لاک پاییزی

کم کم به پایان روزهای گرم تابستانی و شروع فصل جذاب و هزار رنگ پاییز نزدیک می‌شویم. شروع این فصل زیبا برای خانم‌های خوش سلیقه و اهل مد به این معناست که باید به فکر تغییر اساسی برای استایل و ظاهرشان باشند و همگام با طبیعت زیباتر از پیش بدرخشند. یکی از آسان‌ترین این تغییرات، رنگ ناخن‌ها و استفاده از لاک پاییزی است. وقت آن رسیده که لاک‌های شاد تابستانی را کنار بگذارید و حال و هوای پاییزی به دستان‌تان ببخشید. در این مقاله جذاب‌ترین لاک های پاییزی را که به ویژه مد پاییز 2020 هستند، معرفی می‌کنیم. چه طرفدار لاک‌های ساده تک رنگ هستید و چه طرح و نقش دادن به ناخن‌ها پسند شماست، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

لاک ناخن پاییزی

به طور کلی رنگ لاک پاییزی را باید با الهام از طبیعت همین فصل رویایی انتخاب کنید. رنگ‌ برگ‌های پاییزی، زیباترین رنگ‌ها برای جذاب‌تر کردن دستان شما هستند؛ رنگ‌هایی مانند نارنجی، قهوه‌ای، مسی، پوست پیازی، زرشکی، خردلی و زرد که می‌توانند حال و هوای پاییزی بی نظیری به دستان‌تان ببخشند. اما اگر می‌خواهید فراتر از این رنگ‌ها از رنگ مد لاک ناخن پاییز امسال باخبر باشید، ادامه این مقاله برای شماست. در ادامه 10 رنگ لاک مد پاییز 2020 را که طراحان مد در نظر گرفته‌اند، معرفی می‌کنیم.

رنگ لاک پاییزی : آبی کرمی (Creamy Blue)

یکی از رنگ‌هایی که در چند پاییز و زمستان گذشته مد شده، رنگ آبی کرمی است. این لاک پاییزی امسال هم مد روز خواهد بود. رنگ آبی کرمی مات است و مانند ابرها نرم و لطیف به نظر می‌رسد. ترکیب این لاک به همراه تیپ شلوار سفید یا شلوار کتان راه راه یا شطرنجی جذابیت شما را دو برابر می‌کند. همچنین برای لباس‌های اداری و موقع سرکار رفتن (که نمی‌خواهید لاک جیغی داشته باشید) گزینه ایده آلی است.

چه پوست روشن و بلوندی داشته باشید و چه سبزه، ناخن‌های آبی کم رنگ به دستان شما می‌آیند. حتی فرقی نمی‌کند ناخن‌های بلندی داشته باشید یا نه؛ این رنگ زیبایی فوق العاده‌ای به ناخن‌ها می‌بخشد.

لاک پاییزی آبی کرمی

رنگ لاک پاییزی : قرمز ملایم (Soft Red)

معمولا لاک پاییزی با رنگ‌های ملایم، مورد علاقه تمام کسانی است که پیرو مد و زیبایی هستند. البته زیبایی رنگ‌های جسورانه‌تری مانند فلفل قرمز و سایر قرمزهای پررنگ را انکار نمی‌کنیم؛ اما اگر به دنبال ظاهر مدرن‌تری برای دستان‌تان هستید، پیشنهاد ما رنگ زغال اخته و همچنین رنگ قرمز مایل ارغوانی است. این رنگ هم روی انواع ناخن‌های کوتاه، بلند و پهن زیباست.

یکی از ترفندهای زیبایی، این است که رنگ لاک و رژ لب‌های‌تان را ست کنید. ترکیب لاک قرمز ملایم با رژ لبی به همین رنگ، جذابیت شما را چند برابر خواهد کرد.

رنگ لاک ناخن پاییزی قرمز ملایم

سبز یشمی تیره (Royal Dark Teal)

یکی از رنگ‌های سلطنتی برای لاک پاییزی (که اکثرا بر دستان مگان مارکل دیده می‌شود)، سبز یشمی تیره است. این رنگ از زمان فرعونیان مصر گرفته تا شاهان قاجار، رنگ ایده آلی برای پارچه‌های سلطنتی بوده و حال به عقیده طراحان مد و زیبایی رنگ مناسبی برای لاک شما در این فصل است.

همان طور که در مقاله مدل لاک ناخن در بهار و تابستان توضیح دادیم، رنگ‌هایی مانند سبز یشمی روشن‌تر و همچنین سبز فسفری لاک‌های تابستانی هستند. این رنگ تیره‌تر جواهر مانند به عنوان یکی از جذاب‌ترین لاک‌ های پاییزی شناخته می‌شود. برای زیباتر شدن لاک‌تان، می‌توانید از ترکیب هر دو رنگ یشمی و فیروزه‌ای برای طراحی ناخن‌تان استفاده کنید.

لاک پاییزی سبز یشمی تیره

شیر شکلاتی (Milk Chocolate)

اوج مد بودن این رنگ لاک پاییزی خوردنی، به دهه 70 میلادی برمی‌گردد؛ و حال در سال 2020 به عنوان مد دیگری برای پاییز این سال معرفی شده است. این رنگ شیرینی خاصی دارد و شما را در این فصل سرد سال لاکچری‌تر نشان می‌دهد. ترکیب این رنگ لاک، با تیپ پاییزی لباس‌های پشمی و چکمه‌های چرم قهوه‌ای برای این فصل ایده آل است.

شکلات شیری

سرخابی براق (Glossy Fuchsia)

مانیکور کردن با رنگ سرخابی براق بسیار پرزرق و برق بوده و مناسب مهمانی‌ها و گشت و گذارهای پاییزی است. این رنگ دلربا، شما را یاد گل‌های ارکیده می‌اندازد و در فصل سرد پاییز، نشاط و سرزندگی را به دستان شما هدیه می‌دهد. جالب است بدانید به عقیده متخصصان، رنگ سرخابی روحیه شما را در فصلی از سال که احتمال افسردگی بالاست، حفظ می‌کند.

این رنگ برای ناخن‌های بلند و بادامی شکل ایده آل است. با این رنگ لاک این طور به نظر می‌رسد که از سرمای این فصل به مناطق استوایی فرار کرده‌اید!

رنگ لاک ناخن پاییزی سرخابی براق

خاکستری روشن (Light Grey)

یکی از زیباترین رنگ‌های لاک پاییزی، خاکستری سرد و کمرنگ است که قطعا شیفته جلوه نهایی مات و نقره‌ای مانند آن خواهید شد. این رنگ لاک همان قدر که مناسب فضای کاری شماست، باعث جذابیت بیشتر دست‌های‌تان در مراسم‌های خاص‌تری مانند عروسی هم می‌شود.

بهترین حالت ناخن برای این لاک، طرح بادامی است که در آن مانند تصویر زیر نوک ناخن‌ها مربعی مانیکور می‌شوند و زیبایی زنانه‌ای به دستان‌تان می‌بخشند. استفاده از لباس‌های شب سیاه و تیره با این نوع لاک در فصل پاییز، بسیار شیک و برازنده خانم‌های خوش سلیقه است.

خاکستری روشن

لاک اکلیلی و پرزرق و برق (Glitter)

مد لاک پاییز امسال، لاک‌های اکلیلی و پر زرق و برقی است که جلوه‌ای سه بعدی به ناخن‌های‌تان می‌بخشند. ناخن‌های درخشان در انواع مهمانی‌ها گرفته تا جشن‌های مهم‌تر، راهی برای جذاب‌تر کردن دستان‌تان هستند. لاک‌های اکلیلی رنگ‌های متنوعی دارند که با توجه به سلیقه و رنگ لباس‌تان می‌توانید هر کدام را تهیه و استفاده کنید؛ اما پیشنهاد می‌کنیم رنگ طلایی را هیچ وقت از قلم نیاندازید.

ترکیب لاک طلایی اکلیلی، به همراه رنگ خنثی و طلایی یک دست روی دیگر ناخن‌ها، برای پاییز بسیار جذاب و فوق العاده به نظر می‌رسد. این طرح لاک به خصوص وقتی لباس تیره‌ای بپوشید، جلوه خیره کننده‌ای خواهند داشت.

لاک اکلیلی

رنگ هلویی (Sand)

احتمالا رنگ هلویی پرطرفدارترین رنگ برای پاییز امسال باشد. محبوبیت لاک هلویی به این دلیل است که معمولا به همه نوع لباسی می‌آید. همچنین اگر رنگ پوست سفیدی داشته باشید و یا پوست‌تان برنزتر و زیتونی‌تر باشد، در هر صورت رنگ هلویی برازنده دستان شماست. پس توصیه می‌کنیم این پاییز از این رنگ لاک جذاب و کابردی غافل نشوید.

در انواع کاشت ناخن، رنگ هلویی برای ژلیش و یا لاک زدن ناخن‌های آکریلیک محبوبیت ویژه‌ای دارد.

لاک هلویی

مدل لاک آمبره (Ombre)

یکی از جدیدترین روش‌های طراحی و لاک زدن ناخن ‌ها، طراحی آمبره یا سایه روشن است که به ویژه با رنگ‌ لاک پاییزی جلوه فوق العاده جالب و بی نظیری بر دستان‌تان ایجاد می‌کند. ترکیب رنگ بنفش بسیار تیره و قرمز، مد روز پاییز پیش رو برای این مدل لاک پاییزی است.

لاک آمبره

علاوه بر این طرح زیبا می‌توانید ترکیب رنگ‌های دیگر پاییزی را هم امتحان کنید. برای مثال ترکیب لاک خزه‌ای رنگ و سبز زمردی جلوه زیبایی دارد. همچنین نارنجی ببری و زرد تیره مناسب این فصل هزار رنگ است. ویدیوی زیر یک طرح لاک پاییزی را با تکنیک آمبره آموزش می‌دهد:

لاک ناخن هولوگرافیک (Holographic Nails)

آخرین رنگ لاک پاییزی که مد پاییز امسال است، لاک‌های هولوگرافیک یا لاک کروم هستند. برای اولین بار جیجی حدید از این نوع لاک‌ها استفاده کرد و پس از آن طولی نکشید که لاک‌ کرومی مورد استقبال و توجه خانم‌های خوش سلیقه در سراسر دنیا که به دنبال تنوعی برای زیبایی دستان‌شان بودند، قرار گرفت. استفاده از این لاک‌های متالیک بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که در نگاه اول به نظر می‌رسد و آراستن ناخن با آن‌ها تفاوت چندانی با لاک‌های ساده ندارد.

جلوه نهایی آینه مانند لاک‌های کرومی باعث می‌شود دستان‌تان حالت سلطنتی‌تری داشته باشد. ترند پاییز امسال، لاک‌های کرومی بنفش است که کاملا براق بوده و در عین رسمی بودن، بسیار شیک و جذاب است. اگر می‌خواهید به مد روز لاک بزنید، از این لاک‌ها غافل نشوید؛ لاک‌های کرومی یا هولوگرافیک به این زودی‌ها از مد نمی‌افتند.

لاک هولوگرافیک

طرح لاک پاییزی

تا اینجای مقاله گفتیم بهتر است از چه رنگ‌هایی برای لاک زدن در پاییز استفاده کنید. همچنین بر اساس مجلات مد و زیبایی، 10 مورد از رنگ لاک مد پاییز امسال را معرفی کردیم. اما ترند لاک های پاییزی 2020 به همین تک رنگ‌های نسبتا ساده ختم نمی‌شود.

با نزدیک شدن به فصل پاییز، بسیاری از ناخن کارهای حرفه‌ای در سراسر دنیا، مدل‌های متنوعی را برای زیبایی هر چه بیشتر ناخن‌های‌تان در این فصل آموزش داده‌اند. در ادامه این مقاله 27 مدل زیبا و منحصر به فرد برای لاک زدن در فصل هزار رنگ پاییز آورده‌ایم. تمام این مدل‌ها، پست اینستاگرام طراحان معروف مد لاک (تحت عنوان nail stylist) است.

اگر به جای لاک تک رنگ مشتاق طرح و بخشیدن به ناخن‌های‌تان هستید، تصاویر زیر الهام بخش شما برای پاییز پیش رو خواهد بود.

رنگ لاک ناخن پاییزی

رنگ لاک ناخن پاییزی

رنگ لاک ناخن پاییزی

 

رنگ لاک ناخن پاییزی

سخن پایانی

انتخاب رنگ مناسب برای لاک، دقت و تجربه زیادی را می‌طلبد و از منظر زیبایی شناسی نباید همه رنگ و مدل لاکی را در همه فصول سال استفاده کرد. در این مقاله انواع رنگ لاک مد روز را برای پاییز 2020 معرفی کردیم و توضیح دادیم بهتر است لاک پاییزی شما در موقعیت‌های مختلف چه رنگ و طرحی داشته باشد. رنگ‌های پاییزی بیش از دیگر رنگ‌ها، زیبایی منحصر به فردی به دستان‌تان می‌بخشد؛ بنابراین لاک زدن را در این فصل جذاب فراموش نکنید. شما چه رنگ لاکی را برای شب و روزهای رنگارنگ پاییزی می‌پسندید؟ کدام طرح بیشتر توجه شما را جلب کرد؟ خوشحال می‌شویم اگر سوال یا نظری در مورد این مقاله از مجله زیبایی و آرایش میس و مستر دارید، آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.