بهترین مارک موس مو

Table of Contents

مسلما همه ما با موس مو و کاربرد های بی نظیرش آشنا هستیم، شما با استفاده از موس مو می توانید موهایی جذاب، زیبا،خوش حالت و پرپشت داشته باشید بدون آنکه به موهایتان آسیبی وارد شود، ولی گاهی ممکن است این سوال برای ما پیش بیاید که از بین این همه برند های مختلف، بهترین مارک موس مو کدام است؟ از این رو در این مقاله از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر به معرفی بهترین مارک موس مو می پردازیم. همچنین در این مقاله به سوال معروف و عامیانه ” موس مو چه مارکی خوبه ” پاسخ خواهیم داد.

بهترین مارک های موس مو بازار کدامند؟

ما در ادامه برای آن دسته از بانوانی که به زیبایی و سلامت موهایشان اهمیت ویژه ای می دهند و به دنبال بهترین مارک موس مو هستند، لیستی از بهترین مارک های موس مو را برای شما جمع آوری کرده ایم تا به آسانی با تمام ویژگی ها و کارکردهای آن ها آشنا شوید و بتوانید بهترین انتخاب را بر اساس نوع مو ها و نیاز خود داشته باشید.

بهترین مارک موس مو

بهترین موس حالت دهنده مو مارک نیوآ مدل volume care

اگر شما هم به دنبال بهترین مارک موس مو هستید و به زیبایی و طراوت و شادابی مو های خود اهمیت می دهید، ما به شما موس حالت دهنده مو نیوآ مدل volume care را پیشنهاد می کنیم. هم خانم ها و هم آقایان علاقه مند هستند که مو های خوش حالتی داشته باشند. استفاده از موس مو برای حالت دادن به مو جزو بهترین روش ها برای زیبا تر کردن مو های شماست. موس مو نیوآ دارای حجم ۱۵۰ میلی ‌لیتر است و می تواند مو های شما را نرم و خوش حالت کند. همچنین با استفاده از این موس مو قادر خواهید بود تا به مو های خود درخشش خاصی ببخشید. برند نیوآ به عنوان سازنده بهترین مارک موس نیوآ بیش از یک قرن است که به تولید لوازم بهداشتی می پردازد.

موس مو نیوآ هنگام استفاده به ‌صورت کف از قوطی خارج می شود. بهتر است از موس مو نیوآ بعد از بیرون آمدن از حمام استفاده کنید. به این دلیل که کارآیی این محصول روی مو های خیس بهتر است. پس از زدن این موس روی مو هایتان متوجه خواهید شد که درخشش، شفافیت و برق خاصی روی مو های شما ایجاد می شود. قدرت نگه دارندگی و حفظ حالت مو این موس متوسط است و می توان گفت که از نمره ده، نمره چهار را برای قدرت حفظ مو ها از مصرف کنندگان دریافت کرده است. همچنین این محصول دارای کراتین است. کراتین موجود در این محصول مو ها را نرم کرده و موجب می شود که به راحتی بتوانید آن ها را شانه کنید. با استفاده از بهترین مارک موس مو نیوآ بدون این که مو های شما حالت چسبندگی پیدا کند، حالت می گیرند. با استفاده از این محصول می توانید از مو هایتان در برابر اشعه آفتاب مراقبت کنید. موس مو نیوآ مدل volume care یکی از بهترین مارک های موس مو است که می تواند در عین حفظ حالت مو های شما، آن ها را هم حجیم تر نشان دهد.

بهترین مارک موس مو

خرید اسپری حالت دهنده مو نیوآ

بهترین مارک موس حالت دهنده مو : آمور مدل ultra

اگر دوست ندارید پس از حمام کردن با مو هایی خشک و بی حالت رو به رو شوید، ما به شما استفاده یکی از بهترین مارک های موس مو را پیشنهاد می دهیم. موس حالت دهنده مو آمور مدل ultra می تواند به مو های شما حالت بدهد و آن ها را براق تر نشان دهد. اگر مو های خوش حالتی داشته باشید، می توانید احساس رضایت و اعتماد به نفس فوق العاده ای را تجربه کنید.

برند آمور یکی از بهترین مارک های موس به نام موس مو آمور مدل ultra را تولید کرده است که می تواند برای تمام انواع مو کاربرد داشته باشد. با استفاده از این موس مو می توان بدون ایجاد چسبندگی به مو ها حالت داد. محصولات شرکت آمور همیشه جزو بهترین مارک های بازار در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی هستند. اگر از بهترین مارک موس مو آمور قبل از اتو کردن مو های خود استفاده کنید، می توانید از آسیب دیدن آن ها در برابر حرارت جلوگیری کنید. میزان حفظ حالت مو ها بعد از استفاده از این موس بسیار بالا است و می تواند تا حد خوبی انواع مو های خشک، فر و مجعد را به وسیله این محصول حالت داد. اگر می خواهید در مورد مراقبت از موی فر اطلاعاتی داشته باشید، مقاله آن را در میس و مستر بخوانید.

میزان حجم این محصول ۲۲۵ میلی لیتر است. هنگام فشار دادن اسپری بهترین مارک موس مو آمور متوجه می شوید که این محصول به صورت کف از ظرف خارج می شود. بهتر است از این محصول بلافاصله بعد از حمام یعنی زمانی که مو های شما خیس و نم دار است استفاده کنید. ولی انجام این کار ضرورتی ندارد و می توان از این موس روی مو های خشک هم استفاده کرد. برای حالت دادن مو با بهترین مارک موس مدل الترا، مقداری از این محصول را روی کف دستتان بریزید و ساقه مو هایتان را به وسیله آن ماساژ دهید. بعد از این کار متوجه می شوید که مو های شما در هر حالتی که می خواهید باقی می ماند. همچنین این محصول دارای ویتامین B5 هم می باشد که موجب تغذیه مو می شود.

بهترین مارک موس مو

موس حالت دهنده مو تافت مدل Ultra Mousse

هنگامی که از حمام خارج می شوید و موهایتان را خشک می کنید، موهایتان موهایی خشک، بی‌حالت و گاها موج ‌دارمی شود که احساس ناخوشایندی به شما دست می دهد. برای رفع این مشکل می توانید از موس بهترین مارک موس مو استفاده کنید و موهای خود را خوش حالت و براق کنید. موهای خاش حالت و زیبا چهره شما را از قبل زیبا تر می کند و حس خوبی به شما می دهد.

کمپانی Schwarzkopf با برند تافت «Taft»، موس حالت دهنده مو مدل Ultra Mousse را تولید کرده است. این برند نام آشنای آلمانی از سال 1898 فعالیت خود را در یک داروخانه کوچک در برلین آغاز کرد و بعده ها به یک شرکت تولیدی لوازم آرایشی بهداشتی و محافظتی درمان مو تبدیل شد.

این محصول موها را حالت دار می‌ کند و تا حدی باعث افزایش حجم مو می شود. برای تاثیر مطلوب بهترین زمان استفاده از آن روی موهای مرطوب است. پس بعد از حمام که موهایتان مرطوب باشد به طوری که نه از آن آب بچکد و نه خشک باشد، این موس را به مو بزنید و در آخر هم با استفاده از سشوار آن را بخشکانید. مطمنا در آخر از تاثیرات این موس مو بر روی موهایتان شگفت زده خواهید شد.

موس مو ultra  mousse taft

موس مو پاور اکسپرس تافت حجم ۱۵۰ میلی لیتر

موس مو تافت مدل پاور اکسپرس قدرت نگه داری فوق العاده ای برای حفظ حالت مو ها دارد و می تواند برای مدت زمان طولانی مو ها را ثابت نگه دارد. این محصول با داشتن پانتنول جزو یکی از بهترین مارک های موس مو است. پانتنول می تواند به افزایش نرمی و لطافت مو های شما کمک شایانی کند. موس مو تافت یک محصول بسیار قوی است که می تواند در هر شرایط آب و هوایی حالت مو های شما را حفظ کند. ترکیبات این محصول فرمولاسیون بسیار سبکی دارند که موجب می شوند تا روی مو ها حس چسبندگی و سنگین بودن ایجاد نکند. همچنین این محصول موجب حجیم تر به نظر رسیدن مو های شما می شود.

یکی از بهترین ویژگی های این مارک موس مو این است که طبق گفته سازندگان این محصول، ماندگاری 48 ساعته دارد. موس مو تافت با داشتن مواد مغذی موجب می شود تا مو ها تقویت شوند و از آن ها در برابر اشعه های مضر UV مراقبت می کند.

بهترین مارک موس مو

بهترین روش مصرف مارک موس مو تافت چگونه است؟

بهترین روش مصرف این مارک موس مو این گونه می باشد: زمانی که مو هایتان خیس است یا بلافاصله بعد از حمام مقداری از کف را روی ساقه مو ها ماساژ دهید و مو هایتان را حالت بدهید. اگر دوست داشتید که نتیجه بهتری از استفاده از این محصول بگیرید می توانید از شسوار هم برای حالت دادن به مو هایتان استفاده کنید. با این روش مو های شما برای مدت زمان بیشتری در همان حالت باقی می مانند. اما در استفاده از سشوار باید احتیاط کنید تا به موهایتان آسیب شدیدی نرسد. برای این که به خوبی بتوانید از موهای خود مراقبت کنید، مقاله 11 نکته کلیدی برای مراقبت از انواع مو را ببینید.

بهترین مارک موس مو

بهترین مارک موس مو برای حجم دادن به موهای فر : موس موی فر قوی یانسی مدل curls

یکی دیگر از بهترین مارک موس مو که در این لیست جای می گیرد، یانسی است. این برند اسپانیایی به عنوان یک برند professional در زمینه تولید محصولات تخصصی و مراقبتی موی سر فعالیت می کند. کیفیت فوق العاده محصولات یانسی به همراه قیمت مناسب آن و همچنین تجربه بالا این برند توانسته مشتریان زیادی در سراسر دنیا جذب کند. شرکت آی سایان کیش تنها نماینده انحصاری کمپانی یانسی در ایران از سال 1376 اقدام به واردات محصولات یانسی نموده است. موس موهای تولیدی این برند از بهترین مارک های موس مو برای موهای فر و مجعد است. موس مو یانسی ضمن افزایش حجم مو باعث حالت پذیری آن نیز می گردد. این محصول سرشار از پرو ویتامین B5 است که خاصیت آن نرم کنندگی می باشد. همچنین حاوی ترکیبات رطوبت رسان بسیار قوی بوده که با آبرسانی به مو از وز شدن و خشکی آن جلوگیری می کند. برای کسانی که موهایشان آسیب دیده این موس بهترین گزینه است چون ضد مو خوره است و موهای آسیب دیده را احیا می‌کند.

موس مو یانسی

موس فوم حجم دهنده و پروتئینه مو یانسی پروفشنال

موس فوم مو یانسی پروفشنال یکی از محصولات با کیفیت و تولید کشور ایتالیاست. این محصول درخشان کننده و حجم دهنده مو بوده و استفاده از آن سبب خشکی و آسیب دیدن موها نمی شود. از دیگر خواص این موس مو می توان به دارا بودن پروتئین سویا و گندم اشاره کرد. توجه کنید که موس مو یانسی نیازی به آبکشی ندارد.

برای استفاده از این محصول تنها کافی است که مقدار مناسبی از موس مو را روی موهای خیس و به آرامی از ریشه تا ساقه ماساژ داده و در انتها موها را براشینگ کنید.

موس فوم حجم دهنده و پروتیینه مو یانسی پروفشنال

بهترین مارک موس مو ایرانی : بیول

یکی از بهترین مارک های موس مو که برای حالت دادن به موها استفاده می شود، موس مو بیول است. این موس مو ویژگی های منحصر به فردی از جمله قدرت ماندگاری بالا، خشک شدن سریع، حجیم شدن موها بعد از استفاده، براق شدن موها و عدم سنگینی موها داراست. یکی از مزایای این موس مو این است که در ترکیبات آن از ویتامین B5 استفاده شده و به همین دلیل نه تنها از ریزش موها جلوگیری می کند، بلکه باعث منعطف شدن آن ها هنگام حالت گرفتن می شود. اگر علاقه دارید با بهترین آبرسان مو آشنا شوید، مقاله آن را در میس و مستر مطالعه کنید.

این محصول حالت موهای تان را در طول روز حفظ می کند و در‌صورت تماس دست با موهای تان سفیدک نخواهد زد. همچنین یک لایه حفاظتی جهت ترمیم مو ایجاد می کند که باعث حجیم تر شدن موهای شما می شود. این اسپری نه تنها برای آرایشگرها بلکه برای خانم هایی که قصد آرایش موهای خود را دارند، هم مناسب است. هنگام استفاده از این اسپری، فاصله دست تا موهای تان را حفظ کنید.

موس مو بیول

خرید اسپری مو حالت دهنده بیول

موس حالت دهنده مو لورآل مدل Silk And Gloss

استفاده از موس برای افرادی با موهای حالت‌ دار یا فر بهترین گزینه خواهد بود چرا که حالت اصلی موهایشان را جذاب تر نشان می دهد. بهترین مارک برای موس مو، لورال می باشد. برند لورال با بیش از یک قرن سابقه یکی از مشهور ترین برندهای محصولات آرایشی و بهداشتی است، که آغاز فعالیت آن از کشور فرانسه می باشد. محصولات این برند با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه تولید و روانه بازار می شوند. محبوبیت این برند فرانسوی در میان تمامی کشورهای دنیا به خاطر همین موضوع است.

موس فر كننده لورآل، حالت مو را تا 24 ساعت حفظ و از ایجاد وز جلوگیری می کند. این محصول علاوه بر فر کردن مو، به خاطر وجود میکروفایبر در فرمولاسیون خود باعث درخشندگی موها می شود.

اگر از جمله افرادی هستید که به سلامتی و زیبایی موهای خود اهمیت می ‌دهید، تجربه یک انتخاب مطمئن‌ را به بهترین مارک موس مو یعنی لورال بسپارید.

موس موی لورال

موس مو نلی مدل flexible curls

موس مو نلی مدل flexible curls بهترین مارک موس فر کننده مو است. این محصول حالت دهنده مو های فر و مجعد است. موس مو نلی با کلاژن دریایی فرموله شده است و دارای بهترین ترکیبات اولیه و با قابلیت حفظ حالت فوق العاده قوی برای مو های فر است. برند نلی محصول کشور اسپانیا است. این برند بیش از ۶۰ سال سابقه در زمینه تولید محصولات بهداشتی را به صورت تخصصی دارد. بهترین برند موس مو نلی دارای حجمی معادل ۲۵۰ میلی لیتر است و مخصوص مو های فر و مجعد است.

این محصول بهترین مارک موس برای مو های وز و مجعد می باشد که می تواند مو ها را برای مدت زمان طولانی درخشنده و براق کند. شرکت نلی جزو بهترین شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی است. با استفاده از بهترین مارک موس مو نلی می توانید مو هایی صاف و لخت داشته باشید، بدون آن که از سشوار استفاده کنید. استفاده از موس مو برند نلی یکی از بهترین روش ها برای حالت دادن به مو ها و شفاف و براق کردن آن ها است.

موس مو

نحوه استفاده از بهترین مارک موس مو نلی چگونه است؟

نحوه مصرف موس مو نلی مدل flexible curls این گونه است که اول باید قوطی این موس مو را به خوبی تکان بدهید. سپس سر آن را به سمت پایین بگیرید و فوم را روی کف دست اسپری کنید. بهترین ترکیبات موس مو مارک نلی موجب می شوند تا این محصول به صورت فوم از ظرف خارج شود.

بهتر است این محصول را روی مو های خیس به طوری بزنید که تمام ساقه مو هایتان را در بر بگیرد. اگر تمایل داشتید که مو ها حالت پذیری بیشتری داشته باشند، از شسوار استفاده کنید.

بهترین مارک موس مو

موس مو ای بی استایل مدل defining

مو های درخشان و نرم و براق آرزوی هر خانمی است. محصول موس برند ایتالیایی ای بی استایل جزو یکی از بهترین مارک های موس مو در دنیاست. این محصول مو ها را درخشان و براق می کند. موس مو defining دارای حجم ۴۰۰ میلی ‌لیتر است. این محصول برای تمام انواع مو مناسب است. به جرات می توان گفت که بهترین مارک برای موس مو همین محصول است. به این دلیل که موس فیکس کننده قوی مو ای بی استایل علاوه بر قدرت بالایش در حفظ ماندگاری و حالت مو، به مو های شما درخشندگی و لطافت خاصی را هدیه می دهد. گفته می شود این محصول دارای ماندگاری 24 ساعته است که شماره مجوز بهداشت از سازمان غذا و دارو را دریافت کرده است. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه دارید تا مو هایی زیبا و دلفریب داشته باشید، می توانید با استفاده از این محصول به خواسته خود برسید.

موس

موس مو اینتسا INTESA

این محصول هم جزو لیست بهترین مارک موس حالت دهنده مو است. موس اینتسا دارای عصاره گزنه و پانتنول می باشد. گزنه یکی از گزینه هایی است که همیشه به تغذیه و سلامت مو کمک می کند و خواص آن بر هیچ کسی پوشیده نیست. این گیاه دارای کلسیم نیترات پتاسیم، آهن، ویتامین C و سیستین و گلوکوید می باشد. تمامی این مواد موجب تقویت مو می شوند و مانع از ریزش مو ها خواهند شد. پانتنول می تواند با جذب شدن توسط ریشه مو موجب بهبود سیستم ایمنی و حجم دهندگی مو شود.

طریقه استفاده از موس مو اینتسا INTESA چگونه است؟

برای استفاده از بهترین مارک موس مو اینتسا کافی است تا پس از استحمام آن را به مو های نم دار خود بزنید و مو ها را با آن ماساژ دهید.

موس مو

موس فرکننده got2b

گاهی اوقات از مدل موهایتان خسته می شوید و دوست دارید تنوعی بدهید و حالت یا مدل آن را تغییر دهید. موس فرکننده got2b به شما کمک می کند تا به موهای خود حالت دهید و آن را براق و درخشنده کنید. برند گات تو بی got2b از زیر مجموعه های شرکت شوارتسکف آلمان می باشد که به طور تخصصی محصولات آرایشی و مراقبت از مو را تولید می نماید. محصولات این برند با کیفیت و تنوع بی نظیر خود، طرفداران زیادی دارند و توانسته اند رضایت مشتریان را به خوبی جلب کنند. محصولات گات تو بی در حال حاضر در آلمان، ترکیه و برزیل تولید و در بیش از 120 کشور جهان عرضه می شود.

موس فر کننده got2b با حفظ حالت طبیعی مو به آن حالت می دهد و باعث درخشان ‌شدن و براقی موها هم خواهد شد. این محصول از ماندگاری طولانی برخوردار است و حالت موهایتان را تا ۲۴ ساعت پس از استفاده حفظ می‌کند.

این موس مو 250 میلی لیتری به صورت کف خارج می‌شود و بعد از حمام زمانی‌ که موهای شما حالت خیس و مرطوب دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد و موهایی خوش حالت و زیبا را برای شما به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که در مواقعی هم که مو خشک است می توانید از این موس مو استفاده کنید، ولی مرطوب بودن مو باعث شفافیت و زیبایی بیشتر موها می شود. اگر به دنبال نتیجه ای ایده آل هستید حتما با موهای مرطوب از موس مو استفاده کنید.

حالت دهنده مو

موس مو 150ML نلی پروفشنال Nelly

موس حجم دهنده نلی پروفشنال بدون چسبنده کردن مو و غیر طبیعی نشان دادن مو های شما می تواند، آن ها را خوش حالت، درخشان و براق کند. در ویژگی های این محصول آمده است که می تواند مو ها را از ریشه حجیم تر کند. همچنین این محصول حاوی پنتول است و می تواند مو های شما را محکم کند. پروتئین گندم و روغن کرچک دو ماده مفید دیگر موجود در این محصول هستند. این دو ماده موجب تقویت کوتیکول های مو و تغذیه آن ها با مواد مفید و مورد نیازشان می شوند. در نتیجه شما می توانید مو هایی براق و انعطاف پذیر داشته باشید که دارای حجمی باور نکردنی هستند.

طریقه مصرف موس مو 150ML نلی پروفشنال Nelly چگونه است؟

مانند سایر موس ها فقط کافی است تا بهترین مارک موس مو نلی را زمانی که مو هایتان مرطوب است به ریشه و ساقه آن ها بمالید تا حالت بگیرند.

اسپری مو

موس حجم دهنده ولوم بوست بناکور BONACURE

موس مو حجم دهنده بناکور BONACURE دارای خاصیت حالت دهندگی بسیار قوی است. این محصول در عین داشتن قدرت حالت دهندگی می تواند مو های شما را پر پشت و درخشان نشان دهد. یکی از ویژگی های دوست داشتنی این محصول این است که برای مصرف قبل از براشینگ و صاف کردن مو با اتو می تواند بسیار مفید باشد. بهترین مارک موس مو بناکور دارای اسید های آمینه و کراتین است که می توانند موجب تقویت و تغذیه ساقه مو شوند.

اگر از این مارک موس استفاده کنید، می توانید مطمئن باشید که مو هایی درخشان و جذاب خواهید داشت که در طول روز حالت دلخواه شما را حفظ کرده اند.

بهترین روش استفاده از مارک موس مو حجم دهنده بناکور چگونه است؟

اول مقداری از موس مو را روی مو های مرطوب خود بزنید. سپس قدری را هم روی دستانتان اسپری نمایید.
حال انگشتانتان را داخل مو هایتان ببرید و آن ها را ماساژ دهید. در مرحله آخر به وسیله سشوار مو هایتان را خشک کنید و آن ها را به حالت دلخواه در آورید.

اسپری

بهترین مارک موس مخصوص مو های فر حاوی کراتین و جینسنگ باباریا 250 میلی لیتر

با استفاده از بهترین موس مو های فر باباریا، می توانید حالت مو هایتان را برای مدت زمان طولانی زیبا و جذاب نگه دارید. این محصول موجب چسبندگی مو های شما نخواهد شد و به آن ها حالت طبیعی خواهد بخشید. همچنین از دیگر ویژگی های مهم این محصول داشتن ضد آفتاب است، فیلتر ضد آفتاب موجود در این محصول می تواند سلامت مو هایتان را در برابر نور خورشید، حفظ کند. همچنین موس مو مخصوص مو های فر باباریا دارای کراتین و جینسینگ است که به تغذیه و سلامت مو ها کمک شایانی می کند و کیفیت آن ها را بالا می برد و از آن ها در برابر شرایط مختلف آب و هوایی محافظت می کند. با استفاده از این محصول دیگر روی مو هایتان الکتریسیته ساکن ایجاد نخواهد شد.

این محصول با دادن جلوه ای طبیعی به مو ها موجب می شود تا حتی بد حالت ترین آن ها هم به زیبایی هر چه تمام تر جلوه کنند. این محصول مو های شما را درخشان، براق و خوش حالت می کند.

کف موس

درون موس مو باباریا کراتین وجود دارد. کراتین نوعی پروتئین است که در ساختار مو، دندان و ناخن ها یافت می شود. اگر کراتین کافی به مو ها برسد، موجب درخشندگی و نرمی هر چه تمام تر آن ها خواهد شد. البته میزان کراتین موجود در ساختمان مو های افراد مختلف با هم متفاوت است. مثلا مقدار کراتین موجود در مو های فر و وز از میزان کراتین موجود در مو های لخت کم تر است. پس با رساندن کراتین کافی به مو هایتان می توانید از داشتن مو هایی لخت و درخشان لذت ببرید.

از دیگر مواد موجود در این موس مو جینسنگ گیاهی می باشد. خواص جینسینگ برای استفاده در درمان مشکلات مو، افزایش رشد آن ها و جلوگیری از ریزش ثابت شده است. همچنین علاوه بر همه این ها جینسینگ دارای خواص ضد سرطانی هم هست.

نحوه استفاده از بهترین مارک موس مخصوص مو های فر حاوی کراتین و جینسنگ باباریا 250 میلی لیتر چگونه است؟

فقط باید به مقدار کافی از کف بهترین مارک موس مو باباریا را روی کف دست هایتان بریزید و مو ها را ماساژ دهید. سپس اگر خواستید می توانید آن ها را سشوار کنید. برای حصول نتیجه بهتر می توانید قبل از مصرف این محصول، مو هایتان را خیس و مرطوب کنید.

 

جمع بندی

در این مقاله از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر با هم بهترین مارک های موس مو را مرور کردیم و ویژگی ها و نحوه مصرف هر کدام از آن ها را برشمردیم. همان طور که با هم دیدیم، موس های مختلفی در بازار وجود دارند. شما با خرید بهترین مارک موس مو از فروشگاه های معتبر مانند فروشگاه اینترنتی میس و مستر می توانید از فواید بی نظیر آن هم چون: حالت دهی به مو، حجم دهندگی، درخشنده و براق کردن مو، محافظت از مو در برابر گرما و… بهره مند شوید و از زیبایی موهایتان نهایت لذت را ببرید. برای آشنایی بیشتر با موس مو و ویژگی های آن می توانید مقاله موس مو چیست را مطالعه کنید.

امیدواریم با کمک این لیست بتوانید یکی از بهترین مارک موس های مو را برای مصرف خودتان و عزیزانتان انتخاب کنید. به این دلیل که زیبایی و سلامتی شما برای ما اهمیت بسیاری دارد.

سوالات متداول در مورد بهترین مارک موس مو

در ادامه به چند سوال پیرامون انواع موس مو پاسخ می دهیم.

درجه بندی موس مو بر چه اساسی است؟

براساس میزان حالت دهی به مو و میزان حفظ حالت مو می باشد.
هرچقدر درجه آن بالاتر باشد، میزان حالت دهی آن بیشتر می شود. مثلا قدرت حالت دهی موس شماره ۱ به مراتب کمتر از موس شماره ۳ است.
پس در هنگام خرید موس باید با توجه به نوع موهایتان که فر است یا لخت شماره مناسب را انتخاب کنید. به طور مثال موس های شماره ۱ تا ۳ برای موهای فر و شماره ۴ به بالا برای موهای لخت و صاف مناسب تر هستند. هر چقدر درجه موس مو بالاتر برود، ممکن است باعث خشک شدن موها شود. پس اگر موهای خشکی دارید، بهتر است از موس های ملایم شماره ۱ یا ۲ استفاده کنید.

آیا استفاده ازموس مو عوارضی هم دارد؟

اگر از بهترین مارک های موس مو و به صورت درست و به اندازه مصرف شود، نه تنها برای مو عوارضی ندارد، بلکه فوایدی هم دارد. ولی استفاده هر روزه و طولانی مدت آن می تواند به موها آسیب بزند. پس توصیه می شود از این محصول به اندازه مصرف کنید.

 

منبع

Byrdiye