانی است که تمامی محصولات مراقبت از پوست آن، به سبب کیفیت بالا و تاثیر گذاری سریع و فوق العاده، مورد رضایت مشتریان واقع شده است. کرم آبرسان این برند از این قائده مستثنی نیست و همچون سایر محصولات آن از کیفیت بی نظیری برخوردار بوده و به همین خاطر به بهترین کرم آبرسان برای پوست چرب تبدیل شده است.

کرم آبرسان کامان عمل آبرسانی به لایه های عمیق پوست را به خوبی انجام می دهد و روی پوست حالت چربی و سنگینی ندارد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این کرم که باعث تبدیل آن به بهترین کرم آبرسان ایرانی برای پوست چرب شده است، خاصیت کلاژن سازی است، که به خاطر وجود آناناس در ترکیباتش می باشد. این کرم با خاصیت کلاژن سازی که دارد پوست شما را سفت می کند، به آن خاصیت ارتجاعی می بخشد و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. در ترکیبات این کرم که بهترین کرم آبرسان پوست چرب است، مواد حساسیت زا مانند پارابن وجود ندارد و به همین خاطر استفاده از آن هیچ گونه حساسیتی برای پوست به وجود نمی آورد.

مزایای ژل کرم آبرسان قوی کامان

  • افزایش کلاژن سازی پوست
  • لیفت و سفت کننده پوست
  • افزایش خاصیت کشسانی پوست
  • بازسازی کننده و ترمیم کننده بافت پوست
  • ایجاد جلوه مات و طبیعی در پوست

شما می توانید ژل کرم آبرسان قوی کامان حاوی کلاژن را از فروشگاه اینترنتی میس و مستر تهیه کنید.

بمب آبرسان کامان

کرم آبرسان و مات کننده پوست چرب اورلن

اورلن یکی از مطرح ترین و پرفروش ترین برندهای فرانسوی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی است. این برند که یکی از بهترین مارک های آبرسان برای پوست چرب هم می باشد، با به کارگیری تکنولوژی و فرمولاسیون پیشرفته، خلاقیت و نوآوری در ارائه محصولات خود توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند و نیازهای آن ها در جهت رفع مشکلات پوستی را به بهترین شکل ممکن برآورده کند. یکی از برترین تولیدات این کمپانی کرم های آبرسان آن است که بهترین کرم آبرسان برای پوست چرب می باشد.

کرم آبرسان مخصوص پوست چرب اورلن با بهره گیری از ترکیبات رطوبت رسان قوی به حفظ تعادل آب در سلول های پوستی کمک می کند و باعث شادابی پوست می شود. این کرم با بافت سبک و پودر مانندی که دارد باعث ایجاد تعادل در فعالیت های غدد چربی پوست می شود و به میزان قابل توجهی حالت کشسانی طبیعی از دست رفته پوست را باز می گرداند. این کرم ضمن بهبود بخشیدن بافت و رنگ پوست، جلوه ای مات برای آن ایجاد کرده و زیبایی پوست را دو چندان می کند.

مزایای کرم آبرسان مخصوص پوست چرب اورلن

  • تنظیم کننده فعالیت غدد چربی پوست
  • بهبود عملکر منافذ پوستی
  • رفع کم آبی سلول های پوستی
  • بهبود دهنده رنگ پوست
  • آرامش بخش و تسکین دهنده پوست
  • بازگرداندن حالت کشسانی طبیعی به پوست

آبرسان پوست چرب اورلن

کرم آبرسان پیتر توماس راث Peter Thomas roth

برند پیتر توماس راث یکی از بهترین و لوکس ترین برندهای تولید و عرضه لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست است و با اینکه فعالیت خود را از کشور آمریکا آغاز نموده است، اما شهرت و محبوبیت آن به کشور آمریکا محدود نمی شود و در کشور های زیادی طرفداران خاص خود را دارد. علت این که این برند بهترین مارک آبرسان برای پوست چرب است، چیزی جز کیفیت بالای محصولات نمی باشد. همانند تمامی محصولات این کمپانی کرم آبرسان آن نیز به عنوان بهترین آبرسان مناسب پوست چرب نام گرفته و طرفداران زیادی دارد.

فرمولاسیون این محصول حاوی 30 درصد هیالورونیک اسید و سرامید بوده و با بافت بسیار سبکی که دارد بدون اینکه پوست را چرب کند آن را تا 24 ساعت کاملا آبرسانی و مرطوب می کند به همین دلیل  محصولی فوق العاده برای مراقبت از پوست چرب به حساب می آید. علاوه بر این می توان از این کرم برای زیرسازی آرایش استفاده کرد و ماندگاری و زیبایی آرایش را افزایش داد. پس اگر شما هم پوست چربی دارید و به دنبال بهترین آبرسان پوست چرب هستید، بهترین گزینه، استفاده از کرم آبرسان پیتر توماس راث می باشد که بسیار سبک بوده و قدرت آبرسانی فوق العاده بالایی دارد.

مزایای کرم آبرسان پیتر توماس راث

  • فوق سبک
  • فاقد چربی و الکل
  • ایجاد جلوه ای مات برای پوست
  • حاوی هیالورونیک اسید
  • قدرت آبرسانی بالا

بهترین آبرسان پوست چرب

کلام آخر

در این مقاله با بهترین آبرسان پوست چرب آشنا شدید و اکنون می توانید بهترین آبرسان پوست چرب را از فروشگاه اینترنتی میس و مستر تهیه کنید. به غیر از استفاده از بهترین محصولات آبرسان برای پوست چرب، روزانه مقدار زیادی آب بنوشید و در رژیم غذایی خود حتما انواع سبزیجات و میوه های تازه که سرشار از آب هستند را قرار بدهید. از مصرف الکل و کافئین بپرهیزید. همچنین قبل از اینکه از خانه بیرون بروید، حتما از کرم ضدآفتاب مناسب و با SPF بالا استفاده کنید. کرم های ضدآفتاب مانع از بین رفتن آب و رطوبت پوست می شوند. با رعایت این نکات پوستی زیبا و سالم خواهید داشت.

سوالات متداول در مورد بهترین آبرسان پوست چرب

تفاوت کرم آبرسان و کرم مرطوب کننده چیست؟

کرم های آبرسان با تامین آب خشکی پوست را جبران می کنند و با تامین رطوبت لازم پوست، مانع از خشکی پوست می شوند.
خشکی پوست در انواع پوست ممکن است ایجاد شود و ظاهری خشک و بد را برای پوست ایجاد کند. پس حتی اگر پوست تان هم چرب باشد ممکن است دچار کم آبی شده و به یک کرم آبرسان مناسب پوست چرب نیاز داشته باشد.
و اما کرم مرطوب کننده چه وظیفه ای دارد؟ کرم مرطوب کننده یک لایه مراقبتی روی پوست ایجاد می کند و از طریق این لایه مراقبتی مانع از بین رفتن آب و رطوبت در پوست می شود. پس در واقع یکی از فواید کرم مرطوب کننده حفظ رطوبت پوست می باشد. بسیاری از افراد تصور می کنند کسانی که پوست چرب دارند نیاز به مرطوب کننده ندارند ولی این تصور غلط است و افراد با پوست چرب هم باید حتما از مرطوب کننده مناسب استفاده کنند.

ترتیب استفاده از کرم آبرسان و مرطوب کننده به چه صورت است؟

اگر می خواهید از کرم آبرسان و مرطو کننده استفاده کنید ابتدا باید کرم آبرسان را روی پوست بزنید و بعد باید از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. با استفاده درست از کرم آبرسان و مرطوب کننده هم پوستتان هیدراته شده و هم رطوبت مرود نیاز آن تامین می شود.

بهترین سن و بهترین زمان برای استفاده از کرم های آبرسان چه زمانی است؟

هر کس از ابتدای کودکی و نوجوانی می تواند از کرم های آبرسان استفاده کند. ولی بعد 30 سالگی استفاده از کرم آبرسان الزامی است و حتما باید از آن استفاده شود، چون در این سن روند پیری پوست شروع شده و تولید کلاژن و الاستین کمتر می شود. پس برای جلوگیری از پیری زودرس پوست باید حتما از کرم آبرسان استفاده کنید.

منابع

https://www.oprahmag.com/beauty/skin-makeup/g27529759/best-hyaluronic-acid-serum/?slide=5